Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 331377x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing
Artiest W
Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op vrijdag 30 november 2007 om 21:10:
klinkt erg lekker ik vind alleen dat PSSS geluidje, dat je een aantal keer toepast (op 3.40 o.a.), erg irritant en niet echt wat toevoegen

ik ben erg benieuwd naar je eindresultaat

oke top altijd leuk om te horen.
heb al erg goeie tips gehad van oa peter , charly en jim .

en voor et psst stukkie
das gewoon de gehele sample. (van 2pac me vroegere held!!!)
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op donderdag 29 november 2007 om 19:08:
cubseSX3

Uitspraak van dj W op donderdag 29 november 2007 om 19:22:
cubase

Dat moest ik ongeveer 6x per jaar downloaden voor mijn skitzofrene buurman die er dan muziekjes mee ging maken van 10 bpm. Die nummers waren veelal stilte en zo af en toe was kwam er dan een bong en dat welweer steeds in hetzelfde ritme. Hij was er trots op maar ik kon niet vrolijk worden van zijn muziek, maar misschien hadden we het toen toch eens sneller af moeten spelen. Wie weet wat het had opgeleverd.

Ik heb ook weleens iemand met cubase bezig gezien die het voor elkaar kreeg het tekstje wat ik verzon bij het melodietje na wat gerek en gestrek met knopjes en dezelfde tekst was op de computer zonder dat er een microfoon aan te pas kwam. Nu ja het werkte twee kanten op. Je luisterd naar een stem in de verte en daar maak je wat van Na verzin en geklooi met dat programma kom je uiteindelijk tot het zelfde.

Uitspraak van Jim_Justice op donderdag 29 november 2007 om 19:08:
welkom in de meest tijdrovende hobby die er is!

Elke keer het zelfde nummer luisteren daar wordt je helemaal gestoord van. Jullie liever als mij en ik ben jullie dankbaar dat jullie dat allemaal voor ons doen.

Thank u 4 the MUSIC

Uitspraak van dj W op donderdag 29 november 2007 om 19:22:
tis idd meer voor de fun....

Dat is voetballen in de vierde klasse ook, maar dat wil niet zeggen dat ze daar hun stinkende best niet doen!

Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 30 november 2007 om 20:34:
rond de 550 geloof ik, supergoeie prijs aangezien de cdj 100 ook zoiets kostte nog niet al te lang geleden.

Ja dat ben ik in mijn vorige verhaal in dit topic vergeten te posten volgens mij. W vroeg waarom ze niet doorboorduurde op die mx^$%#%$^$%1000 ,maar dan zou die nog duurder moeten worden en wie heeft dat er voor over. Deze heeft een mooi prijsje en hierna zal wel de mk1000 worden vervangen en dan stappen alle kopers van deze kleine versie over op de nieuwe grote en dan duikt de prijs van deze 400 in elkaar. Op marktplaats koopje voor 250 euro wel 2 kanppe cdj100 machines heb ik gezien. Als ze onder de 100 p/stuk duiken koop ik er twee HiHi.

Uitspraak van dj W op zaterdag 1 december 2007 om 00:41:
(van 2pac me vroegere held!!!)

Westside is the best side of all the sides!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op zondag 2 december 2007 om 10:11:
Als ze onder de 100 p/stuk duiken koop ik er twee HiHi.

Owjaaa maar wat is de goedkoopste zinnige oplossing voor het mengpaneel?

Ik wil drie kanalen. Ook eentje voor mijn computer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op vrijdag 30 november 2007 om 10:53:
is het nummer rond de 15 minuten je eigen werk? zo ja, lekker zeg!

Dat is wel een cool stukje muziek. Kan je het orgineel niet posten SIX. Ik ken het niet en ben heel erg benieuwd hoe dat in elkaar zit

En is wel grappig dat the sixth sense op club 6 gaat draaien!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 05:32:

Westside is the best side of all the sides!!!!!!

ja jongens we kunnen er wel om lachen maar dat was uitme Wigger tijdperk hahahahahha

Dat is voetballen in de vierde klasse ook, maar dat wil niet zeggen dat ze daar hun stinkende best niet doen!

