zo zo, veel ONervaren mensen hier... nee hoor, ik ben niet ranzig! ik stop niks in zijn aars, en zijn eikel is niet van steen. misschien moeten jullie eens wat meer uitproberen... ik doe schijnbaar niks verkeerd als hij het zo lekker vind...
Zachtjes knabbelen....yeahhh
Maar je tanden erin zetten...nou nee sorry
zachtjes mag hoor ... een beetje pesten hoort er bij
als ze klaar is zie ik altijd stukjes vlees tussen d'r tanden zitten
dus
word ook hier geknabbeld
donateur
Rietjegrietje waaruit maak jij op dat veel mensen onervaren zijn Wat een stomme conclusie zeg!
Mensen zijn nou eenmaal verschillend en vinden ook verschillende dingen fijn tijdens de sex...
Heeft niets met ervaring te maken!
laatste aanpassing
ik doe schijnbaar niks verkeerd als hij het zo lekker vind...
Je vriend is een freak. .
wie een grapje niet kan waarderen... reageer dan niet. er zijn er namelijk maar weinig die gewoon hun mening geven ipv rare dingen te zeggen.. dat bedoel ik met ONervaren..
De eikel is een heel gevoelig plek je, dus met je tanden (zachtjes) kun je je vent wel gek maken ja.
...net als het gedeelte waar de voorhuid overgaat in de eikel (onderkant), ga daar maar eens heel langzaam overheen met je tong, dan kan je vriend echt niet stil liggen.
bedankt stoker, toch nog iemand die het waardeert...
en aan technobelle: en nee, ik slik niet!!! mijn badkamer is om de hoek, dus ik neem liever de moeite om het uit te spugen. mannen vinden hun eigen kwakkie ook smerig, dus waarom zou ik het door moeten slikken?
ja, het is toch leerzaam als je erover praat met anderen? zo kom je nog eens op ideeen... ik had ook niet verwacht dat mensen er zo raar op reageren...
maar tnx stoker...
geen tanden a.u.b
Mwah wat die gozer t lekkerst vind
uhm nee.. gewoon me tong en me piercing
2 Rietjegrietje :
Succes er mee (oefening baart kunst !)
Ik denk dat een hoop "pubers" hier op PF in de schoenen van je vriend hadden willen staan
zachtjes bijten op de eikel vind me ventje wel lekker en natuurlijk niet HARD he.....
en natuurlijk niet de hele tijd en dan lekker weer met je mond over zijn lul glijden mmmmm....hoor hem dan lekker genieten
Geen idee of ik dat doe maar wat ik ook doe hij vind het lekker
denken jullie dat ik niks te eten krijg ofzo???
ik bedoel ook ZACHTJES en lekker, en niet de hele tijd...!!!!
ter afwissleing ZACHTJES met je tanden bijten.... niet erin bijten alsof je dagen niks te eten hebt gehad!
tjonge jonge, is dit nou zo'n moeilijke vraag?
laatste aanpassing
Lijkt me misschien wel lekker....
af en toe raken de tanden per ongeluk m wel es aan.. als het niet hard is voelt het wel aangenaam dacht ik...
ja rietjegrietje..pijpen is voor iederander anders...persoonlijk moet ik veel moeite doen om me te concentreren mar af en toe een heel lief klein bijtje kan geen kwaad zolang je ze maar weer intrekt als je weer beweegt anders krijg je zo'n geraspte wortel haha
ja dat is ook zo. daarom vroeg ik me af wie pijpen met tanden nog meer als lekker ervaart... gewoon effe checken.
wist je trouwens dat wortels goed voor je ogen zijn? hahahahaha
sorry RIETJEGRIETJE maar dat jij nog de moeite neemt om het uit te leggen pffff als ze het niet willen snappen laat ze dan gewoon er zullen heus wel gozers zijn die het lekker vinden maar dat is ieder vor zich
gewoon die gebit eruit anders sla ik hem eruit
geen geknabbel aan me leuter
zuigen daar is dat ding voor
2 rsd freaker terrortripper (had je geen kortere naam kunnen verzinnen?
je hebt inderdaad gelijk, maar ik dacht 'eens even kijken wie nog meer zoiets ervaart', maar inderdaad snappen de meeste het niet. het is ook ieder voor zich, maar het zou toch leuk zijn als mensen er ook wat over zouden zeggen...
ik denk dat als je er bij mij in bijt (hard/zacht )dat ik je gewoon je tandjes uit je mondje slaat uit reflex
doe maar zonder
ja RIETJEGRIETJE tis idd lange naam haha
maarjah laat ze maar je krijgt heus wel reacties van mensen die het wel serieus nemen en mensen die dat niet doen gewoon niet op ingaan
nou rietjegrietje,als ik mag kiezen toch liever wat ouder..als ze voorbij de 80 zijn bijten ze niet zo hard meer,ook omdat de meeste een kunstgebit hebben.bovendien zijn ze ook niet meer instaat om weg te rennen..
Trouwens vorig weekend nog uitgeprobeerd.we waren bij een stel uit de club en ik was een beetje aan het geinen toen nam ze plotseling mijn klepeltje in haar mond en beet er zachtjes op om te pesten ik voelde er eigenlijk niets van en zei dat ze wel hard mocht bijten en ook dat deed niet echt pijn.toen ik vroeg og ze harder wou bijten dorst ze dat niet meer haha..alleen echt pijpen dus die lekkere schraapbeweging met je tanden zou ik liever niet uit willen proberen....beetje rottig de dagen erna(ook tijdens)
pijpen met of zonder tanden...ja de ene is gevoeliger dan de andere ik voel liever helemaal geen tanden...maar af en toe een plagerige beet(HEEEEEEEEL zachtjes) is wel geil.
je kunt ook haar gebid gewoon innemen en als ze die niet heeft... weet ik nog wel een goeie tandarts die alles wil verwijderen
zijn er nu inderdaad ook nog meisje/vrouwen geweest die het ondertussen al hebben uitgeprobeerd? ik ben benieuwd.
ik lag me rot als die een lel hebben gehad....
niet te hard in ieder geval lijkt me, beetje kan wel, als je piemel besneden is, is je eikel erg ongevoelig dus als je daar in bijt zal je er niet veel van voelen