Partyflock

Forumonderwerp · 718740
20 volgers · 346119x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van JvP op maandag 12 december 2011 om 11:52:
knalde Scot en Ram er heerlijk op los.

Veel old school 2000-2005 spul?
Waarschuw beheerder
Nostic - My Way (Original Mix)

Style: Hard Trance, German Trance, Acid
Label: Chemical Solutions Records
Release date: December 9, 2011

Trackitdown
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nostic - Biosemtic (Original Mix)

Trackitdown
Waarschuw beheerder
Dikke releases :) Vooral de style van Biosemtic ben ik weg van!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party all the time R.I.P 12-05-2017 + op maandag 12 december 2011 om 17:22:
wie heeft er gewonnen volgens jou ?................

ja wat moet ik hier nou opzeggen???

laten we het er maar op houden dat Nazz het iets minder slecht geacteerd doet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Distrexx op maandag 12 december 2011 om 21:54:
Dikke releases :) Vooral de style van Biosemtic ben ik weg van!

Thanks man, duister is altijd goed :P
donateur
Uitspraak van JvP op maandag 12 december 2011 om 22:11:
ja wat moet ik hier nou opzeggen???

Niks gewoon een keer mensen in hun waarde laten...ik lees vaak zoveel zwartmakerij en hier tegen sommige mensen... kom op t gaat toch om de muziek hier ?
Dat geouwehoer van een aantal van jullie... gewoon zielig...
En niet omdat ik hun nou toevallig in mijn line-up heb staan zeg ik dit , maar lees maar al te vaak negatief gelul hier...
Heb t gewoon over de styl van draaien die wij allemaal top vinden en hou t gezeik voor je.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostic op maandag 12 december 2011 om 21:41:
Nostic - My Way (Original Mix)

Heerlijk duister weer.. vooral die synths die 'huilen' in het begin.
Daarna gewoon vrolijk weer doorraggen met een lekker rap basslijntje en dito Acidlijn! <3

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Party all the time R.I.P 12-05-2017 + op maandag 12 december 2011 om 23:09:
En niet omdat ik hun nou toevallig in mijn line-up heb staan zeg ik dit , maar lees maar al te vaak negatief gelul hier...
Heb t gewoon over de styl van draaien die wij allemaal top vinden en hou t gezeik voor je.....

Vind het wel lachen dat gezeik, heb soms serieus het idee of ik een column van Jules Deelder zit te lezen als er weer is rellen uit zijn gebroken in het topic :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostic op maandag 12 december 2011 om 21:41:
ostic - My Way (Original Mix)

Trackitdown

Good stuff man, I like it. Are you an amateur producer? Because i think remember you being mentioned together with Dark By Design

I think I downloaded some of your stuff long time ago, cuz it all sounds familiar. btw Ive subscribed to you on soundcloud and NosticHardTrance on youtube :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party all the time R.I.P 12-05-2017 + op maandag 12 december 2011 om 23:09:
Niks gewoon een keer mensen in hun waarde laten...ik lees vaak zoveel zwartmakerij en hier tegen sommige mensen... kom op t gaat toch om de muziek hier ? En niet omdat ik hun nou toevallig in mijn line-up heb staan zeg ik dit , maar lees maar al te vaak negatief gelul hier... Heb t gewoon over de styl van draaien die wij allemaal top vinden en hou t gezeik voor je.....

Ik denk dat je niet erg op de hoogte bent van hoe sommige mensen zich gedragen (Zoals onoprecht vriendelijk als je iemand nodig hebt, ellebogen gebruiken, theater maken en manipuleren). Als je dat wel zou weten vraag ik me af of ze wel in de line up zouden staan ;) Dat dit naar voren wordt gebracht lijkt me volkomen terecht en ook logisch. De harddance scene in NL is klein, als het een mand met appels zou zijn, dan zouden er een aantal appels in liggen, als er dan 1-2 rotte bij zitten, valt dat eerder op.

Juist omdat het een kleine scene is, zou ik willen dat er mensen in zitten die er voor de muziek in zitten en niet voor het bevredigen van hun ego en die er allerlei slinkse wijzen op na houden. Wat hebben we aan figuren die het allemaal mooi en prachtig vinden, hun identiteit aan ontlenen, maar zelf nooit iets significants produceren, en ondertussen wel als een opgeblazen mannetje door het leven gaan? Drijvend op boekingen die ze via netwerk (slijmen, likken naar boven, schoppen naar beneden) hebben. Een scene die dit soort mensen toelaat is doodziek. Ik hou het op onwetendheid. Gelukkig zijn er steeds meer mensen die wel weten hoe het zit. Wil je een gezonde, vibrerende en groeiend harddance scene krijgen dien je dat volgens mij te doen met mensen die oprechte liefde voor de muziek hebben en ook geschikt zijn als dj/producer.

Je hebt het over gezeur/gezeik, wellicht is het je opgevallen dat de opmerkingen die je als negatief zou kunnen zijn nooit mensen betreft als Peter, Pieter, Rick, Jim, maar altijd Charly. Kijk eens hoe Jim gefeliciteerd wordt met zijn boekingen. Dus in algemene zin klopt je stelling niet. En wordt alleen benoemd dat wat is.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 13 december 2011 om 11:12:
Dat dit naar voren wordt gebracht lijkt me volkomen terecht en ook logisch.

Maar niet op dit forum...ik lees het vind ik gewoon te vaak...ook jij maakt je daar schuldig aan ( Fausto die je afzeikt bijvoorbeeld )

T gaat er mij gewoon om dat ik het te vaak lees hier.... lees veel liever leuke recencies over een aantal dj`s onder jullie en die zijn er genoeg
En van tijd tot tijd een lekkere mix van jullie bijvoorbeeld...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party all the time R.I.P 12-05-2017 + op dinsdag 13 december 2011 om 17:08:
Maar niet op dit forum...ik lees het vind ik gewoon te vaak...ook jij maakt je daar schuldig aan ( Fausto die je afzeikt bijvoorbeeld )

T gaat er mij gewoon om dat ik het te vaak lees hier.... lees veel liever leuke recencies over een aantal dj`s onder jullie en die zijn er genoeg
En van tijd tot tijd een lekkere mix van jullie bijvoorbeeld...

Waarom niet om dit forum? Het is toch een harddance forum en de betreffende djs kun je onder het kopje harddance plaatsen? ;)

Okay, ik kan me voorstellen dat het niet altijd even leuk is om te lezen. Naar mijn mening heeft de desbetreffende persoon het er zelf enorm naar gemaakt, hier in dit topic, bij de recensies en hoe zich in de scene zich manifesteert. Had hij dit geflikt in bijv. de hardstyle & hardcore scene dan weet ik zeker dat er nog veel meer op straat was gekomen. M.a.w. men houdt zich hier nog behoorlijk in ;) Soms komt het te sprake, heel vaak ook niet.

MBT Fausto is de feedback juist erg afwisselend. Bijv. beste album van dit jaar op harddance gebied komt naar mijn mening uit zijn stal, regelmatig prima producties, mixen zijn overwegend goed tot prima, IHSS is een prima initiatief. Tegelijkertijd als vb slaagt die er elke keer weer in zijn eigen mixen te verprutsen met nietszeggende, smakeloze nu hardstyle. Iets waarvan hij zelf ook dondersgoed weet dat het niet past. En toch mee doorgaan,dit heeft grotendeels niks met smaak te maken maar met andere doeleinden (commercieel, netwerk). Als harddance liefhebber zit ik daar niet op te wachten en met mij zijn er vele liefhebbers die dat zonde vinden. Want er is genoeg goede hardere harddance. Zoals bijv. Proteus elke keer weer laat horen. M.a.w. dat soort hardstyle hoeft helemaal niet.

Niet iedereen gedraagt zich als een mak schaap, die djs als halve goden aanbidt (zoals het kringetje om hem heen). Ja, dan krijg je dat ook te horen. En verder is hij op het gebied van communicatie met fans erg beroerd en dat is erg jammer. Neem bijv. Thera, prima interactie met z'n toch al vele fans, neemt kritiek ter harte, luistert, verschuilt zich niet in zijn ivoren toren. Is 'bereikbaar', stelt zich positief op en een voorbeeld voor producers/djs die met hard werken, en liefde voor de muziek willen slagen. Het contrast is groot! Waarom wordt dit aangekaart? Omdat Fausto het boegbeeld is van de harddance in NL, vanuit die verantwoordelijkheid zou je van hem veel meer verwachten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op maandag 12 december 2011 om 23:39:
Heerlijk duister weer.. vooral die synths die 'huilen' in het begin.
Daarna gewoon vrolijk weer doorraggen met een lekker rap basslijntje en dito Acidlijn! <3

thnx voor je reactie Rob! acid all the way :)

Uitspraak van GODMODE op dinsdag 13 december 2011 om 03:30:
Good stuff man, I like it. Are you an amateur producer? Because i think remember you being mentioned together with Dark By Design

I think I downloaded some of your stuff long time ago, cuz it all sounds familiar.

Cool it gives you a familiar feel/sound :)

I see you just started producing March this year ;) good idea! Checked your soundcloud, I liked the atmosphere of "Psychedelic Trip". Cool drive in "Beatff" and dark vibe in "Metronix". So keep pushing that tracks :)

I'm producing for like 14 years, 28 years old now. First release in 2006/2007. Then 2009, 2010 and a lot releases and remixes this year! But I'm not doing this as a living/job. It's more serious with deadlines etc but still learning.
Dark by Design is mentioned before I think, maybe because of some elements but never had any contact with him. Same with Tommy Pulse, some said to me in 2005 to sent him a demo. So I had contact for some time but no release or whatever, I hope to sent out some messages again to producers/dj's who I personally know from few years back like Asys, Iain Cross, Luca Antolinni, FJ Project etc. Maybe then my tracks get more exposure, but many new releases are out soon! My track 'UV' with dbs remix is coming out on Contact this or next month. Besides that a EP with 'Gas' and 'Eat Your Man To Death' is gonna be released on Zone Traxx when the tracks are mastered. Also doing a Hardstyle/Hardcore track for the label. Soon a new release on Chemical Solutions, 'Acid Warrior' with Warpcore remix. And I'm doing a free download track at the label site of my project 'Acid Machine'. Few weeks ago I've made a psytrance track and this will be released on the new psy label of Chemical Solutions.
In januari finally 'In The Sky' is gonna be released on High Fish Digital with Jake Nicholls remix and Dave Spinout/Trickydj remix!
Busy busy hahah but doing my thing as it's my passion. Soon I have plans to learn how to mix/dj, but for now producing is more my thingy :)

Thanks for the add and reply at youtube again and hope to post more soon!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostic op dinsdag 13 december 2011 om 18:41:
Cool it gives you a familiar feel/sound :)

I see you just started producing March this year ;) good idea! Checked your soundcloud, I liked the atmosphere of "Psychedelic Trip". Cool drive in "Beatff" and dark vibe in "Metronix". So keep pushing that tracks :)

I'm producing for like 14 years, 28 years old now. First release in 2006/2007. Then 2009, 2010 and a lot releases and remixes this year! But I'm not doing this as a living/job. It's more serious with deadlines etc but still learning.
Dark by Design is mentioned before I think, maybe because of some elements but never had any contact with him. Same with Tommy Pulse, some said to me in 2005 to sent him a demo. So I had contact for some time but no release or whatever, I hope to sent out some messages again to producers/dj's who I personally know from few years back like Asys, Iain Cross, Luca Antolinni, FJ Project etc. Maybe then my tracks get more exposure, but many new releases are out soon! My track 'UV' with dbs remix is coming out on Contact this or next month. Besides that a EP with 'Gas' and 'Eat Your Man To Death' is gonna be released on Zone Traxx when the tracks are mastered. Also doing a Hardstyle/Hardcore track for the label. Soon a new release on Chemical Solutions, 'Acid Warrior' with Warpcore remix. And I'm doing a free download track at the label site of my project 'Acid Machine'. Few weeks ago I've made a psytrance track and this will be released on the new psy label of Chemical Solutions.
In januari finally 'In The Sky' is gonna be released on High Fish Digital with Jake Nicholls remix and Dave Spinout/Trickydj remix!
Busy busy hahah but doing my thing as it's my passion. Soon I have plans to learn how to mix/dj, but for now producing is more my thingy :)

Thanks for the add and reply at youtube again and hope to post more soon!

Its not just familiar, I actually had a lot of your stuff couple of years ago, dont remember how i found it, but ive forgotten about it because it's on my hard drive that I cant access anymore. Ive listened to your playlists on Youtube yesterday and remembered many of those tracks. Anyway, after hearing you again last night, I got inspired, because I got tired of most Hard Electornica that is made today, your style of darkness, acid and hard beats is perfect. I dont know why you havent been signed up with a major label, because your sound is a lot better than most of the stuff that is out there today. Maybe you havent been introduced to the right people, have you tried sending your stuff to Technoboy, (whatever his label name is)? What about Cenobite Records for Hardcore releases, they are very original. 14 years of producing! You have to get paid for your awesome work! Good Luck!

About my work: forget my stuff on soundcloud, most of it is pretty old, I upload all of my new stuff on Youtube.
laatste aanpassing
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Distrexx op maandag 12 december 2011 om 21:54:
Dikke releases Vooral de style van Biosemtic ben ik weg van!

idd Dik!

Heb trouwes echt een epic FINRG track ontdekt die moest ik even hier delen:

:kwijl:
Uitspraak van Nostic op maandag 12 december 2011 om 22:21:
duister is altijd goed

:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van GODMODE op dinsdag 13 december 2011 om 19:18:
dont know why you havent been signed up with a major label, because your sound is a lot better than most of the stuff that is out there today.

Label managers are looking for means of doing business, the artistic part comes second. The best example is Ultraform. By far the most talented producer and deejay ever to have played at a major Q-dance event, but they kicked him because his intelligent forward-thinking sounds were incomprehensible to the stupid braindead masses who prefer cheesy tripe, faux-pas hard children's music really, like Headhunterz and D-Block & S-Te-Fan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op dinsdag 13 december 2011 om 19:50:
Heb trouwes echt een epic FINRG track ontdekt die moest ik even hier delen:

Heel vet, Carbon Based, DJ Rx & Proteus - Fleshfest ;)

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 december 2011 om 19:51:
Label managers are looking for means of doing business, the artistic part comes second. The best example is Ultraform. By far the most talented producer and deejay ever to have played at a major Q-dance event, but they kicked him because his intelligent forward-thinking sounds were incomprehensible to the stupid braindead masses who prefer cheesy tripe, faux-pas hard children's music really, like Headhunterz and D-Block & S-Te-Fan.

Verschrikkelijk verhaal. Dat doet Ultraform nu?

Uitspraak van GODMODE op dinsdag 13 december 2011 om 19:18:
Ive listened to your playlists on Youtube yesterday and remembered many of those tracks. Anyway, after hearing you again last night, I got inspired, because I got tired of most Hard Electornica that is made today, your style of darkness, acid and hard beats is perfect.

Take a look at http://www.finrg.com/downloads/ and do you know this one, https://partyflock.nl/review/1503:International_Hard_Dance_Sessions_UK_vs_Holland Especially cd1 is in my opinion your style ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb Fabian al tijdje niet gesproken, maar volgens mij is hij meer bezig met ambient, experimentele projecten. Maar ook nog releases gehad op Therabyte.
En Fools Forest ligt ook beetje op z'n gat, althans geen activiteit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Nostic op dinsdag 13 december 2011 om 20:33:
Ik heb Fabian al tijdje niet gesproken, maar volgens mij is hij meer bezig met ambient, experimentele projecten.

Hij maakt nu wereldmuziek, met allerhande akoestische instrumenten zoals de sithar enz. Niet helemaal mijn ding maar de shit die hij stuurde klinkt echt ontzettend bruut.

