Partyflock

Forumonderwerp · 720080
2 volgers · 23226x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Echt te erg :(

Waar moet het heen met NL ?

R.I.P

Hetgeen vandaag is gebeurt overtreft alle verwachtingen.. ECHTER dit is geen reden om het beleid te overtreden en hier enkel racistische uitlatingen te doen. Hiervoor worden gewoon waarschuwingen cq bans voor uitgedeelt.
Laten we met zijn alleen het tegenovergestelde van deze daad doen, en dat is juist NIET verdrinken in haat
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Je kan wel vinden dat mensen zich moeten aanpassen aan onze taal maar als je m zelf niet eens beheerst, wat verwacht je dan?

:respect: :yes: duidelijke taal...
Waarschuw beheerder
donateur
Nederland is voor mij een land waar iedereen kan zijn wie hij is.

Waar iedereen kan leven zoals hij wilt.
Waar respect is voor elkaar, maar op de een of andere manier wordt dat steeds verder in elkaar getrapt.

:(
Waarschuw beheerder
Zouden de mensne hier overigens eens een keer will;en opletten met het woord k*nker?

Ik word hier nou echt nogal misselijk van.

Gedraag je zelf eens als een voorbeeldig burger en ga niet lopen schelden met allerlei verschikkelijke ziektes. Als jij verwacht dat mensen zich aanpassen geef dan zelf het goede voorbeeld. Mijn God, als PF een afspiegeling isvan onze maatschappij is het HEEL triest gesteld met dit land ja.

Als je dan perse wat te schelden wilt hebben zeg dan kut, schijt, drol, welk geslachtsdeel of lichaamsstoffje dan ook. Maar kap eens met her roepen van kk. Ik zie echt teveel replies met dit woord erin.

Waarschuw beheerder
R.I.P.

:(

Ook goed dat de muziekstations hun programmering hebben aangepast

:)
Waarschuw beheerder
zeg toch maar niks heb geen zin om me hier in te mengen.
Lijkt me vrij zinloos.

Theo R.I.P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wackiejackie, je hebt iets te veel gekeken naar documetaires als die van Michal Moore en ook nog klakkeloos zijn mening over genomen. Je begrijpt toch hopelijk wel dat zijn 'documentaires' niet echt vanuit een objectieve gedachte geschoten zijn he..

Wat betreft de VS (of Nipplegate, zo je wil), wel een beetje bij de tijd blijven want Kerry is de verkiezingen aan het winnen dus niks geen Bush meer. Ben benieuwd of zometeen iedereen weer over Kerry wat te zeiken heeft.

En de slachtoffers die door de VS in Irak zijn gemaakt staan nog altijd in geen verhouding tot de ruim 1.5 miljoen die tijdens het regime van Saddam zijn omgebracht.

Waarschuw beheerder
Maar kap eens met her roepen van kk. Ik zie echt teveel replies met dit woord erin.

tja...normaal begaafd niveau...niet? O:)

Waarschuw beheerder
wackiejacky ik denk aan de berichten in deze topic dan je dan lang kunt zoeken.....(heb er overigens ook een .. hekel aan).
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
I heb het over nu Wackie, en ik zeg dus ook dat het Geloof dus de meeste slachtoffers eist,z oals jij dus eigelijk ook zegt over bijvoorbeeld Hitler...

En bush? doden in Irak op zn geweten? vind jij dan dat dhr Woessein had moeten blijven regeren? (aanvallen, massagraven, gedwongen verkiezingen en de vele daden die wij niet weten), oke Bush loopt af en toe wat harder van stapel, maar iedereen weet hier dat ze niet naar het midden oosten gaan om zoveel mogelijk moslims af te knallen (enneuh....wat deden de terroristen bij de twintowers...juist...zoveel mogelijk mensen doden).

Vele moslims noemen dit een 'heilige oorlog'...de strijd tegen de ongelovigen....denk na....een STRIJD....een OORLOG....zo zien wij deze situatie niet....en logisch ook, zo denken wij niet....en gelukkig maar....

maar we willen kostte wat het kost een ramp voorkomen, een aanslag voorkomen, we zijn bang....daarom ook de westerse troepen in het Midden Oosten....

Voel jij veilig op straat? als je door een marrokanenbuurt loopt? voelen zij zich veielig op straat? als ze door een blanke buurt lopen?

ik hoef denk ik geen antwoord hierop te geven...

Ik bedoel eigelijk alleen maar dat het allemaal niet zo hoeft, zonder geloof waren er veel minder meningsverschillen, cultuurstrijden en dus uiteindelijk veel minder angst op straat aangezien de opvoeding minder verschilt.....(dat wil niet zeggen dat er helemaal geen meningsverschillen zijn hoor, die blijven)...

En door angst, woede en onbegrip zeg ik ook dingen dat ze moeten 'opzouten' omdat ik het idee heb dat er met deze mensen die ZO extreem geloven niet valt te praten....als je zoiets zegt....beledig je hun 'god' (iets wat bedacht is door de mens om zich veilig te kunnen voelen, maar ook voor macht van verschillende mensen en bedachte verhalen die mensen beginnen te geloven, kortom iets primitiefs) en doen ze je wat aan...
Waarschuw beheerder
DAAANTJUH a.k.a Twirly Girly 3 november 2004 01:00

donateur! Nederland is voor mij een land waar iedereen kan zijn wie hij is.

Kruip maar uit je droom.

The Dutch Dream.

Echt waar.

Jarenlang is ons voorgehouden hoe tolerant we moesten zijn. Maar we waren het niet snap je. Het is nu eenmaal mens-eigen om afkerig te zijn van alles wat anders is dan de norm. Al sinds mensenheugenis vechten mensne uit t een dorpje bijvoorbeeld met het andere. Homofilie geaccepteerd? Haha twee kussende mannen op straat en mensen vinden het smerig.

Dr wonen in dit land al eeuwen enge mensen trouwens. Die hadden dan geen hoofddoekjes op maar zwarte kousen aan. Streng gereformeerden enzo.

Het is niet iets van de laatste tijd.

Ik denk dat NL er alleen de laatste tijd achterkomt dat die Dutch Dream bedrog is geweest. Schijnbaar zijn we nog niet zo ver ontwikkeld als we hoopten. Misschien over een jaartje of 20.000 ofzo.

Tolerantie? Mijn reet. Daar heb ik nog nooit wat van gemerkt in NL.
Waarschuw beheerder
ik denk dat veel is gebaseerd op extremisme.
Het gaat hierbij om veel soorten van extreemisme, ook om geloofs extremisme. Er zijn meer geloven dan alleen islam waarbij dit voorkomt, denk bijvoorbeeld aan de zware protestandse gemeenschappen.

Naar mijn idee moeten we ons hier tegen verzetten en gaan de grondwet voor de regels van welke extremistische overtuiging dan ook!

Laten we hopen dat dit de laatste daad was van een zieke geest in Nederland

Waarschuw beheerder
Gedraag je zelf eens als een voorbeeldig burger en ga niet lopen schelden met allerlei verschikkelijke ziektes. Als jij verwacht dat mensen zich aanpassen geef dan zelf het goede voorbeeld. Mijn God, als PF een afspiegeling isvan onze maatschappij is het HEEL triest gesteld met dit land ja.

:yes: Mee eens!

We weten het allemaal, doe het dan ook!
Waarschuw beheerder
Sir Arthur 3 november 2004 01:03
Wackiejackie, je hebt iets te veel gekeken naar documetaires als die van Michal Moore en ook nog klakkeloos zijn mening over genomen. Je begrijpt toch hopelijk wel dat zijn 'documentaires' niet echt vanuit een objectieve gedachte geschoten zijn he..

Wat betreft de VS (of Nipplegate, zo je wil), wel een beetje bij de tijd blijven want Kerry is de verkiezingen aan het winnen dus niks geen Bush meer. Ben benieuwd of zometeen iedereen weer over Kerry wat te zeiken heeft.

En de slachtoffers die door de VS in Irak zijn gemaakt staan nog altijd in geen verhouding tot de ruim 1.5 miljoen die tijdens het regime van Saddam zijn omgebracht.

Ten eerste zeg ik niet dat Hoessein niet schuldig is. Ik gaf voorbeelden van doden die vallen vanwege andere geloven.

Ten tweede had ik mijn mening over Amerika al ver voordat ik ook van Michael Moore gehoord had. Ik heb het altijd een verschrikkelijk land gevonden, veel te preuts, vrije wapenhandel...en dan mogen al die miljoenen mensen gaan stemmen, kunnen ze kiezen voor zwart of wit. Er is niet eens een middenweg. Dat vind ik op zn minst net zo achterlijk als de denkbeelden van extremistiten hoor. :D

Enne...natuurlijk heeft iederee straks weer wat te zeiken over Kerry. Dat is mens-eigen. iedereen heeft altijd overal een mening over. En het kan altijd beter. Je hebt namelijk altijd voor- en tegenstanders. Zo simpel werkt het nu eenmaal.

In NL is het helemaal mooi. Na de kabinetsplannen zouden de meeste mensen een paar weken terug nog PvdA stemmen. Nu gebeurt dit en zouden er ineens weer een hoop mensne voor de LPF stemmen. Beetje zinloos allemaal. Het is toch nooit goed. Zeker in NL. Schijnt de zon dan is het te warm. Regent het dan is het te nat.
Waarschuw beheerder
donateur
wackiejacky:
Homofilie geaccepteerd? Haha twee kussende mannen op straat en mensen vinden het smerig.

:S Dat je iets smerig vind heeft toch niks te maken met of het geaccepteerd is ? Ik vind een hond die schijt ook smerig maar als 'ie 't op een hondenuitlaatstrook doet is het gewoon geaccepteerd hoor :)

wackiejacky:
Dr wonen in dit land al eeuwen enge mensen trouwens. Die hadden dan geen hoofddoekjes op maar zwarte kousen aan. Streng gereformeerden enzo.

Omdat iets altijd al zo is of ergens anders ook zo is moeten we er maar genoegen mee nemen ?
Waarschuw beheerder
snap de berichten van opkken marrokanen wel....naar mijn eigen ervaringen....(tuurlijk is t woord nooit altijd ff fijn)

ik ben blij voor de mensen die dit NIET snappen, die hebben namelijk niet zoveel ervaringen...blijf genieten...zoalang het nog kan...

Waarschuw beheerder
wackiejacky:
Homofilie geaccepteerd? Haha twee kussende mannen op straat en mensen vinden het smerig.

Dat je iets smerig vind heeft toch niks te maken met of het geaccepteerd is ? Ik vind een hond die schijt ook smerig maar als 'ie 't op een hondenuitlaatstrook doet is het gewoon geaccepteerd hoor

Primeur in Nederland!

De homo-uitlaatstrook :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nederlanders hebben altijd wat te zeiken ja..

Ik zeik dus ik besta !

Heerlijk toch, vrijheid van zeik-uiting ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Kruip maar uit je droom.

Dit is iets waarin ik geloof, waarin ik wil geloven.
Waarin ik aan mee wil werken.

Ik weet ook wel dat het een utopia is, maar toch een mens heeft dromen nodig en als er dan een luchtballon kapot geprikt word dan is dat pijnlijk...

Maar je hebt gelijk zo is de wereld nou eenmaal.
De wereld is niet liefdevol, maar kei en kei hart.

Er is een film die over het leven van heeeeeeeeeeel veel diersoorten gaat en dan krijg je de mens.
Het enigste dier dat als hij in een gevecht verloren heeft toch nog probeerd de ander neer te knallen.
Waarschuw beheerder
donateur
Sanderman> je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoel, accepteren en niet vies vinden zijn 2 verschillende dingen.
Waarschuw beheerder
Er is niet eens een middenweg. Dat vind ik op zn minst net zo achterlijk als de denkbeelden van extremistiten

dan vraag ik me af of jij de gedachtengangen van deze extremisten wel ooit gehoord heb
Waarschuw beheerder
dit is een zinloze discussie... de een zegt zus de ander zegt zo... we kunnen al onze zogenaamde "levenswijsheden" erbij halen of dingen die we hebben gelezen (gelezen is ook maar gelezen..ik heb erik en het kleine insectenboek ook gelezen..bijbel-koran-junglebook zijn ook maar sproojesboeken) we merken het wel in de toekomst... gezellig nog een paar mensen ernaast en dan is het te laat... blijf lekker je kop in het zand steken en we zien mekaar nog wel...

:zuipen:

Waarschuw beheerder
Sanderman> je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoel, accepteren en niet vies vinden zijn 2 verschillende dingen.

Tuurlijk begrijp ik dat. Alleen kon het even niet samen vond ik.

Waarschuw beheerder
2->wackiejacky:je heb idd met heel veel dingen gelijk...keep up the good work;)

voor de rest....wat meerdere al zeggen als je het zo graag anders wilt zien begin bij jezelf...zoek de fouten bij jezelf en niet bij een ander...daar begint het meestal mee...nee ik was het niet maar hij/zij...bullshit...want wat er ook gebeurd...oorlog...gewone ruzie met je vrienden...moord...it takes two!!

en heb niet gelijk kritiek op alle marokkanen/buitenlanders want echt er zitten meer goede dan kwade tussen....

