Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 333350x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
LITA's fanclub wordt steeds groter:roflol:

Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Love is the answer op donderdag 30 april 2009 om 19:19:
Ik sta daar zelf ook niet zo bij stil, maar dit is toch anders. Dan vind je zelf toch ook wel? Betreft K-dag en een mogelijke aanslag tov Koninklijk huis en slachtoffers zijn Nederlands, daar heb je toch meer mee dan anonieme Afrikaan.

We zijn wss niet allemaal zo Koningshuisgezind als jou. Maar of het nou om een koning(in) gaat of een anonieme Afrikaan. Het is allebei net zo erg. Maar omdat iemand van het koningshuis meer aanzien heeft dan een Afrikaan moeten we alles maar platgooien?

Zo kan je er idd over denken, mijn feestgevoel was in ieder geval helemaal weg. Kan zijn dat voor een ander het leven gewoon door gaat. Mij deed het in ieder geval veel.

Klote voor je.....:aai: Het heeft ons ook niet onberoerd gelaten, maar we zijn gewwoon verder gegaan. Zoals alles in het leven verder gaat.

Uiteraard bedoel ik niet dat je respectloos en asociaal bent, maar dat ik dit een respectloze en asociale actie vind

Dan moet je het ff anders brengen, maar goed, jij heb jouw gedachte erover, wij ( de dj's en DDOD) de onze.
Ik heb iig een prachtige dag gehad en ik denk velen met mij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 april 2009 om 19:33:
We zijn wss niet allemaal zo Koningshuisgezind als jou. Maar of het nou om een koning(in) gaat of een anonieme Afrikaan. Het is allebei net zo erg. Maar omdat iemand van het koningshuis meer aanzien heeft dan een Afrikaan moeten we alles maar platgooien?

Ik ben helemaal niet Koningshuisgezind. Maar een aanslag op een symbool die staat voor Nederland doet mij wel veel. Bovendien is het een aanslag op Koninginnedag.

Als mens identificeer je nu eenmaal meer met iemand die op je lijkt, zelfde taal spreekt, zelfde land woont en waarmee je verbonden voelt. En dat heb je met iemand die je kent, meer dan met iemand die je niet kent. Wil uiteraard niet zeggen dat het ene leven meer waard is dan het andere.

Klote voor je.....

was idd klote, en erg schokkend, dat zoiets kan gebeuren, kleine variant van 9-11

Het heeft ons ook niet onberoerd gelaten, maar we zijn gewwoon verder gegaan

Dat snap ik dus niet vanuit mijn perspectief. Wellicht denk je er later anders over.

Dan moet je het ff anders brengen, maar goed, jij heb jouw gedachte erover, wij ( de dj's en DDOD) de onze

Zal ik volgende keer doen. Ik ga wat te veel uit van dat een goed verstaander aan een half woord genoeg heeft (ik leg wat mij betreft een duidelijk verband tussen het draaien en de betiteling van deze handeling).

Ik heb iig een prachtige dag gehad en ik denk velen met mij.

Voor mij onbegrijpelijk dat mensen dat kunnen zeggen, gezien dat wat er gebeurd is.. Wellicht maakt het wel uit, als je voor de tv het live het hebt gezien (zoals ik) of dat je al feestend op straat staat.

Ik denk zelf dat veel mensen helemaal geen prachtige dag hebben gehad, maar diep geschokt zijn en dat hun dag in treurnis is geëindigd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Love is the answer op donderdag 30 april 2009 om 19:39:
kleine variant van 9-11

:roflol: Je begrijpt natuurlijk wel dat dit een lachwekkende vergelijking is......:roflol: Een Suzuki Swift en een Monument vs 2 vliegtuigen in het WTC.....

Wellicht denk je er later anders over.

Kan je rekenen? Reken er niet op.

Voor mij onbegrijpelijk dat mensen dat kunnen zeggen, gezien dat wat er gebeurd is..

Prima zin om alles weer te herhalen wat er al gezegd is maar ik ga geen energie meer in je steken.

Jij vindt dit, ik vind dat. Prima, laten we het hierbij laten dan. Ik ga nog even wat van m'n avond maken. Ik hoop dat jij dat ook doet en dat je niet met je benen opgetrokken op de bank gaat zitten kniezen over wat er vandaag gebeurd is. Daar is het leven tekort voor. :bye:
Artiest W
Waarschuw beheerder
feestje plat leggen come on dude ...... vond et erg wat er gebeurt is , cker weten ... maar om nu heel het land plat te leggen what ever .. nee als ze iemand uit et koningshuis te pakken hadden gehad dan was het andere koek geweest ... nu tog niet .. dan maar respectloos en tokkie ... ook goed.

anonieme Antiliaan

die is ook overleden ... hierbij.

Goos als je erbij was geweest had je ool los gegaan er werd ZOHOOO VET gedraaid van begin tot eind.
Knalluh met een super grote K.

Verder wil ik er niet veel over kwijt ... want het bederft wel mijn feest stemming. En de nasleep , gedachtes over et SUPER VETTE FEESIE.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 april 2009 om 19:52:
Je begrijpt natuurlijk wel dat dit een lachwekkende vergelijking is

dit zijn beelden die net als 9-11 beklijven, alleen de impact v/d beelden is geringer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op donderdag 30 april 2009 om 20:55:
de impact v/d beelden is geringer

!!!!even Apeldoorn bellen !!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op woensdag 29 april 2009 om 06:41:
Hoe was het daar verder Dre in de favoriete uitgsaanslocatie van deze claustrofoob?

Ik vond het een lekker feesie hoor Mark...Vooral in de main werd goed gedraaid! Maare...Mijn uitgaanslocatie zal het niet worden... Ben nu al 4 keer naar In Qontrol geweest en 4 keer heb ik moeite om de uitgang te vinden :lol:
Waarschuw beheerder
http://www.leidschdagblad.nl/nieuws/regionaal/leidenenregio/article4647740.ece/Koninginnedag_Leiden_afgelast

zo hoort het dus

Uitspraak van dj W op donderdag 30 april 2009 om 21:47:
!!!!even Apeldoorn bellen !!!!!

flauw en ongepast gezien de ernst van de situatie
Waarschuw beheerder
http://www.nu.nl/algemeen/1957209/meeste-steden-zetten-festiviteiten-voort.html

Over een besluit in Amsterdam, is lang overleg geweest. In de hoofdstad zijn duizenden mensen op de been en als alle evenementen worden afgelast, kan dit leiden tot gevaarlijke situaties.

Voorlopig gaan de feesten in Amsterdam gewoon door, maar worden ze wel ingekort.

Zo is er zang en dans op het Leidscheplein en het Rembrandtplein en op het Museumplein is een groot concert van Radio 538 aan de gang.

Radio 538 gaat het feest op het Museumplein in Amsterdam inkorten. Helemaal afgelast wordt het evenement dus niet. Dat heeft de gemeente Amsterdam bekendgemaakt.

Omdat de evenementen in Amsterdam geen officiële activiteiten zijn, valt het ook niet af te gelasten. Sommige artiesten geven wel aan dat ze niet meer willen optreden uit respect voor de slachtoffers, zoals De Toppers en Kane.

Volgens de NOS zijn maar weinig mensen die in Amsterdam aan het feesten zijn, op de hoogte van het incident in Apeldoorn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lol ben ik even blij dat ik die gast op ignore heb. wat een stakker. ben zet hem anders ook op ignore. scheelt echt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 1 mei 2009 om 06:56:
lol ben ik even blij dat ik die gast op ignore heb

Net wat RJ al zei: Z'n fanclub wordt steeds groter.

ben zet hem anders ook op ignore. scheelt echt.

Gisteren al meteen gedaan Jimmy, thanx. (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op donderdag 30 april 2009 om 23:17:
Sommige artiesten geven wel aan dat ze niet meer willen optreden uit respect voor de slachtoffers, zoals De Toppers en Kane.

Dit is waar ik het over had, spreekt mij dus aan.

ignore

ander woord is laf zijn of vluchten
laatste aanpassing
donateur
@ Love is the answer:

Ik ben vanaf het begin op de hoogte geweest omdat de tv binnen aanstond en heb alles meegekregen
Ik vind het vreselijk wat er gebeurd is, maar dank God dat er niemand bij was die ik kende, want dat had mij pas echt geraakt
Die loser is in ieder geval dood en ik geloof dat hij zijn verantwoording wel 'boven' mag gaan uitleggen of misschien eerder 'beneden'

En wat jij vindt, moet je vooral vinden, iedereen zijn eigen mening en ik respecteer dat

Zowel Dawn of Dance als D.D.O.D. als de dj's vinden het vreselijk wat er gebeurd is en als er bij wijze van wel gezegd was dat we hadden moeten stoppen hadden we dat ook direct gedaan, maar dat gebeurde dus niet.

Ik vind het persoonlijk niet netjes om mensen die je geeneens kent respectloos te noemen, maar vind het heel erg voor je dat je dag zo verpest is.

Verder was het dus echt enorm geweldig gisteren, alle drie de feesten waren een groot succes en lekker druk, maar ik ben echt kapot nu, mijn stem is weg en ben nog nooit zo blij geweest dat het 3 uur was en dat we konden stoppen
Jammer dat ik nu het gevoel heb dat ik daar bijna niets over mag zeggen.......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 1 mei 2009 om 12:05:
Die loser is in ieder geval dood en ik geloof dat hij zijn verantwoording wel 'boven' mag gaan uitleggen of misschien eerder 'benden'

Van mij had die wel in leven mogen blijven, z'n aardse straf had hij zeker verdiend

Ik vond het zelf ook wel lastig om te zeggen dat ik het respectloos en asociaal vind. Want ik weet hoeveel tijd, energie en liefde bijv. jij in dit soort feesten stopt. En om zo'n feest dan te stoppen, terwijl er vast een leuke sfeer was, fijn is om bekenden te zien en lekkere muziek te horen, dat is nogal wat. Zeker wellicht omdat het geen bekenden van je zijn.

Zelf vind ik dat er hogere waarden en normen zijn, dan feest vieren. Mijn zin in feesten was na het zien van de beelden in ieder geval helemaal weg. Ik snap dan ook niet, dat mensen toch gewoon feest gaan vieren, komt op mij hedonistisch, onverschillig en koud over. In dat opzicht vind ik de reactie van Kane en de Toppers erg sterk. Zij kiezen er voor om in deze (extreme) situatie niet op te treden.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 1 mei 2009 om 12:05:
Ik vind het persoonlijk niet netjes om mensen die je geeneens kent respectloos te noemen,

Uiteraard bedoel ik niet dat je respectloos en asociaal bent, maar dat ik dit een respectloze en asociale actie vind

Jammer dat ik nu het gevoel heb dat ik daar bijna niets over mag zeggen.......

Dat is in ieder geval niet mijn bedoeling. Mijn bedoeling was om een actie te benoemen, zoals ik die zie en dat ik in een dergelijke situatie voor iets anders had gekozen. Nl. dat ik niet had gedraaid cq feest had stop gezet, zoals in veel steden ook is gebeurd (naast dat in steden ook niks is afgelast-> schande!). Daarbij niet afhankelijk van het beleid van de gemeente, maar van wat mijn eigen normen en waarden zijn. Daarnaast hoop ik dat mensen nadenken over wat ze gedaan hebben. Zeker als ze nog eens de beelden tot zich daar laten dringen.

Hoe ik het verder zie is dat mensen nu eenmaal verschillend reageren op een bepaalde situatie. Waarin ik wel vind dat de ene reactie beter is dan de andere reactie en ja dat is normatief, maar volgens mij ontkom je daar ook bijna niet aan als je met elkaar in gesprek bent. Zonder dat ik daarbij het respect voor de mens achter de reactie verlies. Want een ieder doet wat hij/ zij naar beste denken meent te moeten doen.
laatste aanpassing
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op vrijdag 1 mei 2009 om 12:20:
Zelf vind ik dat er hogere waarden en normen zijn, dan feest vieren

Bitchen op het internet naderhand getuigt opzeker van jouw hogere normen en waarden.

Wat zou je dan willen? Allemaal zielig in een hoekje en zitten boe-hoe'en over hoe erg het allemaal wel niet is? Wat gebeurd is... Is gebeurd. Niets meer aan te doen (jammer genoeg).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op vrijdag 1 mei 2009 om 13:55:
Bitchen op het internet naderhand getuigt opzeker van jouw hogere normen en waarden

verklaar je nader?

Uitspraak van ®aven op vrijdag 1 mei 2009 om 13:55:
Wat zou je dan willen?

heb ik hierboven toch al gezet? Hieronder, na bijdrage van jimmy trouwens ook nog een stuk erover. Goede tekst vind ik, staat vrij goed weergegeven wat ik bedoel (ik besef ik was in eerste instantie wat kort in mijn beschrijving van mijn mening).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ik me niet vergis was de jonge die ter plekke was gestorven een antiliaan. echter hier hebben ze even hard gefeest. respectloos? nope. wel erg lief en schatig dat lita zich zo bekommert om het antiliaanse bevolking, dat siert je. zkr gezien het feit dat een antiliaan eigenlijk een annonieme afrikaan is die ooit heel vroeger slaaf was voor nederland. bedankt namens de antiliaanse bevolking LITA. NOT.
Waarschuw beheerder
Zwarte koninginnedag

Ik was vanochtend via de televisie getuige van het drama in Apeldoorn. Naar vanmiddag bleek een bewuste actie. Een aanslag op de koninklijke familie. Op Koninginnedag. In Apeldoorn worden festiviteiten direct afgelast. Hoewel in het hele land officiële feestelijkheden ook worden afgeblazen, gaan er ook heel veel (kinder)feesten gewoon door. Alsof er niets is gebeurd. En ik denk de hele dag maar één ding: wat moet er in Nederland gebeuren voordat we stoppen met feesten?

Zeker na de persconferentie vanmiddag: 4 doden en vijf zwaargewonden. In het ergste geval kan het dodental oplopen tot 9 (update 20.34 uur: aantal doden is gestegen tot vijf, vrijdagochtend werd bekend dat ook de verdachte is overleden). Voor het eerst sinds decennia gebeurt er zo’n drama op koninginnedag. En ik hoor vanmiddag - als ik besluit om in de buurt eens wat rond te kijken - biertje? Verbijsterd kijk ik naar het tafereel, maar besef dat de mensen nog niet door hebben wat er in Apeldoorn is gebeurd. Wat moet er in Nederland gebeuren voordat we stoppen met feesten? Veel officiële feestelijkheden - ik denk bijvoorbeeld aan Rotterdam en Middelburg - worden afgelast. Maar veel pas heel laat op de dag of zelfs helemaal niet.

In de middag sijpelt het dramatische nieuws mondjesmaat door op de festiviteiten. Er wordt in het dorp waar ik op dat moment ben voorgesteld om een concert te versoberen, ter nagedachtenis van. En ik denk: versoberen?
Als ik vanmiddag de persconferentie volg, en daarna getuige ben van een verklaring van een getekende en duidelijk aangeslagen vorstin, denk ik: wat moet er in Nederland gebeuren voor we stoppen met feesten? Ik kan me nauwelijks heugen dat de koningin kort na een drama zelf een verklaring geeft op televisie. Terwijl ik dit zie, denk ik aan die horden feestende, lallende mensen in het land. Wat moet er in Nederland gebeuren voor we stoppen met feesten? Is er dan niemand die bij zichzelf denkt ‘ik hoef even niet meer’ ?

Ik volg de discussie. Ik hoor over afwegingen van burgemeesters die vrezen voor de veiligheid als grote groepen mensen na afgelasting gaan ronddolen door de stad. En ja, ik snap die moeilijke overweging. Tegelijkertijd denk ik: zijn we dan allemaal zover weg, dat we na zo’n dramatische gebeurtenis niet even pas op de plaats kunnen maken? Uit piëteit met de slachtoffers en nabestaanden onze oranje-shirts uittrekken? Aanslagen komen nooit op gelegen momenten. Ook niet voor kinderfestiviteiten. Wat moet er in Nederland gebeuren voordat we stoppen met feesten?

Hoeveel doden moeten er dan wel vallen? Hoeveel doden moeten er vallen om kinderfeestjes te stoppen? Hoeveel drama moet er dan wel zijn? De Toppers en Kane kondigden vanmiddag aan niet meer op te treden op het Museumplein in Amsterdam: de enige juiste reactie. Top, vind ik dat. En de rest roept in koor: biertje? Het concert op het Museumplein wordt ingekort heet het dan. Niet zo vreemd als een aantal bands de eigen verantwoordelijkheid neemt en besluit niet op te treden.

Ik snap er niets meer van, staar met verbijstering naar wat er zich in Nederland voltrekt. Tegen organisatoren zeg ik: dit is een dag van rouw… En tegen iedereen die zich er zo op had verheugd zeg ik ook: dit is een dag van rouw. Bewust door de afzettingen rijden, recht op de bus met de koninklijke familie en tal van mensen meeslepend. Ik heb even helemaal geen behoefte meer aan een feest. Ik trek me terug en denk: wat moet er in Nederland gebeuren voordat we stoppen met feesten?

http://pzcindenhaag.wordpress.com/2009/04/30/zwarte-koninginnedag/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 1 mei 2009 om 14:52:
als ik me niet vergis was de jonge die ter plekke was gestorven een antiliaan. echter hier hebben ze even hard gefeest. respectloos? nope. wel erg lief en schatig dat lita zich zo bekommert om het antiliaanse bevolking, dat siert je. zkr gezien het feit dat een antiliaan eigenlijk een annonieme afrikaan is die ooit heel vroeger slaaf was voor nederland. bedankt namens de antiliaanse bevolking LITA. NOT.

warrig verhaal, misschien is een en ander door de negeer functie hem ontgaan,want ik heb het helemaal niet gehad over Antillianen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
01: Invader & Cube::Hard - Use Of Weapons (Dub Mix)
02: Substanced Vs Grimsoul - System Failure
03: Sam One - Supernova
04: Carbon Based & DJ Rx - Titor Quantum Theory
05: Ephexis & Solution - Pressure Point
06: Lost Soul - Human Being
07: Sharkey - Lotek (Oli G Remix)
08: Raverrose & Thermalforce - Eternal Cannon (DJ Rx Remix)
09: Lost Soul - Ragnarok
10: Alek Szahala - Lagash

http://www.ush.net/board/viewtopic.php?f=8&t=238626

Erg lekkere uptempo finrg, freeform
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=375]http://94.100.118.31/564300001-564350000/564321701-564321800/564321716_5_s8VB.jpeg[/img]

:cheer:

Waarschuw beheerder
Ik vind het werkelijk heel erg wat daar gebeurd is, vooral omdat het totaal onschuldige omstanders waren die allemaal zijn gestorven (plus de dader zelf maar dat boeit me niet, hoop dat ie flink pijn heeft gehad) maar ik snap verder niet zo waarom artiesten hun optredens (buiten Apeldoorn zelf) cancelen.... muziek is juist om mensen te troosten een wondermiddel...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Love is the answer op vrijdag 1 mei 2009 om 12:20:
Zelf vind ik dat er hogere waarden en normen zijn, dan feest vieren. Mijn zin in feesten was na het zien van de beelden in ieder geval helemaal weg. Ik snap dan ook niet, dat mensen toch gewoon feest gaan vieren, komt op mij hedonistisch, onverschillig en koud over. In dat opzicht vind ik de reactie van Kane en de Toppers erg sterk. Zij kiezen er voor om in deze (extreme) situatie niet op te treden.

die dader geilde ws ook op zoveel mogelijk (media-)aandacht die hij met zijn actie zou veroorzaken. ík gun hem dat niet, en zou er zeker niet mijn feestje door laten verzieken.

Waarschuw beheerder
Ik ben helemaal niet Koningshuisgezind. Maar een aanslag op een symbool die staat voor Nederland doet mij wel veel. Bovendien is het een aanslag op Koninginnedag.

Het is gewoon een laffe moord op 5 (of inmiddels nog meer?) onschuldige burgers. Ben zelf anti-monarchie, maar los van dat ik van mening ben dat je die met woorden dient te bestrijden, is het wel 'erg dom van die gozer... denkt ie nu werkelijk dat ie met een oud barrel een bus zo hard kan beschadigen dat inzittenden omkomen?
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
onderstaande uitspraak is niet van Ben maar van onzs lievelings-partyflocklid Lita
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 april 2009 om 18:56:
gezien de gebeurtenissen in Apeldoorn beter om dit af te gelasten, toch?!

Soms moet je een uitzondering maken op eerder gedane beloftes, dus nog maar een keer dan:

Gast natuurlijk doet het ons allemaal heel veel. Maar als je bij elke gebeurtenis, die net zo vreselijk is als deze, zou overgaan tot het afgelasten van evenementen, dan kom je de deur niet meer uit. Hoe ongelooflijk shortsighted ben je als je niet snapt dat in een stad als Amsterdam gewoon alles doorging? Gisteren waren er tussen de 1,5 en de 2 miljoen mensen in Amsterdam, stel je voor dat alles gestopt wordt en er moeten dus dik een miljoen mensen naar huis, dan wordt het toch een niet te overziene chaos? Dan vallen er zeker weten nog meer doden, worden mensen vertrapt etc. Maakte gisteren al een moment mee dat het bijna mis ging omdat het te druk was op een bepaald punt, moet je es indenken hoe groot de ramp wordt als iedereen tegelijk naar het Centraal Station trekt!

Daarbij slaat het nergens op om festiviteiten in Amsterdam te stoppen omdat er een niet te bevatten actie als deze in Apeldoorn heeft plaatsgevonden. Moet iedereen dan meteen met een sip gezicht rond gaan lopen? Ik kan er met mijn hoofd niet bij wat die kerel gedaan heeft, maar door zulke mensen feest ik nog harder en heb ik nóg meer behoefte aan een saamhorigheidsgevoel zoals dat op 'onze' feestjes altijd was en is. Voor iemand met de naam Love Is The Answer heb je er verdomd weinig van begrepen hoe belangrijk liefde is. There wouldn't be love without hate, hoe vervelend dat ook mag zijn. Zonder kwaad was er geen goed, en wees blij dat wij (neem ik aan) niet tot de groep van die gestoorde gek Karsten T behoren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Eeeeh Charel.........zoals je geciteert heb lijkt het net alsof ik het gezegd heb.....
Waarschuw beheerder
donateur
Haha sorry dude, kon ff nie anders omdat ik m op negeren heb staan. Zal t er ff onder knallen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 1 mei 2009 om 21:13:
omdat ik m op negeren heb staan

Wie niet? :roflol:
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
In de eerste plaats is het een tragisch incident wat uiteindelijk niemand heeft gewild en uiteindelijk nergens op slaat. Ik ben blij dat ik niet in de schoenen hoefde te staan van de slachtoffers die heel erg jammerlijk wel op het verkeerde stukje aarde stonden gistermiddag. Ik heb te doen met de vreselijke onzinnige pijn die lieve burgers zinloos hebben moeten doorstaan waarbij helaas veel te veel zielen van ons zijn weggerukt en heb te doen met de geliefden van deze zielen die hen nu moeten gaan missen en dat was gewoon echt niet nodig geweest.

Natuurlijk is het hoofdzakelijk het individu die dit op zijn geweten heeft en de beslissing heeft genomen in welke gekkigheid dan ook om tot deze daad te komen, maar denk dat we ons als maatschappij ook weleens achter de oren mogen gaan krabben, want je moet geen mietje zijn als je tegenwoordig aan de gecreerde verplichtingen van het leven wilt voldoen en ik kan best begrijpen dat je door deze maatschappij in ervaringen terecht komt die je kop geheel laten overkoken en denk dat we weleens naar systemen mogen gaan zoeken die iets minder druk op de ketel van elk zet zodat we niet meer over hoeven te koken!

Ik hoop dat er uiteindelijk niets bestaat dat mensen laat stoppen met feesten, maar er zijn wel gebeurtenissen waardoor de zin om te feesten tijdelijk kan verdwijnen of gewoon niet gepast voelt. Mij werd het rond drie uur op de straat verteld en nam het in eerste instantie in mijn gezelligheid als een grapje aan, maar toen toch iemand me er werkelijk van wist te doordringen ben ik gelijk naar een internetcafe gestruind om het uit te zoeken aangezien we wel een feestje aan het draaien hadden op de nationale feestdag.

De berichten die ik op het internet vond waren natuurlijk allerminst leuk en kon er even met mijn hoofd niet bij hoe deze schitterende dag met geen enkel wolkje aan de lucht zo in het zuurste water kon vallen door dit zinlooste geweld. Natuurlijk was mijn eerste gedachte dat we alles zouden moeten aflassen, maar al snel werd me duidelijk via internet en wat telefoontjes dat de organisatie in Amsterdam het feest eerder ging laten doodbloeien, maar zeer zeker niet gelijk de stekker er uit wilde trekken met alle gevolgen van dien.

Vanuit het internetcafe ben ik naar de Nachtzuster gelopen waar ik nog even heb genoten van het heerlijke feest wat we hadden gecreerd om door te lopen naar het museumplein om te polsen wat de mening van het volk op het plein was. Het volk werd op het moment van mijn aankomst ingelicht over het gewijzigde programma waarbij de eindtijd van het feest werd terug gehaald naar acht uur.

De stemming was daar op dat moment heel erg gelaten en ingetogen. Naar het drama toe waren ze heel meelevend en een beetje verdrietig dat deze mooie dag hiermee moest worden besmet, maar waardoor er een hele lieve sfeer heerste en mensen vonden het heel veilig om daar in het zonnetje met zijn alle te zijn en er toch nog op een gepaste manier een draai aan te geven om met een beetje beter gevoel richting huis te keren en deze negatieve energie niet al onze positeve feest energie te laten afnemen.

Zelf is muziek en dansen op dit soort momenten een hele belangrijke uitlaatklep en die kon ik goed gebruiken op dat moment, want er was nogal wat gebeurd en toen had ik nog steeds geen enkel beeld gezien en op het plein werd me duidelijk dat het volk hetzelfde ei kwijt moest en ook geen zin had om hem alles te laten verpesten en te laten eindigen in een grote chaos.

Bij QDODay hadden we geluk dat ons hoogtepunt was gepland in het midden van de dag en zodoende werd afgebouwd en niet werd opgebouwd waardoor rond zes uur toen het echt bij iedereen en alles was doorgekomen hele zuivere lekkere trance door de straat walmde en heb menig mens berustend in die muziek door die straat zien zweven wie waar over peinzend.

Er onstond in de uren daarna een warm gevoel van samenhorigheid tussen de mensen op de plaatsen waar ik kwam in de stad kwam en zodoende was er voor mij geen enkele twijfel om ook dr House gewoon door te laten gaan. Wel was ik erg blij dat de monitor het deze avond even had begeven en zodoende het volume niet de overtreffende trap had waadoor de bezoekers die er in een redelijk groot aantal waren vooral uit de wijk en onder het genot van hele relaxte house muziek met elkaar konden praten zodat die laatste draai van een heel bijzonder soort werd met grote samenhorigheid en universeele liefde voor iedereen en alles.

Vandaag is alles anders en zijn de beelden ook op mijn netvlies geland. Natuurlijk kan ik de reaktie van de mensen achter de buis begrijpen die het live hebben gevolgd. Het was behoorlijk mongool leip wat daar gebeurde en als dat op je netvlies zit dan heb je geen zin meer in een feestje dat kan ik best begrijpen, maar Amsterdam had een hele mooie dag weer cadeau gekregen van de Goden en er zat een hele goeie vipe in de stad die de mensen niet een twee drie wilde weggooien nu de griep heerst in de portemonnee en met de Mexicaanse griep opkomst.

De mensen hebben er het beste van hebben gemaakt en voor mijn gevoel op een vaak heel gepaste en gedeeste manier in hun gedrag want de dag verliep daarna zo ontzettend rustig voor mijn gevoel in verglijking met andere jaren en ben de organisatie van koninginnedag in Asmterdam ontzettend dankbaar voor de koers die ze hebben gevaren, want ik zag de bui echt hangen als de stekker er overal in een keer uit was gegaan.

Ik had het allerliefst dit hele nieuws nooit willen horen en dat die gek zijn auto had omgedraaid en naar huis was gereden zodat dit leed nooit was aangedaan, maar ik heb geen tijdmachine en mijn leven gaat zeker op dat soort momenten leven het leven verder en ben blij dat ik de dag die door deze dwaas een hele rare wending kreeg in mijn wereldje samen een beetje positieve draai hebben kunnen geven, want negatieve gedachten zijn zo destructief in onze samenleving!

En je mag van deze ziel aannemen dat de zielen die zijn gegaan zijn ge eerd in deze ziel en ondanks dat het voor mij gelukkig geen bekende zijn zullen zij een heel warm plekje krijgen in mijn ziel, want hun heengaan was voor deze ziel een hele bijzondere ervaring al zou ik veel liever willen dat er geen ruimte meer nodig is in mijn lieve zieltje enkel en alleen omdat er geen mens meer op het gekke idee zou komen en we in een allerliefste wereld zouden leven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jongens nu kappen .... door al deze bullshit vergeten we (lees worden we gedwongen) om het niet over het feest te hebben. Kom op hoe vet was het .... van begin tot einde (zover ik heb mee mogen maken ) en ben eerlijk ben blij dat ik wat eerder weg was uit Amsterdam want was opcker nacht werk geworden als ik tot laat was gebleven , ik was nu al RUIM 3 uur onderweg.

Zijn een aantal mensen die ik in het bijzonder ff wil bedanken:

als eerste me maatje Ben en me maatin (??) D. Voor hun gast vrijheid ... toen ik aankwam klonk de bus toeter al hee hier ben ik hoor , ik kom eraan OUWE !!! , eenmaal bij huie dijkstra had D me heerlijke luchtbedje al opgeblazen en lag ie kleine lieve vent al heerlijk te knorren. Daarna lekker door een paar uurtjes maar genoeg naar de nachzuster knalluh!!!

En natuurlijk DDODAAN , voor alle lieve woorden ;) (uknow) en ook voor haar moet , volhouding ect ect ect om elke keer WEER een VET feesie neer te zetten , natuurlijk met Flex.

als 3de ALLE dj's die er een super vet feesie van hebben gemaakt !!!!
en last u not least alle peeps die ondanks alles wel gewoon zin hadden , er waren en los gingen. HELEMAAL top.

Volgende keer moeten we echt alles vast leggen !!!! want dit was MEGA.

HQ stage in het klein. VOlgend jaar museum plein Daan , maar met minder nemen we ook genoegen.
Waarschuw beheerder
krijg nou wat ik zie nu pas die foto!!!!! MAFKETEL dat je erBENt

wass super vet vriend !!!

ik wil meer meer fotos en filmpies zien.
Waarschuw beheerder
Over gisteren wil ik maar twee dingen zeggen:

Jammer dat ie dood is, hij komt er zo veel te makkelijk vanaf.

en ten tweede.. Wat een bullshit dat je geen respect toont als je gaat feesten als zoiets gebeurd..

Dan geef je die gast dus blijkbaar wat hij wil, een feest gruwelijk verstoren.. en dat is hem dan ook gelukt..

Dat je feest wil niet zeggen dat je het niet erg vind dat zoiets gebeurd is.. Maar hoeveel mensen overlijden er ieder jaar door zinloos geweld? precies, haast ieder jaar wel een aantal.. Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is wat gebeurd is, maar dan zie je ook niet ineens dat iedereen moet stoppen met hun feesten.. en omdat het op koninginnedag gebeurt weer ineens wel?

puh-lease.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 1 mei 2009 om 21:13:
Haha sorry dude, kon ff nie anders omdat ik m op negeren heb staan.

