Partyflock

Forumonderwerp · 719262
Waarschuw beheerder
50 man,het schijnt dat ze in auto's ergens buiten deventer zijn gekome, daar in een vrachtwagen zijn gestapt, deventer binnen en vlakbij stadion eruit waar ze op 3 peletons Me en stillen stuiten, groep uiteen geslagen en een X aantal arrestaties, vet mooie actie of niet , in een vrachtwagen deventer binnen
het paard van troje anno2004
top actie ghehe

Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha vette actie!
Waarschuw beheerder
Als het waar is...

Goed over nagedacht...
Waarschuw beheerder
het is echt waar ,hadnet nog een boefje aan de telefoon vanuit deventer
KUT was ik maar meegegaan
Waarschuw beheerder

Inderdaad! Wel prachtig idee!
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben het hier ook meebeleefd,al even gebeld met politie deventer maar die willen geen info geven :s

Waarschuw beheerder
mooie actie, had er al is aangedacht, niet verwacht dat iemand het nog is zou uitvoeren
Waarschuw beheerder
donateur
Het is absoluut waar :yes:
Waarschuw beheerder
De stad inkomen is meestal het probleem niet vind ik alleen in de stad zelf pakken ze je zo snel op
Waarschuw beheerder
daar weet jij alels van he na afgelopen zaterdag weer :P
Waarschuw beheerder
alkmaar was ook van korte duur,maar toen mocht ik nog vertrekken
Waarschuw beheerder
na wat ik net hoorde had de wout ze al op de korrel en heeft men de vrachtwagen tot stoppen gedwongen op de ijsselbrug

Waarschuw beheerder
prachtig lache actie als ze nu ook nog dat lullige stadionetje in de brand steken wordt ik cambuur supporter !! hahah
Waarschuw beheerder
donateur
"vrachtwagen combi gangersssss"...... :D :D

Wel leuk bedacht!!!

:D
Waarschuw beheerder
heeft cambuur hooligans????
Waarschuw beheerder
donateur
Wel combi Haaterssss........ :D
Waarschuw beheerder
Nielzepiels top bottom 29 oktober 2004 23:45 [Melding]
Nielzepiels heeft cambuur hooligans????
////////////////////////////////////////////////////////
ja en die waren er al toen jij nog geboren moest worden
mocht je geintereseerd zijn raad ik je aan cambuurplein.com eens door te spitten
staan eerlijke verhalen,verslagen en fotos op
de mi´-side bestaat al sinds 1979
en hebben leuke wapenfeiten op hun naam staan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

bij de korfbalclub gaan we in een reuze taart zitten
en zeggen dan gezamelijk: kiekeboe

Waarschuw beheerder
Hahaha Heerlijk jongens :D prachtig actie (Y) Gvd waarom ben ik niet met gaan :( :bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heeh denk dat meerde groepen het er wel eens over gehad maar is heel zelden uitgevoerd :respect:
Waarschuw beheerder
goede actie van cambuur, die groep komt er wel ze groeien en hebben lef, netjes gedaan!!!!!!
Waarschuw beheerder
Zeker weten een gekke actie !!!
Waarschuw beheerder
ja vind ik ook, ze hebben eerlijk is eerlijk goede groep!!!! wij waren er een x met de ac, en ze hadden echt lef, en gingen ervoor:GEWOON NETJES!!!!!

Waarschuw beheerder
:respect: actie hehe

Waarschuw beheerder
naar ik meen is dit volgens mij al eens gedaan... weet alleen niet meer door wie en waar

maar dat neemt niet weg dat het een leuke aktie is

Waarschuw beheerder
Cambuurfans in 'Paard van Troje' op oorlogspad

Van onze verslaggever:

Deventer- Hoe kom je als Cambuursupporter buiten de gangbare wegen om in het kamp van Go Ahead Eagles in Deventer? Op die vraag had de harde kern van de MI-Side een lumineus antwoord: als in de mythe over het Paard van Troje smokkelden ze zichzelf de stad in. Niet in een houten paard. maar in een gesloten vrachtauto. Het lukte het stadion te bereiken, maar een enorme politiemacht voorkwam een treffen met de supporters van de Deventer club.

Als vuur en water. Zo is de verhouding tussen beide supportersgroepen van de clubs te betitelen. Even elkaar flink uitdagen. laten zien dat je er bent, stevig knokken en weer nar huis. Voetbal lijkt op de tweede plaats te komen.

Dat is zeker het geval voor de 54 Leeuwarders, die gister in huurbusjes naar Vaassen togen om daar over te stappen in de gesloten laadbak van een gehuurde vrachtwagen. Drank en Cocaine maken de reis aanvaardbaar. De belangstelling voor voetal is sterk verminderd door de tegenvallende resultaten van Cambuur. maar ze willen toch bij zijn, zonder zo'n suffe combi kaart.

In Deventer, waar Cambuur de eerste uitzege sinds 18 februari 2003 boekt, is een grote politiemacht op de been. Maar de truc lukt. De vrachtwagen rijdt door alle cordons heen en rijdt demonstratief twee rondjes rond het voetbalstadion. Ondertussen rinkelt de mobiele telefoon. Een Go-Aheadsupporter wil weten waar ze blijven. ,,We komen vanavond niet'', luidt het antwoord van de leeuwarders. Het moet een verrassingsaanval worden.

De vrachtauto stopt.De achterklep gaat open. De Leeuwarders springen naar buiten en ontwaren hun opponenten. Bierflesjes gaan in hun richting. Maar tussen de Go Aheadfans zitten veel agenten die al snel ingrijpen, gesteund door de ME. De Cambuursupporters die weten te ontsnappen, lopen in groepjes door de stad. in afwachting van een kameraad die ze oppikt voor de terug weg.

(Bron: Leeuwarder courant..)

Waarschuw beheerder
Leuke actie. Maar goed dat de Nederlandse politie ze niet terug de vrachtwagen heeft ingeslagen net als in Thailand ;), anders was dit topic er waarschijnlijk niet geweest :P.
Waarschuw beheerder
he andre je ziete rgoed uit

hmmm drank en cocaine blaat de krant
wat is daar mis mee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mooie actie
als het waar is!
Waarschuw beheerder

Van onze verslaggever:

Deventer- Hoe kom je als Cambuursupporter buiten de gangbare wegen om in het kamp van Go Ahead Eagles in Deventer? Op die vraag had de harde kern van de MI-Side een lumineus antwoord: als in de mythe over het Paard van Troje smokkelden ze zichzelf de stad in. Niet in een houten paard. maar in een gesloten vrachtauto. Het lukte het stadion te bereiken, maar een enorme politiemacht voorkwam een treffen met de supporters van de Deventer club.

Als vuur en water. Zo is de verhouding tussen beide supportersgroepen van de clubs te betitelen. Even elkaar flink uitdagen. laten zien dat je er bent, stevig knokken en weer nar huis. Voetbal lijkt op de tweede plaats te komen.

Dat is zeker het geval voor de 54 Leeuwarders, die gister in huurbusjes naar Vaassen togen om daar over te stappen in de gesloten laadbak van een gehuurde vrachtwagen. Drank en Cocaine maken de reis aanvaardbaar. De belangstelling voor voetal is sterk verminderd door de tegenvallende resultaten van Cambuur. maar ze willen toch bij zijn, zonder zo'n suffe combi kaart.

In Deventer, waar Cambuur de eerste uitzege sinds 18 februari 2003 boekt, is een grote politiemacht op de been. Maar de truc lukt. De vrachtwagen rijdt door alle cordons heen en rijdt demonstratief twee rondjes rond het voetbalstadion. Ondertussen rinkelt de mobiele telefoon. Een Go-Aheadsupporter wil weten waar ze blijven. ,,We komen vanavond niet'', luidt het antwoord van de leeuwarders. Het moet een verrassingsaanval worden.

De vrachtauto stopt.De achterklep gaat open. De Leeuwarders springen naar buiten en ontwaren hun opponenten. Bierflesjes gaan in hun richting. Maar tussen de Go Aheadfans zitten veel agenten die al snel ingrijpen, gesteund door de ME. De Cambuursupporters die weten te ontsnappen, lopen in groepjes door de stad. in afwachting van een kameraad die ze oppikt voor de terug weg.

(Bron: Leeuwarder courant..)
dan moet het wel waar zijn als het zo in de papieren krant staat

Waarschuw beheerder
2 Soepstengel: Kan je lezen of niet?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja media verteld niet altijd de waarheid boertje
dus ff dimmen
Waarschuw beheerder
idd de media vertel niet altyd de waarheid
soms wel in dit geval dus
het klinkt ook wel wat surrealistisch allemaal
maarja wat wil je ook met al die regeltjes om een voetbalwedstrijd te bezoeken,moet je iets verzinnen om er toch heen te kunnen
Waarschuw beheerder
Ik heb me best vermaakt gister:DAlleen nu bond en blauw geslagen door onze blauwe hooligans.Op een brug werden we klem gereden toen sprongen we die vrachtwagen uit en rende over die brug(die wel 20 km leek) toen naar beneden met een trapje en de buurt in maar de politie was met erg grote getalen aanwezig.We hebben nog 10/15 min door die buurten heen gerend.maar op het laatst konden we geen kant meer op iedereen vloog een coffeshop binnen en een kroeg maar ze werden er uit gepikt/geslagen.Ik zelf kon net tussen de ME komen en was op het laatst op een industrie terrein ofzo ik rennen zie ik daar een woonboot/vrachtschip(het was donker) en sprong er op hoorde je die kanker MEers wel achter me aan komen met die kistjes hehe maar ze vonden me niet maar moest op het laatst toch op zoek naar wat bekenden die ook niet opgepakt waren liep mooi door die Tokkie van die buurt heen petje af paraplu maar een gebruiken waar hij voor is:D zag ik al me maatjes op de grond liggen met hand boeien net dat ik weg zou lopen komen er 8 man uit een busje en moest ik mee eerst kreeg ik ff een behandeling van onze blauwe vrienden.Gezellig op het bureau:S daar ook nog goed nagekekenom 1 uur werden we los gelaten en om 3.45 was ik weer in leeuwarden want ze(de kit) hadden tegen onze maatjes gezegt dat we de volgende dag pas los kwamen en dus zijn ze naar leeuwarden gegaan nu moesten we eerst wachten dat hun weer in deventer waren:S maar goed al met al een leuk maar kort reisje gehad.

En jammer dat ik helemaal bont en blauw ben geslagen door onze blauwe hooligans.

M.I.-Side TNG.
Waarschuw beheerder
hahaha
tokkie tng TUIG
ja jonge de wout heeft het alleenrecht op fysiek geweld
helemaal wanneer je je ook maar iets beweegt bij een arrestatie,dain n komen alle frustaties bij wouten los en hakken er oplos

helaas de frustaties zullen alleen maar toenemen bij de blauwen,hooligans luisteren toch niet en gaan de volgende x gewoon weer,opgelapt van de vorige wedstrijd
HET ZIJN EEN SOORT STRIJDERS,die allang niet meer alleen voor hun club vechten,maar ook voor hun stad
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Word je hard van tokkie ;)
Waarschuw beheerder
:respect: leuke actie

