Partyflock

Forumonderwerp · 719634

Voor de mensen die van allebei houden, op welke feesten hebben jullie het meestal meer naar je zin en waarom...??

Ben ik altijd erg benieuwd naar...
Hardstyle is voor mij passe :D Techno (y)
Hardstyle
Techno is af en toe zo eentonig.

Jahaa, gelukkig is hardstyle lekker gevarieerd.Lekker gecompliceerde muziek ook....

*proest*
hahaha nou soms is er effe geen bass in een nommer

techno moet je beter naar luisteren
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Techno!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
TECHNO party
Techno 4 life...
Hardstyle
Techno is af en toe zo eentonig.

Hahaha,als je Techno en Hardstyle hier omdraait kan ik er in komen.
Hardstyle is de meest slappe,goedkope,eentonige muziek die er bestaat :yes:
laatste aanpassing

:)jawel

beter TECHNO!!!!
Hardstyle no doubt about it!!!!!

FF vervelen, want tja als er een 'techno-topic'is kan ik het niet laten ;)

Ik bedoel we kennen toch allemaal de plaat 'Nobody listens to TECHNO in the disco' .......need I say more :/

LoL :D

ja hoor en die plaat zegt alles...
:s:s:s

wat is nou de nut van deze discussie? :S hier hebben we er al 100 van (y) smaak = smaak!!
Ik bedoel we kennen toch allemaal de plaat 'Nobody listens to TECHNO in the disco' .......need I say more

Is ook een techno plaat van ;)

:gaap:
ja wie gaat er nou naar een disco

Hardstyle :)

Twijfel...

Techno is zeker beter publiek...

Maar ja af en toe avondje domweg rossen is ook (y)
idd daar ben ik het zeker mee eens (Y)

ja zeker ff rossen nou geloof mij maar als je op teqnology was dan had je ook ff lekker kunnen rossen:D djaxx en kvitta lieten ff zien hou hard techno kan zijn:D
Techno feesie veel gemoederlijke sfeer enzo(y)

Teeeeeeeeeeeeeeeecccccccccccccccccccchnooooooooooo­ooooo!!!
ik vind hardstyle best leuk soms
maar ga tog veeeeeeel liever na techno feesten!
Doe mij maar hardcore/terror!! Alhoewel ik niet tegen hardstyle ben! Is jullie keus of techno ook goed :D Van mij geen afkeurend woord, maar niet mijn voorkeur:D

ok techno dussss.....

O:)

;)
laatste aanpassing
Hardstyle! :yes:

Techno! :jaja:

Toen ontdekte ik techno.....ben daar verslingert aan geraakt.....de diversiteit, verschillende stromingen binnenin techno, de mensen(sfeer), het dansen van mensen op techno....gewoon heel breed.
kan dr geen genoeg van krijgen.

Zie Milos-Partystilos! :jaja:

TECHNO!!! in body & soul!!

hardstyle is echt muziek met geen diepgang, muziek voor hersenloos pupliek.. <--(vat t nie verkeerd,ben ik ook wel eens hoor hersenloos :yes: ) terwijl techno tich stromingen heeft, en een veeel beter sweer... ben ook blij dat t in nederland nog lekker een beetje underground is, en niet TE commercieel..pfff, voor ieder wat wils toch..
laatste aanpassing
Ik bedoel we kennen toch allemaal de plaat 'Nobody listens to TECHNO in the disco' .......need I say more

Ben dan ook nog nooit naar een technofeest in een discotheek geweest. o:)

nou maar ik merk dat het het laatste jaar echt commercieel aan het worden is--->JAMMER....:[
Dan zoek je toch zelf de niet-commerciele feesten op?

NOG 2 NACHTJES SLAPEN!!!!!!... tot het beste en grootste technofeest van europa!!:D

Dan zoek je toch zelf de niet-commerciele feesten op?

ja daar heb je gelijk in probeer ik ook zo veel mogelijk en ook als het gaat om dj's.
maar dan heb ik weer een goede dj gevonden of een feest dat niet commercieel is en dan is het een jaar later toch weer commercieel en dan is voor mij de lol er weer een beetje af........:(

Ike Alle 2!!!!
Techno als er een muzieksoort eentonig is, is het hardstyle!!!

Techno is harder --> remus, amok rush enzz
Techno is duisterder --> Ruskin, Rachmad enz
techno is sneller --> Varela , Bailey enz

Dan hardstyle

Techno is ritmischer-->Ben Sims, Umek
Techno is technischer-->Dave Clakre, Umek
Techno is relaxer-->Bart Skils
Techno is zwaarder-->Speedy j, Secret Cinema

kortom Techno is veel en veel meer...
dan hardstyle
Ik vin techno ook wel chill,
maar beter hardstyle party. zeker weten.
Gaat veel harder eej. Bij techno veel softe jeepen,
maar ik ken er ook wel rlxt op gaan.

H-style=my Style
Techno :bounce:

ja techno;)
Jahaa, gelukkig is hardstyle lekker gevarieerd.Lekker gecompliceerde muziek ook....

Inderdaad,hardstyle dansen is ongeveer van hetzelfde niveau als de kabouterplop dans.En daar gaan we weer,allemaal huppelen in het rond,en springen als een malloot!:no:

klopt maar die mensen hebben nog nooit echte techno gehoord...:s
Denk dat vodjes sowieso niet naar hardstylefeesten gaan.

voor mij definately Techno
Inderdaad,hardstyle dansen is ongeveer van hetzelfde niveau als de kabouterplop dans.En daar gaan we weer,allemaal huppelen in het rond,en springen als een malloot!

Technodansen daarentegen moet je een heel hoog IQ voor hebben en ziet er echt superwijs uit!! B)

:no:
nou.. op hardstyl feesten komen echt niet alleen maar gabbers die staan te hakken (of kabouterdans hoe jij het wilt noemen) in tegen deel.. komen ook van die clubkutten (including me die gewoon wat staan te dansen ;)) kan je toch wel bewegen met een beat dronder ;)

enneh.. techno, dat vind ik jou echt helemaal niets! heb afgelopen dinsdag dus 2 albums van gedownload.. maar ehh da vind ik echt niets hoor.. hoe kan je daar nu opbewegen? alleen maar gekras lijkt t wel op de een of andere manier haha! nee.. niet mijn smaak .. maar smaken verschillen.. *gelukkig :)

he maar kim je hebt wel bij favoriete muziek genres techno staan terwijl je het dus niet eens kent...:s:s
vin ik maar vaag
Elke style heeft zijn eigen charme !

trance mooiere mensen maar muziek is vaak wat eentonig lekker om te spacen maar niet echt dansen.

techno & hardstyle muziek is super behalve als ze op terror over gaan want dat vind ik dan weer net iets minder.

Oldstyle hangt tussen trance en hardstyle van nu in
Lekkere dansmuziek met een harde beat.

Zo heeft het allemaal wel iets toch ?
laatste aanpassing