Partyflock

Forumonderwerp · 715736
Zaterdag nacht hebben ze me paardje toegetakeld :( Stelletje klootzakken :@

Me moeder trof hem aan met hele rare wonden en gaten
Er kwamen stukken vlees uit :S we hebben de dierenarts gebelt en we hebben gevraagt of het misschien kwam door trappen maar het zag er niet zo uit omdat het hele rechte strepen waren. en gaten dus de dierenarts zei dat het niet kon van eigen verwonding of verwonding door een ander paard.

We hebben de politie er maar bij gehaald omdat we er toch niet gerust over waren.

De technische reserche is erbij gekomen en die verklaarde het volgende:
Ze denken dat Shakir vast gehouden is door iemand en dat polly boy in een hoek geslagen is en opgejaagd is en nog meer is geslagen net zolang tot polly boy doodsangst heb uitgeslagen.
En toen het hek is ingesprongen.

Mijn paard staat langs een boerenweg in een schuurtje met uitloop op een weilandje dus erg afgelegen.

Toen de politie bij de buurman verhaal ging halen of hij misschien wat had gehoort had hij wel het verhaal dat zijn paarden dus ook al opgejaagd waren en dus ook uitgebroken.

Dus waarschijnlijk is het vermoede van de reserche toch goed en is dit misschien wat er is gebeurt.

Er word nu overzicht gehouden en ik hoop dat ze die teringlijers vinden want ik snap echt niet waarom dit soort dingen gebeuren!
laatste aanpassing
dat is echt misselijk gewoon dat iemand zoiets een beest aan kan doen:(

hebben zeker nooit liefde gevoeld voor beesten.

ze zouden als ze ze te pakken krijgen het zelfde moeten laten voelen.

sterkte er mee en een :knuffel: aan je paard:)

(F)
laatste aanpassing

GvD! ik word van deze berichten altijd zo :cry:
Sterkte!! :flower:
teringleijers dat soort mensen moeten ze afmaken :@

Sterkte voor jou & je paard :knuffel:

Wat een klootzakken :@:@ heb ook 2 paardjes en daar hebben een paar jongens het ook bij geprobeerd.. ze begonnen met stenen gooien op ze.. we zijn toen gebeld en waren er gelukkig meteen bij! Hoop dat ze die losers pakken! Sterkte meissie.. (F)

:@:@ wat een klootzakken zeg sterkte meis (f)

aiaiai... Dit is echt te ziek voor woorden. Ik zou echt compleet door het lint gaan als ik zoiets zou zien!

Ik hoop voor je dat ze die gasten pakken, maar ik schat je kansen niet erg groot in. :( Sterkte en beterschap voor je paard.

Dit is TE ziek voor woorden!!! :@ :@ :@ :@
Welke mongool heeft er nou in godsnaam zo'n zieke, duivelse geest om zo'n hulpeloos paard toe te takelen..... En er dan waarschijnlijk nog van genieten ook. Hoe komt diegene er op om zoiets te flikken????? Heeft tie nix beters te doen?

Bescherm je paardjes maar goed en neem maatregelen voor een eventuele terugkomst van dat misselijke figuur....

Toi toi toi meis, en onwijs veel sterkte! :flower:

(k)
vandaag is de dierenarts geweest en hij heeft weer 2 prikken gehad :no: zijn er al weer 6 intotaal :( Hij heeft nog wel koorts is gelukkig wel gezakt. De wonden genezen opzich wel goed nog geen ontstekingen maar omdat we te laat waren om het te laten hechten moeten we elke dag antibotica zalf erin spuiten :S dierenarts kosten staat nu al op de 263 euro :s
laatste aanpassing
tering daar wordt je toch ook niet goed van, wie haalt zoiets nou in zijn hoofd?
en dierenarts kosten lopen inderdaad ook erg snel op (paard van mijn zusje is toevallig net weer beter maar haar portomonee leeg) :(
sterkte voor je paard en jou.
Oh wat erg! Mensen die zoiets zieks doen mogen ze van mij echt martelen tot ze dood neervallen! :@
Ik kan me zooooo kwaad maken om van die figuren die weerloze beesten wat aan doen!
Hoe kom je in godsnaam op het idee om zoiets te doen?! Echt ziekelijk gewoon!

Ik heb zelf ook paarden en ik moet er niet aan denken dat er zo iets met m'n beestjes gebeurd!!
Ik zou niet rusten voor ik wist wie de dader was en ik zou echt iets heel gemeens met diegene doen! :@

Sterkte voor je paardje (F)

Wat heb je hier ook een ziek misselijk makende teringlijers rondlopen sterkte ermee en ik hoop dat ze die lui te pakken krijgen bah wat ZIEK!!

zoiets is echt niet normaal :@ zulke mensen moeten ze afslachten!!!

hoop dat het weer goed gaat komen met je paardje (F)
:cry:

Smurf , jezus wat erg :@

Ik hoop dat alles goedkomt :yes: :flower:
Gatverdamme wat kots ik op mensen die dat soort dingen doen
Die verdienen echt een nek schot !!

