Partyflock

Forumonderwerp · 720080
2 volgers · 21157x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Echt te erg :(

Waar moet het heen met NL ?

R.I.P

Hetgeen vandaag is gebeurt overtreft alle verwachtingen.. ECHTER dit is geen reden om het beleid te overtreden en hier enkel racistische uitlatingen te doen. Hiervoor worden gewoon waarschuwingen cq bans voor uitgedeelt.
Laten we met zijn alleen het tegenovergestelde van deze daad doen, en dat is juist NIET verdrinken in haat
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey de God uit de bijbel is soms nog veel zieker; maar die gast moet niet lopen doen alsof de Qoran heilig is en ze alleen maar proberen te overtuigen van hoe mooi het leven is.

maak dat me oma maar was; moslims zijn GEEN boedhisten; laat dat duidelijk zijn :nee:

God kills everyone (men, women, children, infants, newborns) in Sodom and Gomorrah by raining "fire and brimstone from the Lord out of heaven." Well, almost everyone -- he spares the "just and righteous" Lot and his family.19:24

en laten we niet de zondvloed vergeten omdat God het mensenras zat was.

ik heb scheit aan de Qoranus en de Bijbal.

in beide boeken staan zieke teksten.

als ik duffe christenen confronteer met de ziekheid van hun bijbel ontkennen ze het ook de sukkels.

doe maar niet zo hypocriet en begin je eigen geloof; schrijf een boek over jezelf en noem dat heilig en vertrouw erop. (Y)

Waarschuw beheerder
Mutumba 4 november 2004 14:13
Het begint me steeds duidelijker te worden, Nederland is ziek. De maatschappij verloedert zoals men dat zegt. Ik vind dat je best mag opkomen voor je eigen geloof. Dit is toch een land van vrije meningsuiting. Heb zelf een grote afkeer tegen alle religies, maar dat is mijn vrije mening, wat ik denk te kunnen geven in jullie Nederland.
Wil nu niet de fout maken dat ik de bekrompen Nederlander, Marokkaan, Turk, enz tegen me wil keren, vandaar dat ik zeg Jullie Nederland.
Bekrompenheid is wat ik hier lees, niet onderbouwde meningen. Het is goed als je een eigen mening hebt, maar onderbouw deze dan ook met goede argumenten. Hierbij doel ik op Dennis Stennis & Marokkaan. Jullie zijn het schoolvoorbeeld van de bekrompenheid van de Nederlandse maatschappij.

>> Lees mijn postings van gisteren en je neemt al je woorden terug.
Ja hier gaat het allemaal wel lukken.........

Ik blijf erbij dat het net zo goed een nederlander had kunnen zijn.. pffff zielig gedoe zeg...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RAFA: shut the fuck up gast; je hebt geen idee waar je het over hebt.

wat ben jij zielig en dom en achterlijk en bekrompen en ook nog vol met bullshit (half arabisch)

mijn opa was juridisch adviseur van koning hussein van de verenigde arabische emiraten. ik ben zelfs van 2 kanten van Adel.

Vooroordeeltjes ,sfeercreeeren en nogmaals DOM!

Door zulke mensen als jou die alleen maar haat proberen te verspreiden gaat dit land naar de klote want neem maar van mij aan dat jij geen haar beter bent dan die moordenaar want jou gedachtes alleen ongeacht of je je plannen uitvoert of niet.

ik zal je onwetendheid maar negeren :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
je begint verstandig te worden; als je nu nog even je eigen moskee opblaast ben je een kanjer

nee dan is hij een extremist,net als jij er even aan voorbij gaat met je link naar het boedisme dat een dalai lama niet in zijn eigen land kan wonen en het dragen van de nepaleense vlag je levenslang oplevert.
alle klooster worden systematisch ontruimd en monnikken man of vrouw worden mishandeld en gevangen genomen leve china..!!

dus ook daar door een groot leider vreselijke extremistische daden.........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
repelsteeltje aka tepelstreeltje 4 november 2004 14:07
Best triest dit forum En zeker ieder die zo stoer is om hier voor zijn eigen mening op te komen.. dit wordt weer een hype jongens 'de eigen mening van het nederlandse volk'

>> Juist nieuwe hype vrees ik. helaas moet een eigen mening duidelijk onderbouwd worden en dat kunnen velen niet.
Waarschuw beheerder
hehehe repelsteeltje heeft gesproken en iedereen nu *** dicht (6)
Waarschuw beheerder
Het is absoluut niet te rechtvaardigen om iemand te vermoorden om zijn mening maar wel begrijpelijk je moet het van 2 kanten kunnen zie.

