Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 338093x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op vrijdag 23 oktober 2009 om 19:34:
Voor het eerst dat ik negatieve berichten over Alternate hoor

- Het niet fatsoenlijk noteren van gegevens
- Het niet doorgeven van gegevens
- Beschuldigingen naar mijn kant werpen
- Fatsoenlijk verstaanbare helpdeksmedewerkers heb ik ook niet aan de telefoon gehad

Had ik al verteld dat ze mijn reparatie zogenaamd als SPOED hadden betiteld.. waarna ik vervolgens van 27 november tot 23 januari geen PC tot mijn beschikking heb gehad?

Nee.. Alternate heeft in ieder geval wat mij betrefd afgedaan qua het bestellen van samengestelde PC's.

Ik wacht nog altijd op een antwoord van gigabyte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PieterH op vrijdag 23 oktober 2009 om 18:04:
Zn set was een beetje te kort, dus heb dr stukkie megamix ingepleurd... nu is Gatty from the dark south of Australia, heeeeeeeeeeeeele donkere set dit dus be prepared!

Ah okay.. dat verklaard een hoop.. de rest van zijn set was namelijk enorm energiek, maar plotseling leek het kwalitatief qua bitrate ook achteruit te gaan?

Kun je hier overigens iets mee Pieter, als ik er nog iets langer aan werk?

http://www.zshare.net/audio/669131801945b28e/

Dhr. Sixth Sense heb ik al maanden geleden een Project file van mijn Violin's hell plaat gegeven, maar die heeft ie nog altijd niet gemasterd..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DjDark op vrijdag 23 oktober 2009 om 20:29:
- Het niet fatsoenlijk noteren van gegevens
- Het niet doorgeven van gegevens
- Beschuldigingen naar mijn kant werpen
- Fatsoenlijk verstaanbare helpdeksmedewerkers heb ik ook niet aan de telefoon gehad

Had ik al verteld dat ze mijn reparatie zogenaamd als SPOED hadden betiteld.. waarna ik vervolgens van 27 november tot 23 januari geen PC tot mijn beschikking heb gehad?

Nee.. Alternate heeft in ieder geval wat mij betrefd afgedaan qua het bestellen van samengestelde PC's.

In dat geval zou ik gewoon met PC en al naar de winkel gaan, en niet vertrekken voor het gefixed is.

Lees nu op tweakers dat de aftersales niet al te best is idd:o
Waarschuw beheerder
is het jullie trouwens opgevallen dat ondanks die hele triplet hardstyle met hardcore kiks rage dat showtek daar niet aan meedoet?
vind ik wel cool. ze zijn zelf een beetje toendertijd over een grens gegaan wat harde kiks betreft, maar ze hebben aardig wat gas terug genomen. verfrissend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op vrijdag 23 oktober 2009 om 20:59:
In dat geval zou ik gewoon met PC en al naar de winkel gaan, en niet vertrekken voor het gefixed is. Lees nu op tweakers dat de aftersales niet al te best is idd

Geen eigen auto, geen rijbewijs, Wonend te venlo, op kamers in Apeldoorn..

Bemoeilijkt het mij om eventjes voorbij te hupsen bij Alternate en daar mn PC neer te pleuren, om vervolgens te wachten tot ie klaar is.

De vorige keer heb ik dan ook de PC op laten sturen door een kennis van me die een koeriersbedrijf heeft. :P

tis enorm lastig controleren wat die gasten daar nou precies uitvreten of juist niet uitvreten.. daarom probeer ik nu zoveel mogelijk te doen wat een oplossing zou kunnen bieden, zonder hun nodig te hebben..
Die verzending kost vervolgens natuurlijk ook weer geld.. dus als het met een Bios update op te lossen is.. wil ik dat eerst zeker weten.. Ik weet verder ook niet of een Bios update ervoor kan zorgen dat je geen gegevens meer op je HDD kan lezen? Geen flauw idee van.

