Partyflock

Forumonderwerp · 717679

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat zou jij nog tegen je vader of moeder zeggen als je wist dat het de laatste x was dat je ze spreekt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou pa rust zacht en tot over een jaartje ofwat
Waarschuw beheerder
donateur
Niet weggaan alsjeblieft :c
Waarschuw beheerder
donateur
Mama ik hou van je !!! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
:/

Waarschuw beheerder
donateur
Sicko :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Niet zo zwaar hoor op de maandag...
Waarschuw beheerder
Teveel om op te noemen!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
pa spijt me dat ik nie altijd even aardig tegen je ben geweest maar ik hou wel heel erg veel van je en zal je nooit vergeten!

maar je kan het beter nu zeggen want het kan egt zomaar opeens over zijn!

Waarschuw beheerder
Zoveel, mn vader is ruim een jaartje geleden overleden ik was daarbij en had nog zoveel tegen m willen zeggen, maar heb geloof ik alleen maar een beetje flauwe grapjes lopen maken omdat ik het niet te emotioneel wilde maken voor hem, gelukkig heb ik van hem nog wel een hele mooie brief aan mij gevonden later.

Waarschuw beheerder
donateur
geen zin in om daar over na te denken.. :)

Waarschuw beheerder
Wat heeft het voor zin erover na te denken, dat weet je pas als je weet dat ze (binnenkort) zouden sterven.

Inge

Waarschuw beheerder
ken ik nog eve wat geld lenen... hehehe
Waarschuw beheerder
Ik wou net zeggen.. Dat je hier nu al over nadenkt :frusty:
Waarschuw beheerder
Tegen mijn moeder heb ik gelukkig alles al gezegd wat ik zou willen zeggen.

Mijn vader is een ander verhaal. Heb hem 10 jaar geleden voor het laatst gezien en zou best met hem willen praten maar ja mijn vader is grieks en heeft zich ....heel fijn..amper aangepast aan de nederlandse maatschappij en spreekt amper nederlands, ik moet mijn moeder erbij hebben om hem te kunnen vertalen. Omdat hij dus niet gemotiveerd is om de nederlandse taal goed te leren en omdat hij nooit enige moeite heeft gedaan zich in mij te interessren heb ik nu heb ik maar de beslissing genomen dat het ook van twee kanten moet komen en heb ik het eigenlijk naast me neer gelegd. Heb niet echt iets wat ik hem graag zou willen vertellen. Zou wel een band willen opbouwen maar zit er op deze manier niet in.

Waarschuw beheerder
dat ik ontzettend trots op dr ben dat het nu zo goed met dr gaat (ze is manisch depressief) en dat k ontzettend blij ben dat ik nu goed met dr kan opschieten en dat we niet meer elke dag bonje hebben en elkaar niet begrijpen (dat was eerst wel zo)
Waarschuw beheerder
donateur
eeej biek das minder nieuws,da wist je gister toch nog nie?
maar zeg m anders dat je zolang je kan maximaal gaat feestuh,want da wou die he en de rest ook weer wel goed komt ofzo.maak t jezelf nie te zwaar daar he
khoor t nog wel succes
groetuh guido

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eej guido dank je man hij is al klinisch dood verklaard kutzooi

Waarschuw beheerder
donateur
ik hou super veel van jullie!!! fijn dat jullie altijd voor me klaar hebben gestaan!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heej pa ik hoop dat je voortaan lekker meekijkt hoe ik feest en feest en feest kan je zien wat je weleens voor me betaalde ut ga je goed en knuffel mama van mij tot....... over 100jaar ofzow

Waarschuw beheerder
Dat ik mij, op mijn 49ste realiseer dat ik absoluut geen makkelijk kind was, dat ik ze veel zorg en verdriet heb bezorgd, daar spijt van heb, maar nu eenmaal de klok niet terug kan draaien en vreselijk veel van ze houdt!
En ik heb ze dit al verteld...
En het ergste wat ik ze heb aangedaan was te trouwen op een maandagochtend buiten hun weten om...
Inmiddels ben ik bijna 28 jaar getrouwd en mijn man en mijn ouders zijn de beste vrienden, maar hun pijn van toen kan ik nooit meer goedmaken.
Ik hoop dat mijn kinderen mij nooit zoiets zullen aandoen.
hg
mam

