Partyflock
 
Forumonderwerp · 719424
(helaas was het topic van Inge & Chris te lang inactief)
Je weet dat je hard gaat/spaced/piekt op de MDMA(xtc) als:

- Je verlangt naar dat plasje en als het komt blijkt het toilet het mooiste plekje op aarde te zijn!

- je iedereen een knuffel geeft.

- Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

- Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.

- Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief"

- Je de dag daarna wakker wordt met een kapot kontgat en die neger naast je in bed zegt: "je bent de aardigste jongen die ik ooit tegengekomen ben!"

- Als je je gezicht niet meer voelt.

- dat mensen je attenderen op je gekauw en je dan zegt:"hoefo ikrr krauw helemaal njeitgghrhgg"

- Je keihard gaat en terwijl je omhoog kijkt zie je dat het plafond bestaat uit tieten...

- Je zelfs lekker uit je dak gaat op Abba

- Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.

- Als je huilt terwijl je favo DJ je favo nummer opzet.

- Als je constant ligt te kotsen maar het best lekker aanvoelt.

- Als je kaak een eigen leven begint te leiden/lijden

- Dat je vol positieve energie aplaudiseert als je je beste vriend in een andere kamer hoort neuken en je oprecht: "te gek man ik hou van je!" roept.

- Dat je ogen zo erg beginnen te trillen dat je overal dingen ziet die er niet zijn.

- Als je een lolly in je mond hebt en je zuigt eraan als Jenny Jameson.

- Dat je al 10 minuten een echt "GOED" gesprek hebt met een gaspropaan tank...

- Als je op een feest aan mensen vraagt of ze even je benen willen vasthouden terwijl jij een handstand doet.

- Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
A:"vindt je ook?"
B:"huh wat zei je?"
A:"huh zei ik wat dan?"
B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!"
A:"je bent te gek weet je"
B:"huh wat zei je"
etc. etc.

- Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

- Dat je iedereen belooft om samen op een tropisch eiland te gaan wonen als JIJ de loterij wint!

- Dat iedereen tegen de nuchtere bestuurder van de auto schreeuwt:"ga harder", "Ga zachter", "pas op voor die ezel..." etc.

- Je dat pak Jus D'orange eigenlijk niet terug in de ijskast wilt zetten omdat het je beste maatje is.

- Opstaan niet meer mogelijk is

- Je op het toilet staat en je keihard tegen je verschrompelde pik schreeuwt: "pis verdomme, PIS!", terwijl er zich een grote wachtrij voor de wc begint te ontwikkelen.

- Je je gsm, zoekt die je gewoon in je hand houdt.

- Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het wat gebrabbel is.

- Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

- Je tussen een groep onbekende mensen gaat zitten en ze vraagt of "we" morgen samen naar de efteling gaan.
En ze dan nog accoord gaan ook

- Iemand aan de andere kant van de zaal staat uit te rusten met zn arm boven zn hoofd en jij al 10 minuten staat te staren naar zijn coole hoed...

- Je tegen je beste vriend zegt: "ik moet het toch even kwijt, Ik hou van je gast, ik hou van je!!!. Dat moest ik toch even kwijt!"

- Je per ongeluk met je hoofd tegen iemand anders zijn hoofd knalt en je het nog lekker aan vindt voelen ook!

- Je na een feest nog lekker hard je muziek in de auto aanzet en andere mensen je smeken om ook nog even in je auto te mogen zitten.

- Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt...

- Als je mensen ziet rondlopen zonder benen.

_ als je overal hekjes,muren,struike­n ziet.

- Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat iedereen je beste vriend is!

- Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

- Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in werkelijkheid je hele mond aan gort hebt gekauwt)

- Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen in je schoen

- Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

- Je een heel pakje peuken in een uurtje erdoorheen gerookt hebt!

Vul zelf maar aan . . . . . .
laatste aanpassing
 
*gaat naar eigen persoonlijke tekst*
 
als je weet dat je t hard gaat van snoeppies
(allemaal wat ik zelf mee heb gemaakt



- je iedereen een knuffel geeft.

- Je alle problemen in 5 minuten bent vergeten.

- Je zelfs lekker uit je dak gaat op de kleine zeemeermin

- dat als je gekotst heb dat je je dan toch wel een stuk beter voelt

- Als je kaak een eigen leven begint te leiden/lijden

- Dat je ogen zo erg beginnen te trillen dat je overal dingen ziet die er niet zijn.

- Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
A:"vindt je ook?"
B:"huh wat zei je?"
A:"huh zei ik wat dan?"
B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!"
A:"je bent te gek weet je"
B:"huh wat zei je"
etc. etc.

-dat je elke x iemand wat hoort zeggen, maar als je vraagt wat er gezegt word.. werd er helemaal nix gezegt.

-dat je zegt tegen de bestuurder van de auto van jaaa je rijd wel goed zo.. we zijn net ook onder deze viaduct door gegaan.. maar dat je niet eens onder een viaduct door rijdt op dat moment.

- Opstaan niet meer mogelijk is (enkele x gebeurt dat wel eens hehe)

- dat je onwijs nodig moet plassen, en dan ben je op de wc.. en dan wil t maar niet lukken.

- dat je naar iets zoekt, dat je gewooon in je hand heb.

- dat je een sms krijgt en dan je t gewoon met geen mogelijkheid ken lezen.

- dat je zegt tegen je vrienden hoe tof je t wel neit heb die avond.

- mensen zien met brillen op.. en als ze m afzetten zie je dat ook gewoon.

- Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in werkelijkheid je hele mond aan gort hebt gekauwt)

- Je een heel pakje peuken in een uurtje erdoorheen gerookt hebt

-De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!

-Dat je 2 uur hebt staan w8en op een dj die je graag wilt zien... en als ie eenmaal bezig is na 5 min weglopen.

-Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

-Je om je heen staat te kijken en op een gegeven moment je vrienden vragen:
'wat is er?' en jij zegt: 'O niets, ik zocht jullie!

-dat je in je bed nog legt te space.. en dat je maar denkt dat je vaag aan t lullen bent op pf en msn.. soms hebben ze dan ook allemaal de zelfde namen

-Als je vrienden in de trein op de terugreis gek van je worden omdat je maar blijft vertellen hoe geweldig het wel niet was.

-Als je een slokje van je flesje water probeert te nemen maar er na duizend keer proberen erachter komt dat de dop er nog op zit.

-namen van sommige mensen vergeten

-Tegen alles en iedereen aanlopen en overal net niet over struikelen.

-dat je lekker thuis zit te chillen dat de ramen op je af komen.

-dat t plaatje wat bedrukt is op je drinkglas, loslaat.

-dat als iemand je belt je heel sloom gaat praten.

-dat als je thuis komt.. en je moeder naar beneden komt, nog rustig lekker met haar te gaan zitten ouwe hoeren.

-dat je denkt dat de wc bezet is (omdat je de deur niet open krijgt)
en t na een half uur wachten nog een x probeert.

-dat je robots door de zaal ziet gaan.

-dat als je iemand kauwgom geeft nog denkt dat t papiertje er om heen zit..wat dan dus niet zo is.

-dat je een scherm in t midden van de zaal omhoog ziet komen met allemaal strepen erop.. maar blijkt later nix te zijn alleen een paar laser stralen.

-dat je overal hangtafels ziet staan.

-dat je overal stoelen ziet staan.

-dat mensen hun hoofd missen, maar een winkel mandje als hoofd hebben

-dat je dingen ziet wat je gedroomd heb die week.

-dat iedereeen je maar aaan zit te kijken de hele tijd.

-dat je gewoon echt niet meer ken stampen, je blijft proberen maar t lukt maar niet.
 
*Zoekt iets op in notitie*
 

==>>Klik op de knop van je keuze, de rest gaat vanzelf<<==
 
hij is idd dubbel
in de ander kun je niet meer antwoorden


duh

daarom ook:

(helaas was het topic van Inge & Chris te lang inactief)
 
zo ver had ik niet gelezen :p

sorry tobias :$
 
Die van Inge&Cris is niet de enigste hoor!
kom maar met een url
voordat je vanalles gaat roepen
 
ja plop kom maar met de link :[

(L)
van een topic!!!!! :[
 
:$:$
 
:9
 
Snap dat dan...

tis toch onwijs leuk om in elk topic zo snel mogelijk Dubbel te posten :S

:no:
 
is mijnes niet goed dan :[

B)
 
ik heb teminste eigen ervaringen erbij o:)
ja gaat pas hard als je nog eentje neemt
 
of 2 o:)
Thirza, is niet mogelik om iets toe te voegen aan je tekst

Conza, idd. Ze denken dubbel, maar weten 't niet zeker.
fucking sukkels en bitches tegenwoordig
laatste aanpassing
 
ahum...euhhh...sukkels...

8)

;p
 
:(
 
nu schelden jullie wel plop uit he o:)

en dat ken ik natuurlijk niet toe laten B)
;)


- als je dubbel roep en niet weet waarom
 
als ik neer ga, ging ik net hard
 
Hehe lachen, het is zowat ouwe school dat betreffende topic :-)

Chris
 
:p
Als je iedereen met een bril op ziet :P
Als je niet meer recht vooruit, link of rechts kunt kijken :P
hahaha idd..
veel ervan herken k wel ja :P

k zie ook alles dubbel als k echt kk waus ben.. echt te vaag :D
Dubbel of niet t blijft leuk en super herkenbaar!! :jaja:
Dus dat is het, en ik maar denken dat ik iets verkeerd had gegeten :yes:
Wanneer je weet dat je hard gaat?
Nou als je bijna een fles whisky in je kraag hebt hangen waarvan je al best hard gaat en de ergste dronk nog moet komen en je dan geen grenzen meer hebt en ze bieden je een snoepie aan. En als je die nou inneemt ga je best hard
Try it!!!
gast niet liegen man t waren bijna 2 flessen en je dat klakkie deed t goed he haha zeker een aanrader mensen!!!!! hij leeft nog je ziet t dus ken best haha
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
-als je steeds wat voelt zitten op je gezicht, en het steeds maar weg blijft wrijven..
dan zit er ook wel iets maar das zweet en je handen ja die zijn al nat van t spacen dus space je verder en denk je dahm wat zit er oop men face haha
 
als ik naah de tv kijk en zie alles dubbel :yes:

als ik hersenloos half dood voor me uit zit te staren,maah vermaak me prima :P

als ik rare poppetjes over het grasveld zie lopen:P

als ik moeite krijg met pratuh :S ( of begin ineens antwoord te geven op vragen die muh niet werden gesteld :P
Of als je al een uur naar je vrienden op zoek bent, dan uit frustratie aan een onbekende vraagt waar je vrienden zijn, en terwijl je dan goed kijkt blijkt het 1 van de mensen te zijn waar je naar op zoek bent.
als je om de vijf minuten een peuk opsteekt....
en die dan tot aan de filter oprookt!
 
Wanneer je een een keer diep zucht en de serotonine begint te vloeien.
Een stoot energie en het gevoel dat er meer is in deze wereld...
als je in de bosjes 3 mensen ziet staan en die mensen je beginnen uit te lachen :/
 
als je denkt dat je in je broek gezeken hebt en hij gigantisch droog blijkt te zijn

als je denkt dat je onder een autostoel zit
 
- Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
A:"vindt je ook?"
B:"huh wat zei je?"
A:"huh zei ik wat dan?"
B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!"
A:"je bent te gek weet je"
B:"huh wat zei je"
etc. etc.

:yes:
 
Ja bekend mailtje van een half jaar geleden
Als je het spelletje "ik ga op vakantie en neem mee.." gaat spelen, en dat je dan bij het eerste woord alweer vergeten bent, wat voor een spelletje je ook alweer aan het spelen was...
Als je het spelletje "ik ga op vakantie en neem mee.." gaat spelen, en dat je dan bij het eerste woord alweer vergeten bent, wat voor een spelletje je ook alweer aan het spelen was...


:yes: :$