Partyflock

Forumonderwerp · 717135

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ikzelf vind Angerfist toch de allerbeste wat vinden jullie...

Waarschuw beheerder
[img width=563 height=85]http://www.my-smileys.de/generator/signs2/4cd8b80b856012591fc7e73f687b29b1.png[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 17 december 2005 om 14:31:
nee man, industrial is toch tieum

:frusty:

gaan we weer!

Tieum is FRENCHCORE!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 16:36:
orgelhouse is bijvoorbeeld wat ik noemde in dat rijtje ,rititiiew zijn die tracks waar de melodie letterlijk ri-ti-ti-ti-tieuw gaat,zoals dat ene nummer bijvoorbeeld met die sample enzyme records (eh prednison attack? )

Xeno is n poepie!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gilz op zaterdag 17 december 2005 om 23:19:
Tieum is FRENCHCORE!!!

Grrr... :[

Tieum is een AMATEUR! (6)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 18:40:
presies je weet niet waar je over praat,dus eerst info verzamelen

Eeeeuh? Een beter milieu begint bij jezelf? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 18:40:
presies je weet niet waar je over praat,dus eerst info verzamelen voordat je weer iemand voor lul wilt zetten

ja, xeno is echt schattig

Waarschuw beheerder
ben je altijd zo nuchter...

jij niet dan? vandaar dat je altijd van die doelloze uitspraken hebt
Waarschuw beheerder
angerfist :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
Angerfist is live echt vet .. maar de platen die ze maken vink niet altijd wat...
Waarschuw beheerder
De discussie ritititieuw en orgelhouse is wel het summum van genrewars... :nee: Het valt voor mij allemaal onder de noemer Masters of Kutcore

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bezope Hamster:cheer: op zondag 18 december 2005 om 18:12:
De discussie ritititieuw en orgelhouse is wel het summum van genrewars... Het valt voor mij allemaal onder de noemer Masters of Kutcore

:respect:
Waarschuw beheerder
Nou Xeno je ziet wel alles erg zwart/wit. Ik ben het volkomen met je eens dat Prednison Attack rititieuw is alleen gaat ie meer zo van: Rititie Ritititieuw Ritititie Rititititieuw :p

Maar om te zeggen darkcore =gelijkaan industrial?

Endorphin - The 3 Worlds, om maar als voorbeeld te nemen, wordt beschouwd als de definitie van darkcore oftewel trage artcore met een duistere tint (is maar een simpele omschrijving). Maar onder jouw definitie zou het vallen onder orgelhouse en niet onder industrial hardcore.
En dat wat er over het algemeen op de Art of Dance cd's genaamd Darkcore staat is geen darkcore maar eerder industrial hardcore (en soms misschien per ongeluk een paar darkcore nummers)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {NL} fritsfratser {010} op zaterdag 17 december 2005 om 16:55:
Prednison Attack .. vind het wel een strak nummer maar dan vind ik de versie Project Omega van Angerfist tog zekers wel 100% beter

Is dat niet gewoon Project Omeaga - ...For Enzyme-X??

Waarschuw beheerder
Project Omeaga, die Prednison Attack heeft geproduceerd, is Meagashira. Daar heeft Angerfist (gelukkig) helemaal niets mee te maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 17 december 2005 om 16:43:
Xeno is een poepie (l)

Uitspraak van Gilz op zaterdag 17 december 2005 om 23:22:
Xeno is n poepie!

Uitspraak van Gilz op zaterdag 17 december 2005 om 23:58:
ja, xeno is echt schattig

:woepwoep:

Uitspraak van Kapsoons op zondag 18 december 2005 om 13:55:
angerfist :respect:

:/
Uitspraak van Morax op maandag 19 december 2005 om 01:21:
Maar om te zeggen darkcore =gelijkaan industrial?

dat zei ik niet:)
B.A.L zei; orgelhouse is rititieuw,en ik zei als dat zo is dan is darkcore industrial ;) :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op maandag 19 december 2005 om 01:21:
Nou Xeno je ziet wel alles erg zwart/wit. Ik ben het volkomen met je eens dat Prednison Attack rititieuw is

[img width=57 height=38]http://www.clicksmilies.com/s0105/spezial/Fool/bis.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moest stiekem lachen toen ik dit las.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {NL} fritsfratser {010} op zaterdag 17 december 2005 om 16:55:
Prednison Attack .. vind het wel een strak nummer maar dan vind ik de versie Project Omega van Angerfist tog zekers wel 100% beter

die bestaat echt niet..ik weet wel dat er zo één op internet staat..

Uitspraak van {NL} fritsfratser {010} op zaterdag 17 december 2005 om 17:14:
de cd heet trouwends Hardcore Nation Volume 3

als je deze cd bedoelt staat die er ook gewoon als project omeaga op.
http://www.discogs.com/release/248947

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Geef me eens 1 bron waarin staat dat orgelhouse iets anders is al;s ritititieuw.
Waarschuw beheerder
leer eens je muziek stijlen kennen!!!! ik weet niet, ik ga er maar niet op in beetje zinlos allemaal. MAAR hier voor alle nurds misschien een handig siteje http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html

Waarschuw beheerder
Jammer dat er van die site ook niet zoveel klopt

Wel erg handige site trouwens :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Culinair B op maandag 19 december 2005 om 11:20:
Uitspraak van [V.P.F]-gabber-[V.P.F] op zaterdag 17 december 2005 om 16:55:

die bestaat echt niet..ik weet wel dat er zo één op internet staat..

Haha, lang leve de kazaa-gabbers :D

Waarschuw beheerder
Wel een leuke site moet ik zeggen, maar de hedendaagse Industrial hardcore en darkcore staat er helemaal niet op...
Waarschuw beheerder
Because is there is no such thing anyway? ;)

Term darkcore hebben ze zowieso ook maar gejat/geleend uit de breakbeat scene...net zoals de term artcore...

Is hier in deze scene ook gewoon beschrijving voor duistere hardcore...geen subgenre opzich...want in meerdere subs is een duistere sound mogelijk... :)

Wat nu industrial hardcore word genoemd is gewoon hardcore vs (hard)techno...

In het begin kwamen er op TTM wel tracks uit (zoals N-vitral's 1e plaat bijv.) waar wel industrial invloeden inzitten...maar is op dit moment gewoon voornamelijk hardcore vs (hard)techno...ene keer meer hardtechno kant op...andere keer meer hardcore kant... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Daarom zou het ook perfect op die site passen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op maandag 19 december 2005 om 12:46:
Term darkcore hebben ze zowieso ook maar gejat/geleend uit de breakbeat scene...net zoals de term artcore...

Artcore was al een term die in de jazzscene werkt gebruikt (zijn zelfs hele gitaar lijnen onder die naam van Ibanez).

Nah echte Indsutrial kan zoveel zijn. Want je hebt ook Indsutrial rock waar bijv de Nu-metal scene weer wat invloeden uit gejad heeft. Industrial staat meestal gewoon voor het ruigere en vaak gedistorde geluidswerk. Techno en hardtechno vind ik nou niet altijd even ruig hoor dus vind die term dan zeker niet opgaan.
Waarschuw beheerder
Daarom vind ik dat ook niet industrial idd... ;)

Industrial staat voor mij voor het scheppen van een bepaalde kille atmosfeer in een track...
Dat doet de muziek van bijvoorbeeld NiN dus ook... :)

Het hoeft niet altijd ruig te zijn...of ligt eraan hoe je ruig opvat natuurlijk...want soundscapes worden ook meer dan zat gedaan en die zijn per defenitie niet ruig lijkt me...
Wel kil van sound...beetje beklemmend sfeertje enzo... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Quake 1 cd-audio :respect:

Waarschuw beheerder
Sowieso Quake 1 B)

Waarschuw beheerder
Industrial Hardcore combineert gewoon de explosiviteit van Hardcore met de energie van Techno/Schranz...

Uitspraak van TYHARO op maandag 19 december 2005 om 12:46:
In het begin kwamen er op TTM wel tracks uit (zoals N-vitral's 1e plaat bijv.) waar wel industrial invloeden inzitten...maar is op dit moment gewoon voornamelijk hardcore vs (hard)techno...ene keer meer hardtechno kant op...andere keer meer hardcore kant...

En zo is het maar net!

:respect:TTM:respect:

Waarschuw beheerder
TTM wordt het nieuwe Offensive
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 14:13:
Sowieso Quake 1

Nah ik was toen meer van het Duke Nukem 3D ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 14:16:

:frusty:

Waarschuw beheerder
Nah ik was toen meer van het Duke Nukem 3D ;)

Was vetter idd

''Let's kick some ass and chew bubblegum...shit, I'm all outta gum'' B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 14:13:
Industrial Hardcore combineert gewoon de explosiviteit van Hardcore met de energie van Techno/Schranz...

Terwijl het een combinatie van hardcore met industrial zou moeten zijn... ;)
Daarom vind ik de term industrial hardcore dus compleet NIET kloppen...

Ze zijn soms wel geinspireerd door de industrial techno...probleem is alleen dat ze de industrial elementen er dus uitgefilterd hebben waarna je gewoon natuurlijk de techno elementen overhoud... :vaag:
Waardoor het dus geen combinatie tussen industrial en hardcore is en dus geen industrial hardcore... :p

Zoals N-vitral met zijn eerste plaat bijvorbeeld heeft gedaan...daar zitten wel industrial invloeden in...
Domination is van oorsprong zowieso een track van converter...was als remix bedoeld zei hij ooit maar hij vond hem niet remix waardig...
Dus heeft ie zijn naam er maar voor gezet en het onder die naam uigebracht want men kent de originele track toch niet zei hij... :p
Waarschuw beheerder
What are you waiting for, Christmas? :p

Waarschuw beheerder
Dat gevecht in dat football stadion :respect:

1 van de vetste eindbattles ooit :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op maandag 19 december 2005 om 14:10:
Quake 1 cd-audio :respect:

De track van stage1 is zo vet gemaakt!.

Trent Reznor is zoiezo altijd zeer veel bezig met geluidseffecten enzo voor in games.
Waarschuw beheerder
Oude NiN werk vind ik eigenlijk vetter als het nieuwe...teveel rock geworden naar mijn mening... :(
Vond de combo met electronisch nu net zo cool en uitgebalanceerd...altijd van die dikke soundscapes enzo...lekker beklemmend sfeertje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 14:16:

meisjeeeeeeeeeeee.. third movement :dood:

Waarschuw beheerder
hoi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 14:35:
Dat gevecht in dat football stadion

1 van de vetste eindbattles ooit

"I´m gonna rip of your head and shit down your neck"

Bij de 2e eindbaas geloof ik, en zodra je hem had verslagen zag je de Duke ook echt z´n kop eraf trekken en rustig met een krantje op dat beest gaan zitten schijten :respect:

Oldschool 3d Realms meuk roelt hard :yes: _0_
Waarschuw beheerder
En toch ben ik zeer benieuwd naar Duke Forever :D
Waarschuw beheerder
Ja idd, maar hoe lang is die al uitgesteld :/ 5 jaar ofzo?

Waarschuw beheerder
Shadow Warrior ws ook vet en al die andere Duke clonen zoals Blood, Redneck rampage etc etc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 16:11:
Shadow Warrior ws ook vet en al die andere Duke clonen zoals Blood, Redneck rampage etc etc

zeker weten !

wat dacht je van de oldschool shooter Rise of the Triad ?