Mental Theo, wat is hij gruwelijk irritant zeg. Eerst zijn rug naar de hardcore toe keren en doen alsof wij achterlijk zijn en dan zie je hem op TV. Hoe bedoel je commercieel achterlijk doen????
Ja dat zijn er wel een paar ja..
donateur
Dat zijn er TEVEEL om op te noemen..
(permanent verbannen)
willem-alexander
Hij is
dat meen je toch niet hoop ik ??
(permanent verbannen)
Jawel. Hijs echt heel aardig. Soms een btje bijdehand, maar dat maakt hem juist weer leuk.
ze houd van fake zijn, en nu kent ze willem alexander..
George W. Bush met stip op 1
ken me ut niet voorstellen dat je die gozer leuk/aardig of wat dan ook ken vinden.... is gewoon een verwend ventje... maar wel slim...had niet verwacht dat ie bij de marine heeft gezeten, (hoorde ik laatst) maar toch blijft ut een lulletje !! voor degene die niet weten over wie ik het heb: willem _alexander
George Bush,wat een irritante vent is dat,maar Kerry is ook niet alles. Al Gore was beter
Me, myself and I...
Ow ja...Stein is ook vervelend!
er wordt hier toch wel 1 belangrijk iemand vergeten: jan-peter balkenellende!
en wat ik ook irritant vind zijn die mensen die alleen maar met afkortingen een berichtje schrijven...
donateur
Iemand die maar blijft bellen terwijl ik dan na 10x echt niet meer opneem!
Bush
Balkenende
Van Bommel
Kezman
Beckham
Beatrix
En er zijn er nog wel een paar die ik wel een handje zou willen helpen, om van deze aardbol te verwijderen
nou vind niet zo snel irritant maar er zit een wijf bij mij in de klas als die der scheur opentrekt dan wil ik er elke keer weer slaan maar het is nog niet gebeurd
me werkgever.....
Balkenende
Bush
Volkert
Pedo's
Verkrachters
Criminelen
Afpersers
Onbetrouwbare mensen
Dierenbeulen
Irritante junkies die altijd vragen of je een euro voor ze hebt voor een slaapplaats
Dat was het wel zo ongeveer.
donateur
Emile Ratelband maar weet er nog wel meer ook, ook van de niet bekende Nederlanders
donateur
Mijn broertje
de voltallige ajax selectie
gothics
boneheads en wazi's
communisten
en
elke BN'er die denkt dat ie wat voorstelt omdat ie een seizoen in 1 of andere pleuris soap heeft gespeeld.