daar heb je helemaal gelijk in

Elke keer het zelfde nummer luisteren daar wordt je helemaal gestoord van. Jullie liever als mij en ik ben jullie dankbaar dat jullie dat allemaal voor ons doen.

daar wordt ik idd ook weleeens gek van en stop ik maar meestal als ik vast zit. Zoals nu .....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op zondag 2 december 2007 om 10:51:
Kan je het orgineel niet posten SIX

bij me profiel.... muziekproducties en dan Aurora Project - Dream (hard trance remix)

thnx btw voor het compliment, dat waardeer k altijd :yes:

Uitspraak van Flexy op zondag 2 december 2007 om 10:51:
grappig dat the sixth sense op club 6 gaat draaien

b)
Waarschuw beheerder
word tijd om egaupload te gebruiken 6th want die server is steeds ful capacity

Waarschuw beheerder
Nah niet nodig, Erick heb nu zn eigen 2 gig webspace, daar kan k alleen van thuis uit nie op, maar k knal em straks wel gewoon daar neer als k in de studio ben...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op zondag 2 december 2007 om 11:03:
ja jongens we kunnen er wel om lachen maar dat was uitme Wigger tijdperk hahahahahha

Als ik zijn stem hoor krijg ik kippevel en echt geen slappe lach!

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 14:34:
bij me profiel.... muziekproducties en dan Aurora Project - Dream (hard trance remix)

Ik kan het nog niet helemaal vinden, maar ik ben blond.

Ik bedoel dan ook het orgineel orgineel. Tenminste zoals ik het lees in die playlist gaat het om een Tiesto ombouw actie toch. Ik kwam wel bij allemaal andere lekkere nummers toen ik door je profiel heen wandelde. Kan je die niet eens in een mix verwerken dan is de 1st sense mix cd af en nog vijf te gaan.
Waarschuw beheerder
Owkee thats cool je hebt dus je eigen nummer weer verder bewerkt. Die mix ik naar viste bestaat al een beetje want als je een nummer op zet in je profiel komt de rest ook wel zonder opmerkelijke interuptie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op maandag 3 december 2007 om 09:39:
Als ik zijn stem hoor krijg ik kippevel en echt geen slappe lach!

dan hoop ik dat je het laatste interview wel es gehoort hebt

In his own words ..... jesus die cd is zo vett. Alles wattie zegt hoor je gewoon puur de emotie echt zo dik
Waarschuw beheerder
Nee dat heb ik nooit bewust gehoord, maar de kans is groot dat ik het herken als ik het hoor.

Ze zijn dat stukje hersens aan mijn kant vergeten waar namen enzo worden opgeslagen.

Waarschuw beheerder
*NEWSFLASH*

Volgende week maandag, 10 december, wordt een setje van ons uitgezonden op de harddance stream van di.fm.

Tijd: 21.00-22.00 so please tune in and have a listen b)
Waarschuw beheerder
www.di.fm dus!

Maar leg eens uit hoe het kan dat sommige zenders van Digitally imported wel gevonden worden in de zoekmachines van Shoutcast en bijvoorbeeld deze weer niet.

Ik vind het het makkelijkst als ik ze daar kan terug vinden door een keywoord in te typen. Harddance of hardstyle en dan wil ik eigenlijk wel alle zenders zien die dat in hun genre hebben. De trance zenders van Digitally imported zitten meestal wel veel mensen naar te luisteren op Shoutcast. Ze staan meestal wel bovenaan wat trance zenders betreft met ongeveer 3000 luisteraars gemiddeld denk ik.

Nu deze klik in mijn favorieten ik heb hem gevonden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op woensdag 5 december 2007 om 04:56:
Maar leg eens uit hoe het kan dat sommige zenders van Digitally imported wel gevonden worden in de zoekmachines van Shoutcast en bijvoorbeeld deze weer niet.

Aha ik ben er al achter. Ze zijn dus het harddance station van DI, maar ze hebben geen harddance bij genre ingevuld en daar zoekt de machine nou net op!