Waarschuw beheerder
Mam, Ik hou van je en je kan trots op me zijn hoe je me hebt opgevoed :D

vader? Ik hoop dat je lijdt en dat je nooit zal rusten.
Waarschuw beheerder
hmm..me pa is ook nu 4 jaar dood.. en had nog wel veel willen zeggen..

en tegen me moeder... dat t me spijt dat ik zo'n extreem tering kind was en dat ik een half jaar ben weggelopen.. en dat ik niks van me liet horen.. was een zieke actie van me.. en dak van dr hou.. en dat ze de beste mams ooit is

Waarschuw beheerder
Als k serieus over zo'n topic na moeten denken word ik echt naar :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
me 2 :(

Waarschuw beheerder
idd , ik ga hier ook niet over nadenken ....
ik ga er vanuit dat ze nog heel wat jaartjes te gaan hebben .

Waarschuw beheerder
ik zou zeggen geef een hint als er leven is na de dood whahah
Waarschuw beheerder
dat ik van ze hou en echt niet zonder ze kan dus nog dat ze nog ma ff moeten blijven!!

Waarschuw beheerder
:-)dat ik toch ontzettend veel van ze hou !

gecondoleerd biek :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zou niet willen vragen hoe alles gebeurt is, dat heeft nu toch geen zin meer..

maar ik had toch graag mijn vader willen leren kennen..

en tegen mijn mama zou ik zeggen.. dat ze nog niet mag weggaan! kan echt niet zonder haar!

Waarschuw beheerder
nou nee daar wil ik ook niet over nadenken.
dat is mijn grootste angst om hun te verliezen
Waarschuw beheerder
donateur
Eej BIEK gecondoleerd man
ennu je weet me te vinden he
mzzl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mam...ik haw vajjuh :( mis juh nog iedere dag.....
ken ut niet zonder juh...heb het nog steeds heel erg moeiluk :(:(
wou dat we alles over konduh doen....
als je pleuris vriend er niet tussuh had gezetuh was alles heel anders gelopuh dus bij deze jos guiljam sterf lekkah voor het afpakkuh van me moeder....trieste man om een moeder en dochter uit elkaar yte haluh :cry: :cry:

mam....ik hou van jouw

Waarschuw beheerder
mam...ik haw vajjuh mis juh nog iedere dag.....
ken ut niet zonder juh...heb het nog steeds heel erg moeiluk
wou dat we alles over konduh doen....
als je pleuris vriend er niet tussuh had gezetuh was alles heel anders gelopuh dus bij deze jos guiljam sterf lekkah voor het afpakkuh van me moeder....trieste man om een moeder en dochter uit elkaar yte haluh

Ik wil niet lullig doen maar heeft je moeder geen eigen wil? En eh... BN aub ;) Breezertaal staat niet in mijn woordenboek
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mams; Khou van je, en je kan trots op me zijn, met jou opvoeding was niets mis.. *See you in heaven*

Paps; Sorry,heb je helemaal niets te melden..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hch landgraaf :@ moeje nah??? nie tegen me kk:@ juh weet dr niks vanaf

Waarschuw beheerder
Ik stel gewoon een vraag, als jij moeite hebt met Nederlands en mijn reactie dus ook niet goed op kunt vatten kan ik er ook niks aan doen :bah:
Waarschuw beheerder
Dat ik ziels veel van ze hou..en dat ze me toppie opgevoed hebben!!:flower:
Waarschuw beheerder
sorry van alles..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn ma heeft gen eigen wil ik verplicht haar niks haar vriend wel :@

Waarschuw beheerder
Sorry dat ik zo'n puberaal kutkind was :$

(Kan ik zo ook wel zeggen eigenlijk b))

Waarschuw beheerder
sorry dat ik zo'n onwijs kut kind was
en dat ik veel van muh ouders hou
Waarschuw beheerder
He jongens de groeten daar, en rustig aan he!
Waarschuw beheerder
Ik weet wat ik zal zeggen, maar dat pleur ik niet hier.....

