Partyflock

Forumonderwerp · 719556
1 volger · 8703x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hallo Allemaal,

Wie heeft er weleens geesten opgeroepen of zou dat willen doen? EN dan heb ik het over glaasje draaien (letters en cijfers in een rondje kaarsje erbij en een glas)??? Ervaringen???

Zelf heb ik het vanavond gedaan, en stond altijd wel open voor spirualiteit, maar d8 dat dit echt niet kon! Nou wel dus deed het met nog een vriendin gewoon je vinger er ligt opleggen en ja hoor het glaasje bewoog,en NEE niemand duwde het glaasje ... Heel vaag dit, want ik heb gewoon zitten communiceren met een bekende overleden iemand...

IEmand anders ervaringen??

Waarschuw beheerder
wel in geesten geloven , maar niet in sinterklaas , dat wordt minder pepernoten voor jullie dit jaar. Dank u.

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
met bomen communiceren??? denk is na man, EEN STUK HOUT, een stuk hout steek je in de fik, zaag je in stukken, sla je spijkers in ..... waar gaat het heen met sommigen

Bomen hebben ook gevoel hoor.
Hoewel ik er zelf net zo hard tegenaan pis als ik hoge nood heb, maar het is wel zo.
Dat weet jij net zo goed als ik.
Of ben je vast te stoer om het toe te geven..
Vaag.

hebbe nu ook al de sjappe, jehova's, en jesusbus lui een eigen onderwerp hier .. slechte zaak , dat is zekers waar.

Ik heb 1 een hekel aan jehova's, wat ze doen moeten ze zelf weten.
Als ze zich er prettig bij voelen zoeken ze dat maar lekker zelf uit, maar niet bij mij thuis.

En wat is een jesusbus :S ?
Ik geloof niet 100 % ik sta neutraal.
Eerst zien dan geloven.
Of een goed verhaal hebben wat ''sence'' maakt

wel in geesten geloven , maar niet in sinterklaas , dat wordt minder pepernoten voor jullie dit jaar. Dank u.

Sinterklaas word NA-GE-SPEELD, zie jij maar eens een GEEST na te spelen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oei oei wat ben je stoer gabbermamma...

maw... ik heb je er 3voudig uitgelult en dus druk je maar op het envelopje, triest ben je... en triest zul je blijven... Ik hoop je ooit volwassen terug te zien, maar dit is echt kinds

Waarschuw beheerder
aha je pist tegen een boom terwijl je weet dat die een gevoel heeft ... beetje ziek he? nou?? waarom doe je daT dan??? kan je niet gewoon naast de boom pissen dan? of heeft het gras ook een gevoel? of pis je op die boom om hem te laten groeien? dacht je dat die boom het daar mee eens was? misschien wil die wel klein blijven?? hij heeft toch zeker ook wel een eigen mening?? moeten we hem ook laten stemmen???

Dank U.
Waarschuw beheerder
hebbe nu ook al de sjappe, jehova's, en jesusbus lui een eigen onderwerp hier .. slechte zaak , dat is zekers waar.

Hey waar zitten die dan, ik zie ze niet!
Waarschuw beheerder
@ mars......zo´n reaktie is erg kinderachtig wat je nu doet poe he enne waar heb je haar dan mee uitgeluld...ik zie niks van belangrijke informatie staan!
Waarschuw beheerder
donateur
HOE MOET JE GEESTEN OPROEPEN?

[img cacheid=00053fb60015315e1afbcf291a00792089]http://members.lycos.nl/schuman1/hpbimg/ouija.jpg[/img]

PAS OP VOORDAT JE ER AAN BEGINT.
wil je dit een keer doen zorg dan dat je maatregelen neemt
het kan heel gevaarlijk zijn.

Zoals het meestal gaat… stel je een scène voor van enkele jonge studenten. Meestal is een vijftal ideaal. Daarvan gaat één
de nota's noteren, en doen de anderen mee om hun vinger op het omgekeerde glas te houden dat temidden van de tafel staat (Glaasje
draaien). In een cirkel op de tafel, liggen letters van A tot Z, cijfers van 0 tot 9; en enkele kaartjes met ja, nee, stop,
een vraagteken of nog andere directe woorden. Meestal vat men het geheel op als een spelletje met een curiositeit. Onervaren
vraagt men of er een geest aanwezig is. Na enkele ogenblikken wachten, begint er beweging in het glas te komen tot het plots
naar "Ja" schuift. Op deze manier kunnen dan vragen aan die geest gesteld worden, die deze kan antwoorden door de antwoorden
letter per letter te spellen. Maar, let op als je onervaren bent, is dit zeker geen onschuldig spelletje…

