Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 338024x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing
Artiest W
Waarschuw beheerder
shit ik heb verleden week wat beloofd (nieuwe mix) maar die moet deze week dan echt online komen ..... beloofd beloofd.

was eigenlijk recording night 2 night maar zat lekker met Nostic te ouwehoeren ...

beware of 2010 !!!!
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op woensdag 21 oktober 2009 om 20:20:
fuk die hokjes!

Mhhh ach was best in een leuk hokje vanacht!
Werkzaam bij Theracords
Artiest {SHOWLIST artist 27401, 141762, 66294, 127628}
Waarschuw beheerder
http://www.junodownload.com/products/1474311-02.htm

Yay! Hij is uit, mn nieuwe release :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PieterH op woensdag 21 oktober 2009 om 19:57:
Labeleigenaren op forums posten? dat KAN toch helemaal niet

idioot gedoe, zo creëer je een veels te grote afstand naar je fans en er is vaak al zo´n grote kloof

in de uk hcc scene komen veel van de djs op forum bijv. om discussie aan te gaan, promotiemixen te plaatsen enz. dat werkt heel goed

Uitspraak van Jim_Justice op woensdag 21 oktober 2009 om 20:20:
fuk die hokjes!

100% mee eens, wat zou het mooi zijn 1 dj, voor de hele avond die van alles en nog wat draait

Hardcore underground is uit! http://www.juno.co.uk/ppps/products/369036-01.htm

Wat ik al beluisterd heb, vind ik vooral cd4 helemaal te gek.

Tracklist ervan

1. Devastate - Mood Music
2. DJ Yousake & Buzzmasta - Spiral Life
3. Invader & Cube::Hard - Use Of Weapons
4. Kevin Energy vs DJ Rx
5. Grimsoul - After Quality
6. Gammer - Ambient Angels
7. Ephexis - Sick Seduction
8. Solution & Ephexis - Elements
9. Sharkey - Lotek
10. RaverRose vs Thermal Force - Eternal Cannon
11. Lost Soul - Ragnarok
12. Oli G - Jasmine
13. Lost Soul - Beyond Salvation
14. Solution & Ephexis - Requiem
15. Lost Soul - Axiomatic System
16. Grimsoul - I'll Bring The Storm
17. Pain On Creation - Adaptation
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb gistere een piep kleine preview gezet op me hyves .... van en nieuw projectje

check me player voor MISTAKES

http://robin-dj-w.hyves.nl/
Waarschuw beheerder
Lekkere open-minded set! Zo divers hoor ik ze graag.

http://www.zshare.net/audio/673369374e8a3685/

Faithless - Insomnia (De Donatis Mix)
AWOL - 5.4.3.2.1. (Come On)
DJ Tomcraft - the mission club mix
Format 1 - Solid Session (dj misjah xxxlarge mix)
Inner City - United (reese hardcore mix)
Eq-Lazer - The Heartbreak
Dave Clarke - Wisdom To The Wise (original mix)
Poltergeist - Vicious Circles (spirit level mix)
GTO - Pure (g-force mix)
Psychonautic Experiments - Flood (original mix)
Pulsedriver - Somthing For Your Mind (Club Mix)
Fix - Flash (original mix)
Brain 4 - Dangerous to Remain
Dj Wag - Man On The Moon (dj scot project rmx)
DJ Yanny & DJ Gollum - Shadows and Lights (Orginal Mix)
Exit Eee - Epedemic (Straight From Heaven Mix)
Focus - I m On Push Overdoze Remix
Interactive - Mobilé
Jay Ray - Activated
Ningún artista - House trap II_High on the edge (original`96)
Kai Tracid - So Simple
Cores - Hypnose
Gravity Force II - File 003
DJ Tim & Ortega - Heartbreak (hard break mix)
Spectrum - Reincarnation (original mix)
Brain 2 - Something For Your Mind (Accent Mix)
Caution Acid - 303 State (original mix)
Tony De Vit - I Don't Care Original Mix
The Prodigy - One Love (original mix)
Zolex - Mono Sound (original mix)
Acen - Window In The Sky (monolythikmaniak mix)
NRG - I Need Your Love (naughty naughty remix)
Weathermen - Thunderflash
Rave Crusader - Agent Orange (out of the world mix)
DJ Hooligan - Mystic Culture
Tomcat - I'm Still Free
Dj Fury - Chaos
Marc Smith vs. Safe N' Sound - Identify The Beat
Noize Suppressor - Hell Fire
Scott Majestik - Body Slam (Ghetto Pimp Remix)
Dj Ricci & MC Hair - Funk & Jam
Jon The Dentist - The Silmarillion
Davie Forbes - The Final Cut
Jon The Dentist Presents The Omen - The Rythm The Rebel
Renata Ricciardi - Return Of A Looney
Moka DJ - Swith on Power (Cocorico' Team RMX)
EVA - Eva Is A Bitch
B.C.Kid - The Classic Style
Protect System - Arachnophobia (original mix)
Diplomat - Brainwave
Scott Brown & Omar Santana - Criminal Minded
DJ Paranoide - Red Alert
sharkey - Insane Asylum.
Toni Salmonelli - Hey! - (Buzzy's Ragga Mix)
Brainiac - The Rhyme Goes On
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lusty - November 2009 Promo Mix