Onder trance of hard trance komt hij wel te voorschijn. Momenteel zijn er 160 mensen aan het luisteren en dat is niet slecht voor een stream.
Waarschuw beheerder
http://www.twistededgemedia.co.uk/clients/hardtimez/bootek_showcase_mix.mp3
Waarschuw beheerder
Over streams gesproken ik luister de laatste tijd veel naar www.frenchkissfm.com en het verveelt me maar zelden ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op woensdag 5 december 2007 om 04:56:

als je zelf muziek uitzendt, een stream start dus...dan kan je wat tags meegeven aan je station (naam,style etc..). hun verstrekte info strookt ws niet met jouw zoektermen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 03:51:
Tijd: 21.00-22.00 so please tune in and have a listen

na FJ Project :bounce:
Waarschuw beheerder
Wanneer start dit forum dan zijn eigen zender?

Komt genoeg langs om dat allemaal af te spelen.
Waarschuw beheerder
Hopelijk herriner ik het me optijd.. :o

Waarschuw beheerder
ja dat hoop k voor je, want anders :[

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op donderdag 6 december 2007 om 16:20:
Wanneer start dit forum dan zijn eigen zender?

Komt genoeg langs om dat allemaal af te spelen.

Je had eerst Sonic Radio. Maar dat liep helaas niet meer. Harddance is nu harstikke dood, weet niet of zo'n stream wel succes zou hebben.

Waarschuw beheerder
ligt dr aan... de UK sound is harstikke dood ja. Maar aan de andere kant heb je artiesten zoals Ultraform (die op Trance Energy staat, en believe me das niet zn grootste boeking komend jaar) Kamui en Dr. Willis die snoeiharde hard trance met techno en drum n bass invloeden maken en dat loopt, althans in het buitenland, prima.

Ik denk dat een initiatief als Sonic Radio alleen slaagt als je het forum van tranceaddict en soortgelijke sites ermee plat gaat spammen.
Waarschuw beheerder
Ik heb het over Nederland, de scene is gewoon harstikke dood. Er is totaal geen vraag naar. Zowel de Uk als Hardtrance wat jij bedoelt. Er zijn bijna geen feesten meer. Dat zie je zelf toch ook wel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRL op donderdag 6 december 2007 om 23:49:
Ik heb het over Nederland, de scene is gewoon harstikke dood. Er is totaal geen vraag naar. Zowel de Uk als Hardtrance wat jij bedoelt. Er zijn bijna geen feesten meer. Dat zie je zelf toch ook wel?

Ja 100% mee eens.
maar dat is niet relevant in dit geval want een internetzender zendt around de globe uit. Zelfs Russische poolonderzoekers op antarctica kunnen daarop in tunen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRL op donderdag 6 december 2007 om 23:49:

je heb 100 % gelijk , het lijkt wel alsof alleen de "oude gaarde " nog hard dance is. De jeugd groeit nu op met hardstyle en jump , hardcore What ever.... en toch denk ik dat 2009 weer een goed jaar zal worden..... heb meerdere keren voorbij zien en horen komen dat 2008 het HOUSE jaar wordt en naja laa tmaar ik ben geen helderziende ook.

Is het dan trouwens juist geen goed idee om een internet stream op te zetten.

Partyflock harddance stream.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op vrijdag 7 december 2007 om 01:08:
De jeugd groeit nu op met hardstyle en jump , hardcore What ever....

Hmmm... Toen ik in aanraking kwam met harddance, in 2000, was trance heel groot. Daar groeide 'de jeugd' toen mee op. En in de jaren daarna was hardstyle echt dé stroming. Harddance is toch nooit echt een hele grote stroming geweest, iets waar je mee opgroeit, ik heb het altijd toch wel een beetje als exclusief gezien als je harddance-fan bent. Denk wel dat het ook meespeelt dat de stap van trance/hardstyle, in die tijd dus de grote stijlen, naar harddance niet zo groot is. Kruis hardstyle met trance en je hebt harddance, het melodieuze van trance met het stevige van hardstyle. Wat dat betreft heb je wel weer gelijk met waar de jeugd mee opgroeit...
Maar waar is het misgegaan? Harddance was toch een tijdje redelijk hot, stage was altijd afgeladen vol, Tom Harding zelfs op Sensation Black, er was HQ Radio. Nu niks meer. 4 Elements, Impulz, dat waren nog eens goeie feesten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mee eens, maar als je checkt hoe vol het was bij Dave202 op Q-Base dan lijkt het wel heel anders te zijn. Aan de andere kant ook zat voorbeelden van hoe het dus niet genoeg mensen trekt :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Massi op vrijdag 7 december 2007 om 01:46:
Kruis hardstyle met trance en je hebt harddance,

