Partyflock

Forumonderwerp · 716034

Waarschuw beheerder
Ben je ook zo'n iemand die zegt: ik heb nou een koopziekte?
Ik ben zelf eigenlijk heel zuinig met m'n geld.
Maar soms heb ik echt momenten dat ik lekker geld wil uitgeven aan leuke dingen.
Schoenen bijv :P
Heb vandaag weer 2 paar schoenen gekocht.
Kon niet kiezen tussen beide schoenen.
Maar ik heb echt heel veel schoenen.
Maar k wou persé leuke voor onder rokjes, het is natuurlijk ook niks om altijd je kisten eronder aan te doen .
Maaarre komt dit bekend vooor?
Waarschuw beheerder
Ik beken :X

Waarschuw beheerder
Heb heel vaak periodes dat ik weinig koop en veel...Het is gewoon erg leuk om iets nieuws te hebben!
Meestal ga ik alleen shoppen in de H&M, andere winkels zijn zo *&^(%$# duur!!!
De laatste tijd heb ik echt iets met oorhangers en dan het liefst heel lange en fleurige! Weet het ook niet hoor....:D

Waarschuw beheerder
Hm nou ik er over na begin te denken......

Me maandsalaris is eigelijk altijd binnen een week op :S
Gelukkig kan dat nu nog omdat k bij me ouders woon en verder eigelijk niets hoef te betalen, maar vraag me echt af hoe t later word :S.
Grootste deel gaat denk k toch wel op aan sigaretten, wiet en feesten, en alles wat er overblijft gaat naar kleding :S.
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha jullie kennen Bex dus ook nou,als ik mezelf met haar moet vergelijken koop ik bijna niks

Precies :D Wij zijn zo erg nog niet O:)
Waarschuw beheerder
ik winkel bijna elke dag, weet van te voren nog niet eens waarom ik de stad inga!! ben echt koopziek :)
Waarschuw beheerder
Ikke!!!!
Heel erg extreem.
Het liefst koop ik elke week iets nieuws.
Maar bij mij is het vooral kleding.

Waarschuw beheerder
ja dis heel bekent ik ga ook altijd wanneer ik mijn geld krijg direct stad in en das best wel ziekelijk ik kan echt nooit genoeg kleding hebbe er is altijd wel weer iets wat ik wil hebbe
Waarschuw beheerder
heeeeeeeerlijk! kan geen genoeg kleren hebben... gelduitgeven is trouwens ook chill als je down bent..
Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaah geld moet rollen:)

ik heb het heel lang gehad (en nog steeds wel een beetjuh) met vinyl....... als k platen zie moek ze gewoon hebben enzo, maar dat minder ik nu wel btje:)

verder ben ik eigenlijk neit verslaafd aan kopen btw.. meer iets vrouwelijks denk:P
Waarschuw beheerder
Koopziekte?! Wat is dat?

Owk, ik beken ook :bloos:..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
yow, iedereen met een koopziekte mag wel ff hier langs komen :) www.t-signers.com

dan kan ik mijn eigen koopverslaving een beetje bekostigen ...

Waarschuw beheerder
Ik heb een gat in mijn hand zo groot als een vaatwasser!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga graag lekker shoppen :yes:

Waarschuw beheerder
Daar heb ik ook last van, als ik iets wil hebben dan krijg ik het niet uit me kop en dan moet het gewoon gekocht worden! anders ben ik niet te genieten:P

Waarschuw beheerder
ik heb echt een koopziekte
ik wil alle 'hebbedingetjes' hebben

Waarschuw beheerder
Koopziekte? daar heb ik nou echt geen last van o:)

Waarschuw beheerder
Jaaa..!
Als ik me salaris binnen heb ga ik meteen vlink shoppen en heb voor de laatste 2 weken dan meestal niks meer over.
Met alles ben ik ook voor het duurste van het duurste.
Me ouders zeggen dat ik moet gaan sparen anders moet ik kostgeld dokken maar kan het gewoon echt niet laten!
Waarschuw beheerder
geld uitgeven maakt nu eenmaal gelukkig!
Waarschuw beheerder
Heeft een hekel aan shoppen :yes:
Dus nee, niet koopziek.

En als je wel eens de drang hebt om iets leuks te kopen, vind ik niet echt koopziek.

koop·ziek (bn.)
1 overdreven koopgraag

zegt meneer van Dale
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken mensen met een koopziekte ja,
die zelfs als de winkels dicht zijn door de vitrine kijken voor iets leuks :jaja::jaja:

Ben er ook niet vies van o:)