Waarschuw beheerder
donateur
´Mazzel!´
Waarschuw beheerder
bedankt voor alle hulp.
en me vader... :KLOOTZAK!!!
Waarschuw beheerder
Ma, you did a damn good job raising me! Thanks
Jammer dat ik me dat nu pas realiseer, ik kan het niet meer zeggen.
Waarschuw beheerder
donateur
tegen me pa kan ik niks meer zeggen :(
Wat ik tegen me ma zou zeggen heb ik echt nog geen zin om over na te denken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zoveel...niet te verwoorden

Waarschuw beheerder
donateur
tsja tegen me vader dat ik hem niks kwalijk neem en altijd van hem zal houden

en me moeder nog teveel wat ik moet gaan zeggen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Dat ik het heel erg waardeer wat ze allemaal voor me doen.
Waarschuw beheerder
dat ik van ze hou!!!!!!!!!!!!!!!!!!! woooooohooooo
Waarschuw beheerder
donateur
naaah genoeg dingen voor me moeder positief en me pa negatief:)

Waarschuw beheerder
Dat niemand hun plaats kan vervangen,dat ik goed voor me broer,de rest van de familie zal zorgen en dat ik ze innerlijke rust wens!!

Maar wat een kutvraag wordt meteen :(
Waarschuw beheerder
Dat is super super superveel van ze hou!! voor altijd

Waarschuw beheerder
Tegen m'n vader:

"was het je DIT nou allemaal waard?"

Waarna ik zonder een traan te laten hem zou laten sterven...

Chris
Waarschuw beheerder
donateur
je weet pas wat je had als t er niet meer is
Waarschuw beheerder
donateur
Is alles goed geregeld met de notaris ?

Waarschuw beheerder
Ik zou niks willen zeggen.
Ik zou hem/haar 2 pac - dear mama laten horen. Hij zet echt de sfeer van dankbaarheid
Waarschuw beheerder
Tegen m'n echte vader: ik pis op je graf.
Tegen m'n stiefvader en echte moeder: ik zeg het nooit maar ik hou echt van jullie...en met mij en m'n broertje gaat alles goed ook al spreken we jullie niet echt vaak.
Waarschuw beheerder
mijn vader is gestorven 3jaar geleden en ik wou dat ik wist dat ik toen dr tijd t laatste tegen hem ging zeggen en dan had ik hem gezegd hoe veel ik van hem hield en dat ie ondanks alles toch een goede vader was geweest!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Dat ik ze eeuwig dankbaar ben voor alles!

Waarschuw beheerder
dat ik geen betere ouders had kunnen hebben en dat ik altijd van ze zal blijven houden, maar hoop dit voorlopig nog niet te hoeven zeggen

Waarschuw beheerder
doei vaarwel baaaaaaaaaj

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zeggen dat ik ontzettend veel van ze hou en dat ik ze dankbaar ben voor alles wat ze voor me hebben gedaan en hebben betekent!! Maar hoop dat ik dat voorlopig nog niet hoef te zeggen.. :jaja:

Waarschuw beheerder
wou ff kwijt dat ik ze allebei mis.... maar dat weten ze vast i hope
Waarschuw beheerder
donateur
dat ik van ze hou, en ik zou ze bedanken voor de onvoorwaardelijke liefde en het vertrouwen dat ze in me hebben :)

al weten ze dat allemaal al..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zeggen dat ik me geen betere ouders had kunnen wensen en dast ik ongelooflijk veel van ze hou...

M'n pa en ma staan altijd voor me klaar... het zijn echt schatten :lief:

Hopelijk hoef ik ze nog lang niet te missen...

Waarschuw beheerder
Bedankt...

Ja dat zou genoeg zeggen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pa ik ben blij dat je de laatste zinloze moord(r.i.p. theo)niet mee maakt

Waarschuw beheerder
Niks denk ik

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik nu ook niet meer r.i.p. pa
Waarschuw beheerder
Dat het me spijt dat ik ze teleurgesteld heb en dat ik zielsveel van ze hou natuurlijk!

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou tegen me moeder niks zeggen maarzou wel op de begrafenis gaan kijken of ze wel echt in die kist lag.