Kruis jump met electro of kruis schranz met trance. Het zijn hypes waarin jongelui meegaan. Ook al vinden ze het misschien niet helemaal hun ding op die leeftijd wil je met de groep meelopen. Jij bent van trance naar harddance gegaan. Ik liep in mijn jeugd met hardcore mee en de trancy stukjes die erin zaten vond ik het enige muzikale erin. Toen hardcore op de radio stierf en trance zijn intrede deed was ik verkocht.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 december 2007 om 23:31:
Kamui en Dr. Willis die snoeiharde hard trance met techno en drum n bass invloeden maken en dat loopt, althans in het buitenland, prima.

Juist vernieuwen misschien wel met een nieuwe naam. Het was toch eerst hardhouse?
Waarschuw beheerder
Hardbass ofzo!

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk is terug over hoe ik dit topic ben begonnen in 2004!! Precies hetzelfde onderwerp. En nu kan ik alleen maar concluderen dat het veel erger is geworden met deze muziekstijl in Nederland. Voor een harddance dj is er (op enkele kleine feestjes na) in nl geen representatief podium om te draaien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan nog erger hankie .. hier in Belgie :s Alleen maar jump jump jump. Zaterdag moetst Fausto draaien in Lokeren, da`s in de buurt van mij en een uniek iets in Belgie. Welgeteld 12 personen in die tent. 1e dj draaide alleeeeen maar jump. Fausto heeft zich enorm aangepast aan het publiek door goeie hardstyle trackjes te draaien, maar die gasten vonden dat niet statisch genoeg geloof ik ... Jammer had willen zien hoe een groot publiek hier daarop zou reargeren, misschien dat er een hemeltje voor ze open ging dan. Enigste positieve is dat je het drinken gewoon in glas mee kreeg. Da`s dan weer uniek in grotere clubs in NL

Waarschuw beheerder
donateur
Gaar zeg :S
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
Ach zo´n kleine scene heeft ook wel wat...

Als het immens populair zou worden gaat de charme er waarschijnlijk ook vanaf
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van First-Base op vrijdag 7 december 2007 om 10:41:
Zaterdag moetst Fausto draaien in Lokeren, da`s in de buurt van mij en een uniek iets in Belgie. Welgeteld 12 personen in die tent.

Das niet best:o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AjJay op vrijdag 7 december 2007 om 12:13:

Als het immens populair zou worden gaat de charme er waarschijnlijk ook vanaf

Kleine scene? Op het moment zou ik het bijna geen scene noemen. Doe me dan toch liever de populariteit van een paar jaar geleden. Toen UDC nog wel eens feestjes gaf. 3x per jaar Impulz, 2x 4 Elements en Dance Valley. En altijd dikke line-ups:9
Waarschuw beheerder
idd waar zijn de tijden dat je LAM in de trein / auto zat naar 4 elements / impulz indoor en outdoor (shit met de TAXI vanuit den haag gewoon) dat waren nog eens tijden , dat waren nog eens feesten , HQ XL in ahoy jesus .

kleine scene is opzich wel oke maar niet zo klein als dat hij nu is.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 02:01:
maar als je checkt hoe vol het was bij Dave202 op Q-Base

datis met feesten van die grote altijd zo. Kijk maar hoe vol HQ weer was dit jaar op DV.

Uitspraak van Massi op vrijdag 7 december 2007 om 01:46:
Harddance is toch nooit echt een hele grote stroming geweest, iets waar je mee opgroeit

cker maar zoals ik het boven al zei het was altijd VOL op impulz / 4 elements. Weet nog wel dat IK een GIG van YOJI niet kon / wilde bij wonen omdat de tent op impulz outdoor STAMPES VOL STOND en er niemand meer in werd gelaten. IK en Yoji overslaan zegt heel veel hahaha nu nog steeds :)

Wat waren dat feesten zeg. Nu moeten we het doen met 1x per jaar HQ

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 08:54:
Voor een harddance dj is er (op enkele kleine feestjes na) in nl geen representatief podium om te draaien.