En dat is nu de crux: in dit land is dat NIET begrijpelijk en zal dat NOOIT begrijpelijk zijn. In mijn ogen is dit een schoolvoorbeeld van de achterlijkheid waar Van Gogh het over had en die op deze wijze alleen maar wordt bevestigd.
Waarschuw beheerder
mijn opa was juridisch adviseur van koning hussein van de verenigde arabische emiraten. ik ben zelfs van 2 kanten van Adel.

hahahaha verenigde emiraten hebben geen koning hahahaha en hussein is de koning van Jordanie!!!

ahahahaha wat ben jij een loser zeg!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
net als de NLD bevolking heeft op een mening heeft de rest dat ook :)

de een is het eens met de killer de ander is ertegen :)

Ik ben tegen wat Theo allemaal openlijk beweerde en ben zeker de killer(omdat hij geen echte reden had om te moorden)

Waarschuw beheerder
donateur
Zullen we weer gewoon gaan nadenken en tot de conclusie komen zoals door vele al eerder geprobeerd:

Iemand die in staat is een ander te vermoorden om welke reden dan ook is ziek en hoort levenslang achter tralies.
Is die persoon op heterdaad betrapet en kan er geen vergissing van de dader in persoon mogelijk zijn verdiend deze man of vrouw de doodstraf.

Daarmee moet alles gezegd zijn.
applaus voor sacred zomby...

Het zal nooit worden opgelost, ik respecteer de mensen om mijn heen, maar dat wilt niet zeggen dat je niet voor je eigen mening op mag komen...

Het is alleen de manier WAAROP mensen..!
Waarschuw beheerder
Het grote Theo van Gogh topic,

Als dit zo is, hou je dan ook aan bepaalde standpunten en geef goede meningen onderbouwd met argumenten. Dan is het ook waardig om je in dit topic te begeven. Heb bepaalde reacties gelezen, maar krijg er soms echt de kriebels van hoe sommige mensen kunnen reageren. Het reageren op een stelling is vaak geen probleem, maar het juist reageren op een stelling dat is heel vaak een probleem waar velen niet mee om weten te gaan.

Jammer, lees eens wat meer van bepaalde werken van van Gogh, Deelder, Brood, Hans Teeuwen,Branson enz. Dan kun je zien hoe je een mening kunt onderbouwen met argumenten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja hier gaat het allemaal wel lukken.........

Ik blijf erbij dat het net zo goed een nederlander had kunnen zijn.. pffff zielig gedoe zeg...

uhm woon je soms onder een steen ofzo? :S

er zat een briefje aan het mis vast; oproep tot de heilige oorlog; ken weinig nederlanders die mensen vermoorden en er briefjes achterlaten waarop een oproep voor de heilige oorlog wordt gedaan :frusty:

theo was net klaar met een film over pim fortuyn; heel toevallig wordt theo 911 (evenals het incident in amerika; wat ook zogenaamd door moslim terroristen is gedaan, wat amerika in scene heeft gezet(N)) dagen na de moord op pim ZELF vermoord.

het had zeker niet zomaar IEDEREEN kunnen zijn; dat slaat nergens op; dit is goed uitgekiend; en ken verdraaid weinig nederlanders die theo zomaar af zouden maken vanwege zijn mening om de islam :S

nee dan is hij een extremist,net als jij er even aan voorbij gaat met je link naar het boedisme dat een dalai lama niet in zijn eigen land kna wonen en het dragen van de nepaleense vlag je levenslang opleverrt.
alle klooster worden systematisch ontruimd en monnikken man of vrouw worden mishandeld en gevangen genoemn leve china..!!

tis duidelijk; religie is sowieso kut en er zijn gewoon teveel sukkels die echt op macht geilen en er na een tijdje misbruik van maken :nee:

Waarschuw beheerder
Pffff wat een discussie, maar wat duidelijk is is dat de extremisten moeten worden aangepakt. Hoor wel dat de bijbel en koran ziek is al vind ik dat een btje een slap onderbouwde mening. Het zijn juist de mensen die het op een totaal verkeerde manier interpreteren die het gevaar zijn en je kan zoiets niet afreageren op een heel geloof...