http://www.sendspace.com/file/3s5be4

1. Ben Stevens & Andy Farley - Catwalk
2. Olive Grooves - Think Pink
3. DOH - Funky Town
4. BK - Rave Monkey (JP & Jukesy Remix)
5. Jimmy Dean - Sabotage
6. Ben Stevens & Paul Maddox - Melting Pot
7. Venkman - Disco Trip
8. Andy Farley & Sam Townend - Mouse Shack
9. Curve Pusher - Tarpon Point
10. Lusty & Bonzo - Feel Good (Curve Pusher Remix)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op woensdag 21 oktober 2009 om 13:18:
misschien een idee om www.zshare.com te gebruiken?

Misschien een idee om MyDropbox te gebruiken?
https://www.getdropbox.com/referrals/NTE1ODY3MDY5

Met zshare, megaupload etc. heb je de kans dat Google het oppikt en voila, je hele track staat online voor mensen waar de track misschien niet voor bedoeld is.... (zo heb ik al heel wat tracks gevonden van mensen die het waarschijnlijk naar een platenlabel wilde sturen o.i.d. maar ja, Google ziet alles en dus is zoiets beschikbaar nog voordat het platenlabel het gehoord heeft....)

Met Mydropbox heb je daar geen last van, je kunt ook datgene wat je publiek zet nog even veranderen door een nieuwe versie, waarbij de link die je dan afgeeft hetzelfde blijft...

even deze link gebruiken met mijn referralnummer erin en dan krijg ik 250 MB extra ruimte om spul te uploaden, maar jij krijgt dat dan ook bovenop de standaard van 2 Gig die je hebt om dingen te uploaden.... (dus 2,25 gig voor jou):

https://www.getdropbox.com/referrals/NTE1ODY3MDY5

Meer info:
http://gewoonhandig.punt.nl/#519904
Waarschuw beheerder
Ok mocht ik ooit weer een andere PC bestellen/samenstellen..

Dan NO way!!! weer een gigabyte moederbord.. wat een gezeik..
schijnt overigens dat ik niet de enige ben met problemen met dat ding.

Oplossing.. tot nu toe nog geen.. bios Flashen met nieuwste update schijnt te kunnen helpen, maar ik weet 't niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op woensdag 21 oktober 2009 om 18:31:
meeste labels laten NOOIT wat van zich horen

Dat is inderdaad zo... en dan vraag ik me af waarom niet... krijgen labels echt 100 demo's binnen per dag ofzo???.... Gewoon een standaard mailtje met de mededeling dat de track of mail ontvangen is zou al leuk zijn... Maar nu heb ik soms het idee dat ik tracks voor J-L opstuur.... (toch maar zelf een label starten dan?... Als ik wist wat daar allemaal bij komt kijken zou ik het misschien wel doen... zou er eindelijk weer wat goede hardtrance en uplifting trance uitkomen en niet alleen maar die saaie ASOT-trance waar de meeste labels patent op hebben tegenwoordig.....)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DjDark op donderdag 22 oktober 2009 om 22:07:
Ok mocht ik ooit weer een andere PC bestellen/samenstellen..

Je hebt tog garantie?

Uitspraak van DjDark op donderdag 22 oktober 2009 om 22:07:
Oplossing.. tot nu toe nog geen.. bios Flashen met nieuwste update schijnt te kunnen helpen, maar ik weet 't niet

Gewoon doen, is niet zo moelijk. Wel ff opletten dat je de goede flashsoftwate hebt hebt. Maar tegenwoordig zijn eigenlijk alle borden wel beveiligt tegen verkeerd flashen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
I feel u man. en je hebt weer wat space erbij! wat een uitvinding man! u rock!
echt mega man. geen ads, helemaal niks meer man. kunnen labels zonder moeite de tracks luisteren!
ik kan me voorstellen dat veel labels niet 40 seconden w8en nadat ze door hebben dat ze moeten kiezen voor niet premiun of wel enz.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 23 oktober 2009 om 00:22:
I feel u man. en je hebt weer wat space erbij! wat een uitvinding man! u rock!

Nice.... Ik vind het ook echt een uitvinding!... Ik heb het op 2 PCs staan zodat ik daar heel makkelijk tussen kan switchen en altijd de meest up to date versie heb van een file/muziekproject waaraan ik werk, tevens nog als backup voor mijn belangrijke files op de PC bij mijn ouders enkele kilometers verderop... stel dat hier brand uitbreekt o.i.d. (laten we het nooit hopen) dan heb ik in ieder geval nog wat up to date files op hun PC staan... dus ideaal voor jezelf als je meerdere computers hebt om bestanden te synchroniseren en ideaal om even een track/setje o.i.d. te plaatsen... Nooit meer gedoe met Yousendit, zshare, megaupload o.i.d. aangezien het uploaden gewoon lekker automatisch op de achtergrond gebeurt en de files automatisch veranderen of verwijderd worden als ik ze op de PC verander of delete....
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan heel simpel verklaren waarom de meeste labels niks terugsturen hoor. Heb je enig idee hoeveel crap er bij elk label binnenkomt? Tegenwoordig kan iedereen in fruity of cubase duiken en wat samples verkrachten. En dat wordt allemaal opgestuurd en men verwacht dat een label dat serieus neemt. Hebt een tijd geleden ook wel eens voor Excessive gedaan, gewoon op alle sites een oproep geplaatst om nieuwe produkties naar me toe te sturen. Dan zit je dus echt met 50 tracks waarvan de tranen over je wangen rollen (van het lachen welteverstaan) en 1 track die ok klinkt, als je mazzel hebt. Als je dat elke week meemaakt, kan ik me voorstellen dat je denkt: 'jammer voor de getalenteerde mensen, maar ik reageer alleen nog op tracks die we willen signen'. Dus de goeden lijden als het ware een beetje onder de slechten.
Waarschuw beheerder
Jaaaaa vandaag is t zover!

Wat? Nou dit:

http://www.hardshockers.de/gfx/293etr4.png

:D
Waarschuw beheerder
ja aan de ene kant begrijp ik die labels stiekem ook wel een beetje maar schrijf dan niet dat je binnen 2 weken een reactie krijgt. Scantrax is wel cool. die persen zelf op hun plaat nog even duidelijk NO DEMOS WANTED. nou dan heb je ballen vind ik.
Waarschuw beheerder
nou wij krijgen flink veel demo's binnen en die krijgen ook netjes binnen 1 week bericht :)
Waarschuw beheerder
en dat is nou waarom we je zo cool vinden :)
ik ga snel naar de promo luisteren thera, heel hectische week met school...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lisa Lashes in de Matrixx 19-12 :)

Eerst Yoji nu Lashes, nieuwe trend?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PieterH op vrijdag 23 oktober 2009 om 11:53:
nou wij krijgen flink veel demo's binnen en die krijgen ook netjes binnen 1 week bericht :)

grappig, dat je met normaal gedrag zo opvallend kan zijn!

Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 23 oktober 2009 om 08:33:
Dan zit je dus echt met 50 tracks waarvan de tranen over je wangen rollen (van het lachen welteverstaan)

jongens hebben misschien wel erg hun best gedaan

Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 23 oktober 2009 om 08:33:
Als je dat elke week meemaakt, kan ik me voorstellen dat je denkt: 'jammer voor de getalenteerde mensen, maar ik reageer alleen nog op tracks die we willen signen'. D

blijf het asociaal vinden, zelfde als je veel sollicitaties krijgt en alleen die mensen bericht die je interessant vindt, en de rest hoort niks, dat kan gewoon niet

part of deal als je demos ontvangt is dat er een boel ongeschikt spul bij zit, laat weten of het iets voor je is of niet en bedank de persoon voor het toesturen en wens hem succes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op donderdag 22 oktober 2009 om 12:06:
ik heb gistere een piep kleine preview gezet op me hyves .... van en nieuw projectje

check me player voor MISTAKES

niemand ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op vrijdag 23 oktober 2009 om 12:50:

ik vind te kort om het goed te kunnen beoordelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PieterH op vrijdag 23 oktober 2009 om 09:43:
http://www.hardshockers.de/gfx/293etr4.png

Vet, maar ik zit helemaal in de techno door het dance event al klinkt het vrolijke plaatje wat ik nu hoor wel even lekker, maar ga mijn gedachten toch weer laten verdwijnen in de muziek van www.xt3radio.nl, maar als ik morgen wat meer in de stemming wil komen voor de solo van Pavo kan dat in elk geval door naar hardshockers.fm te surfen.

Charly & Nazzz on the rocks gister in een Amsterdams luzxe kroegje was lekkere muziek en ben heel benieuwd waar de heren dat blik blonde vrouwen hadden gevonden.
Artiest {SHOWLIST artist 55359, 17262}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op vrijdag 23 oktober 2009 om 13:09:
ben heel benieuwd waar de heren dat blik blonde vrouwen hadden gevonden.

gekocht op de markt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op vrijdag 23 oktober 2009 om 12:56:
ik vind te kort om het goed te kunnen beoordelen

ja is et idd ook zag dat ik alsnog de verkeerde versie had gedaan hahaha ga zo een echte snip uppen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nazzz op vrijdag 23 oktober 2009 om 13:18:
gekocht op de markt

Hebben ze daar ook blikjes half om half made in holland?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op vrijdag 23 oktober 2009 om 13:09:
maar als ik morgen wat meer in de stemming wil komen voor de solo van Pavo kan dat in elk geval door naar hardshockers.fm te surfen.

Heeeey! Tot morgen in Haarlem dan :D ik ben dr ook bij!
Waarschuw beheerder

mistakes sneak peak ..... 2minuten , check de player
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op vrijdag 23 oktober 2009 om 12:49:
blijf het asociaal vinden, zelfde als je veel sollicitaties krijgt en alleen die mensen bericht die je interessant vindt, en de rest hoort niks, dat kan gewoon niet

part of deal als je demos ontvangt is dat er een boel ongeschikt spul bij zit, laat weten of het iets voor je is of niet en bedank de persoon voor het toesturen en wens hem succes

Precies... Als je bericht terug krijgt (of het nu een afwijzing is of niet) dan weet je tenminste dat de track is aangekomen, maar als je niets terugkrijgt weet je helemaal niet wat er is gebeurd, misschien een lost-in-space-mail die nooit is aangekomen o.i.d...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 23 oktober 2009 om 10:56:
Scantrax is wel cool. die persen zelf op hun plaat nog even duidelijk NO DEMOS WANTED. nou dan heb je ballen vind ik.

ben ik het niet mee eens.:no:
ik zie het meer als nieuw talent geen kans willen geven.
Waarschuw beheerder
Misschien scouten ze wel op de Track it Down sites, want om daar het kaf van het koren te scheiden is al een hele klus met al die digitale labels die erop los releasen, maar dan ben je wel een stukje verder in het proces!

Uitspraak van dj W op vrijdag 23 oktober 2009 om 14:21:

Owkee vette mixen in die player!

Ik zou meedoen aan harddance search for the new Scott Project!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op vrijdag 23 oktober 2009 om 14:29:
ben ik het niet mee eens.:no:
ik zie het meer als nieuw talent geen kans willen geven.

ja okay maar liever zo dan dat mensen open staan voor demos maar nooit wat terug laten horen.
Ik denk dat ze gewoon vet achter lopen met hun eigen releases...zoveel artietsen op dat level die degelijk spul leveren, ik denk dat gewoon overkill is aan wat ze zelf zouden kunnen releasen in een jaar. en ze hebben wel degelijk nieuw talent kans gegeven. gostosa bijvoorbeeld :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 23 oktober 2009 om 15:35:
gostosa bijvoorbeeld

Niet zo denigrerend over willem z'n nieuwe speeltje :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op vrijdag 23 oktober 2009 om 15:18:
Owkee vette mixen in die player!

Ik zou meedoen aan harddance search for the new Scott Project!

yeah right !!!! tnx anyway
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 23 oktober 2009 om 15:35:
Ik denk dat ze gewoon vet achter lopen met hun eigen releases...zoveel artietsen op dat level die degelijk spul leveren, ik denk dat gewoon overkill is aan wat ze zelf zouden kunnen releasen in een jaar. en ze hebben wel degelijk nieuw talent kans gegeven. gostosa bijvoorbeeld

Denk het ook, label heeft gewoon geen nieuwe artiesten nodig, neemt niet weg dat het producerswereldje gesloten is, ivoren toren gedrag en soms wat arrogante trekjes heeft

Uitspraak van Flexy op vrijdag 23 oktober 2009 om 15:18:
harddance search for the new Scott Project!

klinkt als een nieuwe tv show, 'harddance liefhebber zoekt nieuwe koning'

Uitspraak van Nazzz op vrijdag 23 oktober 2009 om 16:06:
denigrerend over willem z'n nieuwe speeltje

is het liefde? of pure geilheid?
Waarschuw beheerder
we zijn on air trouwens! www.hardshockers.fm het hele weekend lang! Nu vette oude acid hardtrance
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PieterH op vrijdag 23 oktober 2009 om 16:32:
we zijn on air trouwens! www.hardshockers.fm het hele weekend lang! Nu vette oude acid hardtrance

Gefeliciteerd met 1 jaar, had ik nog niet gedaan, dus bij deze! Afgelopen jaar zaten er aantal meer dan aardige tracks voor me bij. Niet altijd mijn smaak, maar kan sowieso de authenticiteit waarderen. Daarnaast vind ik het tof om te zien dat iemand z'n eigen weg gaat, risico neemt, vanuit passie handelt en daarmee succesvol kan zijn, dat vind ik behoorlijk inspirerend. Qua tracks is vooral voor mij 'again and again' van absolute topklasse, kan er bijv. super goed op hardlopen.

Weet je of de sets worden opgenomen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MagicSjeup living in OZ op vrijdag 23 oktober 2009 om 00:04:
Je hebt tog garantie?

die heb ik zeker.. er zijn dan wel al 11 maanden van voorbij, maar Ik heb nog garantie ja. (in totaal 24 maanden staat op de rekening)
De reden dat ik de PC niet weer zo snel op ga sturen is, omdat ik wil voorkomen dat ik net als vorige keer weer dik 2 maanden moet lopen mailen met die onnozele klantenservice van Alternate.. (helaas tis erg genoeg dat ik het moet zeggen, maar die mensen hebben er nog minder verstand van dan ik)..

Daarom probeer ik dus eerst die BIOS te flashen, maar dat ga ik net wat je zegt niet zomaar doen, zonder dat ik zeker weet dat het niet anders kan, heb dan ook al rondgekeken op andere forums en ben enorm veel mensen tegengekomen met dezelfde klachten.. op het duitse forum van Gigabyte zijn er zelfs 16 pagina's gewijd aan dit type moederbord van mij.

Heb zelf ookal mijn vraag op t forum van Gigabyte voorgelegd.. die komen tot nu toe alleen met een slap: 'Je voeding doet het niet goed en je krijgt waarschijnlijk binnekort nog meer problemen'.

Daar heb ik weer op gereageerd en nu wacht ik dan ook wéér op een reactie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PieterH op vrijdag 23 oktober 2009 om 16:32:

Thanks voor de tip Pieter!! Enorme vette set hoor ik momenteel../ en plaat

:O

beukt door mn huiskamer.. (Thank heavens voor mijn altec Lansing FX4021 setje (L))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op vrijdag 23 oktober 2009 om 16:40:
Weet je of de sets worden opgenomen?

De 1e staat zelfs al online ;) http://lsdb.nl/set/30209/Sinith_-_Theracords_Anniversary_Weekend__23-10-2009.html

Nu is het Stana providing the beats!!

Uitspraak van Love is the answer op vrijdag 23 oktober 2009 om 16:40:
Qua tracks is vooral voor mij 'again and again' van absolute topklasse, kan er bijv. super goed op hardlopen.

:roflol: hardlopen, niet aan gedacht dat ie daarvoor goed zou zijn, maar super om te horen dat je m zo vet vindt!!

Uitspraak van DjDark op vrijdag 23 oktober 2009 om 16:46:
Thanks voor de tip Pieter!! Enorme vette set hoor ik momenteel../ en plaat

Check vooral uit die set van Sinith dan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PieterH op vrijdag 23 oktober 2009 om 17:12:
hardlopen, niet aan gedacht dat ie daarvoor goed zou zijn, maar super om te horen dat je m zo vet vindt!!

wie weet wat mensen allemaal doen op je muziek..

Tja, voor hardlopen is die echt heel erg geschikt, geeft goed de 'maat' aan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PieterH op vrijdag 23 oktober 2009 om 17:12:
Check vooral uit die set van Sinith dan

Ik zie Mauguzun er al tussen staan (y)

downloading naa mn Stick... progress [....................|]

Done! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja die theracords server is lekka schnell :D
Waarschuw beheerder
Nu zwakt stana een beetje af. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op vrijdag 23 oktober 2009 om 16:20:
is het liefde? of pure geilheid?

is het niet gewoon een bussiness case? poging tot dan. kan me niet voorstellen dat scantrax dit even voor willem doet omdat ze elkaar zo mogen.

enne wat bios flashing betreft zouje garantie kunnen vervallen als je hem echt verneukt. wat goed kan met bios flash.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op vrijdag 23 oktober 2009 om 17:45:
Nu zwakt stana een beetje af. :P

Zn set was een beetje te kort, dus heb dr stukkie megamix ingepleurd... nu is Gatty from the dark south of Australia, heeeeeeeeeeeeele donkere set dit dus be prepared!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 23 oktober 2009 om 17:47:
me niet voorstellen dat scantrax dit even voor willem doet omdat ze elkaar zo mogen

Gostosa released op Scantraxx Reloaded, das het sublabel gerunt door Willem. Hij bepaald wat er uitgebracht word.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DjDark op vrijdag 23 oktober 2009 om 16:41:
De reden dat ik de PC niet weer zo snel op ga sturen is, omdat ik wil voorkomen dat ik net als vorige keer weer dik 2 maanden moet lopen mailen met die onnozele klantenservice van Alternate.. (helaas tis erg genoeg dat ik het moet zeggen, maar die mensen hebben er nog minder verstand van dan ik)..

Voor het eerst dat ik negatieve berichten over Alternate hoor:o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nazzz op vrijdag 23 oktober 2009 om 18:47:
Gostosa released op Scantraxx Reloaded, das het sublabel gerunt door Willem. Hij bepaald wat er uitgebracht word.

dus je denkt dat dov helemaal geen vinger van de pap heeft van dit hele gostosa project?
Is de website, videoclip en fotoshoot ook uitgebracht onder de sublabel van scantrax zonder enige goedkeuring van dov of financiele hulp van het scantrax potje? Ik ken die hele willem niet en ook dov niet maar prophet is niet groot geworden door debiel platenbeleid.
En wat releasen betreft gaat er geen plaat de deur uit welke sublabel van scantrax dan ook waar prophet niet acher staat. Hij gaat niet zin eigen graf graven. En we weten ook allemaal dat als je gostosa in haar eentje in een studio gooit dat ze niet verder dan hyves komt dus waar hebben we het over eigenlijk.
laatste aanpassing