Partyflock

Forumonderwerp · 720080
2 volgers · 21944x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Echt te erg :(

Waar moet het heen met NL ?

R.I.P

Hetgeen vandaag is gebeurt overtreft alle verwachtingen.. ECHTER dit is geen reden om het beleid te overtreden en hier enkel racistische uitlatingen te doen. Hiervoor worden gewoon waarschuwingen cq bans voor uitgedeelt.
Laten we met zijn alleen het tegenovergestelde van deze daad doen, en dat is juist NIET verdrinken in haat
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
:respect: Psycho Forze

Artiest Sjonny M
Waarschuw beheerder
allemaal

Waarschuw beheerder
hoeveel moete er nog komen .......

Waarschuw beheerder
donateur
bahbah echt erg weer!

weer iemand die de waarheid durft te uiten vermoord!

Waarschuw beheerder
STUNNED BY A HORRIBLE ACT OF INTOLERANCE

Echt te belachelijk voor woorden. Theo van Gogh had altijd gelijk. Mensen kunnen niet tegen de waarheid vooral die kl*te m*sl*m figuren niet. Als je het hier niet bevalt, ga dan lekker naar huis toe stelletje geiteneukers. (De goede daargelaten).

Theo RIP :respect:
Waarschuw beheerder
het mag niet veder het is al jaaren lag tever gegaan en NU is het genoeg :@:@:@
Artiest M@ck
Waarschuw beheerder
Helaas het zoveelste bewijs van dat het helemaal de verkeerde kant op gaat met deze wereld... :no:

Waarschuw beheerder
donateur
de oorlog is begonnen!

maare die is hier al langer aan de gang
Waarschuw beheerder
te erg voor woorden dit!!!:S:S

je moet verdomme gewoon je mening kunnen zeggen!!
belachelijk!!!!!!

==>>Psycho Forze :respect:

R.I.P

Waarschuw beheerder
Dit is slechts een citaat van Theo...:

Te vrezen valt dat dit de waarheid is; anders dan politici en journalisten ons willen doen geloven, smeult de veenbrand die Fortuyn even bovengronds bracht, nog steeds. Er hoeft maar dìt te gebeuren en de vlam slaat in de pan, en dan is het poldermodel wel iets van heel lang geleden. Die hele bespottelijke vertoning rondom Marokkaan Driss toonde de ongemakkelijkheid van onze autoriteiten om, zoals vanouds, een riedeltje af te steken over 'racisme en onverdraagzaamheid', vooral ook omdat de diender die hem, terecht, neerschoot een Turkse Nederlander was.
Vooral dankzij de PVDA hebben de duisterste Middeleeuwers vrij spel gekregen in een land dat gegijzeld wordt door minderheden. Driss ging naar huis om een mes te halen en een agent neer te steken. Dat zou moord met voorbedachten rade zijn geweest; wij mogen de voorzienigheid danken dat de trekker tijdig werd overgehaald.

Theo van Gogh
Waarschuw beheerder
Zonder te discrimineren wil ik even een kattekening plaatsen.

Theo van Gogh maakt een controversiele film over mishandelde islamitische vrouwen. Die vrouwen waar de film over gaat zijn slachtoffer van hun man en of familie. Theo komt op voor slachtoffers, voor een onderdrukte groep. Gevolg: Alle moslims in rep en roer. Hij wordt met de dood bedreigd (en uiteindelijk niet alleen bedreigd). Alle moslimorganisaties doen alsof hij persoonlijk de duivel is.

Een poosje geleden was er een iman die verkondigde dat je homo's van het dak af moet duwen en ze nog een baksteen moet nagooien. Er komt een berichtje in de krant, het journaal zegt er iets over en vervolgens kun je het desbetreffende boek gewoon lenen bij de bibliotheek in amsterdam. En de desbetreffende iman preek levend en wel verder in de moskee.

Dit snap ik niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
edno??? met je domme gelul...
niet over een kam scheren????

zorg dan dat het niet telkens de zeelfde zijn die dit soort tering grappen uithalen...

het was ook een nederlander die pim dood schoot!!!!

jaja,das een mooie redding voor niets of niemand,pim is dood theo is dood.en dat kwam nu gewoon wel door een kanker marrokaan......

ik ben er klaar mee,ik hoop de rest van nederland ook.....

het kan namelijk alleen maar erger worden beter word het niet!!!
Waarschuw beheerder
jammer dat je niet reageert gekkehuis, geen argumenten meer?
Waarschuw beheerder
wat die linkse nerds ervan zeggen, die hebben gewoon een gruwelijk plaat voor hun harses!

of jij!?
Waarschuw beheerder
allemaal

:no:

Dan moet jij erst mar eens ff verder kijken dan jou neus lang is...

Sukkel!
Waarschuw beheerder
RIP TEO RIP Ik hoop dat je dood niet voor niets is geveest dat het nu eindelijk duidelijk is dat nederland mijn land kapot gaat

Waarschuw beheerder
R.I.P Verder Zeg K Ma Nix
Waarschuw beheerder
Dit is gewoon te erg weer!!
Alleen roepen we dat zoooo vaak en wordt er echt iets aan gedaan?? NEEJ DUS!!
GVD mensen open jullie ogen!!:@:@
Trek jullie bek open en hou vooral je eige mening!!
Ik ga hier verder nix over zeggen enzo want dan weet ik al dat dat hier niet geacepteerd wordt!!
Maar ik denk vast wel dat iedereen weet wat ik bedoel!!

Ben trouwens blij in dit topic te lezen dat heel veel mensen hier teminste al eens doorkrijgen hoe erg t is geworden in dit land!!

Wat THE FUCK heeft het kabinet hiermee te maken.

Theo van Gogh wilde zelf NOTABENE geen bodyguards omdat hij zich vrij wilde blijven voelen.

Net alsof Balkenende himself constant alle mensen in heel Nederland moet volgen, dat is onmogelijk...

Wat ben jij voor n sukkel dan??
T zou gewoon al niet nodig moete zijn dat ie uberhaupt beschermt moet worden!!dus alsjeblieft denk eens fatsoenlijk na man:@:@

Theo ik hoop dat je in de hemel samen bent met Pim en dat jullie daar samen jullie plan gaan maken!!Rust zacht!!:flower:
Waarschuw beheerder
Een poosje geleden was er een iman die verkondigde dat je homo's van het dak af moet duwen en ze nog een baksteen moet nagooien. Er komt een berichtje in de krant, het journaal zegt er iets over en vervolgens kun je het desbetreffende boek gewoon lenen bij de bibliotheek in amsterdam. En de desbetreffende iman preek levend en wel verder in de moskee.

Een imam spreekt niet voor alle moslims!
niet dat ik mezelf een moslim kan noemen, maar voor jullie zien ze er allemaal hetzelfde uit!
Waarschuw beheerder
Theo R.I.P.(f)

Waarschuw beheerder
Het gaat hier niet om links of rechts. Het gaat hier om het recht om te zeggen wat je denkt of voelt. Als je in dit land niet meer kan zeggen wat je vind, dan is het einde zoek.
Tolerantie en acceptatie zijn voor mij op dit moment niet meer aan de orde. Laat hen die hier komen om onze maatschappij te verzieken per direct retour worden gezonden. Moslim, christen het kan me niet schelen wie deze ellende veroorzaakt!!
Eenieder die hier onze samenleving ontwricht hoort hier niet thuis!

Gegroet
Waarschuw beheerder
niet dat ik mezelf een moslim kan noemen, maar voor jullie zien ze er allemaal hetzelfde uit!

wie is nu de gene die generaliseerd?
Waarschuw beheerder
Ik vind dit te erg voor woorden, maar stil zijn is geen optie!!

Ik zag trouwens op tv een vrouw die de moord zag en nog vroeg aan de dader "doe het niet, doe het alsjeblieft nie" Deze vrouw stond 5 meter van hem af hand in hand met haar kind!! Dit vind ik zo erg om te horen!!

R.I.P Theo

:respect: voor Theo!!
Waarschuw beheerder
Een maat van mij zit nu in den haag...

Daar zijn echt bloederige vechtpartyen aan de gang!

Waarschuw beheerder
NL een land van vrije meningsuiting....
waar iedereen voor zijn eigen mening mag opkomen...
Pim werd er op afgerekend, en nu van Gogh ook....
tis gewoon te gek voor woorden...

heeft dit ook niet iets te maken met de integratie???
integratie, dit is gwoonweg normaal...
als je op bezoek bent in een ander land, passen wij ons toch ook aan.. is dat nou zo moeilijk???
najah, een regel van de NL samenleving is:
VRIJE MENINGSUITING.....
nou word er een keer de waarheid uitgebracht, over Allah. Of hoe er over gedacht word door een persoon.
Of het nou waar is of niet.. t is maar een film...

:respect: voor Theo :respect:
en dat van Gogh hier aan meej heeft gewerkt....
dat mag toch....
laat in ieder geval de dader, terug sturen naar zijn eigen land... en hem daar berechten..
want waarschijnlijk zullen ze hem in zijn land van oorspronkelijke afkomst strenger berechten...
en dat is helemaal niet verkeert.

majah.... :@:@

een ding is zker... tis gewoonweg belachelijk.... :@:S:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
of jij?

Ik zie dingen jongen!
Als jij die niet ziet, weet ik niet waar JIJ vandaan komt, maar dan heb je duidelijk geen kaas gegeten van het dagelijkse leven!

Waarschuw beheerder
Ik zag trouwens op tv een vrouw die de moord zag en nog vroeg aan de dader "doe het niet, doe het alsjeblieft nie" Deze vrouw stond 5 meter van hem af hand in hand met haar kind!! Dit vind ik zo erg om te horen!!

Dat heb ik ook gezien. Dit is toch wel je reinste bewijs dat onze landverrader Donner dus niet snapt dat "Boe!" roepen niet genoeg is.
Waarschuw beheerder

Die imam sprak uit zijn eigen naam, dat klopt ja.
Theo sprak ook niet voor alle nederlanders, hij sprak ook uit zijn eigen naam!

Waarschuw beheerder
Ongeloof is groot...
Hoe kan het dat mensen hun eigen meningsuiting niet meer mogen uiten...

NL gaat zo kapot !!!
Waarschuw beheerder
WILDERS AAN DE MACHT!!! :@

nederland gaat langzaam naar de klote als we nix doen

Waarschuw beheerder
ow jah, dit zal wel n tijdje gaan duren...
want hier voor worden de allochtonen met de nek aan gekeken....

dom!! :S dat het zo allemaal moet... :@
Waarschuw beheerder
waar gaat het heen
Waarschuw beheerder
ik stem iedergeval op wilders, maar dat stond al vast
Waarschuw beheerder
nederland gaat langzaam naar de klote als we nix doen

ZAL HET NOG EN KEER VRAGEN:

WAT WIL JE GAAN DOEN DAN!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 29366, 19985, 23871}
Waarschuw beheerder
ik vind t niet normaal wat er gebeurd is t is tognie normaal dat mensen in Nederland komen wonen en dan iemand dood schieten omdat ie een eigen mening heeft k heb er eg geen woorden voor :S THEO :respect: en t ga je goed....
Waarschuw beheerder
schrikken vanmorgen :(

pfff ik hoop dat pim dre theo hun biertje daar met mate drinken!

:bier:

rust in vrede kerel..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
WAT WIL JE GAAN DOEN DAN!!!!

Dat mag hij niet beantwoorden anders krijg je strafpunten.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet of dit al gezegd is, maar heb geen zin om het hele topic door te spitten....

Nog iets: 911 dagen na de moord op Pim Fortyun is vandaag... 9 11 is Amerikaans voor 11 september (WTC) en tevens is 911 Amerika's alarmnummer. In Nederland is het alarmnummer: 112.. Welke datum is het vandaag??? 2 11 (Amerikaanse datum voor 2 November dus....)

Dit is echt te ziek voor woorden..

Waarschuw beheerder
Alsjeblieft

Hou op met die crap
Sommige mensen hebben echt nix beters te doen

Echt de persoon die dit heeft geschreven en de personen die dit door sturen zijn echt losers

Get a life man

Ik vind dit echt geen crap, natuurlijk is het misschien ver gezocht, maar het is niet de eerste keer dat getal 911 te voorschijn komt, dus dit kun je geen toeval meer noemen. We zullen het zien over 911 dagen....hoewel ik natuurlijk hoop dat ik ongelijk heb.

Nostradamus (wie kent hem niet) sprak altijd over het getal 911..

Eerst hadden we de aanslagen op Twin Towers op 911, precies 911 dagen later de aanslagen in Madrid.

Pim Fortuyn werd vermoord, precies 911 dagen later... ja hoor, van Gogh.

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Ach ja dan sWILDERS AAN DE MACHT!!!

chieten ze wilders ook kapot. Weet jij veel wat in die moskeeen allemaal geroepen wordt. In de tram lullen ze in hun eigen taal, weet jij wat ze zeggen?

Mocht de pleuris hier uitbreken, kan je erop wachten dat ze zichzelf gaan opblazen tussen winkelend punliek etc.

Die gasten zijn gewoon niet voor rede vatbaar als het om hun allah gaat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
neej, idd...
laat ze dan wegblijve...
enne KnuffolMuts, helemaal meej eens.....

enne, de waarheid... da mag gezegd worde! (Y)

Waarschuw beheerder
:respect:Theo:respect: RIP

Waarschuw beheerder
donateur
theo van gogh vermoord:je mag geen mening meer hebben :s

:no:

R.I.P
Waarschuw beheerder
Elke gek kan iemand vermoorden
Iedereen kan vermoord worden om welke reden dan ook

En die onzin van "nederland is niet wakker" hou je maar lekker voor jezelf, ik vind dat Wilders juist heeft gehandeld door "geen olie op het vuur te gooien" en mensen die hem serieus nemen zouden hetzelfde moeten doen.

Oplossingen dwing je niet af met geweld of onrespectvol gedrag, die los je met een gedegen onderzoek op en gepaste maatregelen nemen (iets waar NL helaas niet zo sterk in is).

Maar ga aub niet opeens extreem-rechts goedpraten uit woede, maar denk na waarom dit soort dingen gebeuren en doe het uit liefde, liefde voor iemand die wist hoe hij moest verwoorden hoe de samenleving in elkaar zat.

VIPTWEAK jij snapt t dus ECH NIET HE:S:S
GVD doe die oge van je eens open!!
Met je "denk eens na waarom dit soort dingen gebeuren"
Echt domme praat van je!!
Waarschuw beheerder
Die gasten zijn gewoon niet voor rede vatbaar als het om hun allah gaat

Probeer het eens niet bij hun religie te leggen maar bij hun zieke geest!!
Waarschuw beheerder
Nou wat de gevolgen zijn?? Iedereen met donker haar word nu onder 1 kam geschoren nomatter uit welk land ze komen! Na vandaag word iedereen gezien als een marokaan! Ben zelf een Armenian (christenland), maar hoevaak ik wel niet aangezien word als een afghaan, turk, marokaan en dat is zwaaar irritant!! Draag altijd wel een kruis om en ga weles naar de kerk ja! En nog snappen sommigen dat niet en willen ze dat niet snappen omdat je uit een land komt die ze niet kennen! Dus dan ben je maar een turk of een marokaan in hun ogen! Jaa zwaaar genaaid is dat hoor!

Maarjah..zolang er maar gefeest word samen, heb ik nergens geen problemen mee!

PEACE!!

Waarschuw beheerder
:D hehehehe sommige mensen :respect:

Blijft lachwekkend

Hoe dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!