Partyflock

Forumonderwerp · 719424
46 volgers · 264886x bekeken
Waarschuw beheerder
+78-4
donateur
(helaas was het topic van Inge & Chris te lang inactief)
Je weet dat je hard gaat/spaced/piekt op de MDMA(xtc) als:

- Je verlangt naar dat plasje en als het komt blijkt het toilet het mooiste plekje op aarde te zijn!

- je iedereen een knuffel geeft.

- Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

- Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.

- Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief"

- Je de dag daarna wakker wordt met een kapot kontgat en die neger naast je in bed zegt: "je bent de aardigste jongen die ik ooit tegengekomen ben!"

- Als je je gezicht niet meer voelt.

- dat mensen je attenderen op je gekauw en je dan zegt:"hoefo ikrr krauw helemaal njeitgghrhgg"

- Je keihard gaat en terwijl je omhoog kijkt zie je dat het plafond bestaat uit tieten...

- Je zelfs lekker uit je dak gaat op Abba

- Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.

- Als je huilt terwijl je favo DJ je favo nummer opzet.

- Als je constant ligt te kotsen maar het best lekker aanvoelt.

- Als je kaak een eigen leven begint te leiden/lijden

- Dat je vol positieve energie aplaudiseert als je je beste vriend in een andere kamer hoort neuken en je oprecht: "te gek man ik hou van je!" roept.

- Dat je ogen zo erg beginnen te trillen dat je overal dingen ziet die er niet zijn.

- Als je een lolly in je mond hebt en je zuigt eraan als Jenny Jameson.

- Dat je al 10 minuten een echt "GOED" gesprek hebt met een gaspropaan tank...

- Als je op een feest aan mensen vraagt of ze even je benen willen vasthouden terwijl jij een handstand doet.

- Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
A:"vindt je ook?"
B:"huh wat zei je?"
A:"huh zei ik wat dan?"
B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!"
A:"je bent te gek weet je"
B:"huh wat zei je"
etc. etc.

- Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

- Dat je iedereen belooft om samen op een tropisch eiland te gaan wonen als JIJ de loterij wint!

- Dat iedereen tegen de nuchtere bestuurder van de auto schreeuwt:"ga harder", "Ga zachter", "pas op voor die ezel..." etc.

- Je dat pak Jus D'orange eigenlijk niet terug in de ijskast wilt zetten omdat het je beste maatje is.

- Opstaan niet meer mogelijk is

- Je op het toilet staat en je keihard tegen je verschrompelde pik schreeuwt: "pis verdomme, PIS!", terwijl er zich een grote wachtrij voor de wc begint te ontwikkelen.

- Je je gsm, zoekt die je gewoon in je hand houdt.

- Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het wat gebrabbel is.

- Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

- Je tussen een groep onbekende mensen gaat zitten en ze vraagt of "we" morgen samen naar de efteling gaan.
En ze dan nog accoord gaan ook

- Iemand aan de andere kant van de zaal staat uit te rusten met zn arm boven zn hoofd en jij al 10 minuten staat te staren naar zijn coole hoed...

- Je tegen je beste vriend zegt: "ik moet het toch even kwijt, Ik hou van je gast, ik hou van je!!!. Dat moest ik toch even kwijt!"

- Je per ongeluk met je hoofd tegen iemand anders zijn hoofd knalt en je het nog lekker aan vindt voelen ook!

- Je na een feest nog lekker hard je muziek in de auto aanzet en andere mensen je smeken om ook nog even in je auto te mogen zitten.

- Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt...

- Als je mensen ziet rondlopen zonder benen.

_ als je overal hekjes,muren,struike­n ziet.

- Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat iedereen je beste vriend is!

- Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

- Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in werkelijkheid je hele mond aan gort hebt gekauwt)

- Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen in je schoen

- Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

- Je een heel pakje peuken in een uurtje erdoorheen gerookt hebt!