En Tokkie zoiets heb ik vorige week in Aidshoven ook meegemaakt ;)
Waarschuw beheerder
ben ook vaak genoeg afgeranselt door wout,daardoor heb ik verlammingsverschijnselen,of tintelingen in mn handen overgehouden,vooral als je 4 uren met een superstrakke handboei achtert je rug vast word gemaakt
die overgings niet ernstig zijn,maar zegt wel iets over het geweld wat de politie soms gebruikt
ik vind het wel lekker die tintelingen,een soort drugs
Waarschuw beheerder
of je krijgt een wapenstok op je knar,dan begint het te fluiten en te piepen in je hoofd
i love it
Waarschuw beheerder
Ach ja leuk he :D

Of op je arm dat je 3 dagen erna de afdruk in het blauw ziet staan :D
Waarschuw beheerder
strakke actie :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het uitvak gisteren op tv gezien bij SBS, maar daar zaten niet zoveel man meer in hoor !
Waarschuw beheerder
die zaten in een andere ´kooi´´

Waarschuw beheerder
jAHH netjes hoor
Waarschuw beheerder
M.E nederland stelt geen zak voor en pijn?
Duitsland zijn ze 100 keer harder
Waarschuw beheerder
deze actie zat er natuurlijk ooit eens aan te komen
het nadeel van een klein clubje is dat de politie het vrij snel onder controle heeft wat voor hun weer een voordeel is
wanneer feyenoorders vooruitreizen,die komen echt uit alle hoeken en stadsdelen aankakken, kom je wout te kort
dan moeten andere provincies bij springen
tis wa die voetbalsupporters
Waarschuw beheerder
Ben ik het niet mee eens:no:
Grote groep heeft juist ze nadeel:yes:
Ze hebben je altijd door en je wilt toch bij elkaar komen.

hoe groter de groep hoe minder het overzicht veel klikkers veel mensen worden opgepakt en politie heeft alles veel sneller door door al het gelul
Waarschuw beheerder
ja zo kan je het ook bekijken
lijkt me meer logisch
idd politie leeuwarden wist volgens mij niets af van deze grap
en die 5o man hebben hun bek ook niet voorbijgepraat,anders waren ze in leeuwarden al tegegehouden

Waarschuw beheerder
Jah zeker vaak komuh we neit eens de stad uit ...
Waarschuw beheerder
wat is eigenlijk de boete op het vervoeren van een persoon in delaadbak van een vrachtwagen en dat x 54
Waarschuw beheerder
dure grap:D
De rest krijgt geen straf het is niet tot geweldpleging gekomen anders ben je wel zwaar de lul
Waarschuw beheerder
je weet nu hoe het wel mogelijk is michael

Waarschuw beheerder
strakke aktie!
Waarschuw beheerder
Mau je hebt helemaal gelijk kijk maar naar vorige week Aidshoven, alles ging goed, alleen op het laatst viel alles ineen
Waarschuw beheerder
mooie actie
de tijden van bussen huren op naam van een *studentenvereniging* zijn helaas voorbij

maar de tijden van de zijspannen met lange latten gelukkig ook, om het over verlamde armen te hebben[img]http://party.snt.utwente.nl/~party/images/light/smileys/wide.gif[/img]
Waarschuw beheerder
zijspannen met lange latten
het doet al pijn als ik er aan denk,pijn is fijn trouwens.
waar praat je over eind jaren zevintig begin jaren tachtig
in de tijd dat de amsterdamse politie in een kever reed
Waarschuw beheerder
Graaf (jan van nassau) 30 oktober 2004 13:43
dure grap
De rest krijgt geen straf het is niet tot geweldpleging gekomen anders ben je wel zwaar de lul

Daar voor zijn we wel gepakt openlijk geweldpleging.
Waarschuw beheerder
denk het niet;) dat verhaal lullen ze altijd,net als vorige week in eindhoven:D

Als je daar voor gepakt bent was je nu nog niet thuis.
Ze hebben jullie gewoon ingesloten en naderhand weer vrij gelaten wat foto's gemaakt en huppa nooit hoor je er meer wat van
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geweldige actie Jongens !!:respect:
Waarschuw beheerder
als je bekent sta direct weer buiten dat wel,3mnd later voorkomen,
art 140 kan ook nog, criminele organisatie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niks zeggen
Waarschuw beheerder
Zal allemaal best maar ze zijn gewoon ingesloten wat foto's gemaakt en daarna mag je weer naar huis.
Hoor je niks meer van en zo zit het:yes:
Waarschuw beheerder
Laten we het hopen.
Waarschuw beheerder
Is zo;) dat heb ik vorige week nog gehad en wel vaker:D Je krijgt gewoon een streepje achter je naam ze houden je in de gaten dat soort shit.

Waarschuw beheerder
Was gezellig dagje, en leuke aktie.
Waarschuw beheerder
forget it
hooligan tuig wordt steeds strenger aangepakt
kijk opsporing verzocht nog maar even bij www.uitzendinggemist.nl

er werd heel dramatisch gedaan over het gooien van een blikje bier of het schoppen tegen een bepantserde me bus
Waarschuw beheerder
Dus weet je waarvoor dat op tv is ;) die gasten zijn nooit eerder opgepakt.
Of ze herkennen ze niet als je al opgepakt bent kom je ook niet op tv de gegevens hebben ze al.

Geloof me nou maar dat je er niks meer van hoort.
Waarschuw beheerder
ik heb het nog nooit meegemaakt
iedre actie waarvoor ik gepakt ben werd een zaak
maar misschien heb je gelijk
Waarschuw beheerder
ALs ze je weer laten gaan en je bent niet appart verhoort,hoor je er niks meer van.
alleen als je werkelijk gepakt bent voor openlijke geweldpleging maar dan heb je ook een procesverbaal gehad.

Zolang dat niet het geval is zal het hier bij blijven.
Waarschuw beheerder
Iedereen is wel apart verhoord trouwens.
Waarschuw beheerder
ja idd vind het een toffe actie van cambuur respect voor hun
Waarschuw beheerder
Dan heb je ook procesverbaal gehad:d Dan hoor je er inderdaad nog wat van.
Waarschuw beheerder
Respect voor Cambuur is een groot woord, FCR! Maar het is inderdaad een leuke actie!
Waarschuw beheerder
waardering is beter kun je zeggen,maar denk dat de gewone supporter daar anders overdenkt,en een bloedje hekel aan hooligans heeft
alhoewel ik En gewone man en boefje ben

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fuck de Normale mensen
Waarschuw beheerder
ik heb respect voor elke groep rob maak niet wie het zijn als ze een leuke actie hebben gezet is altijd leuk vooral hier in nederland
Waarschuw beheerder
Hey RWB jij een normale man???Kom nou haha 38 jaar en vorige week zat je weer vast voor cambuur:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon strakke actie !
Waarschuw beheerder
whehe mooie foto
onderschrift

illegale polen gered van verstikkingsdood
Waarschuw beheerder
Waren ze gekomen om asperges te steken? :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ey don't fuck with Polskie's :d
Waarschuw beheerder
Fuck Polska he Hypa ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja alleen als wij er tegen spelen :yes:
Waarschuw beheerder
waar was go ahead trouwens

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zwolle uit? whehe
Waarschuw beheerder
go ahead was vissen
Waarschuw beheerder
Zeker wel respect voor deze actie!

Maar ik ben bang dat het toch wel een staartje kan krijgen, niet voor openbare geweldpleging maar wel voor het ontduiken van een verplichte combi. Ben het er niet mee eens maar als de smeris je niet naait dan doet de kNSB het alsnog wel. Dat verhaaltje kennen we helaas allemaal en je doet er weinig aan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ontduiken doen we elke week,niks aan het handje tenzij jullie gaan verklaren dat jullie kwamen om die eagles een koppie kleiner te maken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Precies ! ;)

Waarschuw beheerder
Vette actie van hun zeg!!!!!
Doen ze echt netjes!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
KNSB gaan we schaatsen ofzow..??
Waarschuw beheerder
In die tijd van jou hadden ze nog geen schaatsen :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
we had fucking iceskatingshoes wanker

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Thanx gradus.....:respect:
Waarschuw beheerder
Alle hooligans zijn een stel mietjes:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
No Surrender

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
No schaal

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
Waarom ´rel´ je eigenlijks

Waarschuw beheerder
donateur
No Surrender

to the I.R.A. ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit bericht geen nergens over
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fuck the pope and the I.R.A. scum!

Waarschuw beheerder
donateur
met alle respect.. maar heeft er iets in de krant gestaan erover? tv teletext? nieuws? hart van nederland> journaal?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach anders nemen ze zichzelf in d emaling maar heb zo'n gevoel dat het wel klopt
Waarschuw beheerder
nee marc dat zou eens andere supporters op een idee kunnen brengen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Idd ;) maar weet ook zeker dat dit bij veel mensen door hun hoofd heeft gespookt en is ook wel eens eerder uitgevoerd maar nogmaals toppie!!

Waarschuw beheerder
donateur
opzich leuke actie...

maar wel vreemd dat er niks in de media ervan bekend is gemaakt...en dat geeft dan weer gelijk de twijfel.

Waarschuw beheerder
donateur
Piep Piep Alo, daar is calimero weer.

Als Den Haag iets doet is het altijd meteen in de media natuurlijk..

Is toch gewoon een leuke actie. Klaar.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja idd
Waarschuw beheerder
@marc

Van onze verslaggever:

(Bron: Leeuwarder courant..)papieren

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
TaDaaaaa

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

jammer dat het niet landelijk nieuws is, is het wel waard vind ik (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach je doet het voor jezelf tog ;)
Waarschuw beheerder
Toen we in de openlucht cel zaten hebben we hart van nederland gebelt maat ja kwam niks in het nieuws
Waarschuw beheerder
begint weer leuk te worden in NL :-D

hulde voor de goed zin van Cambuur ;-)
zo hoort het en niet anders ..
proberen is meer als een daalder waard ;-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Strakke actie :respect:
Waarschuw beheerder
Kicken actie hehe....

Geloofde er eerst geen tyfus van, bleek echter wel zo te zijn heheh...

Waarschuw beheerder
Foto's komen z.s.m op www.tng2003.tk!
Waarschuw beheerder
haha, dit is echt een steen goede actie.!!
Waarschuw beheerder
het is een kwestie van tijd voordat de eerste supporters/hooligans via een skydive en parachute in de omgeving van het stadion ,boven op hun tegenstanders landen
Waarschuw beheerder
donateur
Gave actie!!! Herrinneren jullie de stoeltjes wedstrijd trouwens nog tegen AZ!!! Was toen ook cker lachen!!
AZ Terror!!!

Waarschuw beheerder
Foto's staan op: www.TNG2003.tk

Waarschuw beheerder
was lachen ja!
Altijd gezellig met ons;)

Tokkie 4 life!

Waarschuw beheerder
strakke actie :jaja:

Waarschuw beheerder
Tijd voor een tegenaanval!!Die er zeker gaat komen
Waarschuw beheerder
nog meer nuttige info?

waarom mail je het niet meteen naar opsporingverzocht?
Waarschuw beheerder
50 man,het schijnt dat ze in auto's ergens buiten deventer zijn gekome, daar in een vrachtwagen zijn gestapt, deventer binnen en vlakbij stadion eruit waar ze op 3 peletons Me en stillen stuiten, groep uiteen geslagen en een X aantal arrestaties, vet mooie actie of niet , in een vrachtwagen deventer binnen
top actie ghehe

Hebben ze geen auto's of openbaar vervoer in Leeuwarden, hier in Utrecht gaat er vaak genoeg een groep buiten de combi om zonder dat daarvoor MacGyver acties moeten plaatsvinden maarja in Leeuwaarden worden jullie wel beter in de gaten gehouden natuurlijk he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Top actie. Omzeilen combi regeling geen probleem als ze geen kaartje hadden...
Waarschuw beheerder
nou hofman in leeuwarden doen ze dat ook wel ,buiten de combi om,meestal zelfs
er is altijd wel een groep`àanwezig
het klopt dat wij geen openbaar vervoer hebben en auto´s
in friesland lopen ze achter toch
het klopt ook dat we scherper in de gaten worden gehouden
het is idd wat overzichtelijker dan bij utrecht
Waarschuw beheerder
of met ze allen parachute springen boven de stad van de thuis club

para-hooligans :D
Waarschuw beheerder
L'ward'n leit toch neit in Frieslân? Friesland leit om L'ward'n heen
Waarschuw beheerder
da hest helemaal gelyk in
liwadden is anti fries,voor velen
maar jij begon wel over friesland
vandaar dat ik er ff op in ging

toppie al die positieve reacties in dit topic
Waarschuw beheerder
Idd wel een grappige actie.
Volgende keer een dubbele constructie met afleidingsmanoevre? ;)

Stond trouwens zaterdag ook een klein stukje over op de voorpagina van de Deventer editie van de Stentor.

Waarschuw beheerder
zekerss strakke actie ik zie jullie vanavond in de cambuurbar lwd de gekste
Waarschuw beheerder
meer details

Cambuursupporters gepakt in Deventer
DEVENTER - In Deventer zijn vrijdagavond 23 Cambuuraanhangers opgepakt, die buiten de verplichte reisregeling voor supporters op de voetbalwedstrijd tegen Go Ahead Eagles waren afgekomen. De meeste betrokkenen zal beschadiging en vernieling van straatmeubilair ten laste worden gelegd. Alle arrestanten, onder wie twee minderjarigen, zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag weer vrijgelaten.

Een woordvoerder van het politiedistrict IJsselland zegt het korps 'dagen tevoren' op de hoogte was van de actie en zich hierop had voorbereid. De Leeuwarders waren met eigen vervoer naar Vaassen gereden, waar zij overstapten in een gehuurde vrachtwagen met gesloten laadbak.

Als een soort Paard van Troje was het gezelschap naar Deventer gereden, in de hoop door het ongebruikelijke transportmiddel onopgemerkt te blijven voor de politie.

Op de Wilhelminabrug (bekend uit de film 'A Bridge too far' met Sean Connery), probeerde de vrachtwagen een politiebusje in te halen, waarna de wagen werd stilgezet. Hierop stormden de Cambuur-supporters de laadbak uit en renden ze de brug af richting centrum.

Beneden dachten de hooligans een grote groep Go Ahead-supporters te zien. De Leeuwarders zetten gewapend met paraplus en parasolstokken de aanval in tegen wat bij nader inzien een omvangrijke groep 'stillen' bleek.

Meteen kwamen er drie pelotons Mobiele Eenheid aanrijden. Drie supporters werden door politiehonden in hun arm gebeten, anderen kregen tot bloedens toe klappen met de wapenstok. Er volgde een achtervolging door twee woonwijken van Deventer. Een 28-jarige Leeuwarder deed aangifte van buitenproportioneel politiegeweld. Hij werd meermalen in zijn gezicht geschopt toen hij geboeid op de grond lag.

De politie spreekt van een succesvolle actie. ,,Een confrontatie tussen beide supportersgroepen is voorkomen.'' De ontmoeting Go Ahead-Cambuur was vooraf door de politie aangemerkt als 'categorie B- wedstrijd'. Hierbij is sprake van 'enig risico'. Tussen beide supportersgroepen is het in het verleden meermalen tot een confrontatie gekomen.
bron www.leeuwardercourant.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn motto is:

Waarom werken als je ook lekker op de bank kan zitten?

Haha Goed dat er meer mensen zijn zoals mij;)