Partyflock

Forumonderwerp · 716034

Waarschuw beheerder
Ben je ook zo'n iemand die zegt: ik heb nou een koopziekte?
Ik ben zelf eigenlijk heel zuinig met m'n geld.
Maar soms heb ik echt momenten dat ik lekker geld wil uitgeven aan leuke dingen.
Schoenen bijv :P
Heb vandaag weer 2 paar schoenen gekocht.
Kon niet kiezen tussen beide schoenen.
Maar ik heb echt heel veel schoenen.
Maar k wou persé leuke voor onder rokjes, het is natuurlijk ook niks om altijd je kisten eronder aan te doen .
Maaarre komt dit bekend vooor?
Waarschuw beheerder
donateur
Ireen... (l) Zeker weten!!

Ik ben overigens groot voorstander van Engelstalige boeken, dus zal mn moeder s laten snuffelen daar in Good Old England ;) Vandaar dat ik deel 4 hier al n behoorlijk tijdje heb liggen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik lees ook alleen maar in het engels grappig zeg!!
Maar ECHT ECHT ÉCHT save karyn lezen, promise!!

(L)
Waarschuw beheerder
Geld moet rollen... maar of je dan gelijk koopziek bent...

Waarschuw beheerder
Wat nou ziekte, ik kan me niks leukers bedenken dan winkelen (L)

Waarschuw beheerder
ik ben ook zo.. te erg soms :/

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik ben het wel.. heb echt altijd geld tekort op mijn rekening.. en sommige singen kan ik echt niet laten hangen..
Waarschuw beheerder
donateur
promised!!! :D

Waarschuw beheerder
Maaarre komt dit bekend vooor?

:yes: :yes:

Waarschuw beheerder
to Tinkerbell: heb je, hou je mond van sophie kinsella al gelezen... zo niet is echt een aanrader :D.. maar zal er verder geen boeken topic van maken...

(K)

Waarschuw beheerder
me vrouwtjuh heeft een kleren koop ziekte ja :D
Waarschuw beheerder
Volgens mij valt die ziekte niet te genezen!! Misschien is het helemaal geen ziekte :nee: ...this een lust, genot...!! :jaja: Geld moet rollen inderdaad!! Heeeerlijkkkkkk!!!

Waarschuw beheerder
je moet het ook niet allemaal letterlijk opvatten
Waarschuw beheerder
JOH FLAPPIE??? meen je dat nou werkelijk??? Volgens mij moet je hier niets letterlijk opvatten!!! :/ :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
nou als ik dit lees..

ben ik dus nog helemaal niet ziek

gelukkig :)

Waarschuw beheerder
Ja echt serieus, I've got a disease and they don't know what to call it! Fucking cd's, dvd's, broeken, shirtjes, joints. Echt ik moet iets kopen als ik door de stad loop.
En ik ken er meer die er last van hebben!
Waarschuw beheerder
donateur
nee, die ken ik nog niet, ben in novmeber in Engeland, ga m meteen zoeken! :D

Waarschuw beheerder
:$ Ik zelf:$

Waarschuw beheerder
definitely me! ik ga shoppen voor een fietsbel en kom thuis met een ducati..

Waarschuw beheerder
maar goed ook, want fietsbel ty klinkt toch minder!!
Waarschuw beheerder
Stukgaatie :P
Geintje ;)

Merk van mezelf dat ik ook regelmatig veel te veel geld uitgeef, niet alleen kleding maar aan alles eigenlijk :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
schuldig :S

maar shoppen is gewoon zoooooo leuk, ik kan er niks aan doen!

Waarschuw beheerder
Ik meld me ook maar :bloos:

Waarschuw beheerder
hebben jullie OOK adhd dan???????

Waarschuw beheerder
Here is another one :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vandaag met mn nicht en nichtes wezen winkelen. Zij beginnen ook al keuren te vertonen van koopziekte :D.

Waarschuw beheerder
Werd ik geroepen? o:)

Waarschuw beheerder
Heel erg koopziek...
echt als ik in het dorp
of in de stad ben...
moet ik iedere keer wel iest kopen...
koop koop koop koop koop koop koop koop koop koop koop koop koop koop koop koop koop koop koop koop
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb t idee dat ik koopziek ben met alles...
Tassen, heb ik er ongeveer 30 van, handtassen schoudertassen in alle kleuren en een paar schooltassen.

Dan heb ik nog iets van 12 jassen

Rond de 30 paar schoenen

Een kast waarvan dat ding waar je je hangertjes aan hangt (geen idee hoe t heet) al 6 keer naar beneden is gestort omdat ie is bezweken aan het gewicht dat er aan hangt. Als je er iets tussen wil hangen moet je met al je kracht in één keer alle kledingstukken naar 1 kant duwen en dan snel aan die andere kant je hangertje met rok oid er tussen proppen.

Ook de rest van mijn kast kent dit verhaal, alleen dan op de liggende opgevouwen manier...

O en schoonzusjes zijn heeeel blij met oude kleren!

xjes Rach
Waarschuw beheerder
donateur
En als ik een erg leuk truitje zie koop ik m meteen in 7 kleuren... Was ik ff vergeten te zeggen...

Mama gaat een andere kast op de gang uitruimen en dan krijg ik wel 2 extra planken!!! Shoppen zonder schuldgevoel!!! Joehoe

Waarschuw beheerder
haha ik ben heel erg koopziek,kan geen kledingwinkel in de stad voorbij lopen zonder ook maar iets te kopen,ondertussen kom ik met 10 tassen met kleding thuis,waardoor ik nu ondertussen zowat 3 kledingkkasten vol heb met kleding en wel 30 paar schoenen als het er nie meer zijn !

en dan nog steeds het probleem hebben dat ik nie weet wat je aan moet :(

erg irritant als het geld je portomonee uitbrand terwijl je wil gaan sparen !

maar ja je word zo super vrolijk van shoppuhh he ?

Waarschuw beheerder
donateur
Maar k wou persé leuke voor onder rokjes, het is natuurlijk ook niks om altijd je kisten eronder aan te doen .

kisten onder rokjes kan heel goed hoor :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hardstyle babe, ik herken je probleem!
Als dit een probleem genoemd mag worden dan he

Ik zit echt nog bijna elke dag in een kleding crisis.

Maar op de een of andere manier spaar ik wel. Het helpt ook om je vriendje af en toe lief aan te kijken. Aan rokjes of lingerie willen ze meestal wel meebetalen.

En kisten onder een rokje zou ik zelf nooit doen, maar bij andere meiden kan het heel leuk staan maar je moet oppassen dat het niet te ordi wordt.

Shoppen is de beste therapie zeg ik altijd maar. Voel je je kut, ga shoppen en je voelt je meteen een stuk beter.

He, ik ga, ik ga weer ff winkelen. Maar dit keer voor me vriendjes verjaardag en alvast wat sinterklaas kadootjes halen. Maar je weet maar nooit wat ik tegenkom hahaha

groetjuhs Rach
Waarschuw beheerder
Jaah heb ik ookw..! Voorla met schoenen.. Heb er echt veeel te veel!! En alles wat ik leuk vind is duur :S
Waarschuw beheerder
donateur
:devil: heb mn moeder deel 1 van de shopaholic laten lezen... ze vond m niet leuk, te confronterend :D Goed man, tis erfelijk, ik kan er echt niets aan doen :D
Waarschuw beheerder
ik lijd der erg genoeg ook aan..
is idd erfelijk haha want mn moeder had het oook

Waarschuw beheerder
koopziekte word er gek van!!!!!!
als ik in de stad loop moet ik gewoon wat kopen en wer in een kledingzaak dus ben gelijk bij de eerste koopjes haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als ik een paar schoenen koop wil ik er een tas bij.. en een riem, en accesoires, leuke broek...

kortom 1 item is voor mij een rede om een hele outfit erbij te kopen:P

Waarschuw beheerder
ja ik g naar de stad voor kleren...

ik kom thuis met platen... huh..??
en dat elke keer weer.... zucht*

Waarschuw beheerder
donateur
koopziekte:P,
wil ik ook hebben, waar kan ik dat kopen dan?
Waarschuw beheerder
*bloos* Ik ben echt te errug shoppen is een van me grootste hobby's..:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
koopziekte :x

Waarschuw beheerder
hahaha jullie kennen Bex dus ook :P nou,als ik mezelf met haar moet vergelijken koop ik bijna niks :D

Waarschuw beheerder
donateur
Jah echt vreselijk.. ik wil dan wel zuinig aan doen, maar dat lukt niet :frusty:
Ik koop altijd kleine dingetjes, en dan weet je gewoon helemaal niet meer waar je geld naartoe is gegaan :/

Waarschuw beheerder
9 november 2004 11:52
Ik heb t idee dat ik koopziek ben met alles...
Tassen, heb ik er ongeveer 30 van, handtassen schoudertassen in alle kleuren en een paar schooltassen.

Dan heb ik nog iets van 12 jassen

Rond de 30 paar schoenen

Een kast waarvan dat ding waar je je hangertjes aan hangt (geen idee hoe t heet) al 6 keer naar beneden is gestort omdat ie is bezweken aan het gewicht dat er aan hangt. Als je er iets tussen wil hangen moet je met al je kracht in één keer alle kledingstukken naar 1 kant duwen en dan snel aan die andere kant je hangertje met rok oid er tussen proppen.

Ook de rest van mijn kast kent dit verhaal, alleen dan op de liggende opgevouwen manier...

O en schoonzusjes zijn heeeel blij met oude kleren!

:yes: ik begryp je meid
hoef er niks aan toe te voegen
(K)cathy
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geld moet rollen...maar wel de goede kant op. En bij rolt het geld soms de verkeerde kant op.maarja miskopen heeft iedereen wel eens gehad

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: zoals je zelf zegt, normaliter niet, maar soms moet ik gewoon uitgeven.. en dan heb ik een string fetisj en truitjes/topjes fetisj :P die kan ik niet genoeg hebben!!
Waarschuw beheerder
donateur
Shoppen lucht op!!!
Net als je geld...

Toch weet ik elke keer weer met kleding thuis te komen, geen idee waar ik het geld vandaan haal.

Volgens mij is drie kwart van de meiden hier koopziek...
Zou het in het ziekenfondspakket zitten??? :)
dat zou toch ff chill zijn heej haha
Het kan wel een serieuze ziekte worden. Ik denk dat ik moet gaan oppassen daarvoor!

(k) Rach

Waarschuw beheerder
Ben ook best wel koopziek. Kom ik thuis met dingen die ik toch niet aan gaan doen omdat ze toch niet zo lekker blijken te zitten. Koop ook zoveel accesoires die na één keer dragen alweer kapot zijn.

Waarschuw beheerder
Ik heb de laatste tijd weer dingen gekocht wat ik me eigenlijk niet kan veroorloven achteraf.
shit happends.
Heb een trui gekocht van een band, een latex bh, panty's, dingen voor mn paard..
Maar ja soms moet je ook even aan jezelf denken vind ik.
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een beetje gat in me hand :s
Mijn grootste hobby's zijn shoppen en feesten, en dat kost nog wel wat..

Als ik de stad in ga, koop ik veel truitjes en sieraden enzo. Bij een spijkerbroek moet ie goed zitten, dus kost dan ook wel wat. En schoenen... :lief: I'm lovin it...
Ik zeg altijd maar... Geld moet rollen!!

(k)