Zie mijn naam 
Techno feesie veel gemoederlijke sfeer enzo
ik vind hardstyle best leuk soms
maar ga tog veeeeeeel liever na techno feesten!
maar ga tog veeeeeeel liever na techno feesten!
Hardstyle! 
TECHNO!!! in body & soul!!
hardstyle is echt muziek met geen diepgang, muziek voor hersenloos pupliek.. <--(vat t nie verkeerd,ben ik ook wel eens hoor hersenloos
) terwijl techno tich stromingen heeft, en een veeel beter sweer... ben ook blij dat t in nederland nog lekker een beetje underground is, en niet TE commercieel..pfff, voor ieder wat wils toch..
hardstyle is echt muziek met geen diepgang, muziek voor hersenloos pupliek.. <--(vat t nie verkeerd,ben ik ook wel eens hoor hersenloos
laatste aanpassing
Dan zoek je toch zelf de niet-commerciele feesten op?
ja daar heb je gelijk in probeer ik ook zo veel mogelijk en ook als het gaat om dj's.
maar dan heb ik weer een goede dj gevonden of een feest dat niet commercieel is en dan is het een jaar later toch weer commercieel en dan is voor mij de lol er weer een beetje af........
ja daar heb je gelijk in probeer ik ook zo veel mogelijk en ook als het gaat om dj's.
maar dan heb ik weer een goede dj gevonden of een feest dat niet commercieel is en dan is het een jaar later toch weer commercieel en dan is voor mij de lol er weer een beetje af........
Hardstyleparty natuurlijk
nou.. op hardstyl feesten komen echt niet alleen maar gabbers die staan te hakken (of kabouterdans hoe jij het wilt noemen) in tegen deel.. komen ook van die clubkutten (including me die gewoon wat staan te dansen
) kan je toch wel bewegen met een beat dronder
enneh.. techno, dat vind ik jou echt helemaal niets! heb afgelopen dinsdag dus 2 albums van gedownload.. maar ehh da vind ik echt niets hoor.. hoe kan je daar nu opbewegen? alleen maar gekras lijkt t wel op de een of andere manier haha! nee.. niet mijn smaak .. maar smaken verschillen.. *gelukkig
enneh.. techno, dat vind ik jou echt helemaal niets! heb afgelopen dinsdag dus 2 albums van gedownload.. maar ehh da vind ik echt niets hoor.. hoe kan je daar nu opbewegen? alleen maar gekras lijkt t wel op de een of andere manier haha! nee.. niet mijn smaak .. maar smaken verschillen.. *gelukkig
Elke style heeft zijn eigen charme !
trance mooiere mensen maar muziek is vaak wat eentonig lekker om te spacen maar niet echt dansen.
techno & hardstyle muziek is super behalve als ze op terror over gaan want dat vind ik dan weer net iets minder.
Oldstyle hangt tussen trance en hardstyle van nu in
Lekkere dansmuziek met een harde beat.
Zo heeft het allemaal wel iets toch ?
trance mooiere mensen maar muziek is vaak wat eentonig lekker om te spacen maar niet echt dansen.
techno & hardstyle muziek is super behalve als ze op terror over gaan want dat vind ik dan weer net iets minder.
Oldstyle hangt tussen trance en hardstyle van nu in
Lekkere dansmuziek met een harde beat.
Zo heeft het allemaal wel iets toch ?
laatste aanpassing