Theo...R.I.P.
Waarschuw beheerder
donateur
<-------------- goeie moslim. Tenminste, als ik mijn dag heb. O:)
Waarschuw beheerder
idd eindeloze discussie, daarom ga k ook stinke....

iedereen heeft gelijk, en iedereen heeft ongelijk...

dus

maarja, iedereen welterusten en we lezen elkaar weer

groeteh!
Waarschuw beheerder
donateur
en heb niet gelijk kritiek op alle marokkanen/buitenlanders want echt er zitten meer goede dan kwade tussen....

Gelukkig wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
*chell*:
...want wat er ook gebeurd...oorlog...gewone ruzie met je vrienden...moord...it takes two!!

Umm, tsja, ik heb niet gemoord en ik ben niet vermoord. Mag ik nu dan wel op andere gaan zeiken ? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Voel jij veilig op straat? als je door een marrokanenbuurt loopt?

:yes: :yes:

En ik woon midden in de Pijp, vlakbij Albert Cuyp, ik woon hier al 11 jaar en ik heb geen problemen gehad

Jij bent wat mij betreft net zo erg in je denkbeelden dus....
Maar gelukkig ben je in de minderheid :)

Waarschuw beheerder
Voel jij veilig op straat? als je door een marrokanenbuurt loopt?

Als je niets te verbergen hebt en vriendelijk uit je ogen kijkt hoef je echt geen blokkie om. Je maakt jezelf toch gek met die gedachte.... overigens ook behoorlijk bekrompen.

Misschien gaat het hier in deze bij het woord "marrokanenbuurt" al fout. Waarschijnlijk bedoel je gewoon een buurt in nederland ergens? :S Snap je... je maakt het voor jezelf al spannender dan dat het is.
Waarschuw beheerder
[quote]Jij bent wat mij betreft net zo erg in je denkbeelden dus....[quote]

wat bedoel je hiermee (pff kga wel zo maffe)
donateur
wat bedoel je hiermee (pff kga wel zo maffe)

zal wel snel antwoorden, ik vind dat jij in je mening heel erg negatief bent, als je dat zo neerzet, okay je geeft ook het voorbeeld andersom, maar we moeten juist nu gewoon samen blijven staan en niet op een geloof of ras gaan afgeven
Waarschuw beheerder
waarom zou k iets te verbergen hebben?

het woord "marrokanenbuurt" al fout

tjah, ehm, wat moet ik dan zeggen....gekleurde wijk?....we weten allemaal precies waar we het nu over hebben, of niet soms?

laak, schilderwijk, moerwijk....

dus laten we verder hier niet verder op in gaan, weet ff niet hoe ik t anders moet zeggen, vertel het me anders ff, pas ik me aan...

Maar als jij op straat loopt (ook in t centrum) en er wordt een sigaret aan je gevraagd en je zegt nee en je word gelijk uitgescholden OF er wordt je meer gevraagd (je portemonnee, je fiets, jas)... en gewoon zonder reden uitgescholden, of de halve avond achtervolgt/uitgescholden....(ook overdag)

en nee, t waren geen surinamers/antillianen/chinezen/nederlanders/balkanners, maar allemaal lichtgetinte jongeren met een rollend R accentje en gebrekkig nederlands....nee, niet 1, 2, 3, 4 keer maar meerdere keren...en kheb nog meerdere dingen, maar die laat k liever links liggen

1 keer beroofd door nederlanders....uit me eigen goeie mooie scheveningen....laffe honden

Maarja, ik vind t niet zo gek dat ik zo ga denken, en vind het ook niet zo gek dat nog heel erg veel meer nederlanders zo denken....

zal wel snel antwoorden, ik vind dat jij in je mening heel erg negatief bent, als je dat zo neerzet, okay je geeft ook het voorbeeld andersom, maar we moeten juist nu gewoon samen blijven staan en niet op een geloof of ras gaan afgeven

Je heb opzich wel gelijk, maar kheb onderhand zo'n idee dat het niet meer zo makkelijk lukt en we dus de feiten onder ogen moeten gaan zien hoe graag we die ook niet zouden willen zien....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en NU ga ik stinke....t was me een eer om met u en anderen te mogen discusseren over deze gebeurtenis en de gevolgen ervan...

