Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
jah je kan ook angerfist afzeiken is echt niet terrecht neem een voorbeeld aan armed robbery!
die vocal is dus echt dik die daar inhangt robert deniro!
echt relaxed gwn.. en dan the world will shiver, chop chop, tainless steel, skullfuck ook een zeer goede vocal uit full metal jacket!
Raw to the floor, VATO, take u back, rollin the drumzzz
alsjeblieft gaa eerst ff goed luisteren voor je wat zegt!
echt relaxed gwn.. en dan the world will shiver, chop chop, tainless steel, skullfuck ook een zeer goede vocal uit full metal jacket!
is ook een angerfist-track van...zo'n unreleased niemendalletje uit z'n trackertijd...
geld ook voor jou!!
een track is ten eerste niet per definite goed wanneer er een goede vocal of sample in zit. de tracks die jij al 'relaxed' bestempeld vind ik allemaal wat simpel en 'look-a-like'. dit zeg ik nadat ik ze uitvoerig beluisterd heb!!!
B.A.M.M.M.F
Zal aan mij liggen, maar heb nog nooit van die plaat gehoort
(permanent verbannen)
goed..maar lang niet de beste!
samen met de tha playah denk de meest vette nummers geproduceerd!
Ik vind angerfist waardeloos!!!
jah je kan ook angerfist afzeiken is echt niet terrecht neem een voorbeeld aan armed robbery!
volgens mij let jij aleen maar op de vocals of niet

![[ C.T.Z ] -StePhaN-](/images/user/113142_1895712.jpg)