Maar dank voor het meedenken.. Ik vermoedde wel al dat nog niemand hier dit probleem eerder tegen gekomen is.. ik sta er zelf ook enorm van te kijken dat zoiets heden ten dagen nog mogelijk is.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 23 oktober 2009 om 21:18:
is het jullie trouwens opgevallen dat ondanks die hele triplet hardstyle met hardcore kiks rage dat showtek daar niet aan meedoet?
vind ik wel cool. ze zijn zelf een beetje toendertijd over een grens gegaan wat harde kiks betreft, maar ze hebben aardig wat gas terug genomen. verfrissend.

Ze hebben zich puur op de UK gericht, is ook de reden waarom ze door veel hardstylepubliek in NL worden uitgekotst. Maar ja, ze veroveren wel de wereld, denk dat ze bijzonder hoog gaan eindigen in de DJ mag 100 dit jaar. En dan bedoel ik echt top 20. Zou me niks verbazen :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 23 oktober 2009 om 22:15:
is ook de reden waarom ze door veel hardstylepubliek in NL worden uitgekotst

ik denk dat het ze geen reet kan schelen. in NL hebben ze alles gehaald wat er te halen is op hardstyle gebied. het zou voor hun dom zijn om hier nog ambtities te hebben. en tja uitgekostt, ik zit niet in de hstyle scene maar wil je zeggen dat als ze hier geprogrameerd worden dat ze uitgejouwd worden? triest publiek dan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DjDark op vrijdag 23 oktober 2009 om 21:50:
Ik weet verder ook niet of een Bios update ervoor kan zorgen dat je geen gegevens meer op je HDD kan lezen? Geen flauw idee van.

Een flash van je bios is niets anders (ff simple gezegt) dan een rommetje updaten op je moederbord. Dit rommetje zorgt ervoor dat alles op je mobo word aangestuurt, je mobo stuurt weer alle andere apperaten aan in je PC. Gaat dit niet goed, werkt je hele pc niet meer. Gaat die gewoon niet aan. Vroagah kon dit nog wel eens gebeuren. Tegenwoordig hebben ze der handige tooltjes voor en kan het bijna niet meer verkeerd gaan. Tis echt niet zo moeilijk, gewoon goed de instructies lezen. Als je het zelf niet aandurft, vraag dan iemand uit je buurt met een beetje hardware kennis dit te doen.

On topic:

Als die het weer doet kan je weer harddance maken ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op vrijdag 23 oktober 2009 om 20:32:
http://www.zshare.net/audio/669131801945b28e/

wat een irritant deuntje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op zaterdag 24 oktober 2009 om 00:27:
ik denk dat het ze geen reet kan schelen. in NL hebben ze alles gehaald wat er te halen is op hardstyle gebied. het zou voor hun dom zijn om hier nog ambtities te hebben. en tja uitgekostt, ik zit niet in de hstyle scene maar wil je zeggen dat als ze hier geprogrameerd worden dat ze uitgejouwd worden? triest publiek dan.

zijn ze niet uit los gebroken uit HET boekingsagency? volgens mij geeft dat nogal veel strubbelingen met de grote organisaties (die ze minder boeken), allerlei belangenverstrengelingen, die haaks staan optimale muziek aanbod

mbt nederlandse danspubliek is idd (grotendeels) triest, las v/d week interview met fedde le grand, die gaf ook aan dat het Nederlandse publiek flink klote is, staan liever de sms-en hoe tof ze het hebben dan dat ze dansen

als ik sommige filmpjes zie en het enthousiasme van het buitenlandse publiek, dan kan ik me goed voorstellen dat ze liever daar draaien dan hier

Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 23 oktober 2009 om 21:18:

album gecheckt, veel lyrics viel me op, interactieve tracks (met publiek, zoals here we fucking go)andere kick, idd niet op nederland gericht maar uk (en rest van de wereld), sommige tracks blijven best wel hangen (world is mine)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 55359, 17262}
Waarschuw beheerder
Showtek is inderdaad een kant op gegaan waarmee ze internationaal een heel groot publiek aanspreken.

Veel mensen in NL lopen dit af te zeiken, maar de heren openenen wel deuren voor hardstyle in het buitenland. Het is een beetje vergelijkbaar met Tiësto en Armin met de nederlandse trance sound toendertijd. De jongens hebben in NL alles al gedaan en hebben gewoon gekozen voor de volgende stap.