De dance heeft hij de rug toegekeerd voorlopig, omdat hij de motivatie niet meer op kon brengen doordat er teveel bagger uit komt en er te weinig gebeurt om de scene voor hem interessant te houden. Althans dat zei hij me laatst... hij luistert niet eens vaak hard trance meer, echt jammer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 13 december 2011 om 20:28:
Verschrikkelijk verhaal. Dat doet Ultraform nu?

Nee, hij heeft zijn rug recht gehouden. Dat heeft hem wel zijn plek in de Q-dance artiestenstal gekost, als hij zich een beetje had aangepast aan de wil van het volk had ie nu daar gestaan waar zijn ex-collega Stana nu te vinden is; in het voorprogramma van grote hardstylefeesten.

Niets ten nadele van wie dan ook, Stana doet gewoon zijn eigen ding en hoeft weinig concessies te doen om in de smaak te vallen, maar zijn producties waren ook nooit zo extreem en zo twisted als die van Ultraform. Grootste genie ooit, dat ik ontmoet heb, hij zag een patroon in een zooi klinkers op een parkeerplaats en herkende er meteen een breakbeat in (beelddenken en associatie tussen verschillende zinneprikkels is de ultieme creativiteit) echt apart was dat... en het mooie was hij was in alles creatief, grafisch ontwerp, muziek, multimedia... een waar gemis voor de scene. Wel respect dat hij zijn eigen plan trekt, daar valt niets van te zeggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb ook reuze respect voor deze man. Ben toen met hem naar de bunkers in de duinen geweest waar we veel artistieke foto's hebben gemaakt met z'n camera :)
Geluiden opgenomen in de keuken van messen, vorken etc tegen pannen, glas. Pedaalemmer open dicht, microfoon in de koelkast haha van dat soort dingen en die dan vervolgens weer gebruiken om er een beat van te maken :) Mij werd het met al snel te vaag maar sta zeker open voor deze brede instelling!
Artiest {SHOWLIST artist 53109, 100419}
Waarschuw beheerder
Ik heb ook de eer gehad om 6 dagen met hem (en Bob/Sinith) in de studio door te mogen brengen.
Dat was even een workshop outside the box produceren hehe :D
Technisch ook heel veel van opgestoken, heel belangrijk voor me geweest :)

Fabian _O_
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 december 2011 om 21:06:
Hij maakt nu wereldmuziek, met allerhande akoestische instrumenten zoals de sithar enz. Niet helemaal mijn ding maar de shit die hij stuurde klinkt echt ontzettend bruut.

De dance heeft hij de rug toegekeerd voorlopig, omdat hij de motivatie niet meer op kon brengen doordat er teveel bagger uit komt en er te weinig gebeurt om de scene voor hem interessant te houden. Althans dat zei hij me laatst... hij luistert niet eens vaak hard trance meer, echt jammer.

Aha, bedankt voor de update. Zonder dat we zo´n groot talent kwijt zijn geraakt. Dat er veel bagger uitkomt ben ik met hem eens. In dat opzicht krijg ik wel weer een beetje het ´oude´ gevoel terug om net als vroeger goed op zoek te gaan in de platenbakken, doe ik dat nu doe op het internet. Op zoek te gaan naar leuke, frisse hardere dance.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 december 2011 om 21:07:
Grootste genie ooit, dat ik ontmoet heb, hij zag een patroon in een zooi klinkers op een parkeerplaats en herkende er meteen een breakbeat in (beelddenken en associatie tussen verschillende zinneprikkels is de ultieme creativiteit) echt apart was dat... en het mooie was hij was in alles creatief, grafisch ontwerp, muziek, multimedia... een waar gemis voor de scene. Wel respect dat hij zijn eigen plan trekt, daar valt niets van te zeggen.