MAFZE!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tjah, ehm, wat moet ik dan zeggen....gekleurde wijk?....we weten allemaal precies waar we het nu over hebben, of niet soms?

laak, schilderwijk, moerwijk....

dus laten we verder hier niet verder op in gaan, weet ff niet hoe ik t anders moet zeggen, vertel het me anders ff, pas ik me aan...

Maar als jij op straat loopt (ook in t centrum) en er wordt een sigaret aan je gevraagd en je zegt nee en je word gelijk uitgescholden OF er wordt je meer gevraagd (je portemonnee, je fiets, jas)... en gewoon zonder reden uitgescholden, of de halve avond achtervolgt/uitgescholden....(ook overdag)

en nee, t waren geen surinamers/antillianen/chinezen/nederlanders/balkanners, maar allemaal lichtgetinte jongeren met een rollend R accentje en gebrekkig nederlands....nee, niet 1, 2, 3, 4 keer maar meerdere keren...en kheb nog meerdere dingen, maar die laat k liever links liggen

1 keer beroofd door nederlanders....uit me eigen goeie mooie scheveningen....laffe honden

Maarja, ik vind t niet zo gek dat ik zo ga denken, en vind het ook niet zo gek dat nog heel erg veel meer nederlanders zo denken....

Heb jij hun allemaal gevraagd of ze marokkaans waren??
En het gaat er niet om hoe vaak je beroofd bent door welke bevolkingsgroep ,het gaat er juist om dat je beroofd wordt!!

dus alle(allemaal en ja ook de Marocci's) hand in hand en een aktie beginnen tegen al dit onzin??
Wie doet er mee???

Waarschuw beheerder
waarom zou k iets te verbergen hebben?

Wat ik hiermee bedoel is dat je zelf ook gewoon relaxed moet zijn en op zekere hoogte schijt moet hebben hoe stoer men kijkt... ik lach er om.

Gezien jou ervaringen kan ik me echter wel wat bij je mening en het woord "Marrokanenbuurt" voorstellen en snap ook wel wat je wil zeggen. Mijn tip is alleen, blijf jezelf. Niet ten koste van alles... laten we dat voorop stellen.

We dwalen echter te ver van het spoor betreffende het extremisme. Duidelijk is wel dat er behoorlijk wat dwars zit hier en daar. Bij mij ook overigens. Zou het zo graag willen en het is zo makkelijk..... lachen naar elkaar.

Maar ach... voor de mensen die daar niks in zien ook prima.

Ik ga mijn kleine vriend Buster (de kat) binnen laten... hij zegt niks... maar is slimmer dan de meeste mensen hier!

Truste!

Waarschuw beheerder
truste
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog een stukje relativiteitstheorie:

Volgens mij valt het zelfs wel mee met de Marokkanenproblematiek. het bereft een groepje rotte appels. Kwestie van leven tussen twee culturen, wordt minder per generatie. Over twee generaties zijn Marokkaanse jongeren echt geen probleemgevallen meer. Vergelijk het met de Surinamers en gastarbeiders in de jaren zestig en zeventig.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is klote en nie normaal maar om nu gelijk alles over 1 kam te scheren,nee!

Waarschuw beheerder
Gister was het 911 dagen geleden dat Pim werd vermoord.
De aanslagen in Amerika waren op 11 september, 9-11 dus.
Dat is tevens het alarmnummer van Amerika, 911.
Nederland heeft het alarmnummer 112 zoals de meesten wel zullen weten..
Theo van Gogh wordt vermoord op 2 november, 11-2 dus op zijn Amerikaans...

Toeval?
Waarschuw beheerder
:D Komt dr weer eentje met dat consperacy theory stukje! :D

Dr gaat vast ook iets gebeuren op 11 februari mensen. En op 9 november, dan is t 911.

:D

Kom op zeg.

Waarschuw beheerder
conspiracy theory?

nee hoor, viel me alleen op that's all SORRY HOOR ik wist nie dat je boos werd ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee hoor, viel me alleen op that's all SORRY HOOR ik wist nie dat je boos werd
Nou, tis dat het een vent is anders zou ik haast zegge dat ze aan de "rooie" ben;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DaNoPow: %) %) %)

BassJunQ: Boos? :D Moest er juist om lachen. Die reply is nl. al een keer of 100 voorbij gekomen. That's all. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou gaan jullie nou maar eens slapen kindertjes, morgen kunnen jullie weer de hele dag pf-en o:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
theo:respect::respect::respect: