Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 328857x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 maart 2008 om 23:18:
Veel dj's kunnen een voorbeeld nemen aan deze man wat hij bereikt heeft in de dance scene

Mhh dat zou wel in het water vallen als alles voorgeprogrameerd is geweest.

Maar zou dat technisch mogelijk zijn?

Uitspraak van AjJay op maandag 10 maart 2008 om 23:30:
Als ie er maar mee doorgaat want ik ben fan

Dat zeg ik dat is het voornaamste lijkt mij!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 maart 2008 om 00:22:
denk dat ie wel t meeste zelf doet of althans gedaan heeft.

Hij is begonenn als producer van video game muziek bij Sega begin jaren 90. En k kan amper voor stelle dat ie bijv. Rendezvous de Telepathie of Look @ The Heavens door n engineer heeft laten maken, daarvoor klinken die platen veels te ruw afgewerkt

Hier zullen we Peter wel voor nodig hebben gehad!

En gelijk weer spammen met een zwaar nummertje dit keer!

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 11 maart 2008 om 07:24:
Vind dat met Tom Harding ook zo, aan de ene kant hoor je af en toe mensen hem afkraken dat je denkt zo! Aan de andere kant heeft hij wel de meeste fans en hoor je nu ook alweer met het oog op de HQ stage dat zoveel mensen hopen dat hij draait

Doe dan maar Yoji, want een nieuwe stijl is altijd spannend ook al zou het nep kunnen zijn Hehe en als ik echt mocht kiezen dan mag Tom Harding met een nieuwe stijl komen, want het is een genot om die man een feest te zien maken!

Misschien kunnen ze back to back techy techy doen!

Met techy techy bedoel ik techdance, maar die twee onderwerpen kwamen zo kort achter elkaar in mijn leven dat het een ander leven is gaan leiden in mijn koppie.

Dat setje klinkt wel ruig en vrolijk trouwens!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 maart 2008 om 00:22:
Hij is begonenn als producer van video game muziek bij Sega begin jaren 90

Back to basic zit er dan ook wel in het setje.

Waarschuw beheerder
Hmm kweet niet, misschien omdat k nooit echt in de hardhouse scene heb gezeten ofzo maar ik vind Tom Harding nie zo bijzonder. Misschien kwa uitstraling enzo als ie aan het draaien is en kwa inspelen op het publiek is ie erg goed maar mixtechnisch vind k m niks speciaals.

En produceren doet ie ook niet echt. Maar goed ik kan niet over hem oordelen als totaalplaatje zeg maar want k ken zn draaien alleen van setjes die k gedownload heb. Niets mis mee, maar ook niets unieks imo.

Nogmaals: wil ik er echt over kunnen oordelen moet k em n keer zelf aant werk hebben gezien ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 maart 2008 om 14:25:
Niets mis mee, maar ook niets unieks imo

Ik vind het leuker als een droogkloot die alles perfect doet!
Waarschuw beheerder
donateur
eindelijk weer ns tijd gehad om een mixje in mekaar te zetten;

Ernestoow Outta Control 005 (11-03-2008)

01. 8 Wonders - The Morning After (8 Wonders At The Stroke Of Midnight Mix)
02. Xpander - Sky Falls Down (Novaline Remix)
03. Vespa 63 - Wild Side
04. Vandall - Champion Sound
05. S.H.O.K.K. - Renaissance
06. Kaylab - Here We Go (Jam-X & De Leon Remix)
07. Louk - Shadow Of The Beast (Kamui Remix)
08. Log:One & DJ Wragg - Creatures
09. N.E.X.O. - Open Your Mind (Fargo Remix)
10. Ultraform - Spectators Of The Chase
11. Armored Core - I Feel So (Fucked On Cocaine)
12. Evanti - New Order

Download:
http://www.megaupload.com/nl/?d=SAIK4T57
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op dinsdag 11 maart 2008 om 16:58:
Ik vind het leuker als een droogkloot die alles perfect doet!

kan, mij boeit het vrij weinig, iemand als Dave Clarke ga k ook niet minder hard op los omdat ie als n hark achter de decks staat. Als de muziek (en de narcotica) eenmaal hun werk doen doe ik alleen nog maar auditieve indrukken op en krijg k van visuele zaken weinig meer mee ;)
Waarschuw beheerder
wat tom betreft heeft hij mixtechnisch wel wat neergezet in de hardhousescene maar toen keek je nog naar de vengaboys.
hij was de eerste hardhouse dj die echt veel trucjes deed met de crossfader en erg veel scratchde.

peter iedereen wilt even van jou horen wat je weer op pf doet.

Waarschuw beheerder
ik ken m kwa draaien vooral van zn set vol dramatische fouten op Sensation Black...

ja opzich ik heb die shit helemaal gemist in de begintijd mjah k had toen nog nooit vrijwillig n pop nummer beluisterd, heb tot ca. 2002 enkel naar klassieke muziek geluisterd ;)

maareh dat ie scratchte wist k niks vanaf?
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
Heb hem 1x in starlight horen draaien vroegah. In 2002 ofzo denk ik dat het was. Toen vond ik hem geweldig maja toen was het al snel geweldig allemaal. Toen ik hem later een keer hoorde op HQ XL vond ik hem een van de minderen maja toen draaide hij ook na organ donors en gaz west :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dance Valley HQ Stage line up:

Astrix
Scot Project
Alex Kidd
Proteus vs Dark By Design
Dr Rude
Kutski vs Organ Donors
Tom Harding
Mark Sherry
Dr Willis
Danny D vs Ed Real
JP
Bootek Showcase
Mc Da Silva

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op dinsdag 11 maart 2008 om 19:36:

Astrix
Scot Project
Alex Kidd
Dr Rude
Kutski vs Organ Donors
Tom Harding
Mark Sherry
Dr Willis
Danny D vs Ed Real
JP
Bootek Showcase
Mc Da Silva

Dik hoor!!Alleen jammer dat Yoji niet komt:(:(
laatste aanpassing
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Benieuwd naar Bootek (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 maart 2008 om 17:09:
kan, mij boeit het vrij weinig, iemand als Dave Clarke ga k ook niet minder hard op los omdat ie als n hark achter de decks staat

Mhh jammer dat het geen feestbeest is, want zijn muziek doet het bij mij ook altijd en dan had het nog een dollere boel kunnen worden.

Het is dan ook zeker niet nodig om mij los te laten gaan, want in de eerste plaats is het de muziek die het moet doen.

Maar niets is leuker om op een feest te zijn wat een beetje suf is en maar niet op gang wil komen en er komt een feestbeest achter de draaitafels die het publiek feiloos aanvoelt en binnen een mum van tijd de hele boel los laat gaan!

Dit effect is natuurlijk op een kleine locatie veel groter dan achter in het veld op een groot festival. Al had Metallca nooit zoveel indruk op me gemaakt als ze als stijve harken hun nummertjes hadden gespeeld en waarschijnlijk was ik dan verveeld van achter blijven hangen.

Uitspraak van Jim_Justice op dinsdag 11 maart 2008 om 18:28:
peter iedereen wilt even van jou horen wat je weer op pf doet.

Daar ben ik eigenlijk niet benieuwd naar hoor. Hij zal het hier wel leuk vinden he, maar verder is hij voor mij welkom zonder uitleg hoor!
Waarschuw beheerder
holy smokey, ben nog nooit op dance valley geweest maar dit kan wel eens de eerste keer worden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm valt me eigenlijk een beetje tegen, die line up :( Weinig interessante en vernieuwende DJ's (of zeg ik nu iets heel raars?)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ligt niet aan jou, ik sta ook niet echt te trappelen.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op dinsdag 11 maart 2008 om 19:36:
Astrix
Scot Project
Alex Kidd
Dr Rude
Kutski vs Organ Donors
Tom Harding
Mark Sherry
Dr Willis
Danny D vs Ed Real
JP
Bootek Showcase
Mc Da Silva

valt zeker niet tegen, vooral meesterlijk dat Rude draait :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 11 maart 2008 om 21:01:
valt zeker niet tegen, vooral meesterlijk dat Rude draait :respect:

is die niet meer geschikt voor de multigroove area..?
Waarschuw beheerder
dr rude kan erg breed draaien, lekkere classix maar dan va house enzo. maar nu heeft dr.rude een vaste hardcore publiek dus ik ben tocn benieuwd wat er van hem verwacht word. iig geen HQ muziek

Artiest {SHOWLIST artist 48220, 6267}
Waarschuw beheerder
donateur
Geen fausto??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 maart 2008 om 21:48:
Geen fausto??

:O inderdaad.
Fausto en Bas & Ram waren, na charel en peter natuurlijk, echt de beste van HQ :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 maart 2008 om 19:05:
ik ken m kwa draaien vooral van zn set vol dramatische fouten op Sensation Black...

Hahaha heerlijk hoe hij ronddraaide met die grijns en dat peukie in zijn bek en de boel gelijk op stelte zette.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op dinsdag 11 maart 2008 om 21:27:
iig geen HQ muziek

Hihi ik moet niet al mn posts half open laten staan nu snap ik er echt geen hol van, maar er zit een line up tussendoor geloof ik he en een mooie!

Staan genoeg namen opp die een feestje kunnen bouwen en de rest moeten we met zn allen doen!

Rude kan wel die harddance achtige hardstijl ten gehoren brengen toch!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 11 maart 2008 om 22:04:
Fausto en Bas & Ram waren, na charel en peter natuurlijk, echt de beste van HQ

Dat is ook weer een kwestie van smaak natuurlijk.;)Ik ben wel erg blij dat Scot project er staat en om naar de show te kijken die proteus altijd maakt:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 maart 2008 om 22:25:
Ik ben wel erg blij dat Scot project er staat

Ik ook, weet ik zeker dat ik aan m'n rust toe kom:z
Waarschuw beheerder
als ze rude boeken om harddance/hardtrance te draaien zou dat raar zijn. bas en ram zet je ook niet bij awakenings, al zullen ze wel techo plaatjes hebben. ik denk dat rude gewoon jumpstyle ofzo zou doen om af te sluiten of om te openen met klassiekertjes om de sfeer neer te zetten.
ik vind het wel een dikke line up!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik betaal liever niet 70 euro voor een show van Proteus die ik al tig keer heb gezien. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het absoluut vermakelijk maar ik had liever nog wat namen gezien als Paul Glazby, Ben Stevens, Lisa Lashes ( 2 jaar geleden op DV), Cally Cage, Anne Savage, Andy Whitby, BK, Tinrib, etc etc etc....

Maar ja, dat is natuurlijk niet mogelijk op DV, dat snap ik zelf ook heus wel. Maar een vrouw mag toch dromen he? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ennuh Fausto vs Bas & Ram was geweldig :respect:

Waarschuw beheerder
klopt ook idd wat je zegt Lisa Lashes en BK had ik ook graag gezien....maarja helaas we doen het hier maar mee:)(we zijn al zo verwend!)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 11 maart 2008 om 22:31:
Paul Glazby, Ben Stevens, Lisa Lashes ( 2 jaar geleden op DV), Cally Cage, Anne Savage, Andy Whitby, BK, Tinrib, etc etc etc....

Eu, sssssst, maar uk is nogal dood zeg maar :X
Waarschuw beheerder
donateur
Oh sorry hoor! Dat wil toch nog niet zeggen dat er niemand is die dat wil horen. Ik kan je best wat namen geven hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Tsss geef ik je nog wel een compliment :[
Artiest W
Waarschuw beheerder
ik vin hem ook niet je van het....
dat yoji er niet tussen staat was te verwachten... en had er ookal niet op gerekend.

Verder vin ik opzich kutski , dr. willis (qua draaien weet ik het niet) , mark sherry (maar ligt ook aan de set / style)
boottek showcase gaat volgens mij wel cool worden maar kan tog ook wel snel vervelen (komt allemaal een beetje op het zelfde neer , techno achige bootlegs track na track 1tje op ze tijd in een set vin ik onwijs maar een uur lang :( )
moet zeggen dat dit de minste line up in jaren is.

en vin het idd raar dat faust er niet staat. maar zal zo zijn redenen hebben.

Had meer NIEUW verwacht maar toh ook weer niet..... a journey in (harddance) sound.

shit zou er een moord voor doen om DV 2001 nog es mee te mogen maken. Dat was echt wel mijn beste feest allertijden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jim_Justice op dinsdag 11 maart 2008 om 22:30:
ik vind het wel een dikke line up!

Helemaal mee eens, maar ook erg, erg jammer dat Fausto er niet bij is

Inderdaad GEWELDIG dat Rudi er staat en verdiend ook :D:D:D:D

En ben erg benieuwd hoe een back to back tussen Proteus en Gaz West zal zijn, dat gaat wat worden lijkt me :D:D:D

Blij dat Scot Project er weer staat, hij hoort wat mij betreft een beetje thuis op de HQ stage met DV :D:D

Paul Glazby, Ben Stevens, Lisa Lashes ( 2 jaar geleden op DV), Cally Cage, Anne Savage, Andy Whitby, BK, Tinrib, etc etc etc....

Sorry hoor met alle respect, maar hooguit m.u.v. Andy Whitby & Cally Gage op een DV dan zijn dat ook nauwelijks originele namen te noemen

Ze zullen nou eenmaal een meer gevarieerde line up moeten neerzetten die meer mensen trekt over de hele dag en niet een handjevol mensen die alleen maar UK Hardhouse willen horen, dat is jammer voor de liefhebbers van alleen maar UK, maar als ik naar mezelf kijk vind ik dit een hele gevarieerde line up, net zoals ik dat vorig jaar ook erg leuk vond :D:D

Ik ga me hoe dan ook weer enorm vermaken :lief: :lief:
Waarschuw beheerder
Paul Glazby, Ben Stevens, Lisa Lashes ( 2 jaar geleden op DV), Cally Cage, Anne Savage, Andy Whitby, BK, Tinrib

Misschien moet Tidy een hardhouse tentje gaan runnen!

Maar goed Charel legt wel de feiten op tafel denk ik. Het genre trekt momenteel niet zo heel veel bezoekers, maar het komt wel weer terug. Misschien wel onder een andere naam en met een andere slag.

Uitspraak van Jim_Justice op dinsdag 11 maart 2008 om 22:30:
gewoon jumpstyle ofzo

Beetje RaaR, maar lijkt mij wel lekker!

Uitspraak van dj W op dinsdag 11 maart 2008 om 23:28:
shit zou er een moord voor doen om DV 2001 nog es mee te mogen maken.

Ik zou de eerste keer sex ook nog weleens over willen doen!

Wat dat betreft zijn we allemaal best verwend en hebben we eigenlijk alles al meegemaakt, maar in 2001 waren er vast ook mensen met dezelfde ervaring op het terrein en waarschijnlijk zijn dat de mensen geweest die het feest hebben gemaakt! Is het dan niet mooi dat jij nu het feest kan maken voor de volgende generatie.

Dance Valley is pas laat in mijn leventje gekomen en zodoende was 2006 mijn eerste keer en teven mijn eerste keer dat ik alleen op zo een groot festival heb rond gezworven. Pfff en ik heb echt een werelddag gehad en dat terwijl voor velen in de harddance scene een beetje matige aflevering was.

De weg niet weten kan wel sfeerverhogend werken!

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 11 maart 2008 om 23:51:
ach ja, gelukkig hebben we de foto´s nog.

En ach ik zou 2001 ook weleens over willen doen!

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 12 maart 2008 om 07:26:
Ze zullen nou eenmaal een meer gevarieerde line up moeten neerzetten die meer mensen trekt over de hele dag en niet een handjevol mensen die alleen maar UK Hardhouse willen horen, dat is jammer voor de liefhebbers van alleen maar UK, maar als ik naar mezelf kijk vind ik dit een hele gevarieerde line up, net zoals ik dat vorig jaar ook erg leuk vond

Dus toch een journey in (harddance)sound!

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 12 maart 2008 om 07:26:
Ik ga me hoe dan ook weer enorm vermaken

I like that spirit!
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 12 maart 2008 om 07:52:
Ducktales on speed

:roflol:

Hoor gelijk weer die smurfenstemmetjes in mijn hoofd

Uitspraak van Flexy op woensdag 12 maart 2008 om 07:47:
Dus toch een journey in (harddance)sound!

Yeah B)

Vind ut ook cool voor Michiel dat Astrix er staat, heeft ie ook een beetje psytrance/goa 8)

Uitspraak van Flexy op woensdag 12 maart 2008 om 07:47:
I like that spirit!

Yeah! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry hoor met alle respect, maar hooguit m.u.v. Andy Whitby & Cally Gage op een DV dan zijn dat ook nauwelijks originele namen te noemen

Van de10 DV's die ik ben geweest heb ik de door mij genoemde namen echt niet zo vaak langs zien komen. Bovendien zei ik in mijn eerdere post ook dat ik heus wel snap dat dit ook niet mogelijk is voor DV. Maar ik mag toch wel wensen hebben?

Verder maakt het ook niet zoveel uit voor mij, ga waarschijnlijk toch niet naar DV. Tis gewoon niet meer wat het geweest is :no:

En ook dat is niet erg want de meeste mensen vinden het nog wel leuk. En de wereld (en daarmee DV) draaien niet om mijn persoontje ;)
Waarschuw beheerder
van die namen zou ik lisa lashes wel willen zien ja. dat zou echt dik zijn en die krijgt het feest echt wel los, uk of niet. meer rurimte voor de uk sound moet er niet worden gegeven op dv als je het mij vraagt. ik hoop dat ze tom harding vroeg op de avond zetten na mark sherry ofzo want anders word hij een anti climax.
Waarschuw beheerder
ik zie Organ Donors en Proteus....ik ben blij....nou nog lekker weer erbij en lossssss :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dark by design weer eens in nederland!

leuk leuk :D

Alex kidd, ook nice evenals Astrix Organ donors en scot (afwachtend wat voor set hij gaat draaien).

Misschien moet ik 't feestje toevoegen aan *niet zeker*.
Waarschuw beheerder

Cijfers:
Astrix -> ?
Scot Project -> 3
Alex Kidd -> 7
Proteus vs Dark By Design -> 10 & 8
Dr Rude -> 5
Kutski vs Organ Donors -> 8 & 8
Tom Harding -> 3
Mark Sherry -> 2
Dr Willis -> 5
Danny D vs Ed Real -> 4 & 6
JP -> 4
Bootek Showcase -> ?
Mc Da Silva -> 2

Peace
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 12 maart 2008 om 08:41:
Maar ik mag toch wel wensen hebben?

Natuurlijk mag jij dat

Maar ik mag toch ook mijn mening geven, daarom zeg ik al met alle respect, waarmee ik wil aangeven dat ik jouw mening absoluut niet naar beneden wil halen. :)

Zal op DDOD in ieder geval wel een portie UK zijn, dus wellicht is dat wat voor je ;) (is goedkoper ook, maar ja dan ook maar 1 'area' :roflol: ;p )

Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 12 maart 2008 om 08:41:
Verder maakt het ook niet zoveel uit voor mij, ga waarschijnlijk toch niet naar DV

Dan snap ik al helemaal niet waar het over gaat dan

Ben blij dat DV niet altijd hetzelfde blijft, zou de leukigheid er vanaf halen op den duur, steeds hetzelfde is SAAI

Ik ga ook al aardig lang en ook al is er veel veranderd het blijft, wat mij betreft dan, nog steeds het feest van het jaar waar ik elke keer weer naar uitkijk.

Komt bij dat degene die over het algemeen al tien jaar geleden er heen gingen nu al lang niet meer gaan stappen en kinderen hebben enzo, dus UDC zal ook nieuw publiek moeten gaan trekken willen ze voort blijven bestaan, er moet immers ook nog geld verdiend worden

Maar ja ik hou er wel van als dingen anders zijn en als muziek verder groeit, kijk bv weer erg uit naar de set van Dr. Willis, vond hem en op Bloemendaal vorige zomer (alleen en met Danny samen)en op DV met Kamui samen echt dikke muziek draaien (y)(y)

Ik denk dat iedereen wel zo zijn eigen voorkeuren heeft en dat is juist zo goed uit deze line up op te maken, voor elk wat wils

Zijn vast ook techtrance fans die het jammer vinden dat er niet alleen maar techtrance is, Freeform fans die liever meer freeform hadden gezien etc ect

Ze proberen volgens mij iedereen een beetje zijn ding te geven en denk dat je toch altijd zal houden dat je bepaalde namen nog mist of graag zou willen horen en zien :)

Jammer dat ze geen Harddance Valley ofzo kunnen houden met tien verschillende area's etc *droomt weer verder*

Uitspraak van Jim_Justice op woensdag 12 maart 2008 om 09:24:
lisa lashes

Uitspraak van Jim_Justice op woensdag 12 maart 2008 om 09:24:
die krijgt het feest echt wel los, uk of niet

Mee eens!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 12 maart 2008 om 12:56:
Maar ik mag toch ook mijn mening geven, daarom zeg ik al met alle respect, waarmee ik wil aangeven dat ik jouw mening absoluut niet naar beneden wil halen.

Zal op DDOD in ieder geval wel een portie UK zijn, dus wellicht is dat wat voor je (is goedkoper ook, maar ja dan ook maar 1 'area' )

(y) Kan haast niet wachten :D
Waarschuw beheerder
ik had liever nog wat namen gezien als Paul Glazby, Ben Stevens, Lisa Lashes ( 2 jaar geleden op DV), Cally Cage, Anne Savage, Andy Whitby, BK, Tinrib, etc etc etc....

Ben bang dat we dan toch de zee weer over moeten Daph,al is dat natuurlijk geen schande :D

Ik zelf moet nog aan de lineup wennen,had liever Kutski alleen willen zien draaien...Maar eenmaal weer in die Valley met al je vrienden,ben ik die lijn omhoog wel weer een beetje vergeten haha.

Nu maar hopen dan Eddie op de mainstage staat :cheer: