Partyflock

Forumonderwerp · 719424
46 volgers · 265198x bekeken
Waarschuw beheerder
+78-4
donateur
(helaas was het topic van Inge & Chris te lang inactief)
Je weet dat je hard gaat/spaced/piekt op de MDMA(xtc) als:

- Je verlangt naar dat plasje en als het komt blijkt het toilet het mooiste plekje op aarde te zijn!

- je iedereen een knuffel geeft.

- Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

- Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.

- Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief"

- Je de dag daarna wakker wordt met een kapot kontgat en die neger naast je in bed zegt: "je bent de aardigste jongen die ik ooit tegengekomen ben!"

- Als je je gezicht niet meer voelt.

- dat mensen je attenderen op je gekauw en je dan zegt:"hoefo ikrr krauw helemaal njeitgghrhgg"

- Je keihard gaat en terwijl je omhoog kijkt zie je dat het plafond bestaat uit tieten...

- Je zelfs lekker uit je dak gaat op Abba

- Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.

- Als je huilt terwijl je favo DJ je favo nummer opzet.

- Als je constant ligt te kotsen maar het best lekker aanvoelt.

- Als je kaak een eigen leven begint te leiden/lijden

- Dat je vol positieve energie aplaudiseert als je je beste vriend in een andere kamer hoort neuken en je oprecht: "te gek man ik hou van je!" roept.

- Dat je ogen zo erg beginnen te trillen dat je overal dingen ziet die er niet zijn.

- Als je een lolly in je mond hebt en je zuigt eraan als Jenny Jameson.

- Dat je al 10 minuten een echt "GOED" gesprek hebt met een gaspropaan tank...

- Als je op een feest aan mensen vraagt of ze even je benen willen vasthouden terwijl jij een handstand doet.

- Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
A:"vindt je ook?"
B:"huh wat zei je?"
A:"huh zei ik wat dan?"
B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!"
A:"je bent te gek weet je"
B:"huh wat zei je"
etc. etc.

- Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

- Dat je iedereen belooft om samen op een tropisch eiland te gaan wonen als JIJ de loterij wint!

- Dat iedereen tegen de nuchtere bestuurder van de auto schreeuwt:"ga harder", "Ga zachter", "pas op voor die ezel..." etc.

- Je dat pak Jus D'orange eigenlijk niet terug in de ijskast wilt zetten omdat het je beste maatje is.

- Opstaan niet meer mogelijk is

- Je op het toilet staat en je keihard tegen je verschrompelde pik schreeuwt: "pis verdomme, PIS!", terwijl er zich een grote wachtrij voor de wc begint te ontwikkelen.

- Je je gsm, zoekt die je gewoon in je hand houdt.

- Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het wat gebrabbel is.

- Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

- Je tussen een groep onbekende mensen gaat zitten en ze vraagt of "we" morgen samen naar de efteling gaan.
En ze dan nog accoord gaan ook

- Iemand aan de andere kant van de zaal staat uit te rusten met zn arm boven zn hoofd en jij al 10 minuten staat te staren naar zijn coole hoed...

- Je tegen je beste vriend zegt: "ik moet het toch even kwijt, Ik hou van je gast, ik hou van je!!!. Dat moest ik toch even kwijt!"

- Je per ongeluk met je hoofd tegen iemand anders zijn hoofd knalt en je het nog lekker aan vindt voelen ook!

- Je na een feest nog lekker hard je muziek in de auto aanzet en andere mensen je smeken om ook nog even in je auto te mogen zitten.

- Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt...

- Als je mensen ziet rondlopen zonder benen.

_ als je overal hekjes,muren,struike­n ziet.

- Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat iedereen je beste vriend is!

- Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

- Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in werkelijkheid je hele mond aan gort hebt gekauwt)

- Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen in je schoen

- Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

- Je een heel pakje peuken in een uurtje erdoorheen gerookt hebt!

Vul zelf maar aan . . . . . .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
.........van Alles en nOg wAt!! DAt alles was wat ik vergAt.
Niet ALLES was wat het leek??? (van) ALLES was wat het NIET leek!!
(en nooit heeft geleken, zoals herhaaldelijk is gebleken).......
........Schijn Bedriegt...NOOIT!!!........
.......mede veroorzaakt door en/of ten gevolge van met de juiste hoeveelheden ingeschat en voor ons eigen voordelig gedoseerd, snel(le)heden onder invloed van al (hef)tig goeds waar onze hedendaagse maatschappij mee in MIJN maag zat/zit (en MIN neus?!?) en tussen neus en lippen door genuttigd had en ongetwijfeld nog zal gaan hebben.
Voor als je toevallig ff iets wil vergeten, of weten voor de liefhebber. Maar weten=vergeten voor als je het ff nog niet wist ofWAThé!!

Waarschuw beheerder
als je geen zinnig gesprek meer kan voeren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op zaterdag 20 augustus 2005 om 15:40:
als je de hele tijd denk "ik snap er niks meer van"

terwijl er helemaal niks te snappen valt

heeeeeel bekend!!
sta je btje om je heen kijke en dr nix meer van snappen, en dan denk je...waarvan nix snappen? er valt weinig te snappen...en het dan tog nie snappen

of als alles wat andere mensen tege me zegge klinkt als chinees ofzo...ken er egt nie uitkome wat ze allemaal aan t lulle zyn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-als je de hele tijd je aansteker kwijt bent.
-je last krijgt van een enorme lulkick.
-als je jip en janneke ziet die druk bezig zijn een lichtgevende trap te maken voor hun hondje

Waarschuw beheerder
Idd enorme lulkick en als je maar steeds om je heen zit te loeren en er geen fuck meer van snapt en overal en nergens rond stuiterd 8)

Waarschuw beheerder
idd sta je daar te staan voor je uit te staren, geen id waarom je dat doet...
Waarschuw beheerder
als je om de 2 minuten voelt of je je mobiel nog hebt:S

Waarschuw beheerder
Als ik in 15 minuten 4 x naar de weecee loop en er komt steeds niets uit :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 00:14:
Als ik in 15 minuten 4 x naar de weecee loop en er komt steeds niets uit :)

en wel steeds moeten betalen

en als je eindelijk echt moet is je wc kaartje vol :[
Werkzaam bij Dancezine
Artiest {SHOWLIST artist 53880, 56829, 54499}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zondag 11 september 2005 om 19:10:
als je om de 2 minuten voelt of je je mobiel nog hebt

Heel herkenbaar(Y):D
Waarschuw beheerder
donateur
als je wil gaan liggen en je blijft zo stijf als een plank naast je bed staan

dat je neergelegd moet worden, omdat je de hoek niet krijgt gemaakt,
snap je?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op zondag 18 september 2005 om 01:00:
dat je neergelegd moet worden, omdat je de hoek niet krijgt gemaakt,
snap je?laatste aanpassing 18 september 2005 01:00

ik volg je helemaal :D

Waarschuw beheerder
Als je continu dranghekken ziet staan...

Als je elke keer je elleboog op de bar legt, terwijl je er nog niet bent...

Als je op In Qontrol, bij de WC, je afvraagd of dat hek er nou wel of niet staat... Je kan doorlopen en je harsens stoten, maar ook ff heeeeel onopgemerkt met je voet er tegen schoppen... Pffff hij staat er dus niet.. PISSUH!! en dan lukt het niet.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
FF lekker wilt leunen tegen die box wat achter je staat, totdat je op de grond neer smakt, en tot de conclusie komt er stond helemaal geen box. :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 18 september 2005 om 11:55:
FF lekker wilt leunen tegen die box wat achter je staat, totdat je op de grond neer smakt, en tot de conclusie komt er stond helemaal geen box.

mwahaha :jaja: heb k ook wel s gehad
ze lyken ook altyd zo egt ;P

Waarschuw beheerder
Het overkwam me dus gisteren op Slaves to the Rave :vaag:

Voor omstanders zal dat wel heel erg vaag/lagwekkend uitzien ;)

Waarschuw beheerder
Dit had een vriend van mij:

Hij was samen met iemand anders met de auto naar een vriend gegaan, toen ze voor zijn huis stonden toeterde hij een keer maar er werd niet open gedaan.
Toen floot hij een paar keer hard en riep hem maar er werd nog niet open gedaan.
Bleek dat het raam van de auto gewoon nog dicht stond:P
Waarschuw beheerder
Als je op je buik liggend op de pedaalemmer allemaal zwemtechnieken voor gaat doen...

Waarschuw beheerder
-Als je in het donker je vrienden met verschrikkelijke lelijke koppen ziet zitten, waardoor je je vrienden niet meer herkent :X
Waarschuw beheerder
eej dat doe je netjes man 84 uur
heb ik ook welleens gedaan maar toen was ik helemaal doorgefreakt zeg maar
Waarschuw beheerder
als je paar minuten lang staat te worstelen met een cola fles waar de dop niet op wilt (ruim 30 cm afstand :p)

Als je thuis op de bank ligt en opeens opspringt en tegen je vrienden schreeuwt! "Moesten we niet om half de trein naar huis hebben?"
Waarschuw beheerder
donateur
als je eigenlijk naar huis moet en je 2 dagen later nog steeds onderweg bent :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 18:42:
Je je serieus afvraagt op Dance Valley waarom er spinazie a la creme op de grond ligt (terwijl het gras met modder is)...

:respect:
Waarschuw beheerder
-wanneer blijkt dat iemand al een kwartier tegen je aan staat te lullen, (je staat met z'n 2en bv bij de bar) en je dat niet eens hebt doorgehad
-je gewoon helemaal nix verstaat van wat er gezegd wordt
-wanneer je zelfs naar de uitmsmijters toeloopt om te vragen of hij nog :xtc: heeft :vaag:

Waarschuw beheerder
als ik moet plassen en het lukt niet

enzo
Waarschuw beheerder
Als je de afstandsbediening van je stereo niet meer snapt en je stereo onmogelijk kan bedienen en er na een uur achter komt dat je met de afstandsbediening van de tv in je handen zit.

Als je de volgende morgen de woonkamer binnen komt en het is een teringbende met allemaal cd's over de vloer omdat je snachts net dat ene nummer zoekt wat je op dat moment onmogelijk kan vinden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als ik een gesprek aan het voeren ben en zo snel lult dat de ander vraagt waar ik het ook alweer over had....!!

>>>SPACEN:xtc:<<<

Waarschuw beheerder
Als je je auto niet meer in zn achteruit kan zetten, aan je pa gaat vertellen dat je versnelling kapot is en je pa zet em vervolgens gewoon in zn achteruit, en zlef krijg je het nog steeds niet voor elkaar.

Waarschuw beheerder
:/ als je niets meer snapt en nog wel wil snappen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op zaterdag 1 oktober 2005 om 02:11:
als je 's nachts zit te pf-en

hahaha ja ofniet:P

Waarschuw beheerder
ja maar het is wel kk doelloos hee gvd en krijg kouwe klauwe van het typen!:P

Waarschuw beheerder
koud :yes:

Waarschuw beheerder
Ja en niet zo'n beetje ook!