Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 mei 2008 om 13:55:
dag dr na is Alcatrazz, festival hier 20km vandaan met Bas & Ram en Krysztof Chochlow etc en had al héél lang kaartjes gehaald 
Hihi das de week erna

Dus zorg dat je niet voor niets daar staat zaterdag
dat hoop ik zeer zeker.
alleen weet ik nu al dat er een druk tijd (als et net zoals eerst gaat tenminste einde van de maand) komende maanden zal wezen met de weekendjes richting het einde van de maand.
alhoevel tis natuurlijk op vrijdag.
Volgende editie BEN IK ER!
Het plannen blijft lastig zeker omdat er een aantal organisaties zijn die hoe langer hoe meer de agenda overnemen, ik kan alleen maar hopen dat de kleine groep echte liefhebbers die een keer een nacht echt ALLEEN maar harddance willen horen nog steeds hun weg naar DDOD zal kunnen vinden
Ik ben ook al vanwege andere feesten met gerelateerde muziek (deels dan) naar het einde van de maand geschoven, omdat ik anders met een groot feest elke keer na DDOD zat waarvan ik wist dat mensen er de voorkeur aan zouden geven
Tis jammer dat voor een hobby-ist als ik die maar een paar keer per jaar wat wil doen en puur de kosten eruit zou willen halen het wel erg moeilijk wordt gemaakt, maar het is nou eenmaal niet anders
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2008 om 14:15:
Yo ppl! Leuk nieuwtje:
mn eerste webrelease, LSD Revolution, staat op de cd 'Tunnel Goes Ibiza vol. 7' en die is vanaf 4 juli in de winkel te koop 
Gefeli Peter, echt hartstikke tof

Ff wat anders, hoorde hem al een poos op de radioe en heb hem afgelopen vrijdag met een ECHT orkest inclusief kerkorgel gehoord, maar ik vind Disco Valente van Ida Engberg echt een dikke plaat

Gaat iemand daar nog wat aan remixen harddance achtig?> Lijkt me namelijk uitermate geschikt
Echt dance en klassiek

Wat mij betreft dé ideale combinatie