Partyflock

Forumonderwerp · 716977
23130x bekeken

Waarschuw beheerder
das waar erg kort duurt het jammer zo iets moet lekker lang duren
Waarschuw beheerder
heb dr altijd wel mee gelachen jah, Maar net wat de anderen zegguh, te veel = fikse koppijn!!!!
Em 1 keer in t jaar is leuk. Niet meer.
Waarschuw beheerder
op een feest? ik leg altijd zwaar in een scheur! Idd wel jammer dat het maar van korte duur is....
Waarschuw beheerder
Poppers heb ik zeker wel hele leuke ervaringen mee gehad. Alleen jammer inderdaad dat het effect maar eventjes duurt. Daardoor heb ik vaak de neiging het meerdere keren achter elkaar te doen, dan krijg ik dus wel echt hoofdpijn.

Heb 1 keer gehad dat ik poppers gebruikte terwijl ik stoned was, toen had ik echt een rush van 2 minuten ofzo.

Maar in de meeste sexshops kan je het inderdaad niet meer krijgen?
Waarschuw beheerder
Maar in de meeste sexshops kan je het inderdaad niet meer krijgen?":NO:

In Almere, Amsterdam, Utrecht kan best wel :yes: 10euro per fles
Waarschuw beheerder
donateur
Periode van gehad!Grappig. Alleen wat een hoofdpijn soms!!

Waarschuw beheerder
k vind het maar voor homo's

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Poppers is fokking lekker, kan niet zonder dat spul. Rush Rush Rush !
Waarschuw beheerder
POPPERS is troep,

krijg er hooftpijn van !

~°kan niet meer komen....
Waarschuw beheerder
Das toch die gay shit die ze snuiven om hun reet te ontspannen ofzo? o_O

No thanks man!

Waarschuw beheerder
wat een kutzooi... je kop die bonkt van je romp af.

Waarschuw beheerder
botlkkr:P

Waarschuw beheerder
vieze troep! :bah:
Waarschuw beheerder
peuk er ff indopen...blazen en roken..ook zeeeer fijn :9

Waarschuw beheerder
Nee, dank je. Ik heb er te vaak hoofdpijn van gekregen...

Waarschuw beheerder
inder daar kan je er bijna niet meer aan komen maar ze zijn nog wel in de sexshops te vinden hoor en als je er goedkoper aan wil komen wet ik nog wel ergens op internetside war je ze kan bestellen ze kosten daar 6,50per stuk of als je er 10neemt 5,50per stuk mail mij maar krijg je het adres
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar dat spul is voor homo's in het echt toch?
Heb gehoord als ze opgewonden willen worden dat ze dat spul gebruiken :vaag:
Ik en Jij als hetero voelen er niets van , maar als homo zijnde wel zeg maar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar dat spul is voor homo's in het echt toch? :NO: :x

Nee Gast, ook voor hetero`s, kan goed sex zijn :P

en ook voor spacin..wooo leker na de klote :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja dat spul is voor homo's als ze dat innemen gaan hun anus wat wijder

Waarschuw beheerder
heb het wel eens gebruikt, ff snuiven uit zo'n potje, dan ben je ff weg , ben je weer terug en opeens een gigantische hoofdpijn :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Troep.

Waarschuw beheerder
dat spul is niet aleen voor homos zo als de meesten denken ik gebruik het zelf nooit bij de sex aleen maar met uitgaan geeft je gewoon ff een flinke kick als je lekker aan het feesten ben en je heb al aardig wat op
Waarschuw beheerder
Ik heb af en toe van die periodes dat ik dat spul gebruik. Heb het nu al 2 jaar ofzo niet meer gehad. Echt lachen met dat spul altijd.

En dat gelul altijd dat het voor homo's is dat vind ik zo triest.
Waarschuw beheerder
Gisteren voor het eerst Herbal Popper geprobeerd (had een flesje besteld bij qherbz) en ik moet zeggen dat het super kikke is.
M'n vriendin en ik hadden er in elk geval onwijze lol mee.
T'is ook niet echt iets wat ik elke dag ga gebruiken denk ik maar zo af en toe wel lache denk ik!

Waarschuw beheerder
herbal popper nog nooit van gehoord hahahaha
Waarschuw beheerder
Poppers op een feest? Nee man, das voor de sex! :P

Waarschuw beheerder
Pffffff, na een vette nif poppers voel je direct je hersencellen als sneeuw voor de zon verdwijnen. Wat een bocht is dat spul. Op zeker binnen een kwartier pijn in mijn schedel.

Nee, voor mij geen poppers.
Waarschuw beheerder
Poppers is geweldig tijdens de sex en zeker niet alleen voor homo's! Je krijgt er een orgasme van waar je 10 min. van bij moet komen :P
Dat je kringspier ontspant merk je niet eens tenzij je d'r voor gaat!

Waarschuw beheerder
poppers is zekers geweldig lekker bij het uit gaan :P

Waarschuw beheerder
Het is inderdaad niet alleen voor homo's. Het is bedoeld als erotisch hulpmiddel en was vroeger altijd te koop in seksshops. Nu niet meer dan???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het mag niet meer geproduceerd worden :(
Dus binnenkort zal het niet meer legaal te krijgen zijn..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
poppers is verboden omdat het hersenbloedingen kan veroorzaken, maar in amsterdam schijnt het nog onder de toonbank door verkocht worden, tsja dat hoorde ik ook van een verkoper van een sexshop....

Waarschuw beheerder
Aangezien ik weinig herinneringen meer heb, kan ik niet zeggen dat ik me er nog veel van herinnner 8)
Maaruh, in combinatie met :xtc: en pep (en alcohol)+ jointje kun je er verschrikkelijk hard van gaan 8)

Waarschuw beheerder
als je ze wilt hebben geef ik je het adres waar je ze kan bestellen via internet ze kosten daar 6.50 per stuk en als je er meerdere neemt van af 10st 5,50 per flesje mail mij maar krijg je het adres en voor die gene die in de buurt van rdam zitten kunnen het ook zef op halen
Waarschuw beheerder
Ik ken ook nog een (homo)winkel in A'dam waar ze het zo verkopen..
Voorlopig zit 't nog wel goed met ons voorraadje! Je kan het invriezen, waardoor het minder snel vervliegt (y)
Dat van die hersenbloeding heb ik nog nooit gehoord :/ hmmm..beetje eng

Waarschuw beheerder
jep weet er ook nog welwat winkels op de wallen maar niet voor die prijs daar waar voor ik ze haal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Poppers zijn leuk, ook voor gebruik in bed............

Heb nog genoeg flesjes staan. Maar al tijden niet meer gebruikt. RusH!

Waarschuw beheerder
lovely heb je ze wel in de koelkast staan dan
Waarschuw beheerder
Poppers zijn wel voor alles :yes: :P
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt nu toch ook van die natuurlijke poppers?

Waarschuw beheerder
donateur
Wel geinig af en toe
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is het?
Poppers is een gelige vloeistof die wordt verkocht in kleine flesjes. Vroeger zat het in kleine capsules die als ze werden opengebroken een 'poppend' geluid maakte. Het is brandbaar, verdampt heel snel, irriteert de huid en ruikt zeer sterk, meestal omschreven als een zeer onaangename lucht. Poppers bevatten meestal de stof amylnitriet maar ook wel butylnitriet of isoamyl nitriet. Het werd tot 2001 legaal verkocht, meestal in sexshops maar ook in sommige smartshops. Oorspronkelijk is het een geneesmiddel wat werd voorgeschreven bij bepaalde hartkwalen of ernstige aanvallen van astma.

Tegenwoordig wordt het gebruikt als recreatieve drug.

Geschiedenis
Amylnitriet werd in 1859 voor het eerst gebruikt in de geneeskunde om hartpijn te bestrijden. Het was tijden lang zonder recept verkrijgbaar. Begin jaren '60 stapte de medische wereld over op een medicijn in pilvorm dat makkelijker was in gebruik. De producenten van de poppers richtten zich vervolgens op de reeds bestaande recreatieve markt en het middel werd populair. Vooral in homokringen sloeg het middel aan. In de loop der tijd is het gebruik verspreid over verschillende groepen waardoor je het nu ook op de dansvloer tegen kunt komen.

Wijze van toediening
De vloeistof wordt op een zakdoek gedruppeld of direct uit het flesje opgesnoven. Ook kan een sigaret in het flesje worden gedoopt, waarna de vloeistof via de niet ontstoken sigaret wordt geïnhaleerd.

Dosis
Één snuif is voor de meeste mensen voldoende om het effect goed te voelen of zelfs buiten bewustzijn te raken. Hoeveel je binnenkrijgt is mede afhankelijk van de manier van gebruiken. Als je flink wat op een zakdoek doet, je neus er lang boven houdt en inhaleert krijg je meer binnen dan wanneer je kort je neus boven het flesje hangt. Omdat het een vluchtige stof betreft is moeilijk te meten hoeveel je precies inneemt.

Effecten
Inhalering geeft na tien seconden en gedurende één tot twee minuten een roes. Gebruikers ervaren een mild kortstondig gelukzalig gevoel. Je voelt je plotseling zeer ontspannen, slap en duizelig en een warm gevoel stijgt op naar je hoofd. Het middel veroorzaakt een verslapping van de (gladde) spieren en de vaatwanden. Dat geldt ook voor de kringspier van de anus, reden waarom poppers in homokringen tijdens het vrijen worden gebruikt.

Positieve effecten:
versterkt lustgevoelens
maakt orgasme heftiger
ontspant
euforische, gelukzalige stemming
Negatieve effecten:
verlaagd de bloeddruk
duizeligheid
misselijkheid
hoofdpijn
slap gevoel in de spieren
bewustzijnsverlies
De kater
De roes van poppers kan een vermoeiende zijn. Achteraf kan je je moe en slap voelen. Hoofdpijn kan blijven hangen en sommige mensen blijven een tijdje misselijk. Het kan echter ook erg meevallen. Het effect duurt kort en sommige mensen herstelen achteraf vrijwel direct.

De wet
Poppers waren voor augustus 2001 vrij verkrijgbaar. Een popper was tot die tijd een niet geregistreerd geneesmiddel. Smartshops mochten poppers verkopen. De Europese Unie besloot in 2001 dat poppers te gevaarlijk waren om zomaar te verkopen. Het Ministerie van Volksgezondheid verbood het middel en sinds die tijd vallen ze onder de wet van de geneesmiddelenvoorziening. Dit houdt in dat poppers alleen op recept verstrekt mogen worden. De Keuringsdienst van Waren controleert het regeringsbesluit. Op het zonder vergunning verkopen kan een boete of zelfs een gevangenisstraf volgen.

Verkeer
Poppers en deelnemen aan het verkeer gaan niet samen. Je wordt slap in je spieren, bent er niet bij met je aandacht of kunt zelfs flauwvallen.

Combi
De combinatie van XTC/speed en poppers vormt een zware belasting voor je hart- en bloedvaten.

Risico's
Doordat poppers de bloeddruk verlaagd bestaat de kans op duizeligheid of flauwvallen. Het hart moet harder werken waardoor hartkloppingen kunnen voorkomen. Daarnaast kan je last krijgen van misselijkheid of een knallende koppijn. Een ander risico wat je minder snel in de gaten hebt is het ontstaan van bloedarmoede. Omdat poppers de druk op de oogbol verhogen bestaat de kans dat gebruik gezichtsstoornissen veroorzaakt. Ook wordt van poppers gezegd dat het een negatieve invloed heeft op het afweersysteem. Dit is nooit bewezen maar kan ook niet worden uitgesloten.

Poppers zijn niet echt verslavend. Wel kan psychische afhankelijkheid ontstaan. Omdat het vaak gecombineerd wordt met sex zijn er gebruikers die beschrijven dat sex niet meer leuk is zonder poppers. Bij regelmatig gebruik is sprake van tolerantieontwikkeling waardoor steeds meer gebruikt moet worden om hetzelfde effect te bereiken.

Unity tips
gebruik met mate
neem eerst een kleine dosis
gebruik het niet als je snel flauwvalt
bereid je goed voor; gebruik in een vertrouwde omgeving bij vertrouwde mensen
laat je omgeving weten wat je gaat gebruiken zodat ze je in de gaten houden en weten wat er met je kan gebeuren
zorg ervoor dat er iemand in de buurt is die niet onder invloed is
niet combineren met alcohol, XTC, speed of andere drugs
poppers wekken zin in sex op, bescherm jezelf tegen soa en aids door een condoom te gebruiken
alleen gebruiken wanneer je een goede lichamelijke en geestelijke conditie hebt
wees voorzichtig met vuur, poppers zijn zeer brandbaar!

Zo O:)

Bron www.unitydrugs.nl
Waarschuw beheerder
Ik reken er op dat het wel te krijgen is in de toekomst :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wees voorzichtig met vuur, poppers zijn zeer brandbaar!

:d

doek in het flesje en tis een molotov cocktail
Waarschuw beheerder
Wel lachen, maar zo kort he
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat spul is voor homo's als ze dat innemen gaan hun anus wat wijder

Marty McFly weet hoe het werkt!!! :jaja:
Waarschuw beheerder
Marty McFly weet hoe het werkt!!!

Aha...:X En hoe weet je dat? :NO: