Partyflock

Forumonderwerp · 719634

Voor de mensen die van allebei houden, op welke feesten hebben jullie het meestal meer naar je zin en waarom...??

Ben ik altijd erg benieuwd naar...
(Y) hardstyle :yes:

hardstyle :jaja:

techno :jaja:
laatste aanpassing
leuk!! waar en welke dj's?
je bent alleen nog op andere feesten geweest dus?
tsja, ik ben jaloers want techno is echt mijn ding.
Veel plezier!

TeQnology..ben op feesten als er een technozaal was wel daar heen geweest natuurlijk maar nog nooit only techno :D

Uhm dj's weet ik natuurlijk niet uit me hoofd maar is in de HMH
techno

ok ik ben laatste teQnology nog geweest. was leuk.
HMH heeft natuurlijk top geluid maar voor een technofeest vind ik het net geen toplocatie.;)

ik zit ff in geldnood daarom kan ik niet en ook niet naar
I Love Techno....:s:cry:
ja ik ben er 1x geweest en dat was met een hardstyle feest :P
Maar hoezo niet voor een techno feest dan?
Hardstyle & Techno zijn beiden leuke muziekstromingen,
Maar Techno blijft toch met kop en schouders boven Hardstyle uitsteken.
En zeker qua feesten,vind het publiek en sfeer veel leuker.

;)

ik vind het net een grote discotheek vanwege die mooie barren en mooie balkons....
ik was dit weekeinde op awakenings en dat was in de NOW&WOW, was er nog nooit geweest. Maar dat is echt een locatie voor een technofeest, heel underground en industrieel. de leukste aankleding voor een technofeest vind ik gewoon een soort van ouwe fabriekshal waar niets in staat en dat de organisatie alles zelf aankleed, van bar tot podium. HMH heeft dat helaas niet.....
Artiest {SHOWLIST artist 20843, 10348, 28855}
nou vin als ik dan echt moet kiezen ga ik toch voor techno ;)
techno i love it!!!!

hum mjah tog maar hardstyle maare feesie dr op mag iets afwisselender zijn das JUST hardstyle

komt ook omdat op hardstyle gebied laaste tijd erg weinig nieuw vinyl uitkomt.. kep ut nu zo allemaal wel gehoord! Italie werk es wa harder!
laatste aanpassing
ik ga naar alle 2 met plezier:D

maar techno heeft iets extra's iedereen :D en daar hou ik van

wat voorn extras dan?
op hardstyle feesten is minder sfeer en ik kan niet 6 uur lang naar hardstyle luisteren dan ben ik het wel zat ..

op een techno feest is iedereen vrolijk en vriendelijk dus 1 groot feest

* ist dr nie mee eens, tis ook wa je dr zelf van maakt
Dat kan er maar 1 zijn voor mij; "Techno" :jaja:

Sfeer onder de mensen is altijd top te noemen en het dansen erop biedt ook sublieme mogelijkheden:)

"technobrotha's"(Y)

ik was eerst helemaal weg van hardstylen, maar ben ik een keer naar een technofeestgeweest...en daarna is het alleen maar TECHNO voor mij geworden!
idd leukere sfeer en leukere mensen en veel variatie
* ist dr nie mee eens, tis ook wa je dr zelf van maakt

dat is waar maar het is ook wat de andere er van maken

Dat hoor je wel vaker he Ewelina.
Bij mij zijn er zo ongeveer al 12 vrienden overgestapt van hardstyle naar techno zoals jij het verteld.
Ik werd eerst door hun uitgelachen als zo genaamd technomietje.:p

Ik ga toch voor de hardstyle, maar ik vind techno ook leuk!!

hardstyle:nee:

Hardstyle is wel relaxt maar doordat het van die simpele muziek is raak je het sneller beu.. Techno zit meer inspiratie in!!!!

hardstyle heeft me nooit kunnen boeien vroeger altijd aan de hardcore maar nu al sinds jaren vol aan de TECHNO:D tis voor mij een levende verslaving:D de energie die in techno zit is onbeschrijvelijk
topic Nr.1000 over eeuwenoude bullshit discussie.
Maar idd TECHNO is het beste en daar moet HARDHOUSE/HARDSTYLE dus niet in de buurt komen.
Komt verkeerd publiek op af en is zekers niet goed voor de sfeer.
op misteryland was Q dance naast cocoon en de sfeer leed er niet onder in cocoon ...
dus mag er wel in de buurt zijn als die in de trip blijven zittende gabers maar niet in de techno area komen :D

dus mag er wel in de buurt zijn als die in de trip blijven zittende gabers maar niet in de techno area komen

vooroordeeltje>?
:nee:
Techno (Y) Hardstyle zuigt!
laatste aanpassing
Toen ontdekte ik techno.....ben daar verslingert aan geraakt.....de diversiteit, verschillende stromingen binnenin techno, de mensen(sfeer), het dansen van mensen op techno....gewoon heel breed.
kan dr geen genoeg van krijgen.
terwijl masssale feesten, na een tijd raak je daar op uitgekeken.
Teveel moeite, drukte, dagjesmensen, te duur enz enz.
ondanks dat ik me toch op de grote feesten heb vermaakt, ben ik erachter gekomen dat met de juiste personen, dj's, en sfeer een kleinschaliger feestje..laten we zeggen tot 1000 man minstens even gezellig kan zijn, en oook nog is veel vaker kan worden bezocht ivm geld

Sluit me hier bij aan :)
ik vind zelf hardstyle /old school hardcore ook goed maar techno beter ..
maar er zijn een hoop gasten die op hardstyle afkomen die wat opgefockt zijn en dat is geen vooroordeel dat is gewoon zo ,
als je dat niet ziet heb je een plaat voor je :D

Techno rules!!! Pet Duo :respect:
Techno rules!!! Pet Duo :respect:

zegt genoeg :yes:
Techno rules!!!

Dave Clarke :respect:

Zegt nog f wat meer dacht ik zo ;P

daveje clark zegt idd al genoeg...
i (L) techno zegt meer dan genoeg :respect:

kopt ook maar dave clarke versterkt het nog!!
Artiest {SHOWLIST artist 52255, 19217, 44637}
de sfeer op techno feesten is bijna altijd veel beter dan op hardstyle feesten. geen agressief gezeik etc. en hardstyle verveelt veel sneller dan techno
laatste aanpassing
hardstyle :yes:

maar als er een teQnology in maart komt ga ik cker wel heen
Techno is de sfeer sowiezo beter dan bij de hardstyle. Kijk iemand langer dan een seconde aan en je krijgt al een hand, een knipoog of je maakt een praatje. Nu weet ik zelf wel dat dit op elk feest kan gebeuren maar bij techno is gewoon meer liefde. Punt uit.

gewoon vriendschappelijker
GrooveMater is louter op techno-festijnen te vinden....

pff nou niet gaan overdrijven he met gelijk een pak slaag :-s

Ik moet toegeven dat het op techno partys wat 'vriendelijker' minder agressie (in algemeen) anderszijds vind ik het publiek echt een stuk saaier ;)

Als ik op hardstyle partys ben, veel die echt compleet loos gaan, technopubliek daarintegen een stuk minder...zo ervaar ik het... geef mij toch maar hardstyle...ben benieuwd morgen...

Technoparty's....

wat een berg wijsheid hier..nogmaals, techno ruleert de boel :yes:

Techno!!

Hardcore..:jaja:
techno.... is geen moeilijke keus:no:
Techno :respect:
Hardstyle
Techno is af en toe zo eentonig.