Partyflock

Forumonderwerp · 720080
2 volgers · 23249x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Echt te erg :(

Waar moet het heen met NL ?

R.I.P

Hetgeen vandaag is gebeurt overtreft alle verwachtingen.. ECHTER dit is geen reden om het beleid te overtreden en hier enkel racistische uitlatingen te doen. Hiervoor worden gewoon waarschuwingen cq bans voor uitgedeelt.
Laten we met zijn alleen het tegenovergestelde van deze daad doen, en dat is juist NIET verdrinken in haat
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Heb net het dialoog op ned 3 zitten kijken tussen van Gogh en Fortuijn. Had die nog nooit gezien. Tering wat slaan ze daar spijkers met koppen zeg. Twee personen die op een voetstuk horen te staan en er nu niet meer zijn. Twee symbolen voor de Nederlandse Democratie. Deze twee helden hebben hun leven gegeven om de Democratie in stand te houden.

Daarom het volgende.

Theo en Pim.

Jullie waren een oog voor de blinden
Jullie waren een oor voor de doven
Politiek Den Haag wilden jullie verslinden
Jullie lieten ongelovigen geloven
Nu zijn jullie boven

Pim
Wij zullen nooit vergeten
Hoe je ons lieten weten
Waarom wij op je stemde
Theo
Wij zullen nooit vergeten
Hoe je ons lieten weten
Waarom wij jouw opvattingen herkende

Ondanks alle ellende
Gaan jullie de geschiedenis in als een legende
Waarschuw beheerder
donateur
Deze twee helden hebben hun leven gegeven om de Democratie in stand te houden.

Leuk gezegd, maar dat is meteen iets wat een deel van hun 'aanhang' niet nastreeft.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
democratie moet leven daarom trek ik mijn bek open enzeg wat ik vind problemen mee das pech hebben dat is democratie ik zeg wat ik vind jij zegt wat jij vind en daar kan over gepraat worden
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, beschrijf jouw democratie.:)

Waarschuw beheerder
Ik zou maar uit kijken straks word je door je kop geknald :x
Waarschuw beheerder
donateur
Provoceren is toch goed?:[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jaja :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn democratie is zoals democratie moet zijn verschilende meningen hebben is een ieders recht en erover praten ook over twispunten zul je moeten debateren om uiteindelijk tot een compromis te komen en het recht moet je overlaten aan het gezag en niet in eigen hand nemen
Waarschuw beheerder
donateur
mijn democratie is zoals democratie moet zijn verschilende meningen hebben is een ieders recht en erover praten ook over twispunten zul je moeten debateren om uiteindelijk tot een compromis te komen en het recht moet je overlaten aan het gezag en niet in eigen hand nemen

Met andere woorden: precies hetzelfde als wat de politiek al jaren doet.
Waarschuw beheerder
Poldermodel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het wordt tijd dat er mensen komen zoals ik die zeggen wat er in de samenleving smeult zolang het smeult kan je nog blussen maar nog een paar jaar en het brand en en dan is er geen redden meer aan
Waarschuw beheerder
donateur
Dat klopt. Eigelijk kan je wel een parallel trekken tussen wat er hier gebeurt en wat de oorzaken waren van de rellen in Los Angels in 1992. Daar zorgden spanningen tussen bevolkingsgroepen ook voor problemen en het wachten was op de spreekwoordelijke druppel. Die zorgde uiteindelijk voor flinke rellen.
Ik ben benieuwd of het hier ook zover komt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wacht liever niet tot het zover komt ik doe er liever van te voren wat aan zodat we dat soort wantoestanden niet in nederland krijgen
Waarschuw beheerder
het wordt tijd dat er mensen komen zoals ik die zeggen wat er in de samenleving smeult

die zijn dr ook, maar die worden vermoord :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klopt maar als iedereen nu weer zijn kop in het zand steekt tot het weer rustig is zal er nooit iest veranderen
Waarschuw beheerder
Dat klopt. Eigelijk kan je wel een parallel trekken tussen wat er hier gebeurt en wat de oorzaken waren van de rellen in Los Angels in 1992. Daar zorgden spanningen tussen bevolkingsgroepen ook voor problemen en het wachten was op de spreekwoordelijke druppel. Die zorgde uiteindelijk voor flinke rellen.
Ik ben benieuwd of het hier ook zover komt.

Ik zou zeggen wie houdt je tegen of durf je alleen wat te doen als je meer mensen om je heen hebt.

Wat daar in Los angeles gebeurde is totaal wat anders vriend en ga ajb niet zo zielig doen want je leeft in een mooi prachtige land en als je dat niet wil geloven ga je zoals eerder werd gesuggereerd maar ff in Irak ,Afganisthan etc kijken voor een paar dagen.
Waarschuw beheerder
ik wacht liever niet tot het zover komt ik doe er liever van te voren wat aan zodat we dat soort wantoestanden niet in nederland krijgen

richt een partij op!! of of zoals ik eerder zei..
dus alle(allemaal en ja ook de Marocci's) hand in hand en een aktie beginnen tegen al dit onzin??
Wie doet er mee???
Waarschuw beheerder
er is weinig dat een persoon als jij en ik aan deze situatie kunt doen. De hoge heren in den haag maken immers de beslissingen. Zij zijn degene die wakker moeten worden, en dat er iets niet goed gaat hier (daar) in nl.
Waarschuw beheerder
Je wilt toch wat duidelijk maken want ik heb zelf ook baat bij dat Radicale gelovigen worden gepakt zodat ze niet worden geassocieerd met de echte moslims (mij) ,dus als we echt iets willen doen??

Trommel zoveel mogelijk mensen op en we gaan een (vredevolle) actie voeren bij de 2de kamer door middel van een originele actie.
:D 8)

Waarschuw beheerder
Ik heb hier een groep oudere Marokanen rondlopen op mijn werk, ik zie angst in hun ogen. Deze Marokaanse mannen en vrouwen zijn de 40 inmiddels gepasseerd, werken hard ...het zou in mijn ogen niet correct zijn hun te veroordelen wat er gisteren in Amsterdam is gebeurd.

Wil je een schuldige kijk dan eens naar de politiek.
Job Cohen / Paars 1 & 2 die probleemjongeren met een flueelen handschoen aan pakken ...en al jaren lopen mensen in de hoofdstad te klagen over een grote probleem groep.

Waarom is de El Taweed moskee nog open ?
Hoelang mag ik nog gediscrimineerd worden in mijn eigen land ?
Wanneer ziet de politiek in dat dit echt niet kan ?
Het mag allemaal wat rechtser van mij, maar ook dat hoeft niet door te slaan.

Ik ben tegen extremistme, maar niet iedere moslim is een extremist. De meerderheid toont good-will.
Waarschuw beheerder
het is ook helemaal niet zo dat alle moslims slecht zijn. K heb zelfs vrienden die moslims zijn.
Waarschuw beheerder
Verslagenheid, verdriet maar ook veel woede....
Wat een verschrikkelijke gebeurtenis...!

Ik hoop dat niet alle Marokanen hiervoor worden aansprakelijk gesteldt. Ik denk dat veel 'goede' marokanen angst hebben voor wat er gebeuren gaat.

Ik vind wel dat de Nederlandse politiek niet langer het hoofd in het zand kan steken! Op de manier zoals het nu gaat, wordt het alleen maar erger.
Ik ben absoluut geen extremist..., maar ik vind wel dat er een ander vreemdelingenbeleid moet komen.
Ik heb absoluut niks tegen allochtonen. Er zijn er genoeg tussen die goed hun best doen, hard werken, de Nederlandse taal leren en die goed zijn ingeburgerd. Petje af voor die mensen!!

Toch blijft het gevoel bestaan dat je op sommige plekken een buitenlander bent in eigen land. En dat vind ik absoluut niet kunnen.
Net als met Theo, is het nu al zo ver dat we in ons eigen land niet meer onze eigen mening duidelijk mogen maken?? Dat vind ik diep triest!

Ik hoop (tegen beter weten in) dat er nu toch echt wat gaat veranderen in Nederland....Wanneer worden we eens wakker?

Ik wil alle nabestaanden sterkte wensen met het verlies van Theo!

Theo...rust zacht! :respect:
Waarschuw beheerder
goed gezegd (F) daar ben ik het ook mee eens

Waarschuw beheerder
en toch blijf ik erbij dat veel mensen oogkleppen op hebben hier in nederland.
veelteveel denken van zij zitten fout terwijl het eigenlijk eerder is: wij zitten fout. samen dus, dus hen en wij.
maar het is typisch een nederlandse mentaliteit om een ander maar de schuld te geven.
ik zou blij zijn als ik over een paar jaar hier weg ben:)
lekker naar canada, waar mensen elkaar met rust laten maar er wel voor mekaar zijn.
ik ben het egoisme hier al jaren zat:) ik snap niet dat mensen zich zo druk maken met de schuld altijd in andermans schoenen te stoppen, en dat terwijl opa's en oma's van ons de schuldigen zijn.
doordat die de vuile karweitjes niet wilde opknappen moesten er gastarbeiders komen... hadden de nederlandse mensen hun ook meteen opgenomen in de samenleving destijds dan was het nu een stuk beter geweest, maar men wilde vroeger niets van hen weten. dus sloot men hen buiten, en dan vraag je om problemen die nu nog doorwerking hebben.

*zucht* canada(L)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ohja tis onze schuld dat ze zo debiel zijn?

Waarschuw beheerder
Hoe weet je dat je het gaat maken in Canada als ik vragen mag? Daar een baan zoeken of een eigen zaak willen beginnen? Dat kan ook een risico zijn en mislukken, of niet? Of misschien krijg je het helemaal niet rond.

Of zou je je daar niet gaan vervelen na een paar maanden?
Waarschuw beheerder
libertad, het word hier ook steeds erger hoor ;) En zeg het alsjeblieft niet hard op lol. Dan blijft het hier misschien rustig HAHA just kidding

Het wonen in een ander land is altijd nog een heel stuk anders dan er op vakantie gaan. Het zal je nog vies tegen vallen om naar een ander land te verhuizen. Althans, na 2,5 jaar hier ben ik nog steeds niet helemaal op ritme
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik Qanadeez. ;) Wil niet zeggen dat je het er niet helemaal naar je zin hebt, maar het is niet allemaal meteen rozengeur en manenschijn als je uit NL wegbent in een ander land waar het beter is.

Waarschuw beheerder
mja, ik zal me echt niet gaan vervelen...
en ik zeg niet dat ik het daar ga maken, ik zeg dat ik er heen ga. soms moet je een risico nemen in je leven en die neem ik waarschijnlijk over 2 jaar:)
dat kan ik allen financieel veroorloven. en een baan, ik kan beginnen bij een houtverwerkingsbedrijf van een ver familielid, maar om nou te zeggen:"joepie dat blijf ik de rest van me leven doen"
nee dankjewel. dus ik pluis alles heus wel netjes uit...
maar daar gaat dit topic niet over:)

Ohja tis onze schuld dat ze zo debiel zijn?

uhm, wie zijn hier debiel? wij of zij?
zij zitten hier in een land en hebben het (waarschijnlijk) beter als thuis. de meesten gedragen zich netjes maar je hebt er altijd rotte appelen tussen zitten. en wij ons maar druk maken over hen, is het een nederlander die pim fortuyn neerschiet... is er wel heisa over, maar dan is het land minder in rep en roer dan als een buitenlander hem neerschiet...
sja, het kan aan mij liggen hoor...

Waarschuw beheerder
Oke Libertad. ;) Ik reageerde zo omdat ik wat mensen na wat er nu weer gebeurd is in NL roepen dat ze naar Noorwegen of Canada verhuizen zonder dat ze er ooit geweest zijn.
Waarschuw beheerder
*off topic*

het voordeel van hier wonen is dat ik nu naar bed ga, en jullie al wakker zijn :devil:
Waarschuw beheerder
He mister Canada vertel ons liever maar hoe het zit met Ohio?? voordat je gaat slapen.

Waarschuw beheerder
Nou, het is ook een heerlijk gevoel hoor... Net rustig opgestaan na een nachtje goed te hebben geslapen, een dag voor de boeg waarin ik veel leuke dingen ga doen! :devil:

Jij bent nu MOE... ;)
Waarschuw beheerder
http://www.cnn.com/ELECTION/2004/pages/results/states/OH/P/00/ daar staat ohio, of het amerika topic. K weet er weinig van, ik zie wel wie het word als ik wakker word

Lol, nou ik ga maar want het word TE off topic hiero haha,

lief zijn voor elkaar, ik wil niet nog meer nare berichten lezen als ik opsta (F)

Waarschuw beheerder
en ik niet:P ik ben uitgeslape
maar ik ben vanavond weer moe... dan is de vraag, wat is beter...
moe zijn sochtends, of moe zijn savonds:/
Waarschuw beheerder
Geloof is naar mijn mening (naast het milieu) 1 van de dingen die de mensheid in zijn voortbestaan bedreigen.

Talloze personen zoeken steun en toeverlaat in hun geloof.
En talloze personen misbruiken dat geloof om hun extreme ideeen over dat geloof op te dringen aan goedgelovige mensen.
En daar moet wat aan gedaan worden.
B.v. door de invloed die ze hebben af te pakken.

Waarschuw beheerder
donateur
godverdomme waar moeten we heen met nederland.
we mogen helemaal nix meer zeggen...en als je je mening uit dan word je vermoord:devil:

theo rust zacht!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit gaat echt helemaal nergens meer over, voor je eigen mening uitkomen en dan zo laf neergeschoten worden!! :x

Ergens niet mee eens zijn dat kan, maar dit is geen oplossing daarvoor!!!

Theo R.I.P
Waarschuw beheerder
het is klote en nie normaal maar om nu gelijk alles over 1 kam te scheren,nee!

Idd. het is niet eerlijk om dit te zeggen, maar ik ben wel van mening dat meer als de helft van de jongeren van de moslimcultuur niet met de juiste dingen bezig zijn, en ben er ook van overtuigd dat meer dan 80% van hun ouders daar geen reet aan doen.

Wat krijgen we dan, de eindeloze discussie dat we ze niet allemaal over 1 kam moeten scheren.... nou daar word ik een beetje moe van. We kunnen niet heel de tijd de problemen ontkennen, en de ogen d'r voor sluiten.

..... er moet nu echt wat gaan gebeuren. :(

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom lijkt het er zo verdacht veel op dat dit het werk is geweest van een nederlands islamitische terroristische organisatie???

Ik heb geen bewijzen, alleen sterke vermoedens omdat die dader een maat was van die tiener die was opgepakt met die terroristische plannen.

maar goed, zal toch wel niks gedaan aan worden

Theo is gestorven in het harnes van "zijn geloof" namelijk de vrijheid van meningsuiting

RESPECT en moge zijn ziel rusten in vrede

Waarschuw beheerder
donateur
Daar lig je dan met een mes in je bast

de toekomst van nl he, owwww zooo rooskleurig
Waarschuw beheerder
donateur
Walgelijke daad..

Wat ik ook walgelijk vind, is dat allochtone medemensen, die hun medeleven kwamen betuigen,
werden uitgescholden en weggejaagd...

Wat leven er toch veel hersenlozen in Nederland.

Waarschuw beheerder
ja vreselijke foto zeg
Waarschuw beheerder
Is er al aan de mogelijkheid gedacht dat Osama bin Laden achter de aanslag op Theo zit?

Volgens een bekende van mij had Bin Laden het in een interview, een paar dagen geleden, over een aanslag tegen het ongelovige Nederland. Bin Laden ziet zichzelf als een van de belangrijkste mannen om de Koran te beschermen, dus de belediging Submission zal ook zeker bij hem bekend zijn geweest.

AQ heeft hele netwerken in Europa en ook binnen Nederland. Dit was ook bij het AIVD bekend, net als de 26 jarige uitvoerende extremist die Theo afgeslacht heeft. Een 18 jarige vriend van deze Extremist is een tijdje terug al opgepakt voor het beraden van een terroristische aanslag.

Daarbij komt natuurlijk nog de datum-symboliek waar AQ zo van houdt. Dat vinden die fundementalisteren immers leuk, om mensen een beetje te stangen met dat soort ongein.

Het zal me in elk geval niets verbazen als AQ de aanslag op Van Gogh binnenkort opeist.
Waarschuw beheerder
dit gaat egt allemaal veel te ver er moet is wat aan gedaan worden!!!!!!! :@

Waarschuw beheerder
dan zou dat troch al meteen op t nieuws zijn geweest?

Waarschuw beheerder
donateur
er gaat niks gedaan worden, helemaal niks

want zo zit nederland in mekaar

andere kant opkijken, zo gaat dat altijd want een regering zal nooit op die blaren willen zitten

Waarschuw beheerder
Walgelijk..
Waarschuw beheerder
Was het niet altijd met je eens, maar het was een genot om je in debat te zien. Je bracht leven in de brouwerij. Heb je nog aan t werk gezien tijdens mijn stage. Dan hoorde ik gelach en stegen er rookpluimen uit de studio.

Theo, een gemis voor Nederland

RIP
laatste aanpassing