Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 329259x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahahah Delirious is echt schandalig waardeloos gewoon....

mjah ik denk dat als jij m gemaakt had het ook wel n hit was geworden, die gare Roemenen van n paar jaar terug waren ook fucking nobodies....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 1 juli 2008 om 20:38:
Technoboy loopt meestal lichtjaren vooruit op de rest van de scene, en blijft toch populair.

hmm voorzover ik weet imiteert ie alleen de stijl van anderen, of eigelijk doet zn studioploeg dat, maar ze doen het wel zo ontzettend goed dat ze betere shit maken dan de zooi waar het op geinspireerd is.
Artiest W
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 14:19:
Ik zie hier werkelijk toch een record aankomen van verbannen worden

jesus hoe krijg je et voor elkaar man.
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Harderdance

Heerlijk zo een nieuwe naam zonder geschiedenis en open invulbaar, want harderdance is voor mij zoveel meer geworden dan dat je ooit bij hardance mag invullen omdat daar simpelweg een gevoel bij hoort uit een andere tijd.

Zondag werden we op het strand in Bloemendaal weer even teruggeworpen in de tijd en verwend met heerlijke klappers uit een genre dat hardhouse heet en toen ik even van de ondergaande zon aan het genieten was aan de vloedlijn werd deze hardhouse vermengd met house van een andere strandtent. Door een rare wind wist ik een punt te vinden waar ik met een stap naar links of naar rechts werd getrakteerd op muziek uit de ene of de andere tent en het verbaasde me helemaal niet dat deze muziek best op elkaar lijkt en mijn gevoel zegt dat de melodie in het ritme ontzettend op elkaar lijkt en enkel het tempo van hardhouse nog wel een stukje hoger ligt, maar op een stevige techhouse avond in de clubs zal het akelig dicht bij elkaar komen en ach tussen die nieuwe techhouse nummertjes hoor ik op het eind weleens nummertjes die in de Lido beachclub ook voorbij kwamen al gaan ze dan net even langzamer en dat moet dan volgens mij andersom ook kunnen en dan heb je genoeg nieuwe muziek!

Overigens was het bij de lido beachclub een stuk drukker dan bij die tent waar de nieuwste generatie house gedraaid werd en ik denk dat de stevigheid in de hardhouse wel wat bezoekers van deze nieuwe generatie heeft gepikt en ik zag en heb ervaren dat het gekke techhouse dansje best te doen is op hardhouse.

Misschien zelfs nog wel beter!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dj W op dinsdag 1 juli 2008 om 21:09:
rustig aan heb nog ruim een maand , loop je lekker te pushen....

Haha komt goed ;)

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 juli 2008 om 21:10:
die gare Roemenen van n paar jaar terug waren ook fucking nobodies....

Numa numa jee, numa numa numa jeee :lol: (ff zoeken op Youtube naar DJ Roti, echt gillen geblazen :D)
Uitspraak van Flexy op dinsdag 1 juli 2008 om 21:34:
Door een rare wind wist ik een punt te vinden waar ik met een stap naar links of naar rechts werd getrakteerd op muziek uit de ene of de andere tent en het verbaasde me helemaal niet dat deze muziek best op elkaar lijkt en mijn gevoel zegt dat de melodie in het ritme ontzettend op elkaar lijkt en enkel het tempo van hardhouse nog wel een stukje hoger ligt, maar op een stevige techhouse avond in de clubs zal het akelig dicht bij elkaar komen en ach tussen die nieuwe techhouse nummertjes hoor ik op het eind weleens nummertjes die in de Lido beachclub ook voorbij kwamen al gaan ze dan net even langzamer en dat moet dan volgens mij andersom ook kunnen en dan heb je genoeg nieuwe muziek!

Langste zin ooit zonder komma's en punten :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 21:53:
Fred Frituurvet

Verkoopt jouw frietzaak ook Jos Brinkie's? (frikandel met satesaus)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 1 juli 2008 om 22:30:
Jos Brinkie's? (frikandel met satesaus)

:lol:
Waarschuw beheerder
Langste zin ooit zonder komma's en punten

Door een rare wind wist ik een punt te vinden waar ik met een stap naar links of naar rechts werd getrakteerd op muziek uit de ene of de andere tent en het verbaasde me helemaal niet dat deze muziek best op elkaar lijkt en mijn gevoel zegt dat de melodie in het ritme ontzettend op elkaar lijkt en enkel het tempo van hardhouse nog wel een stukje hoger ligt, maar op een stevige techhouse avond in de clubs zal het akelig dicht bij elkaar komen en ach tussen die nieuwe techhouse nummertjes hoor ik op het eind weleens nummertjes die in de Lido beachclub ook voorbij kwamen al gaan ze dan net even langzamer en dat moet dan volgens mij andersom ook kunnen en dan heb je genoeg nieuwe muziek

ik zie er toch echt 1.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het leuke aan hard(er) dance is dat iedereen er zelf iets van maakt. Iedereen heeft zijn eigen visie over hard dance. De een draaid het met dit de ander met dat. en dat maakt het in mijn ogen heel vol variatie.

iemand btw deze al gezien !!!!

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Mja was t maar zo simpel... Ben mn nieuwe studio nu aan t bouwen, moet nog wat spullen kopen om eindelijk echt 100% kwaliteit af te kunnen leveren (ik krijg ineens een angstaanval dat Hassan nu gaat schreeuwen :lol: ) en wie weet komt er dan ineens wel weer zoiets uit mn comp tevoorschijn. Maar in je eentje red je het nooit, kijk naar het handjevol dat nu nog wel vette platen maakt (ff letterlijk tussen 2 haakjes: net de nieuwe Dr Willis binnen en die is erg lekker, good going!), die mensen houden het ook niet levend. En dat zijn niet de minste namen. Dus ik heb dan niet de illusie dat ik de ommekeer teweeg kan brengen :nee:

je kan het in ieder geval proberen en het hoeft niet in Nederland te zijn
Dr Willis is toch ook goed bezig

Ik denk dat er met een nieuwe sound die Harddance achtig is echt wel wat bereikt zou kunnen worden, als jij nou een dik nummer maakt en zorgt dat de bekendere Harddance dj's die allemaal gaan draaien etc etc

Ik geloof er echt wel in, maar ja

Misschien moet ik het anders zelf maar gaan proberen, zal alleen wel wat langer duren dAn :roflol: moet nog veel leren in FL en heb geen studio of wat dan ook
Maar denk dat menige producer gewoon in zijn kamer is begonnen met niet zulke goede spullen etc

Hm is niet helemaal waar. De muziekindustrie (onze richting dan welteverstaan) kijkt de laatste anderhalf/ twee jaar alleen nog maar naar hoe groot je naam is. Al kom je als superpopulaire dj met de grootste bagger aan, dan maakt het niet uit want ze marketen het zo dat ze er toch weer veel van verkopen. Misschien een raar voorbeeld, maar kijk naar David Guetta. Die platen zijn echt vreselijk kinderachtig, zitten slecht in elkaar, maar omdat ie 3 x achter elkaar op Sensation heeft gestaan en omdat ie een paar hitjes heeft gehad, maken de platenbazen gewoon weer goede deals waardoor zn volgende baggernummer weer een hit wordt. Als iemand als ik een plaat als 'Delirious' had gemaakt, was ie never nooit uitgekomen. En zelfs al was ie uitgekomen, had ie binnen 2 maanden in de uitverkoopbak gelegen. Dus helaas maar waar: kwaliteit is niet meer de standaard (wat niet wil zeggen dat er geen kwaliteit uitkomt, das wat anders).

Komt denk ik ook een flinke dosis geluk bij kijken en ik ik vind dat David Guetta best leuke dingetjes heeft gemaakt :$ When the lights go out vind ik vet en die ene ook die cheesy achtige Now that the love is gone
Het heeft wel iets, ken niet alles van hem
Maar menige artiest heeft ook slechtere dingen op zijn naam staan, ook een Prince bv

En blijf erbij Beatles zijn met hun eigen sound vanuit het niets gekomen en zo zijn er nog veel meer. Amy Winehouse is ook met haar eigen ding vanuit het niets gekomen etc etc

Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 1 juli 2008 om 16:12:
Denk dat veel mensen dat vinden

Zeker weten, ik zie vaak genoeg dat mensen juist vaak sterker reageren op zoiets. Blijft misschien meer hangen

Is niets mis mee, ook niet met commercieel zijn, houdt alleen maar in dat veel mensen iets leuks/goed vinden en dat zijn nou eenmaal vaak de simpelere dingen en aanstekelijke dingen, we kennen allemaal wel die nummers die je na 1 x horen in je hoofd blijft houden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 2 juli 2008 om 07:54:
En blijf erbij Beatles zijn met hun eigen sound vanuit het niets gekomen en zo zijn er nog veel meer. Amy Winehouse is ook met haar eigen ding vanuit het niets gekomen etc etc

Beatles waren vrij uniek in hun tijd, Amy Winehouse is n ander verhaal ik vind haar muziek erg goed, maar niet super vernieuwend. Haar muziek lijkt net op n crossover tussen Joss Stone en Shirley Bassey :P
Waarschuw beheerder
Langste zin ooit zonder komma's en punten

Veel te veel en, maar het moet zo snel vanuit het internetcafe!