Hoop dat alles goed komt met je paardje (f)
wat een lijers :@:@

ze moeten hun opjagen het liefst voor aan aankomende goederentrein

beterschap voor je paardje:flower:
laatste aanpassing
Godverdomme! Wat een kankerlijers zeg, afschieten die lui! Die mensen zijn echt ziek in hun kop!
Geef je beessie maar een hoop aandacht en lekkere wortels en appels. Sterkte, zowel voor jou als je paardje!

dierenarts kosten staat nu al op de 263 euro

Als ze gvd ooit nog opgepakt kunnen worden dat ook op ze verhalen,het zal denk ik niet hierbij blijven ,ben ik bang...,sterkte en hoop dat jullie er snel bovenop komen! :flower:

teringlijers, Da kosten zijn al hoog genoegm weet er alles van.
Ik moet mijn paard daarvoor zelfs weg doen misschien.
Ik snap niet dat ze zulke beesten toetakelen, ik zie het steeds vaker :@
Stelletje idioten
Zwaar ziek man echt waar..Dit wordt echt een zaak voor pistolen paultje...succes ermee !!
Ik kan het gelukkig wel betalen alhoewel ik dan niet meer kan stappen maarja me beesie gaat natuurlijk voor.
hopen dat ze die mannetje/vrouwtjes snel pakke want er staan daar vele te veel paardjes in de buurt die mishandeld kunne worden!

ziek in hun hoofd die gasten :@
sick

ik krijg altijd zin om die mensen pijn te doen

om ze heel veel pijn te doen :P
langzaam martelen zulke lui :@

zinvol geweld is dat :jaja:
Ik haat dierenbeulen! Het liefste wil ze zo lang mogelijk pijn laten lijden op de meest gruwelijke manieren!! :@ Klootzakken!!

Die mensen die zoiets doen moeten gewoon zelf afgeslacht worden

Nou die paarden gaan ook niet altijd vrijuit hoor
Hoe kom je in godsnaam op het idee om zoiets te doen? :S
Kan me niet voorstellen dat je er trots op kan zijn na zoiets gedaan te hebben.
Zieke mensen die dat doen, bah!

Heel veel sterkte Wendy met je beestje.... wees maar extra lief om het vertrouwen weer terug te kunnen winnen.
Holy SHIT :( jemig wat naar zeg!!!!

Ik kan me zo kwaad maken om dit soort dingen, kleine kinderen en dieren zijn gewoon WEERLOOS daar moet je met je poten vanaf blijven!! :yes:

Als ze daders van dit soort delicten pakken (ik zeg als...) dan mogen ze wat mij betreft de zwaarste straffen verzinnen en toepassen die er bestaan.

Hoe gaat het nu met jullie?
:S klote streken echt :(
gelukkig heeft je paard het wel overleefd!
mijn pony staat veilig naast het huis dus gelukkig hoef k me daar niet heel druk om te maken..maarja je weet maar nooit
als die mensen zoiets in hun hoofd hebben dan doen ze het..

hoe gaat het nu met je paard?
Wat een klootzakken!! :@

Ik hoop dat het heel snel weer goed komt met je paardje!

:flower: en sterkte

Godverdomme, wat voor zieke mensen hebben we toch op deze wereld! Als ze ooit gepakt worden, mogen ze wat mij betreft hetzelfde met de daders doen, dat zal ze leren!!
Veel sterkte en ik hoop dat je paardje snel weer opknapt
Ze moeten er de dood straf op zetten :yes:

*kotssmileys*

wat speelt er in het hoofd af van diegene die zoiets doet??
Gadverdamme, wat een zieke en zielige zwakke figuren moeten dit geweest zijn!
Hopelijk gaat het met jou en je paard al weer wat beter nu!
Ik kan echt niet begrijpen dat mensen het leuk vinden om te doen, of dat ze uberhaupt in staat zijn om zulke dingen te doen.

Doe de groeten aan je paardje en wens hem veel beterschap van me.
Ook ik kan me niet voorstellen dat mensen er moedwillig op uit gaan om dieren te kwellen en pijn te doen, Hoe ziek moet je in je boven kamer zijn om dat te kunnen doen.

Dit soort berichten maken me altijd zo verschikkelijk kwaad, Dieren zijn weerloos. Ik wens jou en je paard veel sterkte toe.

Verschrikkelijk!!! Je hoort het steeds vaker dat paarden en pony's op die manier zijn mishandeld. K garandeer ze als ze hier t erf op durven te komen om aan de paarden te zitten snij ik complete stukken uit die schooiers en jaag hun eens flink op!!! Klootzakke!

Hmmmm k geloof er niks van
zou wel eens willen zien of ze ook bij de leeuwen in de dierentuin kruipen om zoiets te doen:no:
zielige figuren, een stok met prikkeldraad en stroom in hun reet duwen:yes:

bah echt ziek dat er zulke mensen rondlopen bah die moeten ez echt gewoon meteen kapotschieten

Ten eerste Hofman: waarom geloof je er niks van??denk je dat ze zoeits zieks zelf een beetje gaat verzinnen ofzo...??
Ten tweede: nederland moet s hogere straffen gaan geven, want wie dit uberhaubt in zn HOOFD haalt, mag van mij de bak in en geterorriseerd worden!!:yes:

Ik lees trouwens ook net ff op je zieke profiel Hofman...met beroep:( ja wel) DIERENBEUL....erg grappig hoor en ook heel volwassen!!
:kots:

Dus omdat een paar van die kut koters met hun eigen konijn voetbalden doet zij haar paard ook gelijk mishandelen???
Als je een beeeeetje kan nadenken lijkt t me niet dat ze dan zelf notabene er een topic over opent!!
Dus save you stupid answers!!

Nou het mooie is dat ze dus NIET met het konijn voetbalden kaatjuhhh

Haaa heerlijk een BAN!!!
En voor de mensen die twijfelen, in het topic waar hij naartoe verwijst staat wel degelijk dat konijn zwaar gewond en alles was dus ik denk idd dat ie teveel heroine heeft gerookt :D