BEGRIJP WAT ER GEBEURT
Het Ouija-bord is een uitstekende divinatiemethode. Door je af te stemmen, trek je inderdaad mentaal een overledene aan. Alleen
weet je niet wie, en waarom deze entiteit aardgebonden is gebleven, want Hogere entiteiten trek je slechts uiterst zeldzaam
aan. Ook de overledenen waarnaar je vraagt komen bijna nooit opdagen omdat zij reeds zijn overgegaan. Zoals er goede en slechte
mensen zijn, zijn er ook dus goede en slechte aardgebonden entiteiten. Ze hechten zich echter graag vast aan het contact omdat
het meestal hun enige schakel tot communicatie is met de fysieke mens. Hoewel zij eigenlijk ook nog steeds aardbewoners zijn,
worden zij niet waargenomen, en leven constant in een soort uitgetreden toestand, tot hun tijd er is dat ze kunnen overgaan.
Waarom sommige entiteiten niet over gaan, bespreken we in een ander artikel.

Leugens, bedrog, en verkeerde toekomstvoorspellingen,
Dit zijn zaken die meestal bij het Ouija-bord zeer veel voorkomen. Nu vraag je je waarschijnlijk af waarom. Wel, meestal wordt
bijvoorbeeld naar een overleden kennis gevraagd die eigenlijk al is overgegaan. Doch de mentale oproep naar contact met geesten
wordt opgevangen en dus komen er meestal meerderen op af. Dit is dan hun kans om communicatie te hebben. Vermits je echter
een bepaald persoon vroeg en terwijl zij dat niet zijn, staan ze voor een moeilijke beslissing. Of zij blijven er af, dan
missen ze hun broodnodige contact dat ze zo graag wilden, of zij geven zich uit voor de entiteit die je vraagt. Als je dan
niet naar bewijzen gaat vissen en oude herinneringen ophaalt, kunnen ze dit verschillende sessie volhouden zonder door de
mand te vallen.

Een andere verkeerde opvatting is dat deze geesten de toekomst kunnen voorspellen. Nu moet je goed weten, dat zij meestal
van niet méér op de hoogte zijn dan wij. Maar de nieuwsgierige deelnemers dringen aan. Daarom proberen zij dus een gokje te
doen, waarvan later zal blijken dat er niets van klopt. Ook zijn er entiteiten, zoals er ook mensen zijn, die graag de gek
houden met iemand. Omdat deze entiteiten meestal al enkele andere zwervende geesten gevonden hebben en daardoor niet meer
alleen zijn, kunnen deze met de groep wel enkele grappige scene's uithalen, zoals iemands dood voorspellen, terwijl zij daar
veel pret over hebben onder elkaar. (Soms spotgeesten genoemd)

OM GEESTEN OP TE ROEPEN HEB JE EEN BORD NODIG HET OUIJA BORD.
DEZE KAN JE OOK ZELF MAKEN KIJK MAAR NAAR HET PLAATJE

Dit bord is GEEN SPEELGOED ! ! !
Er zijn reeds mensen in de psychiatrie beland die via een ouija-bord poogden contact te maken met overledenen. Dergelijke
systemen werken ALTIJD - maar begin niet met de geestenwereld te inviteren zonder te weten aan welke gevaren je blootgesteld
kan worden.
Wie zonder degelijke ervaring geesten oproept zet een mentale deur open langswaar dolende geesten moeiteloos toegang kunnen
krijgen tot de psyche - het grootste probleem is er nadien terug vrij van te komen (indien dit al lukt).
Het gebruik van deze borden wordt ten zeerste afgeraden aan personen die in een labiele gemoedstoestand zijn en/of aanleg
hebben voor epileptie of schizofrenie.
Gebruik dit bord enkel voor het doel waarvoor het gemaakt is, namelijk om inzichten te krijgen in situaties of om antwoorden
te krijgen op je levensvragen.

