meet her at the love parade
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 20:56:
*krijgt spontaan n a-ha Erlebnis en beukt de kop tegen de muur*
Was ze knap of bedoelde je dat niet!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 18:26:
iemand de line-up gezien van Ground Zero?
Hier zou ik wel wandelschoenen voor kunnen gebruiken of me gewoon mee laten nemen in al die keiharde stijlen op de mainstage!
Voor mij is ie een held.
One love!
Ik zag hem pas in 2005 voor het eerst live, maar toen heeft hij me wel gegrepen zonder dat ik wist dat hij draaide. Was op Dance valley indoor en daar was ik duidelijk de weg kwijt
Eerder greep hij me ook al door zijn set op Impulz 2002 die ik grijs heb gedraaid en ondanks dat ik er niet was had dus ook de impulz het jaar erna invloed op mij.
plus komt bij dat ik ook vind dat hij een mate van respect verdiend omdat hij wel degene is die Hardhouse naar Nederland heeft gebracht waar ik hem bij wijze van eeuwig dankbaar voor ben.
Maar is er iemand hier op het forum die deze geschiedenis van dichtbij heeft meegemaakt en in welke tijd was dat?
Zijn er echt een aantal pioniers uit het niets overgewaaid van de andere kant van de plas en introduceerde ze uit het niets die pompende hardhouse of kwam dat langzaam maar zeker overgewaaid en speelde de Engelse toeristen in Amsterdam daar misschien nog een rol in en misschien wel het Nederlandse drugsbeleid. Internet zal waarschijnlijk nog niet hebben bestaan of was zo ontzettend traag dat het voor muziekbestanden nog niet geschikt was. Moest je in die tijd als dj naar de clubs om te weten wat er aan de hand was pfffff ik stop met denken want er liggen teveel vragen op mijn tong.
Ik ben net als Daan dankbaar dat het overgewaaid is!
misschien heeft ze idd meer moeten doen dan alleen dr boobs laten zien
Volgens Jim kan ze de boel op stelten zetten en anti`s hebben daar wel verstand van. Als de mooiste vrouw van de wereld een hele avond met haar tieten gaat showen op de meest irritante muziek die er bestaat dan wandel ik echt verder na vijf minuten of ze moet me het gevoel geven dat er meer inzit!
zou wel leuk zijn zo'n avondje ja !
Dat is een mooi stekkie om harddance te promoten bij een breder en jonger publiek zo midden in het centrum van het zomers altijd bruisende Renesse!
Daar moeten we iets mee doen!
ForumFeestje ofzo!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 23:43:
haha dan moet je wel over Duitsland rijden, vanuit NL is t 3km over de grens bij venlo
En dan is de geluidslimiet taboe?