leuk!! waar en welke dj's?
je bent alleen nog op andere feesten geweest dus?
tsja, ik ben jaloers want techno is echt mijn ding.
Veel plezier!
je bent alleen nog op andere feesten geweest dus?
tsja, ik ben jaloers want techno is echt mijn ding.
Veel plezier!
TeQnology..ben op feesten als er een technozaal was wel daar heen geweest natuurlijk maar nog nooit only techno
Uhm dj's weet ik natuurlijk niet uit me hoofd maar is in de HMH
ik vind het net een grote discotheek vanwege die mooie barren en mooie balkons....
ik was dit weekeinde op awakenings en dat was in de NOW&WOW, was er nog nooit geweest. Maar dat is echt een locatie voor een technofeest, heel underground en industrieel. de leukste aankleding voor een technofeest vind ik gewoon een soort van ouwe fabriekshal waar niets in staat en dat de organisatie alles zelf aankleed, van bar tot podium. HMH heeft dat helaas niet.....
ik was dit weekeinde op awakenings en dat was in de NOW&WOW, was er nog nooit geweest. Maar dat is echt een locatie voor een technofeest, heel underground en industrieel. de leukste aankleding voor een technofeest vind ik gewoon een soort van ouwe fabriekshal waar niets in staat en dat de organisatie alles zelf aankleed, van bar tot podium. HMH heeft dat helaas niet.....
Toen ontdekte ik techno.....ben daar verslingert aan geraakt.....de diversiteit, verschillende stromingen binnenin techno, de mensen(sfeer), het dansen van mensen op techno....gewoon heel breed.
kan dr geen genoeg van krijgen.
terwijl masssale feesten, na een tijd raak je daar op uitgekeken.
Teveel moeite, drukte, dagjesmensen, te duur enz enz.
ondanks dat ik me toch op de grote feesten heb vermaakt, ben ik erachter gekomen dat met de juiste personen, dj's, en sfeer een kleinschaliger feestje..laten we zeggen tot 1000 man minstens even gezellig kan zijn, en oook nog is veel vaker kan worden bezocht ivm geld
kan dr geen genoeg van krijgen.
terwijl masssale feesten, na een tijd raak je daar op uitgekeken.
Teveel moeite, drukte, dagjesmensen, te duur enz enz.
ondanks dat ik me toch op de grote feesten heb vermaakt, ben ik erachter gekomen dat met de juiste personen, dj's, en sfeer een kleinschaliger feestje..laten we zeggen tot 1000 man minstens even gezellig kan zijn, en oook nog is veel vaker kan worden bezocht ivm geld
Sluit me hier bij aan
GrooveMater is louter op techno-festijnen te vinden....
pff nou niet gaan overdrijven he met gelijk een pak slaag 
Ik moet toegeven dat het op techno partys wat 'vriendelijker' minder agressie (in algemeen) anderszijds vind ik het publiek echt een stuk saaier
Als ik op hardstyle partys ben, veel die echt compleet loos gaan, technopubliek daarintegen een stuk minder...zo ervaar ik het... geef mij toch maar hardstyle...ben benieuwd morgen...
Ik moet toegeven dat het op techno partys wat 'vriendelijker' minder agressie (in algemeen) anderszijds vind ik het publiek echt een stuk saaier
Als ik op hardstyle partys ben, veel die echt compleet loos gaan, technopubliek daarintegen een stuk minder...zo ervaar ik het... geef mij toch maar hardstyle...ben benieuwd morgen...