Vul zelf maar aan . . . . . .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je zo van 't padje bent dat je zelfs een joint verkeerdom aansteekt

Waarschuw beheerder
als je piemel flink is gekrompen
Waarschuw beheerder
als je de volgende dag je jas aantrekt als je wil gaan afwassen, de boter in de broodtrommel legt en je ff niet wil praten met mensen hehe

Waarschuw beheerder
donateur
je dat iemand hard gaat als je hem als een pinguin door de zal ziet huppelen/springen :D whahhahah zaterdag in de hemkade was het weer zover :p
Waarschuw beheerder
Blijft leuk om terug te lezen ;)
Waarschuw beheerder
smiddags thuis kome in je bed gaan ligge na 3 uurtjes nog naar het plafond stare naar de huis kamer gaan en dan ontdekke dat je het verkeerde huis bent binne geloope!
en de bewooners van dat huis durfde nix te zegge omdat je er kompleet dwaas uit ziet :p ;)
en zo zijn er nog veeeeeel en veeeeeeel meer verhaale

ghehehehehehe

to be continued..........

Waarschuw beheerder
donateur
*schopt in de lucht*

Was het nou 30 dagen geldingsduur van een topic?
Nou dan kan het nog NET! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
als je 3 uur lang op 1 plek staat te dansen en je dacht dat 't maar 10 minuten waren

Waarschuw beheerder
donateur
Als je aan de bus chauffeur vraagt of we er al zijn terwijl de bus nog moet vertrekken! %)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe
dat laat me denken aan Cheech & Chong
zitten ze in de auto, behoorlijk stoned

"hows my driving?"

ander:
"uhh, think we're parked"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
whahahahaha :D
Waarschuw beheerder
donateur
. .. . als je zelf niet door heb hoe vaag je kijkt tot er een foto van je is gemaakt

Waarschuw beheerder
donateur
hmm doet me denken aan een bepaalde foto van mij van children of the core! O:)

Waarschuw beheerder
smiddags thuis kome in je bed gaan ligge na 3 uurtjes nog naar het plafond stare naar de huis kamer gaan en dan ontdekke dat je het verkeerde huis bent binne geloope!
en de bewooners van dat huis durfde nix te zegge omdat je er kompleet dwaas uit ziet

:| Oh my god, als dat echt was gebeurt of zou gebeuren dan heb je echt een overdosis genomen volgens mij ..
Waarschuw beheerder
donateur
't zou je maar overkomen

Waarschuw beheerder
donateur
omfg! %) 8)

Waarschuw beheerder
donateur
whahaha leuk om na te lezen dit :D

Waarschuw beheerder
't zou je maar overkomen

Ja :D Zowel voor de bewoner als voor jezelf :D

Waarschuw beheerder
veel te veel bekenden tegenkomt die je vreemd staan aan te kijken als je netjes hoi zegt.

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet dat ik hard ga als , het me 5 x word vertelt door een maat :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als je van die aardige mensen achter de bar steeds gratis water aangeboden krijgt :D

Waarschuw beheerder
donateur
krijg jij da?
Waarschuw beheerder
Als je je smsjes niet meer kan lezen :p

Waarschuw beheerder
+1
donateur
ik krijg nooit smsjes :cry:

Waarschuw beheerder
als je aan de bar iets anders krijgt dan dat je besteld hebt...

bestelde op Awakenings een baco en twee spa blauw.. dacht ik.. maar volgens mij zei ik een water en twee spa blauw.. of hij verstond het verkeerd...
zet ie dus 3 water voor mn neus, wijst naar eentje en zegt: dit is het water en toen naar die andere twee: en dit is spa blauw :vaag: :S
dacht ff dat ik gek werd...

uiteindelijk dus 3 water en 1 baco gratis gekregen... toch wel aardig van die barman :)

Waarschuw beheerder
krijg jij da?

ik krijg nooit smsjes :cry:

djeez, wat krijg je dan wel??? :S

wijst naar eentje en zegt: dit is het water en toen naar die andere twee: en dit is spa blauw :vaag: :S

LOLOLOL!

Waarschuw beheerder
donateur
djeez, wat krijg je dan wel??? :S

koppijn , van jou .. ooit gehoord van sarcasme :P

Waarschuw beheerder
shit, d8 eindelk iemand zoals ik gevonden te hebben... :(

Artiest Hammer
Waarschuw beheerder
+1
als je denk dat de gozer die naast je staat te pissen 2 leuters heeft... of had die gast dat echt :S

als je een half uur loopt te hijsen aan een peuk die niet brand. of uit een flesje drinkt waar een dop op zit.
net zoals die dwaas van die sisi reclame met die zwaardvis
die doet dat ook :P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 65127, 21061}
Waarschuw beheerder
hoe verzin je het niels:P

Waarschuw beheerder
heb ik meegemaakt. ken ik ook niks aan doen. of stoppen met die rotzooi

Waarschuw beheerder
Zolang ik dat soort shit niet heb als ik nuchter ben stop ik niet

Waarschuw beheerder
zet ie dus 3 water voor mn neus, wijst naar eentje en zegt: dit is het water en toen naar die andere twee: en dit is spa blauw
dacht ff dat ik gek werd...

whahaha :vaag: Ik zou het dan ook echt niet meer snappen!
Waarschuw beheerder
al die antwoorden :respect:
Waarschuw beheerder
Je niet eens meer snapt wat voor en achter is...

en natuurlijk je vrienden zoeken...

ze staan 1 meter naast je en toch zie je ze niet,

of,

je staat ze te zoeken op de compleet verkeerder plek

Dit beide merk je natuurlijk pas na een kwartier op!

Waarschuw beheerder
Dat is idd ook een herkenbare..Dat je idd om je heen loopt te kijken en ze dan al 5 min. op een meter afstand voor je gezicht staan te zwaaien...
Heeft er iemand trouwens ook weleens dat, als je omkijkt en je kijkt iemand aan..Je denkt dat het een bekende van je is of dat die persoon in ieder geval heel erg veel lijkt op de persoon die je kent..Als je je dan even probeert te focussen, kom je er meestal wel achter dat het dan niet zo is...Wel een beetje vaag ik weet het, maar heb dat af en toe met :xtc:
Heb er alleen nooit iemand anders over gehoord...(is bij mij eigenlijk, als ik een tijd lang niks heb gebruikt en dan op het hoogtepunt van de pil)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je je peuken verkeerd om aansteekt en niks door hebt. Dit is mij iig al aardig vaak overkomen, moet er best wel dom uitgezien hebben eigenlijk.

Waarschuw beheerder
je bent vaag alz je:

je wimperkruller hebt laten vallen en even later weer trug komt met een enorme stalen buis en zegt,, kheb m alweer gevonde!!

of alz je de hele tijd tege je vrienden aan t praten bent terwijl je nog ma met ze 2en over bent..

hahaha,, (K)jess
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik word pas wous als ik dingen voorbij ziekomen die er helemaal niet zijn

Waarschuw beheerder
+1
Heeft er iemand trouwens ook weleens dat, als je omkijkt en je kijkt iemand aan..Je denkt dat het een bekende van je is of dat die persoon in ieder geval heel erg veel lijkt op de persoon die je kent..Als je je dan even probeert te focussen, kom je er meestal wel achter dat het dan niet zo is...

jaaa heb ik ook wel eens...
zo heb ik mezelf wel ns heel erg voor lul gezet door iemand te herkennen als bekende nederlander, terwijl ie het helemaal niet was...
maar nu ik het eenmaal weet van mezelf dat ik overal bekenden zie, kijk ik wel eerst ff drie keer voordat ik ze aanspreek... en dan nog heb ik het wel ns mis... :S
Waarschuw beheerder
iemand te herkennen als bekende nederlander

ook eens gehad, ik alleen hoi tegen diegene gezegd endie zei ook gewoon hoi terug.
Ik de hele avond denken, waar istie nou van??:| het zat inme kop dattie vande tv was
maar volgende dag wist ik het ineens, hij was een oudleraar vanme...:/

Waarschuw beheerder
Dat is idd ook een herkenbare..Dat je idd om je heen loopt te kijken en ze dan al 5 min. op een meter afstand voor je gezicht staan te zwaaien...
Waarschuw beheerder
haha, wat ik echt al zeker 3 keer heb gehad (te stom voor woorden) een slokje water nemen uit me spa flesje MET me peuk tussen me vingers .... gevolg: brankplek op me neus... :P

Waarschuw beheerder
dies wel grappig eigk, maar vet wel pijnlijk

Waarschuw beheerder
Als je kleine meisjes in witte nachtjapons op blote voete ziet lope by een discotheek..:P
Waarschuw beheerder
als je overtuigd bent dat je thuis bent maar niks komt je bekent voor
Waarschuw beheerder
de lijnen om je oren vliegen

:respect: ______________________PEP___________________//