Grote genieën gaan naar mijn mening altijd hun eigen weg, het is alsof ze niet anders kunnen. En wat je ook altijd ziet is dat zulke grootheden worden tegengewerkt door de middelmaat (in dit geval de domme massa, q-dance enz.). Interessante observatie mbt associatie tussen verschillende zinneprikkels. Een groot associatief vermogen, welke ook nog eens ontwikkelt is door oefening. Zulke mensen hebben wel steeds nieuwe prikkels nodig, dus zijn vertrek is niet helemaal wonderlijk. Overigens is de lijn tussen gekte en genialiteit volgens mij marginaal. In extremere vorm zou je het hallucinaties kunnen noemen.

Zegt trouwens ook veel over jou dat je met zulk ´afwijkend´ gedrag goed kan omgaan. Misschien wel beter dan met de ´doorsnee´ (met alle respect) ;).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zwaar respect voor Fabian..

Komt ff met zijn 2 303's langs bij een maat van ons om een demo te geven van wat die dingen allemaal voor moois doen..

Helaas werkte het niet bij die maat van ons en dat was dan wel erg jammer, je zag ook duidleijk dat hij erg teleurgesteld was (zacht uitgedrukt)..

Hij lult tegen alles en iedereen aan en alles en iedereen om hem heen inspireert hem zowat tot muziek.

Mooiste was nog.. simpele laptop, klapt open, knalt een enorme reeks aan FX'jes en setups en plugins en VSTi's en percussie etc. uit.. en dat met Fruity loops.

Jammer dat fools forrest op zijn gat ligt.. dat WW3 project was ge-ni-aal...

Heb echter een site gevonden waar ook dergelijke duistere project gratis op te downloaden zijn.
Waarschuw beheerder
Ohja.. kon jullie dit niet onthouden..

kort gesprek met Louk op FB levert al deze pareltjes op die me weer *Flux Capacitor werpen. (Louk will get this one, if he reads this, hahaha).

http://www.discogs.com/Nino-Lopez-Project-Experience/release/59474

Waarschuw beheerder
Natuurlijk! Je ziet toch meteen die enorme energie. :P

Het zijn overigens ook zijn eigen vocals op al die tracks.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee okay maar dan was trance energy een echt vooruitsyrevend feestje dan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja vette set was dat haha. Ik stond er toen ook en heb daar ook zijn maatje Mauricio/Mauguzun ontmoet. Achteraf meegelopen met Fabian en in de trein gezeten, had ie zijn enorme zwaard bij zich waar hij al tijdens die set mee rondzwaaide. Wat een energie heeft die man :)
Waarschuw beheerder
Hele vette platen Rob. 1 voor 1 prima!

Uitspraak van DjDark op vrijdag 16 december 2011 om 16:05:
Natuurlijk! Je ziet toch meteen die enorme energie. :P

Wat een verschil met de eerder genoemde clowns! Dit is puur, prachtig om te zien. Zeer aanstekelijk.
Uitspraak van Nostic op vrijdag 16 december 2011 om 17:59:
Achteraf meegelopen met Fabian en in de trein gezeten, had ie zijn enorme zwaard bij zich waar hij al tijdens die set mee rondzwaaide. Wat een energie heeft die man :)

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostic op vrijdag 16 december 2011 om 17:59:
Ja vette set was dat haha. Ik stond er toen ook en heb daar ook zijn maatje Mauricio/Mauguzun ontmoet. Achteraf meegelopen met Fabian en in de trein gezeten, had ie zijn enorme zwaard bij zich waar hij al tijdens die set mee rondzwaaide. Wat een energie heeft die man

Ik heb dat setje ook nog meegemaakt.. Moest toch een traantje wegpinken toen ik besefte dat De allerlaatste Trance Energy, het optreden van Proteus bevatte..
Waarschuw beheerder
Nog zo'n pareltje

~~~~
Louk zei:

Condor - Sky [Final Chapter]
Transa - Supernova [UG]
Mixmen vs DJ Jan - U Make Me Feel [Anaconda]
Klubbingman - Dreaming For A Better World (DJ Tandu + Allan McLoud Mix) [Session Group]
Expension - High Danceity [Rewind]
Marc La Cruz + Ace Da Brain - The Hive! [Chaos]
Bettnasser - Attack [Tunnel]
Ricky Effe - Sector 30 [BXR]
Doggystle - The Fly (Tube Mix) [Nothing]
Trance Generators - You Can't Stop Us [Shogun]
Atrazin - In Paradise (Mass In Orbit Mix) [Fuse]
Skysurfer - Colours [Overdose]
~~~~
Wat heeft de man toch een ongelofelijke smaak :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op vrijdag 16 december 2011 om 19:26:
Nog zo'n pareltje

Bij ons in de lokale discotheek :') draaide ze die altijd samen met:

Alleen dan een andere remix, namelijk de No Time Mix, maar die staat niet op youtube.

http://www.discogs.com/Bocca-Traxx-Out-Of-Time/release/565799

Beide op vinyl liggen :) Kan wel eens kijken of ik die niet op youtube kan gooien

Deze dus:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 69437, 22984}
Waarschuw beheerder
Aaaaah Fabian! Ik heb ook nog de eer gehad om met dit genie te afterren!

De man maakt tegenwoordig goeie energieke technoplaten dus ik hou Fabian nog wel in de gaten :)

Ik lees nu ook via Facebook dat Joe-E uit de harddance scene stapt.

Hoewel ik zijn precieze drijfveer niet weet, kan ik me er wel iets bij voorstellen. Hier op het forum zie je duidelijk dat de scene veel te klein is voor het aanbod. Hoewel enigzins brutaal zijn altijd wel nodig is om succes in de muziek te krijgen, is deze scene zo klein geworden dat de veehandschoen (ooit door Sixth Sense in de discussie gegooid) een absolute noodzaak is geworden.

Mensen, doe de oogkleppen af en kijk wat er nog meer gebeurt op muziekgebied. Het zal je muzikale ontwikkeling en plezier in het luisteren, maken en draaien van muziek ten goede komen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morzzz op zaterdag 17 december 2011 om 15:20:
Hoewel ik zijn precieze drijfveer niet weet, kan ik me er wel iets bij voorstellen. Hier op het forum zie je duidelijk dat de scene veel te klein is voor het aanbod. Hoewel enigzins brutaal zijn altijd wel nodig is om succes in de muziek te krijgen, is deze scene zo klein geworden dat de veehandschoen (ooit door Sixth Sense in de discussie gegooid) een absolute noodzaak is geworden.

Mensen, doe de oogkleppen af en kijk wat er nog meer gebeurt op muziekgebied. Het zal je muzikale ontwikkeling en plezier in het luisteren, maken en draaien van muziek ten goede komen :)

Wat bedoelde hij me de uitdrukking veehandschoen?

MBT laatste zin van je, echt onzinnig om dat hier te droppen, veruit de meeste trouwe posters zijn zeer open minded en luisteren al heel breed ;)
Waarschuw beheerder

Je zou toch zweren dat het Scot Project is... :D
(L)
Waarschuw beheerder
Ik weet of iemand zich hier op tweede kerstdag overdag gaat vervelen, maar ik heb goed nieuws :p

Op tweede kerstdag om 12.00 uur (GMT+1) zend FearFM Hard mijn 5-uur durende jaarmix uit. Eigelijk was 5 uur nog steeds te kort want ik heb er meer dan genoeg tracks niet eens ingekregen, maar ik ben toch blij met het resultaat.

In het begin is er techtrance, daarna techdance, vervolgens hardtrance en als laatste hardstyle van dit jaar dat meer op early hardstyle lijkt dan op het spul van tegenwoordig. Plus echt een paar plaatjes nieuwer werk die mij dit jaar toch op een of andere manier hebben gepakt door hun originaliteit, maar iig geen lange breaks en kaasmelodieën.

En mocht je niet in staat zijn om op tweede kerstdag te luisteren, dan word hij herhaald op donderdag 29 december, ook om 12.00 uur.

Stream: http://www.fear.fm/radio/player/hard
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geck-o op zondag 18 december 2011 om 20:40:
Je zou toch zweren dat het Scot Project is...

Ja en nee.. de percussie en basslijnen zijn precies J.k. Walker, maar de melodielijnen zijn heel erg Scot.
al is die lichte distortion weer typisch iets van Italiaanse komaf.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geck-o op zondag 18 december 2011 om 20:40:
Je zou toch zweren dat het Scot Project is... :D
(L)

Geniale plaat is dat!

Ter ere aan de man die gister jarig was :)
Waarschuw beheerder
Zegguh.. mensen zullen waarschijnlijk wel weer er tegenin gaan, maar als je goed naar deze plaat luistert..

... hoop ik dat er meer van dit soort spul uit gaat komen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op maandag 19 december 2011 om 20:32:
Zegguh.. mensen zullen waarschijnlijk wel weer er tegenin gaan, maar als je goed naar deze plaat luistert..

Lekker plaatje hoor! Tjokvol energie, dat moet men hier toch ook aanspreken! :)

Ik vond 'One' trouwens ook een vette track, voordat die snertvocals er overheen gingen, that is ;)
Waarschuw beheerder
Sympathiek initiatief, ik zie zelf eigenlijk weinig verschil met HQ ;) Gemiste kans voor open doel wat mij betreft dan ook, het was een mooie kans om diverse (meer en andere) hardere stijlen bij elkaar te brengen.

Busho Mix

01. KloneZ Vs Busho - Wreak Havoc (Original Mix) [Wreak Havoc]
02. Nick The Kid - Enigma (Andrea Montorsi Remix) [Hindsight Digital]
03. Myler - Immoral Values [Digitally Infected]
04. Mike Steventon - Another Way [K405]
05. Shu - Flawed (Original Mix) [Virus Audio]
06. Hardforze Meets Audio Damage - Hard Shit (DJ Medowz Remix) [HARD]
07. Busho - Within [GT Oldschool]
08. Max B Grant - Open Your Mind (DJ Neo Mix) [Blutonium]

Guest Mix: Iain Cross

01. Iain Cross - The Rule [audio:tech]
02. Iain Cross - Music Maker [Atmosphere]
03. Iain Cross - Next Phaze [Atmosphere]
04. 1st Impression - Nomad Bootleg - [CDR]
05. Nomad vs Wragg & Log:one - Relentless [Atmosphere]
06. Wragg & Log:one vs Iain Cross - Run For Cover [Atmosphere]
http://www66.zippyshare.com/v/95704676/file.html

Aanrader!

Iets anders.

Style: A tribute to UK Hard Trance legend Weirdo

http://sonicrampage.org/guestmixes/gs/GirdlerSynthetic-LostWorld(AWeirdoTribute).mp3

Tracklisting:

01. Captain Tinrib – 2001 – The Final Frontnose (Weirdo Remix) (Tinrib)
02. Weirdo – Curva Peligrosa (Tinrib)
03. Weirdo – Secret Of Life (Recover)
04. Weirdo – The Other Side (Tinrib)
05. Weirdo – Phantasm (Tinrib Digital)
06. Weirdo – Exotic Particles (Tinrib)
07. Weirdo – Fair Warning (Tinrib)
08. Weirdo – Whiplash (Tinrib)
09. Weirdo – I Know A Plaice (Tinrib)
10. Weirdo – Beyond (Vicious Circle)
11. Weirdo – Evil Eye (Recover)
12. Weirdo – Photic Zone (Tinrib)
13. Weirdo – Devil’s Plaything (Tinrib)
14. Weirdo – Vinyl Warning (Tinrib)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op maandag 19 december 2011 om 20:32:

Zeker vette track, vooral vanwege de dubstep sounds. En vanwege ik al jaren fan ben van Pendulum.
Knife Party is namelijk een project van Pendulum duo Rob Swire and Gareth McGrillen's.
Buildup is erg vet!
Waarschuw beheerder
Had het via iemand anders vernomen inderdaad.. eens ff meer zoeken van Knife Party.

Geweldig!! ideaal voor mij die instrumental.. zit zelfs een oldschool tribute aan een ons niet onbekende groep in..

Wie weet welke ik bedoel?
laatste aanpassing