Dan moet je het over een andere boeg gooien. 99% van het partyvolk is volslagen n00b op het gebied van muziekstijlen. Dus als je snoeihard draait (Kamui, DbD, D10 etc) gewoon zeggen dat je een hardstyle dj bent.

En ben je meer van het uplifting werk dan verkoop je je eigen toch als trance-dj?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 14:50:
Dus als je snoeihard draait (Kamui, DbD, D10 etc) gewoon zeggen dat je een hardstyle dj bent.

zowerkt et tog niet

en kamui snoeihard ? valt wel mee

Waarschuw beheerder
mwah... blijkbaar wel... als het lukt om Marc La Cruz op Qlubtempo als hardstyle aan de man te brengen dan moet het hiermee zeker lukken.

Want die gast draait nog niet half zo hard als de artiesten die ik noem. En Kamui niet hard? Volgens mij bestaat er weinig hardere hard trance op het moment...
Waarschuw beheerder
donateur
voglens mij waren veel mensen ook niet echt blij met Marc la cruz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AjJay op vrijdag 7 december 2007 om 12:13:

Als de tent maar vol zit en uit zijn dak gaat meer is er eigenlijk niet nodig. Ik mis DDOD en de Trappist wel een beetje op dat gebied. De Trappist was al snel gevuld en er zat lekker geluid in dat hok.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 14:50:
Dan moet je het over een andere boeg gooien. 99% van het partyvolk is volslagen n00b op het gebied van muziekstijlen. Dus als je snoeihard draait (Kamui, DbD, D10 etc) gewoon zeggen dat je een hardstyle dj bent.

Mhhh dus we zeggen tegen het publiek dat Feyenoord komt voetballen, maar we laten Excelsior die wedstrijd spelen.

Als ze dat meerdere wedstrijden zouden flikken zou ik het ook niet meer snappen wie er speelt en zou me volledig NooB voelen.

Lijkt me niet zo een goed plan SIX. Dat feestje van je is een beter . Veronica komt naar je toe deze zomer en nogmaals er lopen heel wat gefrustreerde anti jump jumpers rond die harddance weleens heel leuk zouden kunnen vinden.

Uitspraak van dj W op vrijdag 7 december 2007 om 12:48:
datis met feesten van die grote altijd zo. Kijk maar hoe vol HQ weer was dit jaar op DV.

En Steppin Up was ook goed gevuld, maar het menu met feestjes is zo ontzettend groot geworden en een echte partyganger houd nou eenmaal vaak van alle soorten muziek. Ik kom dezelfde mensen tegenwoordig tegen in zoveel verschillende scene`s en geef ze eens ongelijk.

Zelf hang ik overal rond. Deze week stond in het teken van Drum and Bass en volgende week is het hardcore om die week daarna weer in trance te raken. En dan ben ik een vrijgezel feestbeest met nauwelijks verdere verplichtingen.

Maar ik stel jullie gerust vanavond is het harddance en ik hoef er niet eens ver voor te reizen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op vrijdag 7 december 2007 om 16:03:
voglens mij waren veel mensen ook niet echt blij met Marc la cruz

niks van gemerkt 8)
Waarschuw beheerder
Ik baal er van dat ik de tijd van HQ, Impulz & 4 Elements gemist heb :'(

Alleen laatste HQ Stage op Dance Valley meegemaakt.

Gelukkig zijn er genoeg setjes b)

Verder gelukkig nog wat feestjes gehad in de Patronaat wat super goed bevallen was en waar het ook echt wel vol was b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 15:13:
En Kamui niet hard? Volgens mij bestaat er weinig hardere hard trance op het moment...

ja oke als je et zo bekijkt wel ja

maar snoeihard zal ik het niet noemen
Waarschuw beheerder
het "probleem" van harddance is dat het te breed is voor een hokje.
op groundzero is het de softste stijl en om dancevalley weer de hardste(op schranz na). zijn gewoon een vreemde eend in het bijt die nergens echt thuishoort, of weer overal een beetje tussen kan. vin ik top maar is lastig voor marketing en echte herkenning. voordeel: zal nooit een hype worden en daarna op zijn gat gaan. (maar ja. zonder hype op je gat gaan is ook niet best)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wordt op al die erotic feesten niet ook harddance gedraaid? Die lopen toch best goed of niet dan...