Ps dit cafe mag nog wel gerookt worden!
Waarschuw beheerder
doe mij maar joss stone (en haar muziek) ipv amy. ze is ene beetje overrated, was stukken minder populair geweest als ze niet
zoveel in de media kwam.

Waarschuw beheerder

Kamui @ defqon was ook echt zo leip...
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ik denk we krijgen een filmpie te zien van kamui @ defqon

Waarschuw beheerder
haha...nee..die kon ik nie vinden,dan maar een bruut nummer :P

had trouwens nog nooit van die gast gehoord,had wel n paar losse nummer van m..maar er ging geen belletje rinkelen op defqon..tot ik thuis kwam,en besefte dat al die vette nummers van hem waren :P

toen via via de gehele livesets van Kamui & DBD @ defqon kunnen krijgen...heb ze niet op internet kunnen vinden,
elke dag weer genieten :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op dinsdag 1 juli 2008 om 22:46:
iemand btw deze al gezien !!!!

Nu wel, komen mooie dingen vanaf!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 23:09:
toen via via de gehele livesets van Kamui & DBD @ defqon kunnen krijgen...heb ze niet op internet kunnen vinden,

opladen dan maar zal ik zeggen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jim_Justice op woensdag 2 juli 2008 om 23:01:
doe mij maar joss stone

die schijnt zich een keer sexueel te hebben aangeboden aan haar producer in ruil voor de belofte haar nieuwe album sneller af te krijgen dan Christina Aguilera's, waaraan dezelfde gozer toen bezig was :rot:
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 juli 2008 om 14:41:
Beatles waren vrij uniek in hun tijd

En de Rolling Stones dan? op dat moment ook bekend geworden met een unieke sound voor die tijd
Of Elvis Presley nog vroeger, het gebeurt echt nog steeds dat artiesten zich op een bepaalde manier kunnen onderscheiden zonder zich te conformeren aan wat op dat moment het meest populair is
Prince deed het, Michael Jackson vroeger ook en Madonna flikt het nog steeds elk jaar weer om met nieuwe dingen te komen

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 juli 2008 om 14:41:
Amy Winehouse is n ander verhaal ik vind haar muziek erg goed, maar niet super vernieuwend. Haar muziek lijkt net op n crossover tussen Joss Stone en Shirley Bassey :P

Vind ik een beetje appels met peren vergelijken, Joss Stone's stem is veel voller en klinkt meer 'zwart' plus dat de muziek ook heel wat anders is, zij is veel meer soul
Amy WInehouse stem is veel nasaler, manier van zingen ook anders, plus die muziek van haar gaat meer de jazzy kant op, met name op haar eerste album
Vergelijking met Shirley Bassey vind ik ook niet echt opgaan, haar stem is veel lager en ook een stuk donkerder

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 juli 2008 om 05:02:
schijnt

Hoop maar dat het gelul is, je hebt echt geen zelfrespect als je die wijze wat dna ook probeert te bereiken :no:

Mijn punt is dat je, je gerust wel kan onderscheiden als nog niet bekende artiest op welk vlak dan ook en ik ben van mening dat je, je niet van de wijs moet laten brengen door het feit of iets populair of groot is of niet. Het gaat toch om te doen wat je het leukst vindt?

Anders had ik ook wel kunnen denken met DDOD, ach er zijn al zoveel feestjes en harddance is toch niet populair genoeg dus why bother
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 3 juli 2008 om 07:32:
Mijn punt is dat je, je gerust wel kan onderscheiden als nog niet bekende artiest op welk vlak dan ook en ik ben van mening dat je, je niet van de wijs moet laten brengen door het feit of iets populair of groot is of niet. Het gaat toch om te doen wat je het leukst vindt?

Ultraform is wel een goed voorbeeld. Die gast heeft het ook helemaal zelf gedaan en alleen maar door zijn eigen ding te doen. En hij heeft nu in de harddance scene inmiddels wel zijn plekje veroverd.
Waarschuw beheerder
een kleine snip van iets waar ik mee bezig ben.

speicaal voor me gig op DECIBEL OUTDOOR (16 augustus :) ) heb ik een oud decibel anthem (2002) geprobeert in een nieuw , hard techno jasje te steken en tis volgens mij wel aardig gelukt. Ben er net mee bezig dus hij klinkt nog niet overal even goed maar ya'll get the picurte (sound)

dj w edit - decibel schranz anthem.mp3 - 2.19MB

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 3 juli 2008 om 07:32:
Of Elvis Presley nog vroeger,

mwah

je had die muziek al. Enige probleem (serieus, zo ziek zit de wereld soms in elkaar): de makers waren zwart. In het segregated Amerika van die tijd best een issue, al krabben wij ons nu achter de oren en denken 'bah wat n varkens om zo te denken' maar zo werkte het in die tijd.

Elvis was niet de koning van de Rock'n Roll, dat was Chuck Berry. But he was black :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
*update Nero Records*

NERO003 DBD vs Rik Steinberg - Zero Tolerance = supported by DJ Choose, DJ Dean, Olly Perris, Phil York, Ed Real, Cally Gage, Lucy Fur, Phil Reynolds, Carl Nicholson + many more!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jim_Justice op woensdag 2 juli 2008 om 23:01:
doe mij maar joss stone (en haar muziek) ipv amy

:yes: mee eens, heeeeeerlijk (muziek en Joss Stone :lol: )
Waarschuw beheerder
Ik denk dat Amy Winehouse muzikaal hoogbegaafd is zoals al die andere die hierboven genoemd worden en Amy laat in haar gedrag heel goed zien hoe flinterdun dun de grens is tussen hoogbegaafd en volkomen getikt!

Overigens speelt dat gedrag voor mij geen rol in mijn mening omtrent haar muziek. Die is gewoon steengoed elke keer weer al begint haar gedrag wel een rol te spelen in de uitvoering helaas en dan wordt het natuurlijk een ander verhaal, maar als er morgen weer een dijk van een plaat uitkomt ondanks haar gedrag dan is die plaat nog steeds een dijk van een plaat net als van al die andere hoogbegaafden hier boven.

Amy doet me trouwens in veel opzichten aan Ray Charles denken een andere geniaale muziek getikte!

Joss Stone heeft een heerlijke stem, maar als het op creatieviteit aankomt in de muziek dan staat Amy toch wel ver boven haar zegt mijn gevoel.

En volgens mijn ex schoonvader was Elvis niet de enige koning en daarna volgde standaard een rijtje met duistere namen waar ik nog nooit van had gehoord, maar waar je hem dol gelukkig mee kon maken op een verjaardag als een van hen uit het cadeaupapier tevoorschijn kwam.

Muziek leeft altijd en zal altijd veranderen en net als je denkt dat de koek op is komt er weer een genie met dat nieuwe geluid waarvan je het bestaan nooit had verwacht.

En dat is in mijn hoofd niets anders dan magie!
Waarschuw beheerder
voor wie er ooit heeft gefeest moet dit zeeer aangenaam nieuws zijn:

http://www.sporthallenzuid.amsterdam.nl/evenementenagenda?popup=always&mode=results&date_selected=20080920&DateStart=&DateEnd=

:bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Flexy op vrijdag 4 juli 2008 om 03:24:
Amy laat in haar gedrag heel goed zien hoe flinterdun dun de grens is tussen hoogbegaafd en volkomen getikt!

whehehehhe

ik ben ook volkomen getikt, mocht willen dat ik net zo muzikaal was als dat ik gestoord ben 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trojan.EXE op vrijdag 4 juli 2008 om 12:06:

http://www.sporthallenzuid.amsterdam.nl/evenementenagenda?popup=always&mode=results&date_selected=20080920&DateStart=&DateEnd=

fasion shit, kan nooit goed zijn:no:
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 juli 2008 om 14:21:
mwah

je had die muziek al. Enige probleem (serieus, zo ziek zit de wereld soms in elkaar): de makers waren zwart. In het segregated Amerika van die tijd best een issue, al krabben wij ons nu achter de oren en denken 'bah wat n varkens om zo te denken' maar zo werkte het in die tijd.

Dat weet ik ook wel, maar mijn punt is nog steeds dat hij op dat moment wel vernieuwend was (als blanke die de zogenoemde toen nog 'zwarte' muziek maken) en nog niet bekend, dus past hij zeker wel in het rijtje

En volgens mijn ex schoonvader was Elvis niet de enige koning

Denk sowieso dat, dat voor iedereen anders is, das het mooie van muziek, smaak is nou eenmaal iets dat verschillend kan zijn bij elke persoon :)
donateur
Uitspraak van Trojan.EXE op vrijdag 4 juli 2008 om 12:06:

:bounce:

Had idd zoiets gelezen, ben er pas nog geweest voor een feestje
Trouwens nooit vroeger geweest dat de beruchte hellraiser feesten er waren (mocht ik niet van paps en mams, maar kon het wel altijd horen ;p )

Heb er wel sportdagen gehad vroegah met school B) :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 4 juli 2008 om 17:59:
fasion shit, kan nooit goed zijn

Zeker alleen maar van dat Gucci dragend patsertuig :lol:
Waarschuw beheerder
Indoxicated klinkt als Intoxicated en dat is het concept van Cyndium waarin alle stijlen waarin de organisatie Cyndium actief is op het programma staan echter was de laatste ergens in september 2006.

Dat was voor dit persoontje wel een gedenkwaardig feestje en van mij mag idoxicated dan ook wel intoxicated heten!

Sporthallen Zuid ben ik pas enkele maanden geleden voor het eerst geweest en was tevens mijn eerste ervaring met het nieuwe rookbeleid en viel me toen zeker niet tegen!

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 juli 2008 om 12:13:
ik ben ook volkomen getikt, mocht willen dat ik net zo muzikaal was als dat ik gestoord ben

Toen ik het had geschreven moest ik even aan je denken, want ik zie wel paralellelen tussen de drugs en die bannen, want het zal allebei wel boekingen kosten ook al heeft dat misschien niets met de kwaliteit van de muziek te maken!

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 4 juli 2008 om 18:01:
Denk sowieso dat, dat voor iedereen anders is, das het mooie van muziek, smaak is nou eenmaal iets dat verschillend kan zijn bij elke persoon

Ik had er natuurlijk bij moeten vertellen dat deze schoonvader een creool is en de nadruk van die namen wel lag op het geen Fred onder onze aandacht bracht!

Zijn hoogste koning zal wel Oscar de leone zijn om maar aan te geven dat een brede smaak overal voor komt!

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 4 juli 2008 om 18:01:
Dat weet ik ook wel, maar mijn punt is nog steeds dat hij op dat moment wel vernieuwend was (als blanke die de zogenoemde toen nog 'zwarte' muziek maken) en nog niet bekend, dus past hij zeker wel in het rijtje

Edison heeft waarschijnlijk maar weinig uitgevonden ondanks dat er heel veel uitvindingen op zijn naam staan. Edison had een radartje voor nieuwe dingen en wist als geen ander hoe je daar mee aan de haal kon gaan en dat is een grote kunst want geloof me dat er duizenden dingen nooit ons bereikt hebben omdat niemand wist hoe je er mee aan de haal gaat!

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 4 juli 2008 om 18:03:
Heb er wel sportdagen gehad vroegah met school

En kwam die tune met Jan Douwe Kroeske voorbij?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben je ff kwijt Mark :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 23:32:
Ik ben je ff kwijt Mark

Piepertest!

Waarschuw beheerder
donateur
*piep* gevonden! :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op donderdag 3 juli 2008 om 12:49:
dj w edit - decibel schranz anthem.mp3 - 2.19MB

Om ontopic te blijven, ben benieuwd naar het eindresultaat, deze plaat schranzt een eind weg!
Waarschuw beheerder
Ray Charles

Van zijn leven is een zeer goede film van gemaakt, echte aanrader. Naar oa georgia on my mind, hit the road jack luister ik regelmatig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op zondag 6 juli 2008 om 13:59:
wat bedoel je?

Op de site van Sporthallen zuid stond vermeld dat het om muziek en fashion ging op 20 september in de Sporthallen, maar als ik jouw forumplaatje aanschouw komt Cyndium na twee jaar terug met het totale aanbod van stijlen in een nacht.

En dat kan ik alleen maar toejuichen al wordt 20 september wel heel erg beladen en voor dit persoontje blijft die 16,zoveel km staan op zondag 21 september!

Maar in je eentje red je het nooit

Wie is D.J. Waakop Reyers?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 69437, 22984}
Waarschuw beheerder
Morzzz @ Cynergize 27-06-2008 [22.45 - 23.30]

01. Triacetic Acid - Dignity
02. JTB - Transenergy
03. Marcos - Sunfire (Jay Walker Remix)
04. Organ Donors and Vinylgroover - Techno Shock (Original Mix)
05. Kaylab - Here We Go (DJ JamX & DeLeon Remix)
06. Dr. Willis vs Scott Alert - Go Away (Kamui Remix)
07. SO Project - Direct Dizko (Sander van Doorn Remix)
08. Sa.Vee.Oh - Loop Hole (Original Mix)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey, werd door Morzzz door verwezen naar hier... iemand van jullie n paar titels/artiesten voor mij in de stijl van DJ Dean - Ballanation 2004 (Virus Inc remix) en dat soort shit?

Als jullie mij kunnen helpen met dit oort stijl t evinden zou erg cool zijn :D

alvast bedankt gr Ferry