Partyflock

Forumonderwerp · 717135

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ikzelf vind Angerfist toch de allerbeste wat vinden jullie...
Waarschuw beheerder
donateur
waarschijnlijk ben ik een van de weinige die hier dus echt geen hol aan vind. De eerste paar nummers van hun waren nog wel te doen, maar het klinkt allemaal zo leeg.. het pompt totaal niet. maar het kuddevolk loopt gewoon beetje achter de "stoere" mannen aan en vinden natuurlijk Angerfist echt de beste:S En wat al helemaal triest is, is dat hun zogenaamde live optreden niet eens live is.. Ze zetten daar gewoon een synthje langs de draaitafels neer en spelen vervolgens zogenaamd wat melodietjes in.. kortom: ik vind angerfist kansloos!

ojah, het is wel stoer om een scooter in elkaar te trappen in een videoclip:S

Waarschuw beheerder
m'n pis gaat hier ook niet zo van borrelen hoor
Waarschuw beheerder
escape my wrath (of iets in die geest)von ik wel vet maar weet eigenlijk niet of dat onder angerfist gemaakt is....
Waarschuw beheerder
donateur
heeft ie onder kid morbid gemaakt
Waarschuw beheerder
dan vind ik angerfist niks aan.
Waarschuw beheerder
lekker kortzichtig trouwens of niet?? :)

Waarschuw beheerder
Maar zijn Kid Morbid en Menace II Society enzo niet gewoon een van die andere jongens die als Angerfist preformen?

Waarschuw beheerder
donateur
Kid Morbid / M II S zijn ook gewoon van dezelfde Angerfist member die de andere nummers gemaakt heeft..

Hoe lang zou hij vroeger over een nummer hebben gedaan en tegenwoordig?

Ze klinken allemaal zo goedkoop, Negative A Remix bijvoorbeeld...

Raise Ya Fist EP vind ik wel lekkere nummers..
Waarschuw beheerder
Vind de nummers die Angerfist eerder maakte, "vroeger", toch wel beter..... Tegenwoordig is het maar een inspiratie loze zooi.....

Nummers als Cannibal, It Never Stops, Loud Low, Into Dark en Fuck Off zijn hele goeie nummers en gaan egt LOS :yes:

En bijna alle nummers van Kid Morbid en Menace II Society gaan ook los :respect:
Waarschuw beheerder
ik vind angerfist WEL geweldig, maar NIET de beste
Waarschuw beheerder
Angerfist zuigt grotuh tijd :yes: Wat oudere nummers van hem zijn kickuh, maar wat ie nu uitbrengt is bagger.

Artiest Rednas
Waarschuw beheerder
angerfist is gewoon de beste als je gewoon van keihard hakkuh houd, en dat willen de meeste mensen toch horen dus doet hij gewoon slim zijn werk

Waarschuw beheerder
Als ik Angerfist ergens hoor/zie dan begint iedereen spastisch te doen, nationalistisch te doen, racistisch te doen, pogo te doen, dat zegt toch wat over de doelgroep van Angerfist he :)
Waarschuw beheerder
keihard hakkuh nog wel? haha beuken op trancemelodieetjes bedoel je neem ik aan? :x
op early hardcore daar ken je pas op hakkuh, zoals omar santana,delirium,ruffneck,predator en nog meer van dat soort gasten! dus niet dat gierige fruity loops pogo gedoe van angerfist!

Waarschuw beheerder
denk niet dat het hun bedoeling is, maar simpele muziek trekt nu eenmaal simpel volk aan :P
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Raise Ya Fist EP vind ik wel lekkere nummers..

Vato ragt de pan uit.

GIO: Ze trekken het wel aan met die clip.
Waarschuw beheerder
raise ya fist..breezerfist? :[
Waarschuw beheerder
Ik vond ze erg tegenvallen op Outblast...weinig verassende platenkeuze (ofja...platen)
De nummers die ik ken zijn ook niet echt te gek te noemen.

Waarschuw beheerder
Raise Your Fist zuigt idd

Waarschuw beheerder
hmm kvind raise youre fist wel meevallen eerlijk gezegd, :)
Waarschuw beheerder
baggerplaat!

Waarschuw beheerder
Neeeeee, hij zuigt echt de pan uit, die loze vocals, dan die lege kick waar je geen fuck aan hebt, en dan dat stomme melodietje...blergh
Waarschuw beheerder
dj gizmo!!kick the bassdrum shit :p

Waarschuw beheerder
riase your foot for angerfoot:D

Waarschuw beheerder
donateur
Neeeeee, hij zuigt echt de pan uit, die loze vocals, dan die lege kick waar je geen fuck aan hebt, en dan dat stomme melodietje...blergh

Die kick is echt wel zwaar vet hoor!!!

De vocals vind ik opzich ook nog wel vet ingesproken, alleen voor de rest valt die wat tegen.

Maar echt gruwelijk zuigen vind ik het nummer nou ook weer niet :)

Waarschuw beheerder
Nee, ik vind die kick echt eersteklas kut, hij's hard, maar daar is dan ook wel alles mee gezegd :S

Waarschuw beheerder
hmm die kick vind ik ook niet echt,, maar ook niet eerste klas kut

kijk dat harde in dat nummer dat bevalt me :)

maar verder nee,, vind ik het ook niks

Waarschuw beheerder
altijd gaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnn
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
Nou,ik heb anders heerlijk
de sterren van de hemel gehakt op bkjn.
Angerfist is atijd grappig om te zien:|

Waarschuw beheerder
Dan ist er :no: flikker meer aan :vaag:
Waarschuw beheerder
Nee haha dan zou 't een heel stuk minder stoer zijn natuurlijk :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dat masker heeft helemaal niks met soer te maken!
Dat hoort gewoon bij hardcore!
Luister de muziek eens...het eerste waar je met je ogen dicht aan denkt, is toch aan; griezels, gekken, demonen etc..
Dan is het toch juist vet als je tijdens je live act, een beetje in een goed toepasselijke verschijning komt!

:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou als ik die muziek van Angerfist hoor denk ik eerder aan schijten :D

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens (y) psycho

Waarschuw beheerder
donateur
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat masker heeft helemaal niks met soer te maken!
Dat hoort gewoon bij hardcore!
Luister de muziek eens...het eerste waar je met je ogen dicht aan denkt, is toch aan; griezels, gekken, demonen etc..
Dan is het toch juist vet als je tijdens je live act, een beetje in een goed toepasselijke verschijning komt!

Maargoed de meeste snappen dat echt niet

nou dat zie ik egt niet voor me hoor met hardcore :S! K wordt er altijd vet vrolijk van, zie ik allemaal engeltjes O:)

Waarschuw beheerder
donateur
nou dat zie ik egt niet voor me hoor met hardcore :S! K wordt er altijd vet vrolijk van, zie ik allemaal engeltjes O:)

Ik word er ook vrolijk van....laat ook maar trouwens, heeft niet echt zin om uit te leggen dit...sommige mensen zullen me wel snappen denk ik..

Waarschuw beheerder
donateur
b)

Nee ben gewoon moe, en ff kortaf..geen zin om lange teksten te typen:P
Waarschuw beheerder
raise your wiel for angerwiel b)

de rollie versie :P
Waarschuw beheerder
angerwheel b)

pogooooooo
Waarschuw beheerder
de act is toch vaker beter dan het draaien van die kwade vuisten