Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 328160x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tis gewoon een stijl voor mensen die niet weten wat ze willenG!
Artiest W
Waarschuw beheerder
time table voor hardtrance 4 free :

23.00-00.00 - marc den heijer
00.00-01.00 - W
01.00-02.00 - soffero
02.00-03.00 - Max Hamann (aka Thilo)
03.00-04.00 - Tommy Pulse
04.00-05.00 - Fausto

be there on time.

Weet niet egt wat te verwachten van de time table :
marc den heijer draaid van horen zeggen wat hardere trance
W - hardtrance / harde tech dance
soffero - normaal gesproken trance / tech trance
thilo - hardstyle (maar draid nu een hardtrance set)
tommy en fausto - harddance

maarja afwachten wordt zowiezo knalluh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op woensdag 19 maart 2008 om 23:52:
welke programma produceer je mee dan? en wat zijn de specs van je lap top dan? 1024 ram en een petnium4 zou ruim voldoende moeten zijn voor een track als deze. en ja previewen zeg jij. bedoel je gewoon het afspelen van je track? als je het bestand exporteert naar wave file dan zou je het ook probleemloos moeten horen.

Wav files komen bij mij altijd slechter naar voren dan mp3.. vandaar dat ik het altijd naar mp3 omzet (waarom weet ik niet),

Mijn specs zijn (niet bepaald specs te noemen):

Fujitsu Siemens Amilo

Laptop: Fujitsu Siemens Amilo PA 1500
AMD 64x2 Turion
Videokaart Ati Xpress 1100 (128 mb shared (wat resulteerd in een geheugen van 800 mb :s)

Na 3 keer een VSTi te gebruiken ontstaat er al kraken en ruis. :(

Ik werk met Fruity loops, omdat ik die inmiddels goed ken en ik weet wat Aurora ermee kan produceren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 23:52:

Wat fijn dat je dat even komt melden nadat hier 4 jaar geleden naar gevraagd is :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Bennie, ben je klaar voor morgen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben m'n ballen al aan het poetsen
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je Dé laten doen ;)

Zouden ze harddance hebben bij het discobowlen? Of alleen disco?
Waarschuw beheerder
ik denk dat je het beste die pc weg kan doen, heb de specs gelezen en het voldoet niet. 512 MB RAM is veel te weinig en je processor komt ook t ekort. als je geen wavefile kan afspelen is er iets echt niet goed. mp3 is geen kwalitatief goede formaat en met drie vst's heb je nog geen track.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 20 maart 2008 om 13:13:
Zouden ze harddance hebben bij het discobowlen? Of alleen disco?

Ballroom house
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 20 maart 2008 om 11:47:
Wat fijn dat je dat even komt melden nadat hier 4 jaar geleden naar gevraagd is

Van mij had tie vier jaar op een reaktie mogen wachten ook!

Uitspraak van Jim_Justice op donderdag 20 maart 2008 om 13:14:
als je geen wavefile kan afspelen is er iets echt niet goed

Mhhhh daar heeft Jim een punt. Een pentium I kan dat volgens mij al afspelen en je zult het dus wel moeten zoeken in je geluidskaart.

Het lijkt erop dat je ergens iets verkeerd hebt staan en aangezien je gebruik maakt van een surroundset gaat mijn eerste gedachte uit naar de configuratie van de boxen. Configuratie scherm ----> Audio en geluid(klassieke weergave)------> In het eerste tabblad (volume) staat onderin een blokje luidsprekerinstellingen en als je in dat blok op geavanceerd klikt kom je in een menu waar je kunt aangeven welke opstelling van boxen jij gebruikt.

Volgens mij is dit best belangrijk en zeker als je een onafhankelijke subwoofer gebruikt. Als ik windows net heb geinstalleerd staat het hele spul ook altijd verkeerd en dan doet de helft van de boxen het niet en het geluid lijkt wel te worden ingeslikt door de boxen!
Waarschuw beheerder
Daar heb ik al eens eerder gekeken.. mijn instellingen kunnen niet veranderd worden naar 2.1, want die keuze heb ik helemaal niet... moet ik dan soms 5.1 kiezen?

@ jim: die 512 heb ik op gelet.. heb er 512 bij laten bouwen, maar door die #@#!@%$-shared videokaart... gaat er zoveel verloren..

en de laptop kan ik niet ineens weg gaan doen, want die heb ik voor school aan moeten schaffen. Het probleem is dan ook dat zodra ik geen laptop heb, ik geen enkele pc meer heb, want onze ThuisPC-toren, die is al 2 jaar kaduuk en me pa is nalatig in het laten repareren van dat ding, omdat hij zelf een bruikleen pc'tje heeft om zijn site te beheren en daar zijn de specs genoeg voor hem voor, maar niet voor mij en hij heeft een laptop.

Daarbij komt dat ik niet genoeg tijd heb om genoeg geld te verdienen en zomaar ineens een betere laptop te kopen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Mr. T says: Shuddup fool :loser:

Waarschuw beheerder

kansloos!
Waarschuw beheerder
voor 400 euro heb je al een monster tegenwoordig. niet dat dat geen geld is maar relatief gezien hoeft het zekr niet veel te kosten tegenwoordig. dat is echt relaxed.
Waarschuw beheerder
donateur
Om maar weer eens off topic te gaan: ik heb ITWT3 weer eens aan staan, wat een geweldige cd is dat toch:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op donderdag 20 maart 2008 om 15:49:
Daar heb ik al eens eerder gekeken.. mijn instellingen kunnen niet veranderd worden naar 2.1, want die keuze heb ik helemaal niet... moet ik dan soms 5.1 kiezen?

Ik probeer ze altijd allemaal uit net zolang tot ik tevreden ben!
Overigens is het natuurlijk de vraag of je geluidskaart surround ondersteund. Mhhh maar even je specs opgesnort en je geluidskaart ondersteund tot 7.0 en je hebt een Spdif uitgang wat inhoud dat het dolby er uit kan via de koptelefoon aansluiting. Dus ik zou die 5.1 instelling zeker eens uitproberen

Daarna zou ik er over gaan twijfelen of de drivers van je geluidskaart wel zijn geinstalleerd en dat hij nu erg basic zijn werk moet doen!

Maar als ik goed geluid wilde hebben dan kocht ik een oude versterker en een paar oude boxen en er bestaat vast wel een kabeltje wat het geluid uit die pc in die versterker kan duwen.

En jouw machine kan echt wel een cd tje afspelen, want meer is een wav file niet!
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 21 maart 2008 om 00:39:
voor 400 euro heb je al een monster tegenwoordig. niet dat dat geen geld is maar relatief gezien hoeft het zekr niet veel te kosten tegenwoordig. dat is echt relaxed.

Laptop?? Doe mij een link dan... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op vrijdag 21 maart 2008 om 08:52:
Ik probeer ze altijd allemaal uit net zolang tot ik tevreden ben!
Overigens is het natuurlijk de vraag of je geluidskaart surround ondersteund. Mhhh maar even je specs opgesnort en je geluidskaart ondersteund tot 7.0 en je hebt een Spdif uitgang wat inhoud dat het dolby er uit kan via de koptelefoon aansluiting. Dus ik zou die 5.1 instelling zeker eens uitproberen

Daarna zou ik er over gaan twijfelen of de drivers van je geluidskaart wel zijn geinstalleerd en dat hij nu erg basic zijn werk moet doen!

Maar als ik goed geluid wilde hebben dan kocht ik een oude versterker en een paar oude boxen en er bestaat vast wel een kabeltje wat het geluid uit die pc in die versterker kan duwen.

En jouw machine kan echt wel een cd tje afspelen, want meer is een wav file niet!

Het probleem is ook niet dat ik geen cd'tje kan afspelen, maar het exporteren van mijn Fl studio file, naar een wav file, is bij mij problematisch, waarschijnlijk omdat het veel te veel CPU vreet, om het gewoon fatsoenlijk te kunnen doen. Ik heb zo'n klote laptop die met allerlei verschillende onderdelen binnen het ding, maar niet fatsoenlijk wil communiceren.. en het probleem is gewoon, dat ik deze laptop voor school nodig heb... Ik ga alleen idd maar eens een keer kijken of ik geen versterkertje met de hulp van Aurora uit kan gaan zoeken, want dat lijkt me al heel wat op lossen.
Waarschuw beheerder
ik zei nergens dat een lap top 400 is,

maar probeer hier maar eens. www.vandevrachtwagen.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oh nee dan heb ik het gewoon verkeerd begrepen ;)
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Celomony.

Direct Note Access

the new Melodyne dimension

Direct Note Access is a technology that makes the impossible possible: for the first time in audio recording history you can identify and edit individual notes within polyphonic audio material. The unique access that Melodyne affords to pitch, timing, note lengths and other parameters of melodic notes will now also be afforded to individual notes within chords.

Dikke shit (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 21 maart 2008 om 11:17:

kappen nou btje rob voor de gek houden :loser:

:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jij bent de enige die die link had uitgeprobeerd geef toe peter haha.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:lol:

nee thats too obvious, zelfs voor mij ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 21 maart 2008 om 11:17:
ik zei nergens dat een lap top 400 is,

Volgens mij zag ik in de media markt-folder een laptop van 399. En anders kun je www.bakfiets.nl nog proberen :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
koop gewoon n Targa PC van de Lidl... specs zijn stukken beter als die van 2 jaar terug (die ik heb) en ik kan ook gewoon alles ermee doen

kost 650 euro maar heb je n top pc voor.

alleen Xp installatie moet je ff zelf fiksen dan want dr zit standaard Vies-Ta op :rot:
Waarschuw beheerder
Ik was net bij een jongen thuis en die had gruwelijke nummers gebakken op zn pc tje en deed dit op een heel oud beestje!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Life is hard 4 a boy named Sue ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op zaterdag 22 maart 2008 om 23:56:
Dat heet uitlokking!

Dat je kind de brugklas niet haald?

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 maart 2008 om 06:41:
Life is hard 4 a boy named Sue

Papa dronken de naam opgegeven?
Waarschuw beheerder
Mooie shit, dat Direct note acces (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
nieuw hardtrance/style mixje;

Ernestoow Outta Control 006 (27-03-2008)

01. Traveller - The Arrival (Part 2 Mix)
02. Jam X & De Leon pres. Chaos - Das Licht (Re-Work)
03. Andrea Montorsi - Anthem
04. Elegance - Impact
05. Mauro Alpha - Attack
06. Kamui - Electro Slut (A*S*Y*S Remix)
07. Avatar - Red Planet (Reverb Remix)
08. Chris Kolle - No Fear (Ultrasonic Remix)
09. Thalamus - Flash Forward
10. Ultraform - Snap My Fingers
11. Darksucker - Call Me (Tweetwoof Hard 2008 Remix)
12. Teknoid - Edge Of Darkness

http://www.megaupload.com/nl/?d=MVL5RWLQ

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op maandag 24 maart 2008 om 07:17:
Papa dronken de naam opgegeven?

geen idee, das zon oud liedje ofzo dat zo heet... van Johnny Cash ofzo
Waarschuw beheerder
W, hoe was Hardtrance4Free?

Voor de liefhebbers: een zomersnipje. Soort house/trance, ik wil het eind-van-een-festival-op-een-zwoele-zomeravond-gevoel overbrengen. Nouja, ehm, in ieder geval een poging doen. Volgens mij wat bpm betreft het langzaamst wat ik ooit gemaakt heb :P

Children Of Summer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Massi op zondag 30 maart 2008 om 13:54:
hoe was Hardtrance4Free?

Heet wel geen W maar Hardtrance4Free was heel erg rustig jammer genoeg.En het was aardig koud daar in de Asta.

Denk dat er hooguit een man of 60 was.Op het einde bij Tommy b2b Fausto welgeteld 37 man.

Neemt niet weg dat DJ W,Tommy en Fausto TOP draaide :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<dré>> op zondag 30 maart 2008 om 14:00:
Denk dat er hooguit een man of 60 was.

Erg jammer, maar ik had ook niet anders verwacht:(
Waarschuw beheerder
Klinkt idd erg jammer, 60 man in de Asta :S Zonde, stonden toch wel wat namen. En als je ziet dat een Boom Boom Bart (wie?) elke donderdag al volle zalen trekt.. :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Massi op zondag 30 maart 2008 om 14:45:
60 man in de Asta

De Asta was gewoon veel te groot!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Massi op zondag 30 maart 2008 om 13:54:
W, hoe was Hardtrance4Free?

tja teleurstellend natuurlijk met zo'n leuke line up dan nog zo weinig mensen trekken. En eerlijk is eerlijk het mocht de naam ook niet egt dragen.
begin dj was uplifting trance
soffero tech trane en pas op et einde kwam het in de richting van hard
Thilo ik had em nog nooit hard trance horen draaien maar was blij verwacht
Myself - als ik eerlijk mag zijn was het een van mijn beste setjes erg veel nieuw spul gedraaid volgens mij alleen maar en een aantal van mijn persoonlijke favorieten (no good en fatboy slim bootlegs)

Fausto en Tommy moesten ineens B2B omdat het zo rustig was en de asta besloten had om om 4uur te stoppen neemt idd niet weg dat ze lekker hebben staan beuqen

Uitspraak van <<dré>> op zondag 30 maart 2008 om 14:00:
Neemt niet weg dat DJ W,Tommy en Fausto TOP draaide

heb jou niet eens gezien DRE. Wel top dat je er was dan igv ;)

flexy wel gezien ff kort gesproken ook TOP dattie er was.
wel leuk om te zien dat PETER (x-sense) zo uit ze dak ging op ze eigen plaat hhahahahaha) vette track nu nog ff wat beter EQ-en :)

tracklist zal ik ff proberen :
(in random order)
kidd kaos - desire is know
fatboyslim booty
kidd kaos - its my site
munetica - the ultimate seduction (nish remix)
dj X-sense - catch you
dr willis - hypnotizn
vandaal - electrivy
prodigy - no good (bootleg)
db schredaz - warning
verder weet ik et echt niet meer.
Waarschuw beheerder
ik zeg maar zo

OP NAAR DECIBEL
en de rookie finale in OUTLAND
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op zondag 30 maart 2008 om 21:57:
heb jou niet eens gezien DRE.

Ik was al aardig vroeg binnen ( geloof 2330 ong ) Maar heb totdat jij ging draaien meerendeels aan de kant staan kou kleunen :) Brrr wat was het koud daar.

Maar daarna lekker opgewarmd met een dansje haha.Zal je volgende keer even aanspreken,is leuker ook (Y)
Waarschuw beheerder
wel leuk om te zien dat PETER (x-sense) zo uit ze dak ging op ze eigen plaat hhahahahaha) vette track nu nog ff wat beter EQ-en

Niet alleen Peter pakte zijn eigen plaat goed op. Het waren dan misschien niet zo heel veel mensen maar het was niet alleen Peter die een dansje waagde op deze plaat!

Flexy had het helemaal niet door, want hij dacht dat er een van Peter zijn favoriete tunes voorbij kwam en pas in het midden van het nummer kreeg Flexy door dat het zijn eigen plaat was

Myself

Je set was een heerlijke beuk set en heb er zeker van genoten. Was ook leuk om te zien dat je er zelf helemaal in opging. Tommy Pulse draaide daarna trouwens ook heerlijk en vooral het ritme wat hij erin bracht kon ik erg waarderen. Fausto had naar mijn gevoel niet helemaal zijn dag, maar wel leuk om te zien dat hij bleef proberen om zn draai te vinden ondanks die lege zaal. Dat kan ik ook wel waarderen en iedereen heeft wel eens een dagje minder lijkt mij.

Uitspraak van Flexy op zondag 30 maart 2008 om 20:24:
De Asta was gewoon veel te groot!

Het weekend had nog meer te bieden en de dag na de Asta kwam ik in de plaatselijke kroeg van Landsmeer terecht op de verjaardag van MvDJ. Het oppervlak was ongeveer 10% van de Asta, het aantal bezoekers zal ook wel minder zijn geweest, maar de Ruif was snel gevuld en die sfeervolle omgeving en wederom heerlijke muzikale verwenning maakte het daar een heerlijke dolle boel!

Die muzikale verwenning was trouwens gruwelijk apart!

Danny D & Steve Carta voor al uw feesten en partijen!

Het ging van hot naar her van ska naar hardrock, gebeuk van hardhouse en genot van een classic, energie van electro en D&B, swing van lekkere hip hop ritmes en heerlijke raps of een tune van de Prodigy en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een hele boel. In het begin misschien wat slordig maar toen het ging lopen werd het een lange trance die uitmonde in de jungel van cafe de Ruif!

En ook de rest van de line up daar in dat kleine cafe was zeker sfeerverhogend en voel me verwend met heerlijke muziek en optredens vol energie en passie!

Misschien moeten we in Den Haag ook maar op zoek naar een klein cafe!

Dan was het een dolle boel geworden met de positief ingestelde Haagse terror brigade!

Uitspraak van <<dré>> op zondag 30 maart 2008 om 22:07:
Brrr wat was het koud daar.

Maar best gezellig toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 maart 2008 om 16:59:
geen idee, das zon oud liedje ofzo dat zo heet... van Johnny Cash ofzo

Ring of fire?