En die vergelijking van islamieten zijn geen Boedhisten is een onwijs domme, want de islam is een geloof en boedhisme is een levenswijze....
Waarschuw beheerder
omdat hij geen echte reden had om te moorden)

Bestaat er een reden om iemand te vermoorden??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha verenigde emiraten hebben geen koning hahahaha en hussein is de koning van Jordanie!!!

ahahahaha wat ben jij een loser zeg!!!

wat lul je nou dom gast; een aantal jaren geleden is koning hussein van de verenigde arabische emiraten overleden :S
Waarschuw beheerder
ja die is er zeker rafa voor mij wel iig en voro vele andere ook.

en wie bepaald wat goed of slecht is?
Waarschuw beheerder
dat is jordanie slimpie!!

Is nou wel erg duidelijk dat je de boel aan het flashen bent!!

Waarschuw beheerder
klein beesje (aka Beescht) (fan APC) 4 november 2004 14:21
Het is absoluut niet te rechtvaardigen om iemand te vermoorden om zijn mening maar wel begrijpelijk je moet het van 2 kanten kunnen zie.

En dat is nu de crux: in dit land is dat NIET begrijpelijk en zal dat NOOIT begrijpelijk zijn. In mijn ogen is dit een schoolvoorbeeld

>> Fout, je moet nu even denken als een rechter. Waarom heeft mohammed B. theo gedood?
FF denken, aaa een scherpe colummnist...euh nee dat was al een langere tijd bekend
Ff denken, O ja me oude godsdienst les vertellen mij dat de koran het heilige schrift is voor moslims. Aha theo had een film gemaakt met naakte vrouwen en daarop de koran teksten laten tekenen. Hoe zou iemand dit kunnen opvatten?
Islam is een slecht geloof en een moslim kan het BIJVOORBEELD als een aanval/beledeging/discriminatie opvatten. Ik kan begrijpen dat meneer B. dus tot zijn daad is gekomen, wil ik het daarmee goedkeuren? Nee strafrechtelijk gezien heeft niemand het recht om iemand anders zijn leven te ontnemen ongeacht wat door de reden voor zou kunnen zijn.

Wat is mijn mening over de film submission? Een kut film die een onduidelijk is voor iemand die de koran niet kent

Waarschuw beheerder
Dat bepaald niemand, maar vind je het normaal dan om iemands leven te nemen omdat jij het niet met diegene eens bent. De moordenaar hoeft niet dood, maar moet zeker levenslang krijgen zonder kans op vrijkomen...

Waarschuw beheerder
Wat is mijn mening over de film submission? Een kut film die een onduidelijk is voor iemand die de koran niet kent
Sja het script was van Hirshi Ali. Theo deed het meer omdat hij vond dat die vrouwen geholpen moeten worden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 rave beast welke redenen dan??

Moet wel eerlijk zeggen dat ik erg ga twijfelen om iemand te vermoorden die mijn dochter verkracht zou hebben bijv.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is jordanie slimpie!!

Is nou wel erg duidelijk dat je de boel aan het flashen bent!!

ow dus omdat mijn topografische kant niet meer is wat het was; en ik me dus vergis in het land is gelijk alles wat ik zeg bullshit.

wat ben jij een sukkel zeg; ik snap best dat mensen racistisch worden van mensen zoals jij :frusty:

het zal me verder een worst wezen of je mij gelooft of niet; ik bedoel; je bent toch in de minderheid hiero :z
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En mag er gerust bij zeggen dat hirsi ali wel promotie heeft gemaakt over de rug van de islam want tegenwoordig kijkt elke politicus van Pim Fortuyn af.

Waarschuw beheerder
Sja het script was van Hirshi Ali. Theo deed het meer omdat hij vond dat die vrouwen geholpen moeten worden...

Tja, helaaas wel

Waarschuw beheerder
Rafa 4 november 2004 14:35
En mag er gerust bij zeggen dat hirsi ali wel promotie heeft gemaakt over de rug van de islam want tegenwoordig kijkt elke politicus van Pim Fortuyn af.

Juist
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach weet je; Bush is herkozen; de Islam zal het wel merken ;)

mazzel :devil:
Ach joh... Rustig maar, denk om je hart. Ik bedoel alleen maar dat er overal gekken lopen...

Rafa is lief :flower:

Sacred Zombie is zielig... (eigen mening) oooooooh en ik ben een nederlander.. boeeeeeeeeeee!

Dag dag! Dit is niet het algemene theo topic voor mij.. ben hier weg...

zielig
Waarschuw beheerder
2 sacred zombie Lul toch niet man en hou ajb ff op.
heb je op de kaart gekeken waar jordanie ligt en waar de VAE ligt??? ligt zo'n.................stuk van mekaar af.

je vader heeft daar als adviseur gewerkt en je bent half arabisch maar kan niet eens vertellen waar???

:D 8) hahaha
Waarschuw beheerder
Je geeft zelf al een antworod Rafa ;)

| ] Conductor 4 november 2004 14:31
Dat bepaald niemand, maar vind je het normaal dan om iemands leven te nemen omdat jij het niet met diegene eens bent. De moordenaar hoeft niet dood, maar moet zeker levenslang krijgen zonder kans op vrijkomen...

ik ben wel voor oog om oog tand om tand

Op die manier komt de dader erachter wat hij aandoet.

ik behandel ook mensen zoals ze mij behandelen en werkt voor mij uitstekend :D

Waarschuw beheerder

Juist

Hmmm neej daar ben ik het nou niet meej eens. Hirsi Ali is zo omdat ze zelf is mishandeld enzo en zelf die negatieve indruk van de islam heeft, dus kvind het een btje loze argumentatie...

En je had het over onderbouwing????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Marokkaan, ga jij nou beoordelen wat de sentimenten van autochtone Nederlanders zijn? Wat een fuckende grap. Met je "FOUT", dat kan ik wel achter praktisch elke zin van je zetten, inhoudelijk, stilistisch en grammaticaal gezien.

Niemand met enig gevoel voor Nederlandse vrijheden en rechten begrijpt dit. Echt niet! En dat jij dit wel schijnt te begrijpen, en met jou een groepje overige onverlichten, geeft alleen maar de onmetelijke kloof aan die maar eens gedicht moet worden. Ik accepteer dit niet en ik hoop dat er genoeg weldenkende mensen zijn in Nederland die dit ook niet accepteren. Ik zal in ieder geval nooit mijn kritische kijk verliezen en laat me daarin niet tegenhouden door een groepje barbaren.

Waarschuw beheerder
Marokkaan
Ik kan begrijpen dat meneer B. dus tot zijn daad is gekomen, wil ik het daarmee goedkeuren? Nee strafrechtelijk gezien heeft niemand het recht om iemand anders zijn leven te ontnemen ongeacht wat door de reden voor zou kunnen zijn.

Als jij dit kan begrijpen dan ben ze je net zo ziek als hem!

Een zieke gedachte als dat mag je niet kunnen begrijpen OMDAT DIT WAANZIN IS!

Als jij dat mag dan zou ik dit hieronder leuk mogen vinden?
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwAjA6IUrsSoZvmmNnPQkfXFpVOKVGB*r*MLlfkuoyWqBru9uCCK3oO398XHDEh!zxfLYSnwXnA1OA0B5l!iQxPlJ2gQ*TYlmsHfqMKke3k/Hassan.jpg?dc=4675496070419842115[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het enige waar de dood van Theo (in mijn ogen) tot nu toe heeft gezorgd, is voor nog meer verdeeldheid onder het "nederlandse" volk. Als ik dit zeg zullen er wel gelijk weer een aantal mensen zijn die op hoge poten gaan schreeuwen dat dit rechts gelul is, maar het is gvd wel een feit.Men maakt zich drukker om te benadrukken dat het een NEDERLANDER met een marokaanse nationaliteit was dan dat het gvd weer een marokaan was. Je mag niet eens meer zeggen hoe de vork in de steel zit. Een te groot deel van Nederland is alleen maar bezig met het "degelijk" en "gastrvrij" lijken dan op te komen voor de NEDERLANDSE normen en waarden. De normen en waarden waar door zoveel ""dubbele nationaliteiten" met een voorkeur voor schapevlees maar tegenaan getrapt blijft worden. Men is meer bezig met zich druk maken of die "arme dubbele nationaliteitjes" het niet nog moeilijker gaan krijgen nu, dan het aanpakken van het probleem. Theo is niet de enige hier die is vermoord door een "dubbele nationaliteit" er zijn er hem zoveel hier voorgegaan. Laten we dat niet vergeten. Het terreur uit die hoek moet nou eindelijk maar eens afgelopen zijn.Zero tolerence is hier het enige wat werkt.
En nou kunnen we wel zeggen dat er ook "allochtone mensen" waren op de dam dinsdag avond. Maar dat staat in schril contrast tot de hoeveelheid mensen met een "dubbele nationaliteit" die op het Mercatorplein waren toen een politie agent (uit bescherming voor zijn eigen leven) Een met mes bedreigende "dubbele nationaliteit doodschoot. Wat doet een grote groep mensen dan in eens daar. We gaan met z'n allen roepen dat de politie een rascist is. Tja, dan zijn we lekker bezig met z'n allen. Die Etterleijers die Anja Joos hebben doodgetrapt lopen nu ook al weer vrij rond. En wat is er gebeurd in de diamantbuurt. Een nederlands gezin is de buurt uitgetreiterd door een groep "dubbele nationaliteiten" uit verveling. En als er dan een journalist heen gaat om poolshoogte te gaan nemen, word heij door "links"nederland bespuugd en bekogeld. Het moet toch ook niet gekker worden. Links nederland bedankt voor het in de steek laten van je eigen volk. Ga maar lekker zo door. Dan mogen we over een paar jaar helemaal niks meer zeggen hier, zonder in elkaar geslagen te worden.

Waarschuw beheerder
Uiteraard doe ik afstand van dit soort uitspraken maar dit is een voorbeeld over het denken over anderen wat dus wel goedgekeurd wordt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hirsi ali was gewoon getrouwd met een man die zijn handen niet thuis kon houden en moet daarom het hele islam boeten???
Waarschuw beheerder
En voor die "oog om oog, tand om tand"-mensen: Iemand vermoorden is niet hetzelfde als mensen in taal en beeld bekritiseren.

"Wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten": kogels zijn niet hetzelfde als een pen!!!!

Artiest Kir.B
Waarschuw beheerder
donateur
Als dit http://cyberdjihad.blogspot.com/ mag, dan mag dit antifundamentalist ook.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
to Rafa; jij kan duidelijk ook niet lezen.

het was ten 1e mijn grootvader/opa die juridisch adviseur was. mijn vader zat bij de plo. ik heet alwary van mijn achternaam en mijn middelnaam is omar zo goed?

mijn vader is niet echt open over zijn verleden.

nu ben ik hier mijzelf aan het verdedigen dat ik half-arabisch ben net alsof ik het niet zou zijn; doe toch niet zo achterlijk kneus; ik ben half palastijns; mijn familie is AlWary; de rest woont nu in Jordanie; waar ik onlangs op vakantie was; ja ik heb je ook eerder gesproken onder de naam Chaos Child en toen poste ik ook al die dingen uit de Qoran.

als jij er niet tegen kan dat de waarheid over wat er in de Qoran staat wordt verspreid is dat JOUW probleem.

ik heb je nu al genoeg verteld over mijn familie.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en even voor de duidelijkheid, mijn waarschuwingsmeter staat inmiddels al op 3. Dus binnenkort zal het recht wel weer zegevieren, want dan ben ook ik MONDDOOD gemaakt. Het gaat lekker hier.

Waarschuw beheerder
klein beesje (aka Beescht) (fan APC) 4 november 2004 14:41
Marokkaan, ga jij nou beoordelen wat de sentimenten van autochtone Nederlanders zijn? Wat een fuckende grap. Met je "FOUT", dat kan ik wel achter praktisch elke zin van je zetten, inhoudelijk, stilistisch en grammaticaal gezien.

