Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 332292x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja, maar is de point van die plaat niet juist de enorm lange break? Ik vind em wel mooi, maar alleen zo slecht draaibaar.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Neede break is ook wel in te korten. Heb m ff ge-upload, voor iedereen die de lange versie niet wil draaien.

http://www.sendspace.com/file/0x8zyt

Waarschuw beheerder
thnx, ff checken, misschien kom ik zelfs terug op me eerdere opmerkingen :lol:
Artiest W
Waarschuw beheerder
dit haalt idd de break helemaal weg
sorry dan draai ik hem liever helemaal hahahhaa
Waarschuw beheerder
donateur
Break is idd drastisch ingekort, maar het was niet echt mogelijk om er meer in te laten, dan kwam het niet echt uit, het hoogtepunt kwam er op elke andere manier niet echt lekker in.
Waarschuw beheerder
en nu helemaal niet
hahahahaha

zoals je zelf een aantal keren heb gezegd over recente scot project tracks.

je wordt ergens naar toe gebracht en dan is et opeens weg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 16 oktober 2007 om 12:12:
Tuurlijk, als je niet doet wat je zelf wil is t ook niet geloofwaardig. Maar ik koop bvb liever een cd met 20 tracks dan een cd met 12 die even duur is. En dat geldt ook voor een kaartje dat ik voor een feest betaal waar iemand met een hele grote naam staat.

Maar das dan nog steeds jouw persoonlijke smaak en niet dat het moet ofzo, dat was meer mijn moraal van het verhaal

Wie bepaalt nou eigenlijk wat er wel en niet zou moeten/kunnen etc?

Wat mij betreft denk ik toch wel het publiek uiteindelijk, kan jij je nummer helemaal geweldig vinden en al je collega DJ's ook (bijwijze van dan ff he), maar als ie niet op de dansvloer aanslaat, heb je er dus helemaal niets aan
Idem voor een set etc. etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 16 oktober 2007 om 16:42:
Wat mij betreft denk ik toch wel het publiek uiteindelijk, kan jij je nummer helemaal geweldig vinden en al je collega DJ's ook (bijwijze van dan ff he), maar als ie niet op de dansvloer aanslaat, heb je er dus helemaal niets aan
Idem voor een set etc. etc.

ben het helemaal met jou eens, dat gelul over hoe te mixen, maakt niet uit als je je eigen ding maar doet en met overtuiging, dan zul je zien dat de mogelijkheden der draaitafels eindeloos zijn..
Waarschuw beheerder
...en of iemand nu 8 , 300, of 1 plaat in het uur draait maakt toch ook geen reet uit. Als het goeie platen zijn, ga ik toch wel total-loss en zit ik nie te denken aan de eventuele volgende plaat van de dj.. ok je kunt bij elke mindere plaat wel gaan schreeuwen om de volgende of afwisseling, maar ja smaken verschillen en ik dans toch wel blij door, kan mij et schele, liefhebber als ik ben :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hoho, t moet niet uit zn verband worden getrokken he, t is geen race wie de meeste platen in een uur kan draaien. Maar 8 is gewoon echt heel erg weinig voor iemand die zo'n groot CV heeft. En als een plaat van 9 minuten elke seconde boeiend is: prima, heel knap als iemand dat kan maken. Bvb Photon Project - Enlightenment is er zo één, die kun je wat mij betreft de hele avond achter elkaar draaien en dan verveelt ie me nog niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 16 oktober 2007 om 18:13:
Bvb Photon Project - Enlightenment

die ken ik niet, ben ik wel benieuwd naar dan...
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op dinsdag 16 oktober 2007 om 12:25:
scot project is een hele grote naam maar draaid 8 platen in 50 minuten

Als het 8 goeie zijn krijg je wel de volle kans om ervan te genieten!

Uitspraak van KRL op dinsdag 16 oktober 2007 om 12:28:
Ik vind het wel lekker als een DJ lekker doormixt. Gewoon lekker door blijven dansen. Alleen dan moet de platenkeuze ook wel goed zijn natuurlijk!

Ik als simpele boer heb echt niet door hoeveel platen er in dat uur zijn gebruikt trouwens. Daar let ik niet op en het lijkt me ook wel de functie van een Dj dat dat alles naadloos over gaat, maar ik baal er wel van als ik een goed nummer hoor en maar 30 seconde daarvan mee kan genieten. Tenzij er een nummer achteraan komt dat naar nog grotere extase leid natuurlijk.

Ik vind trouwens wel heerlijk als ik lekker wordt gemaakt met een nummer om hem vervolgens weer te vergeten en dat hij er dan weer in gemixd wordt.