En voor alle mensen die er zoo luchtig over doen.
zou zeggen kom eens een keer bij mij thuis :)
En ervaar het, hoe het is om een persoon in je huis te hebben dwalen :)
En ik heb er niet eens een geest voor hoeven op te roepen :)

:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dylaantje wat jij VIND mag je houden, ik heb niks aan jou meninkje.. ik heb wat aan feiten.. en als je die niet kan geven, dat heeft jou reply totaal geen zin, en heb je dus voor niks zitten typen... mij deert het niet
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwAjA8YUBc*PJRoHTfl1aAGppmLMRH4xuc3AyNnelcHqqtpLxUcW4u0ZAiKVAFZGvK4KD2rBPPuakBi*yHFJLFGU7zcOZCqdqIM51zvlRpU/68410801.jpg?dc=4675494655458407866[/img]

Das 1

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwAjA2kUUrQJntdK!2KvB6HOCzrUIO68!tkFu!9MQEjfI48pwzrQqixviWOFBiDJKa80KZadrQH5KVymw8NFzBE9uQMktSOibzwt*m1b*CE/vaag.JPG?dc=4675494655465120741[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQAdA5UT13303OhZgcOZYJKvoErU9dxB3w5pA8UwvisHqaw1JJ8E5vt06hfkRgDikSi4qxUV5NK6XRT*ULOIiMZ5vaK6kY4T!dPHbcG!D04/ja.JPG?dc=4675494655462809412[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgA1AxAU8Zy3iCSEoMMIszR70uGquPmy!AwikhLU7ueoCbAaJrp0v0wODXPf4tVLHdZm4sAHz5YbkfbSHOS*bGaWPOuD4sAyVTyU5o3HtT8/brr.JPG?dc=4675494655460523535[/img][img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQAjA7ATZoT4KqNWfpogd2SroHLokF!7z46aEqzlefyNBGgqe2n3Tr4tu!FzYAiFdo07A*pMxUGg9CheS!C3PrxSw4IJfiZNrYakMlmP5b8/ow.JPG?dc=4675494655812096832[/img]

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ahahahahahaahhaahh ROFL!!!!!!!!

lijkt bijna LOL!!! good try tough ;)

maar als al je geloof gebasseerd is op zo'n vage foto's, dan zijn dat geen bewijzen lol ^^

maar zoals ik al eerder zei... leuke poging maar helaas

ROFLOL!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
lach maar :) maar tis echt :)

ik weet ook wie het is :)

Waarschuw beheerder
zulke shit komt welles op foto's voor.. kan aan de lens liggen, kan aan het ontwikkelen liggen, kan aan lichtinval liggen, kan door stof deeltjes komen... zijn 1001 en 1 mogelijkheden... maar komop, om hierdoor te gaan geloven :S

echt realistisch is dat niet he :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou zeggen, kom es een keertje hier bij mij thuis langs :

Dan ervaar je het zelf :)

Mensen die het zelfs onzin vinden, en die bij mij thuis zijn geweest piepen nu wel anders :)

Waarschuw beheerder
kun je ook uitleg geven?
Waarschuw beheerder
@mars643 om te beginnen heb je niet het hele topic doorgelezen en zeker ook niet het andere topic dus ik heb niet voor niks zitten typen nee jij heb voor niks zo´n reply gegeven......eerst lezen en dan pas dingen zeggen he!!

Feiten zal je alleen maar krijgen door het te doen.....maar ja dat is weer niet verstandig omdat het niet ongevaarlijk is.

Ik geloof er niet alleen in ik weet het zeker en nee ik ben geen spookymadam ik ben een gewone Rotterdamse meid en nee ik loop ook niet in zo´n gek gewaad ofzo:D

Waarschuw beheerder
feiten kunnen alleen gegeven worden door het te doen...

owja..

ik ben ook niet in de ruimte geweest om te kijken of de aarde wel echt rond is muts :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef niks op te roepen, ik heb ene spirituele familie :)
Ben der al vanaf kleins af aan mee bezig :)
Ik zie dingen die sommige mensen niet zien, en voel ook aanwezigheid :)

zoals je op de fotows kunt zien, je hoeft het niet te geloven, das mijn huisgenooit om het zo even te zeggen :)

het word aangetrokken door ene ketting wat ik hier in huis heb liggen :)
Wat ik heb ge-erfd van mijn oma :)

en je hoeft niet altijd voor alles een verklaring te hebben!!
Soms gebeuren dingen gewoon, en je kunt ze soms zien en soms niet :)
nu is het bij mij toevallig vastgelegd op foto :)
Waarschuw beheerder
let wel beetje op je taalgebruik ja...er zijn voor ons mensen in de ruimte geweest en we hebben er foto´s van en live uitzendingen enz enz van gezien dat de aarde rond is....geef een beetje een normale reply anders zit je hier maar mensen hun tyd te verdoen

Waarschuw beheerder
@Yoninah: Ik heb zelf ook een spirtuele familie, maar hoeveel ik er ook van af weet, hoeveel ik er ook mee te maken heb gehad, hoeveel bewijzen ik al voor me heb gezien... ik kan tot nog toe alles verklaren, en er is niks, maar dan ook niks wat er daad werkelijk op wijst dat geesten bestaan.