Niemand met enig gevoel voor Nederlandse vrijheden en rechten begrijpt dit. Echt niet! En dat jij dit wel schijnt te begrijpen, en met jou een groepje overige onverlichten, geeft alleen maar de onmetelijke kloof aan die maar eens gedicht moet worden. Ik accepteer dit niet en ik hoop dat er genoeg weldenkende mensen zijn in Nederland die dit ook niet accepteren. Ik zal in ieder geval nooit mijn kritische kijk verliezen en laat me daarin niet tegenhouden door een groepje barbaren.

Ben ik met je eens mijn stijl grammatica en veel meer gaat nergens over.

Maar ik vraag me af of jij kennis hebt genomen van de koran?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
huh; op basis waarvan krijg je waarschuwingen dan?

kan je even hier posten welke opmerkingen voor een waarschuwing hebben gezorgd?

Waarschuw beheerder
'Hij vroeg er inderdaad zelf om, hij ging veelste te ver en dat is nou een teleurstelling voor veel mensen dat daar dus niet over word gediscusieerd op zo een grote schaal als deze. Je komt niet aan iemand zijn heilig schrift en dan nog in samenwerking met Mevr kruistocht tegen de islam aka Hirsi Ali.'

Waarom blijven Marokkanen dit GVD nou elke keer roepen? Vind je het gek dat Nederlanders dan zoiets hebben van oprotten! Je kan ver gaan MAAR HIJ VROEG ER NIET OM.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En mag er gerust bij zeggen dat hirsi ali wel promotie heeft gemaakt over de rug van de islam

Blij dat die dan nog ergens goed voor is geweest.

Waarschuw beheerder
The Ducman 4 november 2004 14:42
Marokkaan
Ik kan begrijpen dat meneer B. dus tot zijn daad is gekomen, wil ik het daarmee goedkeuren? Nee strafrechtelijk gezien heeft niemand het recht om iemand anders zijn leven te ontnemen ongeacht wat door de reden voor zou kunnen zijn.

Als jij dit kan begrijpen dan ben ze je net zo ziek als hem!

Een zieke gedachte als dat mag je niet kunnen begrijpen OMDAT DIT WAANZIN IS!

Als jij dat mag dan zou ik dit hieronder leuk mogen vinden?

Dat mag jij leuk vinden.

Ik kan het begrijpen dat wilt nog niet zeggen dat ik het goedkeurd dat moet je goed begrijpen. En als mensen dat raar vinden kan ik me daar in vinden want ik probeer ook jou (jullie) te begrijpen en dat doe ik ook.
Waarschuw beheerder
Maar ik vraag me af of jij kennis hebt genomen van de koran?

Ik vraag me af wat kennisneming van de Koran bijdraagt aan de mening dat het hoogste goed in de democratische rechtstaat Nederland de vrijheid van meningsuiting is, vanuit welke mening ik oppositie neem tegenover jouw onverlichte stellingen?

Wat ik me vooral afvraag naar aanleiding van je posts: heb jij weleens kennis genomen van de Verlichting?

Waarschuw beheerder
Ik heb niks gezien of gehoord!

Er wordt toch nog niets absurds gezegd behalve een eiegen mening?
Waarschuw beheerder
En wat is er gebeurd in de diamantbuurt. Een nederlands gezin is de buurt uitgetreiterd door een groep "dubbele nationaliteiten" uit verveling. En als er dan een journalist heen gaat om poolshoogte te gaan nemen, word heij door "links" nederland bespuugd en bekogeld.

Wat lul je nou man met je journalist? Altijd dat het er om heen lullen van die fascistjes, waar is de tijd gebleven dat we CP'86 hadden waar gewoon nog mensen in zaten die er vooruit kwamen neo-nazi te zijn.

Dat kronkelende taalgebruik altijd....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2kleinbeesie

ik bedoel met oog om oog tand om tand

dat de moordenaar ook maar afgeschoten mag worden van mij.

Een verkrachter moet ook verkracht worden

dat bedoel ik :)