(
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 16 oktober 2007 om 12:33:
ook van iemand als Sp.

)

(Ja ze zijn stil in de kamer!)

Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 16 oktober 2007 om 14:17:
Neede break is ook wel in te korten. Heb m ff ge-upload, voor iedereen die de lange versie niet wil draaien.

Eendracht maakt machtig!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 14:19:
thnx, ff checken, misschien kom ik zelfs terug op me eerdere opmerkingen

Ik ben nieuwsgierig.

Uitspraak van C-style op dinsdag 16 oktober 2007 om 17:04:
ben het helemaal met jou eens, dat gelul over hoe te mixen, maakt niet uit als je je eigen ding maar doet en met overtuiging, dan zul je zien dat de mogelijkheden der draaitafels eindeloos zijn..

Iedereen zal wel zijn eigen kwaliteiten hebben toch?

En ja echt vernieuwen kan alleen als je gekke dingen uitprobeerd.

Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 16 oktober 2007 om 18:13:
Photon Project - Enlightenment

De perfecte plaat voor een beginner dus hihi.

Sorry Jim ik zag de punt te laat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op dinsdag 16 oktober 2007 om 19:41:
De perfecte plaat voor een beginner dus hihi.

Als je van trance houdt wel idd :yes: Briljante plaat :respect: (duurt overigens 11 minuten en 48 seconden)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 16 oktober 2007 om 19:45:
Als je van trance houdt wel idd Briljante plaat (duurt overigens 11 minuten en 7 seconden en 48 seconden)

Mhhhh dan zal 0,2 MB niet genoeg zijn vrees ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je niet redden idd :no:

Dit is m: http://www.sendspace.com/file/ymgrw6

Misschien leuk weetje: als er mensen zijn die de Gouden Kooi volgen, de muziek die je onder de beelden hoort is van dezelfde producer als Enlightenment, alle pianomelodietjes en zo in dat programma zijn van hem. Geert Huinink for president!
Waarschuw beheerder
Het is zeker een schitterend nummer. Echt zo een one man show intro nummer.

Zijn er remixen van?

Het doet me dan ook denken aan Forever Today van Tiesto al zijn dat drie nummers aan elkaar geplakt.

Volgens een oud collega uit Zeeland trouwens met een melodie uit Terminator en een melodie uit de zoveelste symphonie van Bach, maar ik heb eigenlijk nooit uitgezocht of dat nou klopt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dikke plaat hoor:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op dinsdag 16 oktober 2007 om 20:18:
Zijn er remixen van?

Volgens mij niet, denk dat de melodie te moeilijk is om na te spelen. Maar dit soort dingen moeten eigenlijk niet geremixt worden vind ik, t is gewoon al perfect zoals ie nu is. En dan te bedenken dat dit de B kant is van die plaat, maar de A kant haalt t niveau van Enlightenment bij lange na niet (volgens mij heet die Illumination of Illuminate)
Waarschuw beheerder
echt dikke plaat ja. ik heb hem ook. wel lastig scratchen als ze zo dik zijn man, maar heb je altijd bij dat label man. ERG FLAUW HE
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op dinsdag 16 oktober 2007 om 23:13:
echt dikke plaat ja. ik heb hem ook. wel lastig scratchen als ze zo dik zijn man, maar heb je altijd bij dat label man. ERG FLAUW HE

Dat is er dus een die veel geld waard gaat worden als mijn bronnen kloppen.

Zit extra veel van de grondstof Vinyl in.

We hadden laatst een hoeveelheid grondstof aangekocht op mijn werk waar nauwelijks vinylchloride in zat. En om die grondstof puur te krijgen heeft het bedrijf klauwen met geld op tafel moeten leggen.

Vinylchloride is het monomeer wat je kan laten polimeriseren tot polyvinylchloride. Van deze stof worden jullie plaatjes gemaakt.

Maar misschien is er ondertussen een vervanger gevonden als grondstof voor lp`s. Als ze een beetje slim zijn van hoogwaardigere polymeren die tegenwoordig op de markt zijn. Dan blijven die gleufjes nog langer in tact.

Al is het nog steeds het beste medium om muziek zo lang mogelijk te bewaren.

Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 16 oktober 2007 om 23:10:
Volgens mij niet, denk dat de melodie te moeilijk is om na te spelen. Maar dit soort dingen moeten eigenlijk niet geremixt worden vind ik, t is gewoon al perfect zoals ie nu is. En dan te bedenken dat dit de B kant is van die plaat, maar de A kant haalt t niveau van Enlightenment bij lange na niet (volgens mij heet die Illumination of Illuminate)

Ik begrijp je liefde voor het nummer. Mij lijkt het geweldig om de melodie in een andere stijl terug te horen. Helaas is het niet na te spelen en het opvragen van de broncode zoals bij software zal geen optie zijn.

Dus moeten we er in deze versie maar op weg zweven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 16 oktober 2007 om 23:10:
Volgens mij niet, denk dat de melodie te moeilijk is om na te spelen. Maar dit soort dingen moeten eigenlijk niet geremixt worden vind ik, t is gewoon al perfect zoals ie nu is.

Dat wel, perfect binnen deze soort trance is ie, en wil je die plaat remixen moet je echt een andere invalshoek kiezen denk ik. Een andere producer die een andere stijl kwa trance producties heeft zou em wel kunnen remixen en er zn eigen draai aan geven, ik denk dat bijv. Ace Da Brain wel een goeie job zou doen met die shit :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 04:11:
Dat wel, perfect binnen deze soort trance is ie, en wil je die plaat remixen moet je echt een andere invalshoek kiezen denk ik

lijkt me idd ook dat je het meeste kans van slagen hebt door een heel andere draai aan te geven

Yoda - Definately (Trance Generators Remix) is zo'n voorbeeld, origineel (SP of Tracid Remix kan niet overtroffen worden), komt er een dikke duistere Acidplaat uit B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op woensdag 17 oktober 2007 om 00:00:
Helaas is het niet na te spelen en het opvragen van de broncode zoals bij software zal geen optie zijn.

Dat is niet helemaal waar. Er bestaat een site waar je een track kan uploaden en waar vervolgens leden van de site een midifile voor je maken. Dit is een bestandje waar de complete notatie van alle instrumenten in zitten, die kun je gewoon in het programma waarmee je muziek maakt importeren, en het enige dat je hoeft te doen is een goede synthsound kiezen, et voila: u hoort exact hetzelfde als in de originele versie :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 17 oktober 2007 om 11:30:
Dat is niet helemaal waar. Er bestaat een site waar je een track kan uploaden en waar vervolgens leden van de site een midifile voor je maken. Dit is een bestandje waar de complete notatie van alle instrumenten in zitten, die kun je gewoon in het programma waarmee je muziek maakt importeren, en het enige dat je hoeft te doen is een goede synthsound kiezen, et voila: u hoort exact hetzelfde als in de originele versie

Maar stel je bent een artiest en je creativiteit is weg en je bankrekening is leeg. Is het dan geen optie om die Cubase bestanden van je eerdere werk vrij te geven in de hoop dat een ander er weer een hit mee maakt en zodoende jouw rekening ook weer spekt.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 04:11:
Dat wel, perfect binnen deze soort trance is ie, en wil je die plaat remixen moet je echt een andere invalshoek kiezen denk ik. Een andere producer die een andere stijl kwa trance producties heeft zou em wel kunnen remixen en er zn eigen draai aan geven, ik denk dat bijv. Ace Da Brain wel een goeie job zou doen met die shit

Ik weet dan weer echt niet of dit over hetzelfde gaat, maar ik luister veel streams en ik merk dat de Engelse streams welke stijl je ook kiest steevast de zelfde melodietjes terug komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op woensdag 17 oktober 2007 om 16:45:
Maar stel je bent een artiest en je creativiteit is weg en je bankrekening is leeg. Is het dan geen optie om die Cubase bestanden van je eerdere werk vrij te geven in de hoop dat een ander er weer een hit mee maakt en zodoende jouw rekening ook weer spekt.

Dat kan idd, maar ligt er ook weer aan of je alle rechten hebt en zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op woensdag 17 oktober 2007 om 16:45:
ik merk dat de Engelse streams welke stijl je ook kiest steevast de zelfde melodietjes terug komen.

Niet dezelfde, wel dezelfde soort melodietjes en dezelfde ritmes. Dat is ook meteen de reden waarom ik UK hardtrance niet vet vind. Ofja niet alles. Technikal bijvoorbeeld vin ik super maar alleen zn continental gerichte producties, zoals Steve Hill vs Technikal - VooDoo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 17:46:
Niet dezelfde

Misschien is Tune een beter woord. De tekst is ook hetzelfde. Ik ken de namen niet maar ken wel van een een stukje uit het refrein van een waar ik vrij zeker van ben. Ik ben een Engelsnerd en maak er zelf altijd maar iets van.

Would you be my fantasy.

Dat nummer hoor ik op elke Engelse dance stream wel voorbij komen van hardcore tot elektro!

Zelfs Hellfish gooide die erdoor op Nightmare.

Al lag dat wel anders, want hoor ook weleens stukjes van de Premier leuge verslagen erdoor.

Trouwens wel gelukkig dat hij daar tussen voor mij vaak onbekende namen staat te draaien in de UK Hardcore tent.

Anders had ik van een koude kermis thuis kunnen komen.

Maar die koude kermis zal er vaak genoeg zijn voor een speedfreak op zoek naar UK hardcore op de streams.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 17 oktober 2007 om 17:42:
Dat kan idd, maar ligt er ook weer aan of je alle rechten hebt en zo.

Dus je moet ook nog een advocaat zijn!

Waarschuw beheerder
Digital kid & scot fo shaw - Dusty keyboard (Munkjack remix) (l)(l)
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de liefhebbers: Fausto op Qlimax!
Waarschuw beheerder
donateur
Is toch al een poosje uitverkocht?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op vrijdag 19 oktober 2007 om 21:54:
Is toch al een poosje uitverkocht?

:yes: Tot aan de nok toe gevuld...Is gewoon niet leuk meer.
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, was binnen 3 dagen stijf uitverkocht.
Waarschuw beheerder
Dus de Line-Up is bekend. Dan komt er ook weer leven in de kaartenhandel!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb ook eens zelf iets uit gezocht!

Het nummer wat ik in alle stylen gemixt heb gehoord op de streams is het orgineel Baby D - LET ME BE YOUR FANTASY

En als je dat als zoekopdracht bij trackitdown geeft komen er wel een stuk of tien versies.

Eindelijk gevonden.

Dankjewel Daniel!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 19 oktober 2007 om 21:39:
Voor de liefhebbers: Fausto op Qlimax!

Ik hoop voor Fausto dat die er een leuke avond van gaat maken maar ik en qlimax:dood: al kreeg ik geld toe, ik ga er niet heen:no:
Waarschuw beheerder
IK BEN GETROUWD!!! :cheer:

(heerlijk offtopic maar moest het ff kwijt!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe gefeliciteerd gozert! Heb je mn kaartje gehad? Was graag aanwezig geweest maar t ging helaas ff niet :S
Waarschuw beheerder
als het over jouw gaat is het altijd on topic! gefeliciteerd man. geniet ervan.

Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd mr en mvr Bakker :cheer:
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd.

En ja het is on topic.

Ik heb me door insiders laten vertellen dat de mooiste producties tot stand komen als er vreugde en geluk is in het leven van de producent.

Al wordt er na een trouwpartij meestal iets anders geproduceerd dan muziek!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 20 oktober 2007 om 18:00:
Whehe gefeliciteerd gozert! Heb je mn kaartje gehad? Was graag aanwezig geweest maar t ging helaas ff niet

kaart=binnen en heeft een mooi plekje in de vensterbank ;)

Uitspraak van Flexy op zondag 21 oktober 2007 om 00:01:
Al wordt er na een trouwpartij meestal iets anders geproduceerd dan muziek!

:X ;)

en dank iedereen! Hier twee foto's...
[img width=600 height=800]http://www.audiobakery.nl/bruiloft/P1070226.jpg[/img]

[img width=600 height=800]http://www.audiobakery.nl/bruiloft/P1070461.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Proficiat Hans;) (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 20 oktober 2007 om 16:02:
Ik hoop voor Fausto dat die er een leuke avond van gaat maken maar ik en qlimax al kreeg ik geld toe, ik ga er niet heen

Ja idd. Tijd dat ze terug gaan naar het ouwe concept met 1 area harder spul en 1 area minder hardcore georienteerd met djs die hardhouse, hardtrance en techno draaien.

In eht verleden stond op deze manier zelfs Laidback Luke eens op Qlimax, terwijl die toendertijds vnl. beuktechno draaide.
Waarschuw beheerder
donateur
Those were the days... :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Dus hiermee heb je niks te maken?

Bruiloft loopt uit op matpartij

Een bruiloft in Den Haag is zondagavond uitgelopen op een kloppartij. Tientallen mannen gingen net buiten het partycentrum met elkaar op de vuist, meldt de politie. Over slachtoffers is niets bekendgemaakt.

Agenten zagen rond 21.15 uur op de Zichtenburglaan een groep van vijftig mannen uit de feestgelegenheid rennen. De groep werd achtervolgd door een andere groep mannen. Een massale vechtpartij ontstond, waarbij de agenten hulp van collega's moesten inroepen om de groepen te scheiden.

Geen van de bruiloftsgasten wilde aangifte doen en niemand is aangehouden.

Wel toevalige dat dit nieuwsbericht nu op www.nu.nl. staat;-p