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan meer van de sound die ze nu maken, al vond ik hold us back wel errug vet, maar de manier waarop de heren nu carriëre maken kun je alleen maar respect voor hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op zaterdag 24 oktober 2009 om 12:33:
las v/d week interview met fedde le grand, die gaf ook aan dat het Nederlandse publiek flink klote is, staan liever de sms-en hoe tof ze het hebben dan dat ze dansen

dat leert het publiek weer van de dj`s.
want die zijn vaak ook met hele andere dingen bezig dan draaien.:yes:
Werkzaam bij Theracords
Artiest {SHOWLIST artist 27401, 141762, 66294, 127628}
Waarschuw beheerder
zucht.... wat een gezeik das ook typisch NL! Als ik draai geniet ik van wat ik draai en ga ik uit mn dak! Moet wel zeggen dat dat er dan in NL raar uitziet met een stilstaand publiek :P

Wat dat betreft I love the UK en ook Noord Amerika, daar gaan mensen ook echt uit hun plaat!
Waarschuw beheerder
moet nog steeds een fatsoenlijke camera kopen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op vrijdag 23 oktober 2009 om 14:21:
http://robin-dj-w.hyves.nl/

vind de melodie rond 1.08 mooi klinken

thema 'mistakes' spreekt me ook aan, maar is in wat ik hoorde nog niet helemaal uitgewerkt
Artiest W
Waarschuw beheerder
tnxs lita .. nee hij is idd nog niet helemaal uit gewerkt qua melodie opzich wel moet alleen nog wat extra riffjes bouwen en met een tip van peter een andere basssound. dus ben nog wel ff zoek.
Waarschuw beheerder
FL 9 ---> Gross beat

PQ en ik zijn enthousiast :P

Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=FCK_04igjcw

D-NRG - Paranormal Activity

Uit op 31 oktober op een nog onbekend label (mysterieus houden:D)

Voor m'n set op Halloween, comments welkom:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PieterH op zaterdag 24 oktober 2009 om 16:36:
Moet wel zeggen dat dat er dan in NL raar uitziet met een stilstaand publiek :P

lijkt mij in ieder geval vreselijk als je plaatjes draait en mensen bewegen er niet op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op maandag 26 oktober 2009 om 00:05:
lijkt mij in ieder geval vreselijk als je plaatjes draait en mensen bewegen er niet op

of buiten gaan roken...
Waarschuw beheerder
een dj die buiten gaat staan roken , vet no nooit an gedacht ook om te doen
Waarschuw beheerder
Yay! Vrijdag Dundee awaits, zin in zeg :D dat deze maandag maar snel genoeg voorbij gaat!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op maandag 26 oktober 2009 om 01:36:
een dj die buiten gaat staan roken , vet no nooit an gedacht ook om te doen

humor

Uitspraak van PieterH op maandag 26 oktober 2009 om 11:37:
Dundee

crocodile dundee?
Waarschuw beheerder
nee Australie staat voor februari op de planning :D deze vrijdag is t schotland :P
Artiest {SHOWLIST artist 69437, 22984}
Waarschuw beheerder
Meneer Jim Justice, ik zag u elders op het forum spreken over Virus A, B, C en de voor mij bijzonder interessante Powercore variant.

Kunt u eens meer vertellen over uw ervaring hiermee, en wat mij moet tegenhouden om een Powercore kaartje + Virus plugin in huis te halen?
Waarschuw beheerder
hey man, ik zou even de hele discussie even nalezen!
er zijn veel dingen die je moet afwegen die best persoonlijk zijn als je moet kiezen tussen PCO en vir TI

even op een rijte.
voordelen POCO virus:Prijs.
Nadelen: met één POCO kaart kan je slechts 4 parts (dus 4 aparte sounds) gebruiken. wil je meer mag je nog een kaart kopen.
Het is dus een virtuele Virus B. best beperkt nog aan mogelijkheden vergeleken met de TI.
Hoor ook verhalen ovet instabiliteit.

