Partyflock

Forumonderwerp · 715050

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Vanaf 22 oktober is het dan eindelijk zo ver.
De aller eerste R'thz Raves uitzending op DOTF radio!!

Iedere vierde vrijdag van de maand nemen Reiner, Spy-D en Cyrax je even mee terug in de tijd.
Dit programma staat in het teken van de Early Rave sounds, waar DOTF een trouwe aanhang in heeft verworven. En speciaal voor deze groep mensen gaan we iedere vierde vrijdag van 21.00 tot 01.00 ff lekker los.

Met iedere uitzending o.a. een andere gast dj, party-agenda, prijsvraag en natuurlijk strakke sets van onze resident dj's, gaan we de Early Rave fans geven wat ze willen:

Ouwe shit!!:respect:

Dus vanaf 22 oktober iedere vierde vrijdag van de maand:

R'thz Raves @ www.dotf.nl

Met deze uitzending niemand minder dan Dj Psyco als special guest, deze man draaide reeds op feesten als Masters of Hardcore, Nightmare in Germany, Army of Hardcore, Hellraiser(Germany) en veel meer.
Deze man weet wat Early Rave is!!

Namens de R'thz Raves crew tot dan!!
laatste aanpassing
Je mag pas een groepie genoemd worden als je een t-shirt hebt!

:[
wie zegt dat ik dat niet heb:[
Let op!!
laatste aanpassing

EXTRA UITZENDING VAN DOTF!

Afgelopen nacht was de nacht van 'R'thz Raves on tour', een feest
dat in het teken stond van Early Rave en Early Hardcore. In het oude Cargo
te Spijkenisse stond een waanzinnige line up en verzorgde de bezoekers het decor
met aussie's allom! Een geslaagd feestje zou je zeggen, toch wist een lokaal groepje
debielen het feest te verpesten... ge'pogo, teveel drank en heel wat geduw zorgde voor
een vechtpartij die de domper van het feest bleek.

DOTF is uiteraard niet down met dit soort praktijken en heeft de stekker er vroegtijds
uitgetrokken, vergezeld van een dikke studio en een overdosis aan platen gaat DOTF vanavond
in de herkansing. R'thz Raves brengt een extra uitzending met enkel het beste vroeger om zodoende
alsnog de afgelopen nacht compleet te maken.

Tune in om 21:00 ... de rest zal je snel duidelijk worden.

www.dotf.nl/stream
laatste aanpassing

:respect: du die du oo du ef du tie :respect:

pogo verbieden op het volgende feest, en de eerste de beste die niet staat te hakken maar te pogo´n moet er gewoon gelijk uit.

Pogo is niet oldschool en hoort daar ook niet thuis.

musica!

www.dotf.nl/stream

op dit moment achter den decks,

Wammel 'n Brammel
ik heb de eer gehad die 2 gister te mogen filmen:jaja:
wie het filmpje wilt hebben...
stort 1000 euro aan giro 814 tav DOTF:jaja:

wammel & brammel rule big time (Y) B)
laatste aanpassing

spokanië heet die eilandengroep mar, volgende keer beter je huiswerk doen... :[

?? Dat zeggen die gasten toch, wat nou huiswerk? Die dudes waren ten eerste DRONKEN en als ze hun eigen huiswerk niet doen moet je mij niet verwijten dat ik verkeerd overneem. Verder topgasten, Wammel 'n Brammel for president!

*zwijmelt even mee op enya* :lief: (eindelijk rust O:) )
laatste aanpassing

maarre, vet hoor mensen (Y)
laatste aanpassing

...en mij wijs maken dat de underground pindakaas met stukjes noot de oorzaak was van die boete :[
laatste aanpassing
hahahahahahahahahahaa (de luisteraars weten wel waarom!)

:respect: M !! :D

;)
haha was iig weer een meesterlijke actie :respect:

tune weer op het juiste moment in :)

Ben ik te laat :bloos: ?

moah, lichtelijk mischien :D

Er was er 1 gister DUIDELIJK aan de beurt ... ;)

;)
laatste aanpassing

:D

*ligt dubbel hier*
laatste aanpassing
:respect::respect::respect::respect::respect::respect:
:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:
laatste aanpassing
trouwens...
What the f*ck is housetime??

;)*Big Wink*;)
We hebbe echt wel gelachen in de studio, geinig dat partyflock trouwes!
Ja big :respect: voor Wammel en Brammel.
Een geslaagd eerste optreden bij R'thz Raves!!
En natuurlijk niet te vergeten Dj Da Chrizz die ook ontzettende lekker stond te draaien:D
En ik dan? :(
Ik heb toch ook hele goeie rondjes gedraaid in de studio? :/

wigwammel en boterbrammel> goeie set ! heb 'm in de herhaling kunnen meepikken :d

fren> rondje van de zaak zeker ;)
No way niel, die apfelkorn was helemaal voor MIJ!! Heb geen enkel rondje gegeven :[

Uitspraak van Frensizz op maandag 23 mei 2005 om 18:25:

Mine !
laatste aanpassing
Morgen is het weer zover, met een overvolle line-up is er weer een R'thz Raves bij DOTF Radio!!

Maar wie de set van de enige echte Wammel 'n Brammel nog even wil naluisteren check it uit: https://partyflock.nl/topic/779616
Vanavond trotseren we de hitte in Spijk voor wederom een nieuwe R'thz Raves!!

Dj's die langskomen zijn o.a.

Hilarious
Cyrax
Wuzl
Reiner

En deze keer duurt de show van 20.00 tot 24.00, dus dat wordt een uurtje eerder inloggen voor iederen;)

Succes hehe ... tering wat een hitte in de studio!!!
:D
wie draait er van 20.00 tot 21.00 dan;)?

(neemt ijscompressen mee naar spijk:P)
laatste aanpassing
Ik ben al in t bezit van ijskontjes
Die zijn makkelijker te hanteren dan ijscompressen :p

de meesters zijn weer aan het werk

www.dotf.nl/stream

Aus is weer uit de kast !!! \o/ !!!!

Lekker bezig jongens !!!!! :p :d
laatste aanpassing
jammer dat ik er niets van heb kennen meemaken maar ik zweet me hier op me eigen zoldertje helemaal de@#$%^&^%%$^%&*(*&^$&!!!!

damn .. lijkt hie rspanje wel :S:S:S:S:S

Heb iemand nog die link van Wannel en Bammel ???

Ken niet op me eigen PC, maar wil hem ergens anders downen...
Ik heb de mix van wammel en brammel gedownload die was wel een soort van strak :D. Ik heb hem nu aan staan op mijn werk in het magazijn en mijn collega's komen stuiterend binnen :bounce: :D.

wammelenbrammelrules (y)
Nog een weekje en dan is het weer zo ver:D

R'thz Raves!!!

En deze keer een overvolle line-up met dj's als:

Cyrax
Wuzl
Madnovice & Matlezz
Vladi & Mentality

Wegens afwezigheid van DE Reiner;p zal Mar de show deze x in goede banen leiden, samen met Bart en Ledda gaan ze er een dolle boel van maken

Reiner over and out!!!
laatste aanpassing

Planken en blokken hout klaar leggen, bijl slijpen..benzine in de kettingzaag....

en dan... h..... en z.....,spreekt voor zichzelf, ja toch?? niet dan?? wel dan?? nou dan??? B) B-)