Me vader.....thanks for being the friend you have been to me

Waarschuw beheerder
houdoe en bedankt
kheb geen goed contact met ze

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat ik nu echt gek im kopfffffffffffffffffff ben
Waarschuw beheerder
Dat het me spijt en dat ik echt heel veel van ze houd!

Bah, word er meteen een beetje eng van...
Waarschuw beheerder
donateur
dat het me spijt dat wat ik allemaal verkeerd heb gedaan en dat ik het leiver anders had gewild.

maar dat ze nooit moeten vergeten dat ik altijd veel van hub hou en dat ik ze nooit zal vergeten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pa je had gelijk op mijn 13 kapot mogen gaan lul

Waarschuw beheerder
tegen me pa: Je bent een vieze vuile gore kanker debiel en ik hoop dat je mag wegrotten in de hel!!! :[ :@

tegen me ma: Mam ik hou superveel van je!!! :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja mama van jou hou ik ook zielsveel maar helaas ben je al heel lang dood gvd had pa niet voor jou in de plaats kenne gaan dan was me op me 13e verkrachting door zijn zakenpartners bespaard gebleven vuile kk zak
Waarschuw beheerder
donateur
Alles wat ik mijn moeder wil laten weten weet ze al....

ow wacht es...ik vraag wel of ze zo'n lekkere pan macaroni klaar maakt als ik boven aankom (of dat ze het naar beneden laat sturen, ligt eraan waar ik heenga ;))

Waarschuw beheerder
Tegen me pa: Bedankt voor alles, maar leer is op een normale manier met mensen omgaan.

Tegen me ma: K hoop dat ze boven een inrichting hebben, als jij er los rondloopt wordt t een teringzooitje daaro.

Waarschuw beheerder
Bedankt pap voor alles! Je stond altijd voor me klaar!

En mam, jammer dat we het nooit uitgepraat hebben, dat jij niet sterk genoeg was.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wees maaar blij dat je nie meer leeft pa en ma want nu is me neefje ook nog dood

Waarschuw beheerder
Tegen mijn moeder dat ik van haar hou en het me spijt dat ik haar rot heb behandeld in m'n tienerjaren. Dat ik haar heb vergeven omdat zij dacht wat goed was en ik het nu begrijp.
Tegen m'n vader, dat ik ondanks alles van hem hou, maar dat ik het nooit zal vergeten en het hem nooit kan vergeven.
Waarschuw beheerder
tegen alle twee dat ik heel veel van hun hou en hun nooit zal vergeten en dat het me spijt van alle dingen die ik gedaan heb en dat ik dankbaar ben voor alles wat ze voor me hebben gedaan!!!!!
Waarschuw beheerder
Tegen mijn vader heb ik alles kunnen zeggen wat ik wou zeggen. Hij was ook ongeneeselijk ziek waardoor ik hierover ook echt heb nagedacht en alles heb kunnen zeggen gelukkig

Tegen me moeder zou ik tzelfde zeggen als wat ik tegen paps heb gezegt: dat ik heel trots op haar ben, dat ik van der hou en meer van zulke dingen.

Waarschuw beheerder
Beetje laat misschien marre... ehhhm..... tja... eehh Jullie zijn geadopteerd!! sorry
But still.... I love you both verry verry much
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Love you both so much!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
bedankt voor alles!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Goeiemorguh,

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ma ik heb je zoals de voorgaande 20 jaar ook nu weer gemist
Waarschuw beheerder
dat ik erg ontz. mega giga veel van ze hou en hen nooit zal vergeten en dat het me spijt van alle (ver)rotte dingen die ik ze al heb aangedaan en dat ik só-só dankbaar ben voor álles maar dan ook ég álles wat ze voor me hebben gedaan en wié ze zijn!!!!!
love you mummie & daddy :(..........
(k)(k)(k)
*kjams for-the-ever*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pa en ma ben blij dat jullie er niet maar waren toen me zus 2 weken geleden een einde aan haar leven maakte

rip marie-louise love ya(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ach al die jaren blijf toch van jullie houden :9.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat ik van ze hou! en bedank hun voor de goede opvoeding waarvan ik van heb mogen genieten:jaja:!
Waarschuw beheerder
Mijn moeder kan ik al heel lang niks meer tegen zeggen :(
Maar tegen m,n vader zou ik zeggen dat hij heel wat gemist heeft van z,n klein"kinderen"
Waarschuw beheerder
watv een leven heb biek[ums] [apc]
verkracht zelfmoord neef dood lekkere famillie of niet dan pfffffffffff

Waarschuw beheerder
mz, dat ik van ze hou dat ik ze dankbaar ben voor alles wat ze voor me gedaan hebben en dat ik ontzettend veel van ze geleerd heb en dat ik blij ben dat ze mij normen en waarden hebben geleerd:)
ben trots op mn ouders

Waarschuw beheerder
Mam: Je bent er altijd voor me geweest! Als ik het moeilijk had, of als ik gelukkig was, kreeg net altijd ff die ene knuffel die het em deed. Kan je niet genoeg bedanken!! hou van je!

Pap: Je bent een eikel maar des ondanks hou ik hartstikke veel van je, weet dat je je best hebt gedaan! Had zelf misschien ook dingen anders moeten doen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kon helaas niets meer tegen me pa zeggen maar ik ben de laatste die hem gesproken en gezien heb..

ik was gezak voor me rijbewijs die dag..
ik belde hem hij zei de heletijd stomme doos je had het moeten halen nou volgende x beter dan maar..

het laatste wat hij tegen mij zei was om 10.45 tot straks he vergeet je niets met boodschappen halen (was kerstboodschappen aan het doen) ik zo nee pa anders haal ik het morgen niet zo zeuren hoor..

en om 11.15 was die er niet meer heel raar is dat hij is aan een hartstilstand overleden..

pappie je was me allesie mis je nog elke dag (K)(K)(L) ik hou van je
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou denk ik zggn dat ze op zich wel te doen waren. & dat ze wat luchtiger over t leven hadden moeten denken.
& dat ze uiteindelijk wat betreft mij wel redelijk gelijk hadden, alleen wat goedgelovig...
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus Biek, hoe hou je het vol? :o
Ik wens je heel veel sterkte toe, gecondoleerd.. (f)

Waarschuw beheerder
Papa, ik zie je snel boven.. ik weet dat je op me wacht en over me waakt!!

Tot dan!

(K)
Waarschuw beheerder
Tegen mijn vader, jammer dat je mij al met mijn 21/2 achterliet, je weet niet wat je, je zelf aan gedaan hebt om zo'n leuke meid als ik te moeten missen.

Bedankt mam dat je al die jaren zoveel liefde aan mij gegeven hebt , en dan te bedenken dat je 6 dochters hebt die je allemaal alleen op hebt moeten voeden....
knap zeg en ik wil je nog langer niet missen.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat ik echt zielsveel van ze hou
Maar eigenlijk wil ik dat gewoon ook zeggen!

Krijg die woorden alleen zo motherfucking NIET me mond uit!
Zijn voor mij zo'n beetje de moeilijkste woorden uit mijn woordenboek helaas :S

Waarschuw beheerder
Dat ik van ze hou...

Waarschuw beheerder
zou aan allebei niets te zeggen hebben ... hoogstens vragen ...
Waarschuw beheerder
donateur
in ieder geval niet: "ik hou van je"
dat zeg ik nu ook niet, dus zal ik dat de laatste keer ook niet zeggen...dat weten ze zelf wel...

ik zou tegen ze zeggen dat ze de beste ouders zijn die ik ooit heb gehad :P
Waarschuw beheerder
Zou het niet weten, wil er ook nog niet over nadenken....
Want hoop dat ik dat nog lang niet hoef te doen...:no:
Waarschuw beheerder
tegen me moeder dat ik van der hou enz...
en tegen me pa zou ik zeggen waaarom heb je leven 17 jaar lang een hel gemaakt en voor me ma 20 jaar ik haat je
Waarschuw beheerder
tegen me vader dat ik wou dat ik m had gekent want dan had ik meer van mezeklf gesnapt.hoor nu alleen maar van iedereen dat ik zo op m lijk kwa doen en laten

Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen tegen mn pa dat ie zn best heeft gedaan, alleen op vele verkeerde manieren, maar hij had geen keus.
Verder zou ik de nnodige vragen stellen die ik nodig heb om ooit te weten wat mij zo heeft gemaakt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jullie weten ut al denk ik maar toch pa ma als jullie ff nie aant opletten waren daarboven ik kom binnen nu en 30 jaar ook naar boven jullie zoon is ongeneeselijk ziek

longemfyseem
Waarschuw beheerder
djees, nou daar wil ik liever niet over na denken
Waarschuw beheerder
Waarom niet?
Waarschuw beheerder
omdat ik ze niet voor de laatste keer wil zien, ze mogen van mij nog wel een tijdje mee :yes:
Waarschuw beheerder
Doe ze de groeten van mij.
Waarschuw beheerder
doe ik morgen, als ik dat nu doe bestaat er een grote kans dat ik was naar me hoofd gesmeten krijg :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik hoop ut voor jullie dat ze voorlopig blijven leven

enzo niet ja das kut ik weet er alles van
Waarschuw beheerder
Da's ook niet aardig.
Heb je nog enige verplichtingen morgen ofzo?
Waarschuw beheerder
neej eigenlijk niet, ben momenteel druk aan het soliciteren, maar heb voor morgen maar twee vacatures, dus lekker rustig :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze gaan ook vast nog wel een tijdje mee cker als je ze niet midden in de n8 de groeten gaat lopen doen

:p
Waarschuw beheerder
Voor wat dan?
Waarschuw beheerder
mja eigenlijk voor alles wel, als het maar fulltime is, kga volgend jaar weer naar school maar wil voor nu wel werk :yes:

MOrgen heb ik La Place en cassiere vacatures haha elke keer weer verschillend :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik zal voor je duimen dat ut wat opleverd wijffie :p:9:p
Waarschuw beheerder
dank je wel :)
Waarschuw beheerder
(y) (n) = duimen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geen dank moppie

maar moet toch wel lukkuh mooie meid zoals jij een baan vinduh

:p:9:p
Waarschuw beheerder
(y)(n) = duimen...

ja maar (n) is niet goed duimen!! :P

haha denk niet eg dat je uiterlijk iets goeds kan doen bij een schriftelijke solicitatie
Waarschuw beheerder
Geloof mij maar, bij sollicitaties moet je gewoon de boel aan elkaar vast liegen.... dat is beter voor je loonstrookje.
Waarschuw beheerder
whehe, ja dat is wel waar, gewoon zeggen dat je veel ervaring heb ensjow :yes:
Waarschuw beheerder
Het is gewoon zo!
Waarschuw beheerder
jaja je heb gelijk :yes: ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klopt helemaal maar als je eenmaal uitgenodigd word voor gesprek ken je uiterlijk wel meehelpuh

of wil je zeggen dat je snel ma tokkie zou aannemen
Waarschuw beheerder
whahahahaa, neej maar dan heb je het wel over een extreem eng dik fatsige vrouw he!
Waarschuw beheerder
ma tokkie

roeleert
Waarschuw beheerder
hahaha die vrouw is eg te erg hoor :yes:
Waarschuw beheerder
Als nederland mocht overstromen is er in ieder geval nog 1 eiland ja toch...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja maar uiterlijk helpt wel nie heel veel maar alle kleine beetjes helpen

Waarschuw beheerder
hahahahahha ja met ze allen op ma tokkie bwoehahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zwem dan wel naar een andere berg

Waarschuw beheerder
hahaha ja idd maar ik ga nu slapen (K) de rust

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
trustukje (K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Luv ya :lief:

Waarschuw beheerder
Mam, hou van je... Bedankt voor alles, zal je missen!
pa, ouwe zuiperd...;-) Zet je ze koud daarboven? hou ook van jou!

Waarschuw beheerder
dat ik heel veel van ze hou :lief:
en heel erg dankbaar ben :yes:

:flower:

(k)(k)(k)
Waarschuw beheerder
dat me pa de tering kan krijgen :jaja:

Waarschuw beheerder
:o
Waarschuw beheerder
O:) lang verhaal :P

Waarschuw beheerder
denk al, vraag maar niets ;)

Waarschuw beheerder
Pa ik heb geneukt!
Maar dat ken niet meer...

Waarschuw beheerder
donateur
dat ik ze dankbaar ben voor alles wat ze me hebben gegeven, en hebben geleerd, en dat ik van ze hou (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee eerlijk gezegd.... maar het zal voor allebei wel iets heel verschillends zijn denk ik... en ik zou voor m'n moeder nog wel wat vragen hebben :/

Waarschuw beheerder
uuh ja heb geen flouw idee eigenlijks :(
Waarschuw beheerder
Dat ik ze wil bedanken dat ze altijd voor me klaar hebben gestaan met raad & daad.....(L) to my Parent`s :yes:
Waarschuw beheerder
dat ze goed werk verricht hebben "op"mij en mijn broertjes...en ik zou ze bedanken...voor dat ze er altijd voor mij zijn...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb er ne toch wel vaak helemaal geen zin meer in dat ieder1 dood is oke en dat je heb verkracht pa oke maar wrom moest ik ook nog longemfyseem krijgen dan
Waarschuw beheerder
niks wand ik heb ze alles al gezecht en kan ze niet vaak genoeg vertellen dat ik ze echt toppie vind en ze voor geen goud zou willen inruilen.. ik prijs mezelf in dat opzicht gelukkig :jaja: (F)

Waarschuw beheerder
hmmm... het laatste dat ik tegen mijn pa zou willen zeggen is: bedankt dat je de liefste, tofste, sterkste en mooiste vader, van binnen en van buiten, bent die ik ken!!!!!

niets dan :respect: voor hem!!!!! hij heeft me altijd gesteund, en zal dat altijd blijven doen... wat er ook gebeurt!!! ook al is het mijn eigen fout!! dat heeft ie keer op keer bewezen!!! en k wil er nie eens aan denken dat ook hij stervelijk is!!!! kan niet zonder hem :no:

mijn moeder? vragen, veel vragen. :(

wel zwaar onderwerp met dit mooie weer :D:D:D

;P
Waarschuw beheerder
Tegen me pa krijg de .....:X
Waarschuw beheerder
wil ik niet over nadenken, wil ze nog niet voor het laatst zien...
Waarschuw beheerder
teege muh moeder i love you en teege muh vader pleur dood

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:X

Waarschuw beheerder
dat ik van ze hou en dat ik ze zou helpen in het hier na maals en dat ik altijd bij ze zou zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ehhh denk pa en ma ik hou van jullie sorry dat ik altijd zo eigenwijs ben geweest maar jullie hadden gelijk...

(K)

Waarschuw beheerder
sorry dat ik zo'n klote kind ben . maar zo ben ik nu eenmaal. en t komt heus wel goed. ook al maken jullie dat mischien niet eens meer mee.

Waarschuw beheerder
maar ik hou wel vet veel van jullie

Waarschuw beheerder
maar ik hou op, wandt dit is toch een zwaar onderwerp voor mij, eigenlijk!! (K)
Waarschuw beheerder
donateur
sorry dat ik zo'n ontspoord pubertje was
en sorry dat ik het jullie zo moeilijk heb gemaakt
en bedankt voor alles wat jullie voor me hebben gedaan

Waarschuw beheerder
Bedankt dat jullie me altijd hebben gesteunt wat ik ook gedaan had....
Jullie zijn top!!!

Waarschuw beheerder
Mam... bedankt he! ;P
Waarschuw beheerder
Nah mijn ma is al 9 jaar overleden dus jah...

Ik zou eigenlijk willen zeggen: GVD ma wat flik je ons nou? Er zomaar tussen uitknijpen terwijl je nog zoveel heb om voor te leven...

Ze heeft geen enkele van mijn 3 zoons meegemaakt...

Zonde dat ze dat heeft moeten missen :s

En tegen me pa:

Doe je de groeten aan ma? En pak haar nie te hard aan he, ik weet dat je boos ben dat ze ons met zoveel verdriet heeft laten zitten maar ze kon nie anders !

Waarschuw beheerder
dat ik van ze hou en dankbaar ben dat ze er altijd voor me zijn.