Voordelen TI:
waar zal ik beginnen. 16 parts dus aan sounds kom je niet tekort. (in praktijk trekt ie niet 16 parts overigens, maar
Je zal niks tekort komen.
TI is ook meteen een dikke low latecy soundcard waarmee je ook de atomizer kan gebuiken. (zoek ztomizer op in youtube en houd je handdoekje in de buurt.)
Niet te vergeten: je hebt een geile bak waar je lekker aan kan draaien.
Nadeel:prijs. alhoewel ze steeds goedkoper worden en je ze nogmakkelijk kan verkopen als je hem beu bent of whatever.
Waarschuw beheerder
Thanks voor de informatie man :)

Tuurlijk zou ik ook graag die knoppen voor me willen hebben, maar ik word niet vrolijk van het analoog opnemen van de Virus A, B of C en geld is ook een issue bij mij.

Ik zie de Powercore PCI kaartjes voor tussen de 200 en 250 weggaan op marktplaats. Kwa instabiliteit zal mijn investering in een goed moederbord zal zichzelf gaan terugbetalen denk ik :)

Die TI is machtig mooi speelgoed maar nog altijd onbetaalbaar voor mij. Ik ga voor de powercore oplossing! :D
Waarschuw beheerder
donateur
FL 9 is trwns uit, eindelijk trekt ie quadcore... here we go :D
Waarschuw beheerder
volgens mij trektie nog geen uad core hor charly .... maar kan het mis hebben.

en is al een tijdje uit .... heb em denk ik al weken op me pc staan gistere toevallig alles over gezet. EINDELIJK werkt ook me z3ta es gewoon heerlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij trekt ie ineens maar de helft van wat ie normaal aan CPU trok, één van mn laatste tracks kon ik niet normaal afspelen in 8 omdat de CPU m op 99 er steeds uitknalde. Nu komt ie niet boven de 50, dus voor zover ik weet trekt ie nu wel quadcore.
Waarschuw beheerder
ik heb idd ff na gekeken bij fl 8 trok hij idd geen quad .. nu zag ik wel dat FL het een en ander verdeelt .. zo verdeelt hij VST wel over quad maar VST FX's niet dus ook geen VSTi's.

wel raar trouwens want ik zat met 8 ook al op quad core en ging draarbij nooit over de 50 heen . en heb et voor de gein getest ik had geloof ik 15 NEXUS lopen waarvan zeker e helft pads waren en ik merkte zodra ik er wat release bij gooide dat hij het moeilijk ging krijgen.

ff iets anders :

die genesus VST heb jij er ook problemen mee dat zodra hij aan slaat hij een paar seconde erna de boel een beetje laat trippen?? in een projectje heb ik er gelukkig alleen last van als ik hem rendeer niet meer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
klopt, heb tzelfde probleem :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op zondag 25 oktober 2009 om 15:51:
FL 9 ---> Gross beat PQ en ik zijn enthousiast

Charly mij op negeren staan ofzo? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op maandag 26 oktober 2009 om 21:09:
en heb et voor de gein getest ik had geloof ik 15 NEXUS lopen waarvan zeker e helft pads waren en ik merkte zodra ik er wat release bij gooide dat hij het moeilijk ging krijgen.

gelukkig maak je geen soundtrack voor films dus in praktijk zal je aan 10 nexux genoeg hebben :S

charly jullie gebruiken weleens ableton voor live. Is er iets wat je tegenhoud om van FL over te stappen op ableton live? Ik ben er zelf erg over te spreken. automation tekeken en routeren van wat je ook maar kan verzinnen is echt zo goed geregeld.
kan me niet voorstellen dat FL dat overtreft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 oktober 2009 om 18:37:
http://www.youtube.com/watch?v=FCK_04igjcw D-NRG - Paranormal Activity Uit op 31 oktober op een nog onbekend label (mysterieus houden) Voor m'n set op Halloween, comments welkom

Kun je die vocal niet beter in de track geplaats krijgen?