Ben's id nr vervangen met dat van LITA.
Waarschuw beheerder
Adam M - Red Mix 2

https://rcpt.yousendit.com/682898488/dee0fcc341f9dffcdd5aeb3cb0d14337

JP & Jukesy vs Daley - WUGL (Nik Denton Remix) [CDR]
Base Graffiti - Tetra [Vicious]
Bang Brothers - I Wanna [Riot]
Andy Farley - Out Of Control (Farley's 2009 Remix) [Vicious]
Dave Curtis - This Is Vicious [CDR]
Jon BW Meets Superfast OZ - Magnafied [Tidy]
Karim - Begonia (Superfast OZ & DJ Kristian Remix) [Kaktai]
Glazby vs Maddox - Stranger Things [Vicious]
Defective Audio vs Matt Capitani - Shock Core [Vicious]
Base Graffiti vs Mr Clarke - Bassline Biscotti [Slave 7]
Imaginary Forces - KY Gives You Access [CDR]
Defective Audio - Psycho Rap [Deprivation Master Class]
Glazby vs Maddox - Gargantuan [Vicious]
Ben Stevens & Adam M - Orange Thrush [CDR]
Ian M - Crazy Pills (Adam M) [CDR]
Base Graffiti - Base E.P. Part 2 (Valex Remix) [CDR]
Test Tube Babies vs Nik Denton - Feel The Friction (Lucy Fur Remix) [Toolbox]
Weazle & Phatt Beats - Rumble In The Jungle [CDR]
Jody 6 - Kinetic [Vicious]
Artiest {SHOWLIST artist 55359, 17262}
Waarschuw beheerder
zooooo....

ben net in mijn zwaar aangetaste geheugen aant graven geweest om het tracklistje van Koninginnedag weer tevoorschijn te halen. Volgorde moet je me niet vragen, maar vind dat ik best een eind ben gekomen. als er iemand nog aanvullingen heeft, graag:

Hier kwam ik nog op:

Audio Psychos @ Q.D.O.D.:

Project One - Rate Reducer (Audio Psychos QNSDY Re-Edit)
Zany & The Pitcher - Guardian Angel
Tatanka - Tat's Mash-Up
D-Block & S-Te-Fan ft. MC Villain - Keep It Coming
Audio Psychos & Shadowphaxx - Something New (2009 DJ Tool)
Frontliner - Outside Spacer (Audio Psychos Re-Edit)
D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict
VA - Music Or Fame (Audio Psychos Mash-Up)
VA - The Motherfucking Sound Of our Power (Shadowphaxx Mash-Up)
Audio Psychos & Shadowphaxx - Systems
Audio Psychos & Shadowphaxx - It's Not Over
Zatox & The R3bels - Choirs
Frontliner - Rollin
Bison & meets The Quakers - I Got Tonight
VA - Caught By A Warmachine (Alphaverb Mash-Up)

ik heb het idee dat ik nog zeker 4 tracks mis :S Zal het bier wel geweest zijn (Flexy :respect:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Owww Robin het feest was meer dan geweldig laat daarover geen enkele twijfel bestaan. Sinds ik woensdagochtend ben begonnen met het verslepen van spullen en materialen is alles in een grote waan gegaan waar een hele goeie spirit omheen hing.

Organisatorisch was het soms wel erg zwaar maar door de vette feesten die er ontstonden werd die inspanning meer dan eens beloond. Muzikaal hebben we van het begin tot het eind de heerlijkste harder dance gebracht in allerlei facetten en ben van het zachte tot het harde op vele momenten heerlijk verwend en de tunnel of harddance die ontstond tussen de herenhoge huizen van de Albert Cuyp was boven al mijn verwachtingen. Wat een schitterend beeld gaf dat vanaf de brug aan het eind van de straat!

Ik heb ook wel een hele hoop gemist, maar ook dat had ik voor geen goud willen missen, want de tochtjes door de stad met onze engelse gasten waren vaak hilarisch en voor de heren een wonderlijk oranje avontuur en voor mij de mogenlijkheid om toch nog wat te struinen door de stad.

Het was dan ook een geweldig feest en zo ontzettend jammer dat een stomme mongool er zo een negatieve stempel op heeft weten te plakken. Niet alleen op mijn koninginnedag maar op die van alle feestvierders en al kan het koningshuis best zonder subsidie en als het echt zo een functie heeft dan moet ook de koningin of koning gekozen worden vind ik, maar het siert de koningin door te zeggen dat dit feest volgend jaar gewoon door moet gaan en als het aan mij ligt groter dan ooit want sommige dingen zijn van ons allemaal en als je daar aan komt dan zul je het weten ook!

Eerst dinsdag onze vrijheid maar eens vieren, want die was de afgelopen dagen echt wel even in het gedrang toen ik wilde verhalen hoorde over nooit meer koninginnedag al had ik dat in elk geval echt niet gepikt!
donateur
Uitspraak van MagicSjeup living in OZ op woensdag 29 april 2009 om 21:28:
Geniet er allemaal met volle teugen van!!! Leve DDOD, hoera hoera hoera!

Thanx lieverds :lief: :hug:

en je laatste koninginnedag, dat weet je toch nog niet, wie weet kunnen jullie in de toekomst een keer een maandje overkomen en dan net rond april ;)

peeps, ik ga nog een leuk verslag schrijven van de feesten, maar moet even kijken wanneer ik dat ga doen

Vanavond sowieso even chillen en een dansje doen in Studio 80, een perfecte manier om het weekend af te sluiten :yes:

Artiest {SHOWLIST artist 48220, 6267}
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een geluk dat het bij jullie wel door kon gaan....

Wij moesten helaas op last van de gemeente (Maarssen) ons hele feest stoppen :(
donateur
Jeetje, dat zuigt echt grote tijd :nocheer:

wij hebben inderdaad geluk gehad, al moet ik ook zeggen dat er het gerucht was dat alles om klokslag 20:00 buiten moest stoppen en dat hebben we dus ook echt gedaan, geen toegift o.i.d. en toen bleek het achteraf dus niet te hoeven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op vrijdag 1 mei 2009 om 23:27:
Dan geef je die gast dus blijkbaar wat hij wil, een feest gruwelijk verstoren.. en dat is hem dan ook gelukt..

Dat je feest wil niet zeggen dat je het niet erg vind dat zoiets gebeurd is.. Maar hoeveel mensen overlijden er ieder jaar door zinloos geweld? precies, haast ieder jaar wel een aantal.. Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is wat gebeurd is, maar dan zie je ook niet ineens dat iedereen moet stoppen met hun feesten.. en omdat het op koninginnedag gebeurt weer ineens wel?

Uitspraak van DjDark op vrijdag 1 mei 2009 om 23:27:
Wat een bullshit dat je geen respect toont als je gaat feesten als zoiets gebeurd..

Je weet niet of het zijn bedoeling was om het feesten te stoppen, kan me niet voorstellen dat dit zijn voornaamste doel was, waarschijnlijk was het voornaamste doel het doden van leden van het Koninklijk huis.

Wat het speciaal maakt is dat er bij deze actie, a) vele slachtoffers zijn gevallen, b) aanslag op de Koninklijke familie, geliefd bij vele Nederlanders en symbool voor Nederland, c) deze actie was uitgezonden op tv, en door veel mensen gezien d) Koninginnedag bestaat door het Koningshuis, we vieren de verjaardag van de Koningin, min of meer haar feest, het is haar en haar dierbaren (+ directe slachtoffers) dit dan overkomt

Kortom een boel speciale redenen die dit anders maken, dan andere acties van zinloos geweld. En meer reden om te stoppen. En daarmee bedoel ik met name de uitbundige feesten. Dus vooral met feestmuziek.

Respect, respectloos is wellicht wat te zwart-wit in deze, wat dan helpt is om het met een getal te benoemen. Als 1 het meest respectloos is, en 10 het meest respectvol. Dan vind ik doorgaan met feesten een 3.

Uitspraak van dj W op donderdag 30 april 2009 om 20:16:
an maar respectloos en tokkie ....

Eerlijke reactie, klasse!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 mei 2009 om 18:33:
muziek is juist om mensen te troosten een wondermiddel...

Daar zit idd ook wat in. Vraag blijf of je dat dan aansluitend moet doen, of later muziek moet inzetten.

Uitspraak van Flexy op vrijdag 1 mei 2009 om 22:18:
Natuurlijk is het hoofdzakelijk het individu die dit op zijn geweten heeft en de beslissing heeft genomen in welke gekkigheid dan ook om tot deze daad te komen, maar denk dat we ons als maatschappij ook weleens achter de oren mogen gaan krabben, want je moet geen mietje zijn als je tegenwoordig aan de gecreerde verplichtingen van het leven wilt voldoen en ik kan best begrijpen dat je door deze maatschappij in ervaringen terecht komt die je kop geheel laten overkoken en denk dat we weleens naar systemen mogen gaan zoeken die iets minder druk op de ketel van elk zet zodat we niet meer over hoeven te koken!

Zo denk ik er ook over. Is een boel mis in de maatschappij, mede daarom ook mijn opmerkingen mbt stoppen feest

Uitspraak van Flexy op vrijdag 1 mei 2009 om 22:18:
Ik hoop dat er uiteindelijk niets bestaat dat mensen laat stoppen met feesten, maar er zijn wel gebeurtenissen waardoor de zin om te feesten tijdelijk kan verdwijnen of gewoon niet gepast voelt. Mij werd het rond drie uur op de straat verteld en nam het in eerste instantie in mijn gezelligheid als een grapje aan, maar toen toch iemand me er werkelijk van wist te doordringen ben ik gelijk naar een internetcafe gestruind om het uit te zoeken aangezien we wel een feestje aan het draaien hadden op de nationale feestdag.

De berichten die ik op het internet vond waren natuurlijk allerminst leuk en kon er even met mijn hoofd niet bij hoe deze schitterende dag met geen enkel wolkje aan de lucht zo in het zuurste water kon vallen door dit zinlooste geweld. Natuurlijk was mijn eerste gedachte dat we alles zouden moeten aflassen, maar al snel werd me duidelijk via internet en wat telefoontjes dat de organisatie in Amsterdam het feest eerder ging laten doodbloeien, maar zeer zeker niet gelijk de stekker er uit wilde trekken met alle gevolgen van dien

Idd, waar trek je de grens. Voor de een ligt dat anders dan bij mij. Uit voorgaande discussie is duidelijk dat die per persoon (erg) verschillend kan zijn.

Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 1 mei 2009 om 21:01:
Gisteren waren er tussen de 1,5 en de 2 miljoen mensen in Amsterdam, stel je voor dat alles gestopt wordt en er moeten dus dik een miljoen mensen naar huis, dan wordt het toch een niet te overziene chaos? Dan vallen er zeker weten nog meer doden, worden mensen vertrapt etc. Maakte gisteren al een moment mee dat het bijna mis ging omdat het te druk was op een bepaald punt, moet je es indenken hoe groot de ramp wordt als iedereen tegelijk naar het Centraal Station trekt!

Dat is idd een goed punt. Amsterdam trekt de meeste bezoekers. Een grote stad als Rotterdam heeft wel meteen alles afgelast. Ik weet niet in hoeverre Amsterdam verschilt met Rotterdam qua aantallen bezoekers op Koninginnedag. In veel steden is een en ander afgelast. Artiesten als de Toppers, Kane en Ilse de Lange hebben hun optredens afgezegd. Wellicht waren er tussenoplossingen mogelijk geweest? Daarnaast denk ik dat je als dj, organisatie ook een eigen verantwoordelijkheid hebt, een eigen normen en waardensysteem. Daarnaast was dit feest klein, dus stoppen met dit feest zou niet leiden tot ongeregeldheden, wat mij betreft dus geen goed argument. De gemeente kan dan wel zeggen dat je door mag gaan. Maar wat vind je dan zelf? En als dit feest nu gehouden was in een kleine stad? Wat was er dan gebeurd? Alleen omdat er anders (wellicht?) nog meer doden zouden vallen is het afgelast? Dus er kan nooit iets voordoen waardoor het uitbundig vieren van Koninginnedag gestopt wordt?

Opvallend trouwens dat de mening 'stoppen met feesten' vooral ingenomen wordt door ouderen en vrouwen.

Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 1 mei 2009 om 21:01:
Daarbij slaat het nergens op om festiviteiten in Amsterdam te stoppen omdat er een niet te bevatten actie als deze in Apeldoorn heeft plaatsgevonden. Moet iedereen dan meteen met een sip gezicht rond gaan lopen? Ik kan er met mijn hoofd niet bij wat die kerel gedaan heeft, maar door zulke mensen feest ik nog harder en heb ik nóg meer behoefte aan een saamhorigheidsgevoel zoals dat op 'onze' feestjes altijd was en is. Voor iemand met de naam Love Is The Answer heb je er verdomd weinig van begrepen hoe belangrijk liefde is. There wouldn't be love without hate, hoe vervelend dat ook mag zijn. Zonder kwaad was er geen goed, en wees blij dat wij (neem ik aan) niet tot de groep van die gestoorde gek Karsten T behoren.

Dat is het andere uiterste. Maar echt laten doordringen wat er is gebeurd, dat is volgens mij wel goed. En saamhorigheid uit zich toch niet alleen in samen feesten? Samen stil zijn, kan ook een prima manier zijn. Juist in de stilte kan gevoel zich ontvouwen.

En Charles wie weet er wel echt wat liefde is? Jezus, Bhoedda? Ik denk dat ik een goede stap in die richting zet, als ik eerlijk benoem dat wat er is (zoals met jouw tracks, feest laten doorgaan), en haat, scheldpartijen zoals hierboven zijn geuit niet met vergelijkbare teksten te beantwoorden.

Mooi gezegd trouwens dat liefde niet kan bestaan zonder haat. Des te wonderlijker dat je laat leiden door haat (?) door dit niet te lezen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op maandag 4 mei 2009 om 15:50:
Des te wonderlijker dat je laat leiden door haat (?) door dit niet te lezen.

denk geen haat maar irritatie !!! das net wat anders.

Uitspraak van Love is the answer op maandag 4 mei 2009 om 15:50:
Eerlijke reactie, klasse!

tokkie hee ohnee wacht toppie !!!

Verder : WAAR BLIJVEN DE FILMPIES VAN DAT SUPER MOOIE FEESIE... (al die andere filmpies ken ik nu wel zo'n beetje .. oeps mag natuurlijk niet gezegd worden)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op maandag 4 mei 2009 om 16:54:
denk geen haat maar irritatie !!! das net wat anders.

irritatie vind wel zijn oorsprong in haat cq het onvermogen liefdevol om te gaan met de ander (ook al strijkt hij/ zij nog je eigen normen en waarden in)

-> http://www.thebecompany.nl/irritatie.htm mooie tekst hierover

tokkie hee ohnee wacht toppie !!!

haha, leuk dat er zelf om kan lachen

MT &CL hebben weer flink gejat, dit keer van darren styles (wel bekende uk happy hardcore dj)
http://www.youtube.com/watch?v=rTdswvd-6do
http://www.youtube.com/watch?v=MNp5vbCi7Lo

als dit een succes wordt, zou het me niks verbazen als er steeds meer uk happy gedraaid gaat worden (en de muziek eindelijk de aandacht krijgt die het verdiend)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
WAAR BLIJVEN DE FILMPIES VAN DAT SUPER MOOIE FEESIE... (al die andere filmpies ken ik nu wel zo'n beetje

ik heb nog geen filmpjes gezien eerlijk gezegd, ik heb er zelf 1 van spinazie met een paraplu...

Waarschuw beheerder
donateur
b)
Waarschuw beheerder
Die aanslag was indirekt zeer zeker op koninginnedag en dat kwartje is ondertussen vooral bij de jeugd echt wel gevallen en ik ben benieuwd welke klank dat volgend jaar zal opleveren als we weer met zn alle de straat op mogen, want uit alle hoeken van het land komen berichten tot me van mensen die er zo ontzettend de pest in hebben dat deze dag waar ze vaak zolang naar toe hebben geleefd van hen is afgepakt.

Dat de jeugd hier minder geschokt op reageerd dan de ouderen lijkt me redelijk logisch, want dit soort lompe shit gebeurd elke dag op deze zieke aarde en Bagdad is theoretisch net zo ver weg wat het bereiken van het nieuws beterft als Apeldoorn en het gaat om dezelfde mensen levens. Dit wil niet zeggen dat het gros van de jeugd dit soort acties goedkeurd of geen respect heeft voor de slachtoffers waar ook ter wereld, maar terdege beseft dat elke dag de laatste dag kan zijn. Bovendien hebben jongeren wel in de smiezen dat deze acties vooral bedoeld zijn voor de aandacht en het beste andwoord op dat soort gedrag is werkelijk waar ze nooit te geven wat ze willen.

Iedereen maakt uiteindelijk voor zichzelf uit hoe hij reageerd en hoe hij hier mee om wil gaan en hoe hij wil reageren en ik denk dat Nederlandse oude stempel wel een beetje teveel heeft geregeerd in de provincie want ik denk dat heel veel feestvierders in steden als Amsterdam en Arnhem waar wel een volledige dag werd afgewerkt hun ei veel beter kwijt konden. Bovendien was het de wil van het volk anders waren ze wel naar huis gegaan en geloof me dat er heel veel mensen op die feesten samen stil zijn geweest, want het zat echt wel in heel veel koppies.

Gelukkig is het voor niets of niemand een struikelblok geworden hoe er is gereageerd in het land want iedereen weet van zichzelf dat het daarna anders was en niemand had dit zo gewild en het lijkt me dan ook behoorlijk respectloos om in deze domme om aandacht vragende discussie te belanden ten aanzien van wat er is gebeurd.

Liefde is in de eerste plaats vrijheid en die kan je geven door in te zien dat iedereen anders is en iedereen te laten zijn wie hij wil zijn en zeer zeker niet door jouw mening als koningklijk te bejubelen en boven alle andere te stellen ook al kiest de rest voor B.

Het is dan ook eigenlijk te triest dat ik deze aandacht aan dit verhaal wil geven, want al die aandacht had naar iets moois mogen gaan wat er gecreerd is op de straat die dag of naar alles wat er gebeurd is maar daarin was enkel stilte gepast en dit gejengel pas na een tijd van bezinning en niet na drie uur. Echter kwam er een hoger verhaal en een hogere stem waarin woorden uit de forum een grootse rol gingen spelen, want niemand gaat iets verzinnen zodat we stoppen met feesten!

Morgen ga ik mijn eerste wraak nemen op die mongool. Het is maar een kleine daad want bevrijdingsdag staat in het niets bij koninginnedag in Amsterdam, maar ik ga er zeker even een lange neus trekken en mezelf vermaken zoalang het nog kan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op maandag 4 mei 2009 om 19:07:
ik heb er zelf 1 van spinazie met een paraplu

Whahah dat was echt t moment van de dag, hilarisch :D Kan Frans Bauer zn banananananansplit nog een dikke punt aan zuigen :D