2650x bekeken
ik heb wel ontzettend gelachen op Decibel.
er stond een jongen achter mij, die duidelijk iets kwijt was.
hij keek op de grond, in zijn broekzakken , echt overal!
ondertussen dat hij dat deed wisselde hij een klein zakje steeds in zijn handen heen en weer..
nadat ik zo moest lachen ben ik op hem afgestapt en gevraagd of hij iets zocht.
"ja," zei hij, "ik zoek mijn zakje met pillen.."
" wat heb je in je hand dan? " vroeg ik..
whhaahha dat gezicht!!!!
ben zelf alleen mijn verstand wel eens verloren, en verder gelukkig niks
er stond een jongen achter mij, die duidelijk iets kwijt was.
hij keek op de grond, in zijn broekzakken , echt overal!
ondertussen dat hij dat deed wisselde hij een klein zakje steeds in zijn handen heen en weer..
nadat ik zo moest lachen ben ik op hem afgestapt en gevraagd of hij iets zocht.
"ja," zei hij, "ik zoek mijn zakje met pillen.."
" wat heb je in je hand dan? " vroeg ik..
whhaahha dat gezicht!!!!
ben zelf alleen mijn verstand wel eens verloren, en verder gelukkig niks
donateur
als alles verkocht is gna gna
haha maikster, dat verhaal komt me
indd wel erg bekend voor
verder ook altijd bezig met zoeken in me zakken
en pas als ik elke zak min. 3 x heb doorzocht vind
ik het!
Wat laatst ook grappig was: in plaats van dat er iets niet in me zak zit wat er wel hoort, zat er deze keer iets in me broekzak wat er egt nie thuishoorde.... een klein borrel
glaasje
Waarschijnlijk ged8 dat het me telefoon of aansteker was ofzo haha
Kwam ik pas achter in de trein hehe.
indd wel erg bekend voor
verder ook altijd bezig met zoeken in me zakken
en pas als ik elke zak min. 3 x heb doorzocht vind
ik het!
Wat laatst ook grappig was: in plaats van dat er iets niet in me zak zit wat er wel hoort, zat er deze keer iets in me broekzak wat er egt nie thuishoorde.... een klein borrel
glaasje
Kwam ik pas achter in de trein hehe.
Laatst toen ik ging verhuizen. Mn ouders hadden me geholpen, en had hun ook een aantal tassen met troep meegegeven wat ik niet meer wou hebben.
Bleek in 1 zo'n tas mn zakje met nog 10 pillen erin te zitten. Oeps
Maar ze weten dat ik gebruik, dus heb ze netjes weer teruggekregen. Al vonden ze t niet echt leuk natuurlijk
Bleek in 1 zo'n tas mn zakje met nog 10 pillen erin te zitten. Oeps
Maar ze weten dat ik gebruik, dus heb ze netjes weer teruggekregen. Al vonden ze t niet echt leuk natuurlijk
Vaak zat gehad, en ze vervolgens dan toch weer in je broekzak terug vinden of ergens anders. Als ik
ben let ik er nooit zo nouw op waar ik het weer terug stop. Lijd vaak wel tot grappige situaties als ik ze weer eens kwijt ben 
laatste aanpassing
donateur
Ben net mn mdma pakkie verloren 
Maarja gelukkig zijn er nog genoeg gramme heheheh

Maarja gelukkig zijn er nog genoeg gramme heheheh
donateur
Stille wateren hebben diepe gronden...
donateur
ik? 
donateur
T lijkt erop 
donateur
Zal ik de webcam maar eens aanzette dan 
Had ik eindelijk overstollig veel hasj gekregen heb ik de helft kwijtgeraakt in de trein, is gewoon uit me broekzak gevallen 

dan baal je je kapot erg 
Pakte wat uit me zak... Ongemerkt liet ik me snoepies vallen...
Loop ik weg zie ik me snoepies op de grond liggen... dan wil ik er naar toe lopen en oppakken...
En uitgerekend op dat moment komt er een uitsmijter aanlopen en ziet me zakje snoepies liggen en pakt het op

Das ook echt niet leuk
Pakte wat uit me zak... Ongemerkt liet ik me snoepies vallen...
Loop ik weg zie ik me snoepies op de grond liggen... dan wil ik er naar toe lopen en oppakken...
En uitgerekend op dat moment komt er een uitsmijter aanlopen en ziet me zakje snoepies liggen en pakt het op
Was een keer bij mijn ma, die woont in een dorp waar vuilniszakken duur kosten, dus doen ze veel in een afvalzakkie en die gooien ze onderweg ergens in een prullenbak in het dorp, scheelt vuilniszakken
We hadden al een aardig afvalzakkie verzamelt, en ik de troep van tafel geveegd en alles in die zak bij gedaan,
smiddags midden in het dorp op het plein zak in de prullenbak gegooid.
S'avonds wil ik met vriendin naar de dorpskroeg, pilletjes weg, goed nadenken, ojee, ze lagen natuurlijk in die afvalzak in de prullenbak
We hebben speciaal gewacht tot het donker buiten werdt, samen naar het pleintje gelopen, en geprobeert ongemerkt afvalzakkie ruit te vissen, niet gelukt, kwamen 2 fietsers voorbij doordat dat kloteafvalzakkie bleef steken in de prullenbak..
Na veel getrek snel meegenmoen naar huis, heel de zooit leeg gegooid op balkon, en daar kwam het zakkie met 2 pilletjes eruit
*wat een verhaal*
We hadden al een aardig afvalzakkie verzamelt, en ik de troep van tafel geveegd en alles in die zak bij gedaan,
smiddags midden in het dorp op het plein zak in de prullenbak gegooid.
S'avonds wil ik met vriendin naar de dorpskroeg, pilletjes weg, goed nadenken, ojee, ze lagen natuurlijk in die afvalzak in de prullenbak
We hebben speciaal gewacht tot het donker buiten werdt, samen naar het pleintje gelopen, en geprobeert ongemerkt afvalzakkie ruit te vissen, niet gelukt, kwamen 2 fietsers voorbij doordat dat kloteafvalzakkie bleef steken in de prullenbak..
Na veel getrek snel meegenmoen naar huis, heel de zooit leeg gegooid op balkon, en daar kwam het zakkie met 2 pilletjes eruit
*wat een verhaal*
Kinkiegirlie, wat een moeite voor 2 pilletjes zeg!
ben al te vaak wat kwijtgeraakt, vooral op feesten met iets doms, gat in me broekzak of ze vallen er ongemerkt uit als je iets anders uit je zak pakt.
Ben ook een keer op school een zakje pep en een paar pillen kwijtgeraakt bij mijn scooter, volgende dag groot nieuws dat r harddrugs in de stalling waren gevonden
Ben ook een keer op school een zakje pep en een paar pillen kwijtgeraakt bij mijn scooter, volgende dag groot nieuws dat r harddrugs in de stalling waren gevonden
heel lang geleden toen in nog wiet rookte waren we een keer toen we vet stoned waren een joint kwijtgeraakt.
iedereen mekaar beschuldigen, aan mensen vragen in de buurt of ze een joint hadden gevonden
, uiteindelijk niet terug gevonden, het is nog steeds een raadsel waar die is gebleven.
iedereen mekaar beschuldigen, aan mensen vragen in de buurt of ze een joint hadden gevonden
laatste aanpassing
zo als gewoonlijk.... JA 
heb trouwens een hele nacht met de seal in de schoen gelopen en ik maar denken dat hij weg was
wel een goede afterparty gehad

heb trouwens een hele nacht met de seal in de schoen gelopen en ik maar denken dat hij weg was
wel een goede afterparty gehad
op qlimax 3 gram speed verloren en 2 tikkels hak in een bakje zitten
gelukkig hak een reserve bakje met dezelfde inhoud maar tog zonde van et geld
gelukkig hak een reserve bakje met dezelfde inhoud maar tog zonde van et geld
laatste aanpassing
jah whehehehehe da was egt hul vaag
ik en vrindin van muh op vak sij un dikkuh sak pep en ikkuh ook.
majah was nogal in boeruh gebied dus voor juh ergens was kon juh eerst end gaan lopuh
majah maak nie uit dus wij loopuh so un beetjuh
Naja en op gegevun momenty denkuh we joa lijntjuh nemuh maar niet maar was nog best wel vul wind
dus ik nadat ik eerste lijn met moeituh gelegt had sakjuh ff in muh sgoen gedaan sodat ie nie weg kon waaiun .....
ff later ik wil nog wat nemuh kwijt wij alluhs afgesogt ik egt helemaal gekgewoorduh en gewoon nix gevonde 30 min later ofsoi ga so beetjuh triest op de grond sittuh bedenkuh hoe stom k wel nie was
en denk damn wat sit r so te stekuh tege me voet en jah hoor daar was me saklkie
gelukkig truggevonduh
whehehehe egt was muh partytjuh vaag toen

ik en vrindin van muh op vak sij un dikkuh sak pep en ikkuh ook.
majah was nogal in boeruh gebied dus voor juh ergens was kon juh eerst end gaan lopuh
majah maak nie uit dus wij loopuh so un beetjuh
Naja en op gegevun momenty denkuh we joa lijntjuh nemuh maar niet maar was nog best wel vul wind
dus ik nadat ik eerste lijn met moeituh gelegt had sakjuh ff in muh sgoen gedaan sodat ie nie weg kon waaiun .....
ff later ik wil nog wat nemuh kwijt wij alluhs afgesogt ik egt helemaal gekgewoorduh en gewoon nix gevonde 30 min later ofsoi ga so beetjuh triest op de grond sittuh bedenkuh hoe stom k wel nie was
en denk damn wat sit r so te stekuh tege me voet en jah hoor daar was me saklkie
gelukkig truggevonduh
whehehehe egt was muh partytjuh vaag toen
donateur
Jah hoor, op trip to dreamland nog...
ben vaak me groen kwijt, al is het niet kwijt dan maar ligt het niet op de goede plek....
ik vind het altijd weer......ook wel handig als je eens nix in huis hep en je vind gewoon je verloren zak met 100 gram Whitewidow....
blijkt dat een vertyft maatje het in een la hep gelegt....ghahaha....
Kocht in het verleden regelmatig onsies groen voor de verkoop, wist zeker dat ik het in een kassie gelegt had....een maatje komt langs om naar de klote te gaan, draait een paar dikke kletsers en legt het ergens anders neer, komt me ma op bezoek, begint de keuekn te cleanen en komt inene binnengelopen met een grote zak groen...."wat een aparte kruiden, ruikt lekker!!" ghahahaha......
mam!!!!
Anyway....raak dus regelmatig me groen kwijt.....
zelfs complete joints.....brandent en al....ghahaha.....tyft op de grond, achetr een stapel cd's ofzo ( heb echt overal asbakken staan, vooral in me booth....
)kom ik later weer een half afgefikte jonko tegen.....
Slechte gewoonte eigenlijk.....
Kocht in het verleden regelmatig onsies groen voor de verkoop, wist zeker dat ik het in een kassie gelegt had....een maatje komt langs om naar de klote te gaan, draait een paar dikke kletsers en legt het ergens anders neer, komt me ma op bezoek, begint de keuekn te cleanen en komt inene binnengelopen met een grote zak groen...."wat een aparte kruiden, ruikt lekker!!" ghahahaha......
Anyway....raak dus regelmatig me groen kwijt.....
Slechte gewoonte eigenlijk.....
Toen ik nog gebruikte had ik een keertje paar gram pep en paar pillen bij me voor een party. Voordat ik naar binnen ging in m'n linkerschoen gestopt, ik naar binnen , wilde ik het eruit halen; was alles pleite; ik daar allebij m'n schoenen uitgedaan en moeilijk lopen zoeken; niet gevonden, heel de party gebietst van iedereen, kom ik thuis trek m'n schoen uit en het valt zo uit m'n rechter schoen.....
Was wel ff wazig jah.....
Was wel ff wazig jah.....
ja raak nog wel is wat kwijt... maar als ik weer nuchter ben komt t meestal wel weer boven water... op de meest vreemde plekken kom je t tegen he..
en was laatst een btje laatjes in me kamer aan t opruimen, kwam ik nog allemaal pillen tegen... wist nie eens meer van wanneer die waren haha
maar ja me mams vondt t maar nix en heeft ze door de plee gespoelt...
en was laatst een btje laatjes in me kamer aan t opruimen, kwam ik nog allemaal pillen tegen... wist nie eens meer van wanneer die waren haha
Ik soms een tikker ofzo.
een vriend van mij op Thunderdome dus alles
Hij kwam naar me toe praatje maken, wilde hij er een nemen.... hij zoeken overal al zijn zakken. Had hij nog 8 tikkers in zijn pakje sigaretten gedaan. Maar met het pakken van zijn laatste peuk gooide hij dat pakje weg. En die tikkers zaten er dus nog in. Toen hebben wij heb de hele avond maar actief gehouden met onze eigen vooraad.
een vriend van mij op Thunderdome dus alles
Hij kwam naar me toe praatje maken, wilde hij er een nemen.... hij zoeken overal al zijn zakken. Had hij nog 8 tikkers in zijn pakje sigaretten gedaan. Maar met het pakken van zijn laatste peuk gooide hij dat pakje weg. En die tikkers zaten er dus nog in. Toen hebben wij heb de hele avond maar actief gehouden met onze eigen vooraad.
ach ja aan de deur moet je nog weleens wat inleveren
en ja als je vet wappie bent gebeurt het ook weleens
en ja als je vet wappie bent gebeurt het ook weleens

![[NL] A.P.F ROT KIND [NL]](/images/user/67258_2810724.jpg)

![[TB] Drum 'n Bas](/images/user/76732_1303773.jpg)

![[PPT] NEO_GRAAF](/images/user/92142_1765925.jpg)

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)