Het ligt er nu te dik bovenop dat je hem ergens vanaf hebt geknipt zegmaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op maandag 26 oktober 2009 om 21:51:
gelukkig maak je geen soundtrack voor films dus in praktijk zal je aan 10 nexux genoeg hebben

ik maak alleen maar sounds ... nog geneens tracks ... en het was idd gewoon om te kijken wat me Pc aankon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 26 oktober 2009 om 21:30:
klopt, heb tzelfde probleem

kee wel irritant als je net een bepaald stukkie een aantal keren opnieuw wil checken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 oktober 2009 om 18:37:
http://www.youtube.com/watch?v=FCK_04igjcw

D-NRG - Paranormal Activity

Als je me zou vertellen dat die plaat 5 jaar oud was, zou ik je ook geloven:s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DjDark op maandag 26 oktober 2009 om 21:48:
Charly mij op negeren staan ofzo?

Haha nee hoor, ben erg vergeetachtig en onoplettend ;)

Uitspraak van Jim_Justice op maandag 26 oktober 2009 om 21:51:
charly jullie gebruiken weleens ableton voor live. Is er iets wat je tegenhoud om van FL over te stappen op ableton live? Ik ben er zelf erg over te spreken. automation tekeken en routeren van wat je ook maar kan verzinnen is echt zo goed geregeld.
kan me niet voorstellen dat FL dat overtreft.

Peter is de Ableton master, ik moet me er nog een keer in verdiepen, snap er nog geen hol van. Moet ff een keer bij Corjan kijken hoe ie dat allemaal flikt. Maar moet zeggen dat ik de interface van FL 8 en 9 (9 nog beter zelfs) erg goed en prettig vind werken. Nieuwste track in 2 dagen compleet afgemaakt, nieuw record en dat komt allemaal door hoe makkelijk FL tegenwoordig in elkaar zit.
Waarschuw beheerder
je zal pas weten als je een keer hebt vergeleken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op maandag 26 oktober 2009 om 23:10:
je zal pas weten als je een keer hebt vergeleken!

FL werkt makkelijker en sneller dan Ableton, alleen de sound interface van ableton is wel stukken beter.

Uiteindelijk maakt het geen fuck uit waar je mee werkt, maar wel wat je eruit krijgt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nazzz op maandag 26 oktober 2009 om 23:38:
Uiteindelijk maakt het geen fuck uit waar je mee werkt, maar wel wat je eruit krijgt.

helemaal waar, tenslotte kan je ook te voet naar groningen vanuit amsterdam, maar met de trein ben je wel sneller!
Buiten dat, nieuwe software met andere invalshoeken kunnen je wel weer op hele andere ideeën brengen waar je niet tegenaan zou lopen als je in je eigen gewende omgeving blijft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op dinsdag 27 oktober 2009 om 09:10:
nieuwe software met andere invalshoeken kunnen je wel weer op hele andere ideeën brengen waar je niet tegenaan zou lopen als je in je eigen gewende omgeving blijft.

maar dat heb je met FL tog ook , elke editie wordt beter en beter .... het is misschien niet de beste software maar tis wat nazz al zegt .. tis de kok niet de keuken
Waarschuw beheerder
plaatje van de week.

Boeit niet dat ie ouder is. :P

Leuk joh die Vengeance sample in 't begin. en einde.

BTW, ik krijg zowaar kippenvel van dat Fausto interview..

verdomd ik had eerder geboren willen worden.. :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In het algemeen gezegd, als producer is het altijd goed om in ieder geval even te hebben gestoeid met andere software. dat is mijn mening.
Waarschuw beheerder
ja dat kan best .... en wat je zegt klopt ook je kan er idd ineens een andere kijk op hebben .. dingen die je misschien nooit tegen ben gekomen in FL zal je waarschijnlijk in cubase , abelton , fuck misschien wel in MAGIc tegen komen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op dinsdag 27 oktober 2009 om 13:25:
verdomd ik had eerder geboren willen worden.. :(

dan ben je ook eerder dood vriend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op dinsdag 27 oktober 2009 om 13:25:
verdomd ik had eerder geboren willen worden

dit heb ik morzz ook al zo vaak horen zeggen (nah ja horen via msn dan) hahahahah ben erg blij dat ik het heb mee mogen maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd met de 31000e post Jim:flower: