Partyflock

Forumonderwerp · 718963

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img cacheid=00133218001436baefc8d3ee1a0070f965]http://msn.filmfocus.nl/images/plaatjes/8933.jpg[/img]

Er wordt steeds meer duidelijk over hoe het vervolg op de succesfilm 'Pirates of the Caribbean' eruit gaat zien. Alle sterren uit het eerste deel keren terug; Johnny Depp, Orlando Bloom en Keira Knightley. Zelfs Geoffrey Rush kruipt weer in de huid van de kwaadaardige Captain Barbossa, ondanks het feit dat hij in de eerste film aan z'n einde kwam. De regie is weer in handen van regisseur Gore Verbinski. Naar verluidt hebben de hoofdrolspelers en de regisseur een contract moeten tekenen waarin zij instemmen ook mee te werken aan een derde deel. Dit betekent dat we minstens nog van twee nieuwe piratenfilms kunnen genieten.

Nog groter nieuws is misschien wel dat Depp is geslaagd in zijn pogingen om Keith Richards te strikken voor een rol in de film. Depp inspireerde zijn personage van piraat Jack Sparrow op deze gitarist van de Rolling Stones. Richards zou ook hebben getekend voor twee films, waarin hij Sparrows vader speelt. De opnames van 'Pirates of the Caribbean 2: Treasures of the Lost Abyss', die in 2006 moet verschijnen, gaan eind februari van start.

'Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl' is afgeleid van de beroemde attractie in Disneyland, Californië. In de film wordt de gouverneursdochter (Keira Knightley) ontvoerd door de gevaarlijke piraat Barbossa. Haar vriend Will (Orlando Bloom) roept de hulp in van piratenheld Jack Sparrow (Depp). De twee weten echter niet dat hun tegenstanders, als gevolg van een vloek, onsterfelijk zijn.

Bron: www.filmfocus.nl

Lijkt me het wachten waard ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zie wat bloeien hier ;)
Waarschuw beheerder
ik vind het echt cool dat keith Richards mee gaat spelen ik
ben fan van de Rolling Stones dus is hij een soort van idool van mij
Waarschuw beheerder
donateur
Beter!!!! Vond het echt een (y) film. De beste van vorig jaar. Heb hem in een week tijd 3 keer gezien. Of kwam dat nou door Orlando Bloom. :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:

samen met Johnny Depp, George Clooney en Brad Pitt

Een film met hun 3en? Wanneer komt die uit?? :9 :9 :9 Johnny is niet echt mijn type, al was die vroeger in 21 Jump Street wel erg :kwijl: :kwijl:.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een film met hun 3en? Wanneer komt die uit??

Geen idee :no: misschien wel nooit :/

Of toch wel... :D

Waarschuw beheerder
donateur
:D (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Film is niet bijzonder goed ofzo.

Maar hij is zo fokkin vermakelijk :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat bedoel ik :p