@Dylaantje: vertel me niet wat ik wel en niet moet doen, want erg inhoudelijk zijn je replies niet... en geef een normale reply zeg je... dus je wilt zeggen dat jij bepaald hoe ik moet reageren, en je wilt mij onderdrukken om ja en amen te zeggen tegen jou, zodat jij je trotser kan voelen dat er weer iemand jou meninkje deelt. Nee sorry, als ik een mening heb laat ik dat horen, en als je het er niet mee eens bent, reageer je dat niet af op zo'n kansloze reactie... AMEN
Waarschuw beheerder
okee mars heb je heel het topic gelezen????
Waarschuw beheerder
donateur
okeej mars, en ik heb met me beide ogen dingen gezien en gevoelt :)

en mensen die bij mij gewoon op visite waren hebben dingen gezien, ik geloof der wel in :)

Waarschuw beheerder
waarnemen gebeurd middels electriciteit... hersenen kunnen bepaalde prikkels ontvangen, maar ook simuleren... zodra jij wil dat iets kan... kun je ergens een knop in je hersens raken die ervoor zorgt dat een bepaalde prikkel gesimuleerd wordt... Zelfde met dromen, dromen kan soms levensecht lijken, maar dat is niks anders dan bepaalde gesimuleerde prikkels... Maargoed, veel mensen klampen zich daardoor vast op een hogere macht, en daar heb ik ook alle respect voor. Dus niet beledigend naar jou bedoeld.
Waarschuw beheerder
donateur
Owjaaaaa :vaag:

Maar als je hele fokking huiskamer vol zit met mensen
en ineens gaat een kopje koffie de lucht in en word tegen een muur aangegooid, hoe verklaar je dat dan?

Waarschuw beheerder
donateur
@ Yoninaaah

Ben jij dan niet bang voor die persoon.
Het lijkt mij echt enorm freaky om zoiets te zien/voelen of mee te maken...

Waarschuw beheerder
Yoniaaah, is het niet zo dat als er alleen in geloofd dat je die geesten kunt zien :P
Waarschuw beheerder
donateur
nope, ik ben der al vanaf me 12e actief mee bezig, en heb goede begeleiding erin gehad :)

En de persoon die nu door de ketting word aangetrokken in wel een negatief persoon. maar der is mij een soort van opdracht gegeven om de waarheid achter de ketting te gaan zoeken :)

klinkt stom, maar juist bij oudere voorwerpen en voorwerpen die mensen dierbaar waren, en ze overlijden blijven ze er bij ronddwalen :)
dat heb ik dus met de ketting van mijn oma, alleen nu in dit geval komt er steeds een man op af :)

en ik ben hem de baas :)
hij heeft maar naar mij te luisteren :) en hij kan mij niks doen, omdat ik me er ook zo weer voor kan afsluiten :)
Waarschuw beheerder
@yoninaaah hmmmmmm interessant....heb je nog aantal waarnemingen voor ons?
Waarschuw beheerder
donateur
trust me, dat kettingverhaal klopt, en nu ben ik weer pleite uit dit topic omdat ik alles negeer wat met glaasjedraaien te maken heeft...

Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat is niet zo.
Geesten voelen aan waneer jij er klaar voor bent om het te zien!
Kwade geloof ik niet, maar zolang je die niet lastig valt (glaasje draaien) open je geen poorten waardoor deze personen jou belangrijk vinden.
Waarschuw beheerder
donateur
Als je erin geloofd, daty je dan alleen geesten kunt zien :s

Mijn huiskamer zat vol met mensen , me ooms me tantes en me opa en zijn nieuwe vriendin........

en op een gegeven moment vloog een kopje koffie de lucht in, en werd tegen de muur gegooid :/

we waren mijn verjaardag aan het vieren, en we hadden het over mijn niwue baan, dus niet echt iets over geesten ofzo
het gebeurde

en mijn opa sprong op en is weggegaan :|
niemand van mijn vaders kant in de familie geloofd erin :)
en toch hebben ze het nu meegemaakt :)

Waarschuw beheerder
dan wil ik er de volgende keer bij zitten...
Waarschuw beheerder
Dylaantje 18 oktober 2004 11:38
He dit is nou eens een leuk onderwerp jammer dat die link elke keer een error aangeeft maar zal wel een keer goed komen......ja ik geloof er heilig in heb nl zat dingen meegmaakt op dat gebied en zou jullie genoeg leuke en mmm spannende dingen kunnen vertellen.....
Even over dat jullie het niet uit kunnen leggen van "geesten" ik ga het kort proberen te doen:

Als iemand in onze termen leeft heeft hij een lichaam en een ziel, de ziel dat is energie en energie gaat nooit verloren (leer je bij scheikunde en natuurkunde)dus op het moment dta een persoon sterft trekt d energie uit hem weg en blijft dus over die energie moet ergens naar toe sommige blijven "hangen" en sommige verenigen ergens anders mee of reincarnatie!!!

Vandaar ook als er een verschijning is dat het ook koud is ofdat er euhhhhh soort van stroomstorinkjes zijn pure energie zij hun nl!!!!

Hoop dat ik het jullie een beetje in goede termen uit heb gelegd!

Dit is uit een ander topic nog steeds minderwwardige reply´s geef ik mars???

Waarschuw beheerder
donateur
En by the way.
Ik ken een persoon die een keer glaasje gedraaid heeft, deze persoon ziet soms ook dingen, hoewel ik ze dan niet zie.
Of ik mis het net, of ik KAN het niet zien, en dan denken mensen al gauw dat je het je verbeeld heb.
Terwijl ook al was het verbeelding, het voor jezelf zo echt kan zijn als de werkelijkheid.

Mijn vraag, zou ik deze persoon die mij behoorlijk dierbaar is hiervanaf kunnen helpen.. Dat ze niet meer bang is, en dat ze niets meer mee te maken heeft ...¿

Waarschuw beheerder
ik had het over minderwaardige replies naar mij toe... dus hoef je niet bijdehand af te komen met een reply ergens uit de grote doos :@
Waarschuw beheerder
donateur
mars, niet ouwehoeren... ik ben helemaal niet naief of goedgelovig, maar de laatste keer dat et begon te spoken rondom die ketting zat ik naast Yonina... ooit een temperatuur verlaging van ong. 10 graden meegemaakt, terwijl de verwarming aanstaat? en dat er gewoon ontzettend veel energie in de kamer is, waar je ogen gewoon naartoe getrokken worden??? niemand van ons kon het ECHT zien (geen vaste vorm) maar we wisten em allemaal aan te wijzen...

dus mars, ga aub ergens anders bijdehand doen...
Waarschuw beheerder
sorry dat had ik eventjes niet begrepen maar ik deed dat meer omdat je met muts enzo begon....vond dat nou niet echt aardig en op me vraag ofdat je heel het topic heb gelezen krijg ik ook geen antwoord!

Waarschuw beheerder
ach muts was ironisch bedoeld :S

en nee sorry ik ga geen 20 blz lezen als je het niet erg vind ;)

@ Krankimkopf... heb je wel opgelet op mijn uitleg over hoe hersenen werken? en waarom kom ik bijdehand doen? ik heb er meer ervaring en meer kennis van dan jou, ik wil jullie er alleen op wijzen dat je je niet teveel druk moet maken om dingen die niet bestaan.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zuo je aanraden naar een medium te gaan :)

en als ze iets van een voorwerp heef van de persoon, of wat haar dan ook "lastig" valt, het een paar dagen in een bak met grond aarde van buiten te zetten :)

en daarna met koud water af te spoelen...
en wat ook helpt elke dag, je ramen tegen elkaarin open zetten, het huis goed doorlaten luchten :)

en zo nu en dan eerst wierook aan te steken, at helemaal laten op branden, en dan de ramen ff opene zetten tot alle wierook lucht het huis uit is :)
Waarschuw beheerder
donateur
dude, eerst zeg je dat je er veel verstand van hebt, en dan zeg je dat het niet bestaat... please...
Waarschuw beheerder
donateur
en mijn antwoord was voor Damian :)

en idd mars, als je het niet geloofd, open dan zelf ene topic, voor mensen die het niet geloven :)

waarom zeggen zelfs wetenschappers dat er dwalende aardse geesten zijn?? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Even een paar manieren om van (lichte) geesten af te komen, bijv. klopgeesten.

1. Veel geesten zijn als de dood voor Godsdienstige dingen, bijvoorbeeld kruizen, het klinkt raar, maar zelfs wijwater helpt. Sprenkel bijvoorbeeld in elke deuropening een aantal druppeltjes wijwater.

2. Speel de baas en gebruik Godsdienst tegen ze. Ga in een geplaagd gedeelte van het huis staan en zeg, op een bevelende toon zoiets als dit (het mag best een beetje afwijken): "Ik beveel u in de naam van Jesus Christus (of in de naam van de Heer) om dit huis te verlaten, je bent hier niet welkom!" dit helpt vaak wel.

3. Dit klinkt heel raar, maar het kan werken. Zet je schoenen, met de neuzen in tegengestelde richting wijzend, achter je bed neer. Blijkbaar verward dit de geest.

4. Stofzuigen. Nee, geen grap. Vergeet vooral de hoeken niet.

5. Zout. Het liefst wat in elke deuropening.

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, 't problem is.
Ze heeft ooit glaasje gedraaid omdat ze het leven niet zo posotief meer inzag, om antwoorden te krijgen op haar vragen.
Nu heeft ze die niet gehad en is ze dus vaker geteisterd door nare dingen.
Zo werd ze een keer helemaal leip in haar kamer:S (das een rechthoekkige kamer die niet zo groot is) daar zat ze tegen de muren aan te rennen en wou weg maar kon de uitgang niet vinden :(

Tevens zag ze een jaar of wat later toen ze gewoon naar et toillet wilde gaan snachts, deed ze de deur open, en het eerste wat ze zag, was een verbrande hand voor haar neus.
Ze wendde zich af, en wreef in haar ogen, ik vond dit doodeng omdat ik niks zag.
Hoewel ik het niet WIL zien, maar ze wilt daty het stopt, en dat wil ik ook voor deze persoon :S het is echt niet cool meer, en medium's kunnen ook weinig doen ze kunnen soms angst weg halen maar dan komt dat met een paar dagen weer terug.

Hoop dat het beetje duidelijk is en iemand mij/ons hiermee helpen kan.

Waarschuw beheerder
wanneer is iets bewezen, als het gros het voor bewezen ziet ;) maar dat terzijde

en waarom mag ik niet in discussie en gewoon mijn mening erover geven? moet daar heel appart topic over komen? vind dit wel eigenlijk toepasselijk om het hierin te plaatsen
Waarschuw beheerder
Lieve Yoninaaah deze dingen hebben we al ergens staan.....staan op een site en........ik moet zeggen tis een beetje euhhh onzin...sorry
Waarschuw beheerder
donateur
7 weetjes over geesten.

1. Geesten kunnen geen water oversteken wat zuidwaarts stroomt. (sommigen beweren dat geesten geen enkel water wat in beweging is kunnen oversteken).

2. Geesten houden veel van kruisingen

3. De favoriete kleur van geesten is zilver. Mensen die veelvuldige geestverschijningen hebben meegemaakt dragen waarschijnlijk veel zilver.

4. Een kind geboren tussen middernacht en één uur 's ochtends hebben meestal het vermogen om geesten te kunnen zien.

5. Zout is goed tegen kwade geesten.

6. Zijde is een goed middel om een geest niet te kunnen zien, zelfs in een plaats waar veel geestverschijningen worden waargenomen.

7. Geesten kunnen zich ook in bomen verschuilen.
Waarschuw beheerder
donateur
sommige dingen zijn idd onzin........

Maar anders dinegn zoals hardop roepen dat ze weg moeten gaan, kunnen in sommige gevallen wel helpen dylaantje :)

Waarschuw beheerder
maar denk nou eens mee...

kan het niet een logische verklaring zijn, dat je bij glaasje draaien je simulatievermogen stimuleerd dan wel niet activeerd?
Waarschuw beheerder
donateur
heej mars, kijk jij wle ene discovery?

Moet je eens doen :)
Waarschuw beheerder
donateur
argh... mars, in ons geval (yonina en mij) gaat het nieteens om glaasjedraaien... glaasje draaien is vragen om problemen, wij hebben alleen een ketting gekregen...

Waarschuw beheerder
vaak zat gezien :)