Partyflock

Forumonderwerp · 714253
Betreft: evenement: Awakenings, vrijdag 29 oktober 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
Mensen, mensen mensen!,

Hoelang pikken we dit nog?
Laten we met z'n alle die zakkenvullers boycotten!
Netzo lang totdat ze weer in de westergas weer écht gaan feesten.
Want hier zakt m'n broek echt vanaf!, en ik blijf 'm niet ophijsen in de NDSM

Waarschuw beheerder
Koop een riem
Waarschuw beheerder
Slaat nergens op dit! Alsof ze bij Awakenings zakkenvullers zijn! Begin eerst maar eens bij Id&t en Q-dance!~dat zijn pas de echte zakkenvullers, bij Awakenings maken ze het dan nog een beetje betaalbaar!
Waarschuw beheerder
Ze stellen me de laatste tijd idd ook teleur, kut line-up voor aanstaande in Rotterdam.. Matige line-up voor oud en nieuw en iedereen maar aan het lijntje houden met die westergas..

Werkzaam bij Techno Humanity
Artiest {SHOWLIST artist 627, 5399}
Waarschuw beheerder
War voor een mongool ben jij awakenings blijft voor mij de organisatie ook al zou ik ook wel wiilen dat ze weer terug in de westergas gaan feesten ze moeten jou boycotte mafkees
Waarschuw beheerder
ze zijn nou niet bepaald goed bezig als je het mij vraagt, maar met O&N zal ik er wel weer bij zijn :yes:

Artiest Mono
Waarschuw beheerder
Kijk idd maar eens goed om je heen welke organisatie je als zakkenvullers bestempeld.
Vind Awa altijd wel schappelijk, en ga er 10 keer liever heen dan de uitgemolken feesten van bijvoorbeeld Q-dance.... Nee ben het totaal niet eens met de stelling...

Waarschuw beheerder
donateur
zakkenvuller is idd niet de juiste benaming...
dat ze ons aan et lijntje houden is een feit :[

Waarschuw beheerder
GODSLASTELIJKE HEILSCHENNIS :@ :@ :@

Awakenenings roeleert!!

JA: Westergas was de meest sensationele locatie om een Awakenings feest te houden. (mijn eerste feest was Awakenings westergas)

Line up, visuele effecten en prijs / kwaliteitsverhouding van Awakenings is altijd nog vele malen beter dan die van andere organisatoren.
Zelfs al wordt het feest gegeven in Rotterdam. (wat de sfeer over het algemeen geen goed doet)

NSDM is een redelijke subsituut voor westergasfabriek.

Echt.... Ik wil geen slecht woord meer horen over Monumental! :@
Waarschuw beheerder
Zelfs al wordt het feest gegeven in Rotterdam. (wat de sfeer over het algemeen geen goed doet)

zielige opmerking

Waarschuw beheerder
wat kan monumental er aan doen dat de gemeente amsterdam moeilijk doet over de westergas

blijf jij maar lekker weg en laat je nooit meer zien
Waarschuw beheerder
Volledig met *Spiewak* eens ... idd. n zielige opmerking.

ksnap t gezeik ook niet helemaal. Altijd wat te zeuren over de line-up en wel trouw elke x gaan :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Awakakenings stond eerder bekend om zijn vernieuwende karakter het zijn mietjes geworden.
Elke keer weer praktisch de zelfde namen hoevaak die adam beyer er nou al wel niet heeft gestaan :S.
Vroeger durfde rocko nog wel eens een gok te wagen met een paar dj's nu wordt er altijd op safe gespeeld.
Nee dit wordt lekker feesten in duitsland met oud en nieuw.
Of ze moeten is met een heel nieuwe frisse en verassende line-up komen

Waarschuw beheerder
Nou el jurro komt dus niet naar rotterdam blijf idd lkkr weg en ga je eigen westergasmoskee bouwen met al die andere zeikerds (heiligschennis:S) dat awake ander publiek aan trekt enz....dat soort dingen weet je tog al vantevoren dat gebeurd gewoon daar doe jij of iemand anders nix aan...
erg openminded is t niet :/
neem je techno in je zak en ga!!

Waarschuw beheerder
awakenings is al heel lang niet meer wat t was......so what, neem een extra pilletje (Y)

ik moet wel toegeven dat de line up voor de 29e UITERST MATIG is!!!!!!
Waarschuw beheerder
Komt t ook niet n beetje door t aanbod van feestjes tegenwoordig? Je wordt elke week doodgegooid met de "beste" dj's .... die gaan op n gegeven moment ook vervelen he. En exclusieve feestjes zoals (schijnbaar) Awake vroeger was, blijven nooit exclusief he....
Waarschuw beheerder
Ik sluit me aan bij troebels. :yes:

Enne Jurro blijf jij alstjeblieft weg van Awakie Rotterdam.

Jongen je snapt er geen snars van :no:

Waarschuw beheerder
Inderdaad heerschappen. Ik blijf ook weg van Awakenings Rotterdam.

De sfeer daar is gewoon niet hetzelfde als in Amsterdam.

By the way: NSDM is een prima locatie.

Waarschuw beheerder
By the way: NSDM is een prima locatie

alleen bagger-beleid van gemeente a'dam ivm geluidslimiet...:@ :@

Waarschuw beheerder
Is de doelstelling om een feest te bezoeken soms om doof te worden? :S
Waarschuw beheerder
Wie op de laatste indoor Awakenings is geweest weet dat het geluid prima in orde was :Y . Ik ben benieuwd naar de Graansilo...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet zeiken....lekker beuken.....;)

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
Met Paasen heb ik me prima vermaakt...

Waarschuw beheerder
valt mij ook wat tegen de komende editie's, maar zakkenvullers slaat nergens op. check id-t >>> 60 eurie voor T.I.C. vragen voor maar één dj :S
Waarschuw beheerder
Wie op de laatste indoor Awakenings is geweest weet dat het geluid prima in orde was :Y .

nounounounounou, nu niet TE enthousiast worden heh, dat noem ik nog eens selectief geheugen... het geluid was bij vlagen goed te doen, maar prima in orde is het ook de laatste keer in de NDSM zeker niet geweest ((en dan doel ik vooral op de constante volume-verandering))
maarja... denk dat ik er wel weer bij ben dit jaar...
btw, dat gezeik over Beyer snap ik niet, die man zet wel (bijna) altijd een lekkere set neer, en daar gaat het toch zeker om of niet??
tot slot over Awake Rotterdam, ik denk dat iedereen die op de 5 years Anniversary in de Now&wow ((en dan voornamelijk de zondag)) was, het met mee eens zal zijn dat de sfeer daar er minstens net zo goed ((in mijn beleving zelfs veel beter)) in zat dan welk feest dan ook in de NDSM...
*punt*
Waarschuw beheerder
Waarom zou er in Rotterdam geen vette awakie gegeven kunnen worden.

Wie daar bij voorbaat al vanuit gaat slaat de plank toch goed mis
Waarschuw beheerder
als je awake niks vindt..blijf lekker weg en stop met zeiken!!!!!!! Ik word zooo moe van dat gezeik
Waarschuw beheerder
ben nu 2x naar awake geweest een aankomende editie (29oktober) ben ik ook weer van de partij.. mooie feesten met gezellige mensen wat wil je nog meer en waarom dan gaan zeiken dat we de zaak moeten boycotten.

Nou moet ik toegeven dat de line up van 29oktober en NYE niet echt optimaal zijn maar dan maak ik gewoon een keuze. De lineup van 29 oktober vind ik nog wel de moeite waard maar over NYE moet ik nog even nadenken en als ik iets anders vind, ga ik daar heen, zo simpel is dat. En dan even over het NDSM ik vond dat er 11 april nix mis mee was, was een superfeest. De VIP viel zwaar tegen maar daar had ik dan gelukkig ook niet voor betaald.

En dan wat volgens mij al vaker gezegt is er is nog wel meer als awakenings dus als het je niet bevalt, kijk eens rond in de agenda... er is meer!
Waarschuw beheerder
wat een gast :S
zakkenvullers waar haal je dat nou weer vandaan? vergelijk is een prijs met een ander groot feest... dat scheelt ff 20 euro.
en volgens mij is het aankomende niet in de NDSM en al was het daar dan was ik er ook, scheelt een stuk reizen.
zie jullie allemaal de 29ste :D

:respect: TECHNO :respect:
Waarschuw beheerder
Renzl 15 oktober 2004 11:27
Niet zeiken....lekker beuken.....

Prezies niet mokken maar gaan :bounce: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat iedereen die op de 5 years Anniversary in de Now&wow ((en dan voornamelijk de zondag)) was, het met mee eens zal zijn dat de sfeer daar er minstens net zo goed ((in mijn beleving zelfs veel beter)) in zat dan welk feest dan ook in de NDSM...

Helemaal mee eens! Toen was er echt een topsfeer dus de mensen die lopen te zeiken dat R'dam nix is zoeken gewoon iets op om op te zeiken :[
Waarschuw beheerder
nadeel van now&wow is dat ze echt een kutdeurbeleid hebben of het moet het laatste half jaar veranderd zijn,ik had persoonlijk liever het maastheater of off-corso als lokatie gehad maar dat is een personlijke keuze!!!
Waarschuw beheerder
Ik vind het deurbeleid van Now en Wow echt niet verkeerd.

Ze hebben gewoon een streng anti-patser-beleid. (y)

Dingen als schakelkettingen, te strakke shirts die spierballen te accentueren, oversized shirts, profielschoenen met ijzer erop, truien, weggeëpileerde wenkbrauwen is gewoon not done. :no::frusty:

Vind dat ze hier groot gelijk in hebben. Dit soort dingen dragen namelijk niet bij aan een gezellige en vooral veilige sfeer. Zodra je voor de deur staat moet je gewoon uitstralen dat je daar bent om te feesten en nergens anders voor.

Niks mis mee in mijn ogen. (y)

Waarschuw beheerder
nadeel van now&wow is dat ze echt een kutdeurbeleid hebben

Awakenings voert hun eigen deur beleid de 29e en niet dat van het Now & Wow!!
Waarschuw beheerder
jij bent ook overal van op de hoogte he ;)
kan je me ook vertellen of ik me digitale camera mee mag nemen? :P
Waarschuw beheerder
Mogen als klein kikkerlandje blij zijn met de techno-goden die hier iedere week weer op een feestje te vinden zijn.
Misschien een andere muzieksoort zoeken als je de DJ's zat bent...

En uitmelken, ach....misschien dat jij gratis gaat staan draaien, maar dan eens kijken wat voor topic je hebt over kutdj's!!!

Waarschuw beheerder
jij bent ook overal van op de hoogte he

:jaja:

kan je me ook vertellen of ik me digitale camera mee mag nemen?

Op festival mog het ook en de edities in het ndsm ook dus denk het wel dan!

*zin*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jeutje, wat een uiteenlopende meningen hier...

monumental zakkenvullers (niet mee eens trouwens), id&t en q-dance zakkenvullers (stuk meer mee eens), matige line-up voor de komende twee edities (ook helemaal mee eens), rotterdam kut, amsterdam kut, ene lokatie kut, andere lokatie kut...

voor degenen die dan maar besluiten om de komende editie van awake te 'boycotten' ( 8) ) maar geen moeite hebben met de stad rotterdam, misschien is dit wel een goed idee ter vervanging op 29 oktober: temporary playground @ las palmas (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, vind awa ook steeds matiger worden, denk dat dat ook de reden is geweest dat ik deze keer niet gelijk een kaartje heb gekocht.

eerste awa festival waar ik heen ging (3jaar geleden) was het parkeren nog gratis. En de oud en nieuw editie daarna in de NDSM ook.
Maar daarna zijn ze toch heel ander beleid gaan hanteren daar. 8 euro voor het parkeren. Belachelijk. En dat is 100% zakkenvullen. Want eigenlijk maak je het festival gewoon 4 euro duurder per kaartje (ik ga ervan uit dat er 2 mensen in een auto zitten)
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
Ik wil al dit volk wat zo loopt te mekkeren over die Westergas wel eens horen als ze in de Graansilo in Rotterdam zijn geweest!
Ik zelf kom regelmatig in de huidige Now&Wow en heb vanaf het begin af aan gezegd: Wow...als ze hier eens een techno feest geven!
Het is de ideale lokatie hiervoor man!!
Wat the fuck loopt iedereen nou te mekkeren over het Rotterdamse uitgaansleven...dat dat minder is!!!:s
Zout op joh...
Ik kom er graag maar goed...smaken verschillen off course.
Maar echt wees niet bang, de graansilo is een uitstekende vervanger voor de NDSM!
Wat betreft de Westergas, ja ik ben daar helaas nog nooit geweest dus kan daar niet over oordelen of dat beter was.
Maar wil het ook wel graag een keer gaan aanschouwen, maar ga daarvoor Awake echt niet boycotten HA!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vond t vroeger in de Now&Wow altijd super....kon de NDSM niet aan tippen..

Waarschuw beheerder
Tering heej, hoe kan je monumental afzetters noemen. Ok de westergas dat blijft een sjit verhaal maar qua prijzen zijn ze vet. Denk ook de enige organisatie die met de tijd gewoon op hetzelfde aantal bezoekers blijft. Terwijl ze makkelijk de rai kunnen vullen. Monumental-awakenings is nr. 1..En van de line-up..kom op man rush, amok en marco remus in 1 zaal. Welke organisatie heeft dat tot nu toe nog geflikt op een feesje met 4000 man.
Waarschuw beheerder
Vind de line up van een feest nog altijd belangrijker dan de lokatie. En de line up van de aankomende awakenings en die van oud en nieuw zijn gewoon slecht te noemen!! niet vernieuwend....
Waarschuw beheerder
Ben dat gezeik over altijd maar vernieuwend moeten zijn goed zat.

Tuurlijk was het vroeger misschien vernieuwender maar dat wil toch niet zeggen dat het nu slechte feesten zijn.

Ik geef toe dat als je niet van harde techno houdt dat de komende editie niet je ding is, maar je kan echt niet zeggen dat de line-up slecht is. Als je van harde techno houdt is de komende Awake een geschenk uit de hemel.

Het hoeft toch niet altijd vernieuwend te zijn. Ik heb Rush en Amok ook al een aantal keer mogen aanschouwen en zijn voor mij dus ook niet vernieuwend. Het blijft wel een feit dat ze gewoon retelekkere techno draaien.

Dus zet je "vernieuwende" drang opzij en ga gewoon feesten. Als het je niet bevalt sla een keer over. Oud en nieuw is ook niet vernieuwend maar wel heel erg lekker. Bouwen op reputatie is toch niet verkeerd of zie ik het nou helemaal fout?
Waarschuw beheerder
Boycotten vind ik nogal onzinnig. Maar kan niet zeggen dat ik Monumental nog net zo hoog heb zitten als een paar jaar geleden.

De vernieuwing is weg en ik vind het jammer dat ze voor een line-up kiezen deze keer die alleen maar hard is. Zinloos zielloos gebeuk, de funk is eruit.

Verder zal Monumental er vast niets aan kunnen doen dat de gemeente A'dam moeilijk doet...maar wat ik niet snap is waarom je je publiek steeds lekker gaat maken met dingen die je niet waar kan maken. Ik noem die terugkeer naar de Gas en het geluid in de NDSM. En nu weer die O&N in de NDSM. Roep pas iets als het zeker is en blijf je mensne niet steeds dingen voorhouden die niet doorgaan.

Ik ben er niet bij de volgende Awake en ook niet met O&N. Ik merk heel erg dat het publiek verandert wat nu afkomt op Awake en dat vind ik jammer. Een Amok vind ik echt baggerherrie, en O&N was 2x gezellig maar het geluid was steeds zo bagger dat ik niet een 3e keer in de hoop ga zitten dat t beter wordt om weer ebdrogen uit te komen.

Nopez, veel plezier allemaal, ik zal toch echt eerst moeten zien dat het anders kan en word voor ik er weer bij ben.

Waarschuw beheerder
Niet aanwezig op NYE.. Rotterdam ben ik dan nog wel..
Excuse Moi, maar mij een beetje lekker maken de hele tijd over Westergas.
That's a big no no.. en als ik ergens heen ga is het Pro-Jekt NYE.
Mag dan mayb een zeikerd zijn.. hou er gewoon niet van als mensen mij dingen beloven die ze niet waar kunnen maken.
Hou dan gewoon je klep.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En anders pakken we gewoon weer een keertej een lekker Concept feest 26 november

Waarschuw beheerder
Denk ook de enige organisatie die met de tijd gewoon op hetzelfde aantal bezoekers blijft. Terwijl ze makkelijk de rai kunnen vullen.

dat zou wel heel fout zijn ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Fred Pitt, blijf idd alsjeblieft weg!! Mensen die n goed feest en n goede organisatie niet op waarde weten te schatten kunnen gemist worden als kiespijn!

Ga Alsjeblieft gauw naar de niet-zakkenvullende id&t en q-feestjes, daar ben je duidelijk meer op zn plek!

*insert kotssmiley*

Waarschuw beheerder
en tinkerbell heeft weer gesproken uch uch uch :););)

gewoon knalluh op awake al dat gezeik...:frusty:

Waarschuw beheerder
Ga Alsjeblieft gauw naar de niet-zakkenvullende id&t en q-feestjes, daar ben je duidelijk meer op zn plek!

Geloof niet dat je helemaal hebt opgelet waar Fred het over heeft.. Fred heeft het over de organisatie die al maanden loopt te pronken met het idee dat we weer terug zouden gaan naar Westergas. En daar heeft ie gelijk in.
gewoon knalluh op awake al dat gezeik..

Rotterdam ga ik wel nog heen, maar NDSM niet meer. Kan me nog wel wat leukere feestjes bedenken als Awakenings NYE. Denk aan een Tresor of Pro-Jekt met Adam Beyer en Hendrik B ;)
Waarschuw beheerder
donateur
heeft ie ook geen gelijk in, zoals bekend uit de mails van Awakenings ligt het niet aan Rocco dat we nog steeds niet in de Gas zitten, maar aan de gemeente en de omwonenden.

Laten we met z'n alle die zakkenvullers boycotten!

Geloof dat je zelf de post van fred nog maar s moet lezen dan...

Waarschuw beheerder
Dannog heeft Rocco het laatste woord over welke informatie er wel en niet naar de feestgangers gestuurd word. Nogmaals, ga pas brullen dat je iets voor elkaar hebt.. als je het ook daadwerkelijk voor elkaar hebt.
Ik wil al dit volk wat zo loopt te mekkeren over die Westergas wel eens horen als ze in de Graansilo in Rotterdam zijn geweest!

Daarom ga ik ook wel naar Rotterdam, maar niet naar NYE
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog nooit om n locatie Awakenings gemist, dus dat ga ik nu ook niet doen, hoewel ik absoluut niet te spreken ben over t feit dat we weer naar dat kloterotterdam moeten nu...

Ben het idd met je eens dat Rocco pas iets had moeten zeggen als ie alle vergunningen binnen had, maar daar heb ik al een emailwisseling met hem over gehad ;)
Waarschuw beheerder
Wat ze ook zeggen: feit is dat het NDSM-Warehouse een saaie hal zonder uitstraling is MET slecht geluid en maar 1 suffe bar waar je een takke end naar moet lopen elke keer. Ik vind de eentonigheid van de lokatie nou geen plek om oudjaar te vieren (vorig jaar was ook matig).
Waarschuw beheerder
Wat een gezeik over de line-up zeg. In de Westergas waren ook heel vaak dezelfde DJ's te zien.

Ja, ik kijk er wel naar uit. En de mensen die er geen zin in hebben; Blijf lekker thuis.

Wat de betreft de NDSM, dat is gewoon een kut-lokatie.
Waarschuw beheerder
Jezus Tinkerbell ik had jou toch wel hoger ingeschat.

Waarom kan Awakenings niet in Rotterdam gehouden worden?
Zeker omdat iedereen op die NSDM loopt te kankeren. De locatie is niet mooi, het geluid staat te zacht...

Wacht maar tot je de nieuwe Now & Wow heb gecheckt. Dan wil je nooit meer weg :p

Vind het zo triest dat er wordt gesproken over KloteRotterdam enzo... Is dat de "mind of the partypeople" tegenwoordig? :no: :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Das dan stom van je ;)

Ik baseer mijn mening over dat kloterotterdam op de voorgaande edities van Awakenings in Rotterdam, geen Awakeningspubliek, maar MTC-publiek, yech!

Ik schijn overigens de enige te zijn die geen problemen heeft met de NDSM... Vermaak me er altijd prima en sta blijkbaar altijd precies goed want hoor alles...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hallo rush komt ;p

Waarschuw beheerder
Gewoon naar Teq gaan!
Waarschuw beheerder
donateur
Teq is n week later joh ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
By the way: NSDM is een prima locatie.

pfffff vind het een KNAKEN-locatie
October was het diepte-punt.. toen kon ik een vriendin letterlijk verstaan voor de box. Adam Beyer vond het ook echt niet chill dat zijn set zo verneukt werd door het volume. 2 keer geweest, 2 keer erg gezellig, maar niet denderend.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Fuck Rocco met zijn kutgeintjes! Awakenings zou binnen een jaar weer in de Gas zijn, nu is er 4 jaar overheen gegaan!!!!
En Awakenings zou niet duurder worden dan 50 GULDEN, lees 22.69 euro.... Ja dat is ze goed gelukt hoor... Bitches.

Ik ga wel naar de graan silo's, maar ik ben wel erg ziek van oud en nieuw, dat wederom niet in de Gas is en ik denk dat ik daarom maar meedoe aan de boycot op NDSM.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, gelukkig heeft Rocco er persoonlijk voor gezorgd dat de renovatie en sanering van de Gashouder langer dan n jaar geduurd heeft en tevens houdt ie zelf de vergunning tegen... Wát n bullshit....
Daarbij is Awakenings nog steeds 1 van de goedkopere feestjes en is het er n stuk gezelliger dan n gemiddeld Q-feestje waar je meer voor betaald dan voor Awakenings...

Maar, ik vind t eigenlijk wel best als alle zeikerds wegblijven, des te gezelliger wordt t! :bounce:
Waarschuw beheerder
Wat ik begrijp waren de vorige edities van Awake in Rotterdam toch best een succes.

Het Rotterdamse publiek is echt niet zo erg als men denkt ofzo..
Goed het komt soms wat moeilijk op gang maar als dat eenmaal gebeurd is gaat iedereen volop los.

Dus begrijp die aversie tegen Rotterdams publiek niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Muzikaal waren dat idd best gelsaagde Awakenings-edities, op de gezelligheidsschaal scoorden ze echter -10... Cowboymutsen, te foute zonnebrillen, superarrogant en n bizar hoog uit-je-dak-gehalte voor n feest met oduer publiek... vandaar mijn aversie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goed dat kan ik begrijpen, als ik cowboymutsen zie wordt ik ook altijd een beetje moedeloos.

Superarrogant?? Maak ik echt zelden mee in Rotterdam. Misschien andere kijk of insteek erop.

En bizar hoog uit-je-dak-gehalte zou je de aankomende editie toch wel hebben. Amsterdam of Rotterdam met deze dj's zul je altijd zien dat meer mensen naar de E grijpen.

Begrijp je aversie gebaseerd op eerdere edities. Relaxed dat je het toch weer een kans geeft. Want dat doe je toch of ga je erheen met een ietwat afkeurende instelling?

Waarschuw beheerder
We gaan gewoon beuken op Awake Rotterdam.. :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga absoluut, laat me niet tegenhouden door dat publiek... wat moeten ze anders wel niet van Awakenings denken daar als t vaste publiek verstek laat gaan??? :p (heb sinds de eerste Gas slechts 3 edities voorbij laten gaan - nr. 2, nr. 4 en 1x rotterdam)
Maar ik ga idd wel met in mn achterhoofd de impressie van de vorige rotterdamedities, kan t alleen maar meevallen...

Overigens ben ik van 12 tot 2 aan t werk bij de drugsvoorlivhting, dus hobbelt allen even langs dan ;) (kunnen we in RL verder discussieren ;) )

Waarschuw beheerder
Roken we er daarna ff 1 ok?;) :smoke:
Waarschuw beheerder
donateur
:D Goed plan!! ;)
Waarschuw beheerder
Tinkerbell ik heb niet gezegd dat Rocco dat heeft gedaan, ik zeg alleen dat hij elke keer dingen belooft en ze niet nakomt. Jij als vaste Awakenings ganger krijgt vast ook mail van Awakenings, nou dan moet je toch begrijpen wat ik bedoel i.p.v. meteen zo vijandig uit de hoek te komen!!

Dat je nou suggereert dat ik een zeikerd ben en beter weg kan blijven zegt meer over jou dan over mij... Beetje jammer van je!!

Waarschuw beheerder
die mailtjes lees ik nieteens meer....

het is gewoon spam; staan dingen in die niet waar zijn ;)

en nou maar hopen dat t toch nog leuk word volgende week (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Fuck Rocco met zijn kutgeintjes! Awakenings zou binnen een jaar weer in de Gas zijn, nu is er 4 jaar overheen gegaan!!!!

je geeft m anders toch aardig de schuld hier....

Het is absoluut jammer dat we nog steeds de Gas niet inmogen, maar ik word nogal ziek van dat gezeik eromheen... als jij dat als vijandig opvat en je bovendien aangesproken voelt door t woordje 'zeikerd', 'beetje jammer van je'

Waarschuw beheerder
´t is altijd vervelend als men dingen beloofd die niet nagekomen worden, maar laten we nou maar eerst lekker gaan feesten de 29e.

Commentaar op het publiek, locatie, dj´s, sfeer en dergelijke achteraf.
Dan pas weten we of het nou echt zo verschrikkelijk was in de Graansilo. Denk en hoop eigenlijk van niet!
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop heel hard met je mee Esther...
Waarschuw beheerder
En al die mail die ik van Awakenings krijg, met beloftes over komende edities, die zijn getekend door Rocco, dan neem ik aan dat hij degene is die uit zijn nek loopt te zwammen.

Hij zal vast wel het liefst van iedereen de Gas weer betrekken, maar als je dat soort dingen toch niet zeker weet dan ga je dat toch ook niet bekent maken via een email of wel dan? Dat vind ik kutgein...
Aangezien ik een groot Awakenings fan ben en het vet slecht trek al die andere locaties.. Als je in de Gas geweest bent, weet je dat Awakenings eigenlijk geen echte Awakenings is als het niet in de Gas is. Hoe goed de DJ's ook draaien en hoe lief het publiek ook is. Ze hadden het eigenlijk een andere naam moeten geven...

En als jij reageert op iets wat ik schrijf en vervolgens sluit je je stukje af met een tekst als: Maar, ik vind t eigenlijk wel best als alle zeikerds wegblijven, des te gezelliger wordt t! Ja dan suggereer je toch wel een beetje dat je me een zeikerd vindt, terwijl we het waarschijnlijk op Awakenings goed zouden kunnen vinden en je het wellicht nog met me eens zou zijn ook! En dat soort opmerkingen op forums vind ik gewoon echt een beetje jammmer.
Want het is mede het publiek (naast de locatie en DJ's) wat een Awakenings maakt tot het vetste feest van Nederland. Kunnen alle vaste Awakeningsgangers die altijd naar de Gas gingen wel zeikerds zijn en wegblijven, maar dan heb je dalijk dus wel een Awakenings met heel ander volk... Nou aangezien het publiek niet beter kan dan het in de Amsterdam Westergasfabriek altijd was..... Trek je eigen conclusie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik stem voor een handtekeningen aktie!!
Westergas moet weer open voor Awakenings!! En het ligt niet aan Rocco maar aan die sukkelige ambtenaren die geen vergunning af willen geven en dat terwijl er al meer dan veel feesten zijn gehouden!! Vandaar mijn voorstel gewoon een giga handtekeningen aktie te gaan houden.. Ik bedoel iedereen die naar de westergas is geweest weet waar ik het over heb als ik zeg dat daar de beste feesten gegeven zijn.. Kan me nog herinneren dat ik in de chillout zat en dat johannes heil begon te draaien en dat iedereen letterlijk de zaal terug in begon te rennen.. Dat ik het met alles en iedereen gezellig had.. Gewoon 1 groot samenhorigheidsgevoel daar binnen.. Maar ja wie ben ik om te zeggen dathet weer open moet gaan..
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor, dat was tegen iedereen die hier loopt te zaniken op het feit dat we de Gas niet in mogen en dat de NDSM zo'n zgn kutlocatie zou zijn, niet specifiek tegen jou....

Ik heb zelf slechts 3 edities gemist sinds de eerste Gasfabriek (nr. 2, nr. 4 en 1x december rotterdam), dus reken mezelf echt wel onder de vaste Awakenings gangers... Ik schijn alleen de enige te zijn die zich niet druk maakt om bovenstaande dingen...

Maareuh, hobbel ook ff langs als ik aan t werk ben, kijken we ff of we t idd kunnen vinden met elkaar ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaar mijn voorstel gewoon een giga handtekeningen aktie te gaan houden.. Ik bedoel iedereen die naar de westergas is geweest weet waar ik het over heb als ik zeg dat daar de beste feesten gegeven zijn

Shibber, goed plan!!! (beter dan houseqlassics laatst iig :p (do tell me what you were thinking om zoiets te doen, maard as wat anders) Count me in voor de actie iig!

Mind, de feesten die er al gegeven zijn duurde niet zo lang als Awakenings gaat duren he, daar zit t probleem...)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar werk je dan? Op Awakenings?
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: van 12 tot 2 bij de drugsvoorlichting ;)

Waarschuw beheerder
bitchfight? :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
:no:

waarom zou ik?

Waarschuw beheerder
geen idee....wel leuk om naar te kijken :P

Waarschuw beheerder

anders ga je even dood?
Waarschuw beheerder
donateur
Meldt ff tegen wie je t hebt Chris, dan kan diegene n passend antwoord geven...

Bugged Out... Is er n modderbak dan? :p

Waarschuw beheerder
valt daar een passend antwoord op te geven dan??

en als je aan t eind van de avond alle modder bij elkaar schraapt heb je wel een aardige bak vol ja (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij betreft wel ja, als ie tegen mij heeft bv.: "sorry, ik doe nooit wat anderen van me vragen, probeer t eens bij je moeder!"

Maar das offtopic O:)

Ik zal het s aan Seray vragen...

Seray, wat denk je ervan? Aan t eind van de avond n moddergevecht speciaal voor Bugged Out? ;)

Waarschuw beheerder
hhhmmmzz discussssie zonder einde...
ben nooit in de gas geweest jammergenoeg..alhoewel ik toen al wel flink aant feesten was...had destijds andere muziek intressses...

ndsm heb ik me zeker ook de laatste keer (drumcode) zeer goed vermaakt...
festival blijft top natuurlijk :lief:....alleen het festival geeft al zoveel krediet dat ik monumental noooit zou boycotten!

komende editie word mn 6de keer awake...
ik kijk niet erg uit naar deze editie...want ondanks dat ik het top vind dat dr nu 3 zalen zijn (y)...denk ik niet dat ik dr zoveel schik ga hebben als voorgaande keren maargoed.....ik ga gratis so w'll see ;)....dr gaan zoveel bekenden dat het altijd gezellig word sowiezo :)

O&N ga ik niet...ik vond vorig oud en nieuw bedroevend slecht....maar dat was meer persoonlijk...ktrok die strobo's toen egt voor geen meter.....en een awake waar ik niet de hele avond voorrrrraan kan staan is geen awake voor mij;)...daarbij die ballonnen :nee:...vuurwerk moet ik zien op oud en nieuw gvd :@...
nee dan was het jaar drvoor oud en nieuw multigroove toch beter 8) :p

ik vraag me af waar awake NA O&N heengaat....

Waarschuw beheerder
"sorry, ik doe nooit wat anderen van me vragen, probeer t eens bij je moeder!"

:D

ik denk dat Awake na oud en nieuw weer naar de Now&Wow gaat...Westergas laat nog wel ffies op zich wachten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat Awake na oud en nieuw weer naar de Now&Wow gaat...

Zeg dat nou alsjeblieft niet... :( Ik heb al zo'n kutdag... :p
Waarschuw beheerder
Awake O&N heeft vuurwerk :D

Ik ga er zeker heen, vind het een heerlijke line-up. Ben tot nu toe alleen op Awakenings Festival geweest.
Now en Wow wordt mijn 2de Awake, dus kan niet meepraten over Westergas en NDSM.
Vind Awake supergek, dus wil de NDSM wel een keertje zien.
Oke ik heb de dj's ook al wel gezien, maar blijf ze nog steeds relaxed vinden. Niet vernieuwend maar wel gegarandeerd een topfeest.

En die zekerheid met O&N is toch wel lekker. :yes:
Laat het op andere keren maar "vernieuwend" zijn.
Werkzaam bij Lektrik
Artiest {SHOWLIST artist 7274, 92407}
Waarschuw beheerder
gaat helemaal nergens meer over..lijkt wel
of die rocco een verhouding heeft met adam B.
ben 6x in de westergas geweest en dat was pas
echt knallen..line-up van toen is niets
vergeleken met die van nu,maar dat zal wel aan
my liggen.
Wanneer laat ie nou is upcomings draaien van
neerlands eigen bodem!!

Waarschuw beheerder
Ach, dit word ook pas m'n 4e Awakenings, maar ik vond NDSM gewoon niet zo geweldig. NYE ging nog wel, maar in October was het echt bizar.
Ze bleven maar kloten met het volume, toch was de sfeer wel goed.
Toch sla ik NYE over..
Waarschuw beheerder
Als ik het niet vergeet, en ik het kan vinden, drop ik ff langs... Kijken of je nog tips hebt ;) (draaien we er een jointje mee..)

Moddergevecht? Tegen de tijd dat ik zo ontoerekeningsvatbaar ben als het achtereind van een varken kunnen we die vraag misschien opnieuw in de groep gooien.
Waarschuw beheerder
donateur
shit hee.... ga in discussie met mensen die de Gas amper hebben meegemaakt... :frusty: Maarja, daar ben je blond voor he ;)

Leuk Seray! Tips te over bij deze blower ;)

Hehe... denk dat dat ook de neige optie is wil ik in n moddergevecht belanden ;)
Waarschuw beheerder
Amen
Waarschuw beheerder
Ja he Tinkerbell mensen die niet in de gas zijn geweest hebben geen recht van spreken... toch

Waarschuw beheerder
Misschien hebben ze wel recht van spreken maar het ultieme awakeningsgevoel niet meegemaakt. Tering heej, als ik daar aan terugdenk...Magische tijden!!!
Waarschuw beheerder
donateur
niet zo serieus op ingaan Bakkeramus ;)
Maar dit is wel waar: ;)

het ultieme awakeningsgevoel niet meegemaakt

Waarschuw beheerder
T ultieme Awakenings gevoel ervaart volgens mij iedereen anders he. Westergas of niet......

Kolder dus naar mijn mening dat je (ik dus) geen recht van spreken hebt... maar goed....

Waarschuw beheerder
Ja he Tinkerbell mensen die niet in de gas zijn geweest hebben geen recht van spreken... toch

bullshit, mijn eerste Awakenings was het eerst Festival(ik was toen 16), vanaf toen heb ik er maar 2 gemist (omdat ik moest werken).....

dus omdat ik geen westergas heb meegemaakt kan ik ook niet goed oordelen over awakenings? :S

Waarschuw beheerder
Sjah, dat is de instelling die de "oude" Awakenings generatie heeft. Toch raar dat het ze dan weinig doet, als we vervolgens doodleuk weer in NDSM staan met oud en nieuw. ( ik niet dus )
Kan zoiezo slecht tegen mensen die vinden dat omdat ze er van het begin bij zijn geweest, de rest geen recht van mening meer heeft.. :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Precies dat probeer ik dus ook duidelijk te maken.

Wordt er zo moe van dat je wel of niet ergens over mee mag praten. Awakenings is en blijft DE technoorganisatie van NL.

Ik ben er de 29ste voor de tweede keer bij en ohw ga ik het naar me zin hebben.

P.s.: Tinkerbell het was niet persoonlijk op jou bedoeld alhoewel dat misschien wel zo overkwam. Wilde alleen de discussie opgang brengen. Ik zie je de 29ste, want dan kom ik even wat info bij je halen.
Waarschuw beheerder
:nee: nee mensen, Awakenings in de Gas is niet te vergelijken met Awakenings elders :nee:

Maar ik hoop dat het niet lang meer zal duren voor iedere vaste Awakenings ganger dat heeft kunnen ervaren! Want jullie zullen het allemaal met me eens zijn!

Waarschuw beheerder
zo is het met alles toch>?
hardcore was vroeger beter........ik vond impuls 2000 als eerste feestje ook voortreffelijk :vaag: ;)

in de westergas hebben mensen het begin van awake mee gemaakt...VOOR de hype...met een relatief kleine/vaste groep...denk dat dat idd heel bijzonder zal moeten geweest..
maar als het dr terugkomt ....zal dat bij de ol'skool awakeganger;) best weer wat jeugdsentiment of wat dan ook brengen....en even terugdenken aan toen...maar datzelfde gevoel komt toch niet terug..is het niet omdat dr nu ander publiek komt, dan is het wel omdat je nu alweer een feestje of 50 verder bent......... en dus weer stukje kritischer bent;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: dus deze discussie is nu klaar hoop ik?
Waarschuw beheerder
donateur
Toch opvallend dat Iedereen leest dat ik in discussie ga met mensen die amper de Gas hebben meegemaakt, en dat niemand ziet staan dat dat niet al te serieus moet worden genomen.... :)

in de westergas hebben mensen het begin van awake mee gemaakt...VOOR de hype...met een relatief kleine/vaste groep...denk dat dat idd heel bijzonder zal moeten geweest

:respect: dat is m idd Milos! :jaja: ;)

BakkeRamus, gezellig! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Met een ;) naar recentelijke gebeurtenissen:

"Hamas, Hamas, Awake weer terug in de Gas"

Can't wait to feel the concrete beneath my feet
Waarschuw beheerder
donateur
Ach westergas of niet........ deze ouwe gabbert gaat voor het eerst, en zal zeker uit zun dak gaan op de keiharde techno....... (y)
Waarschuw beheerder
donateur
jij gaat je echt goed vermaken bij Rush & Amok :jaja: :D
Waarschuw beheerder
donateur
En grote vriend Remus niet te vergeten......:p
Waarschuw beheerder
Tja.. het is inderdaad wat met die Gas... Ik ben één van de gelukkigen die zich nog net gas-veteraan mag noemen (laatste 3 edities, dubbelweekend alleen zaterdag). Het was inderdaad nogal een beleving om daar als 15 jarig jochie op die dreunende ton af te lopen.. Ik weet t verder nog precies, ik moest eerst ff pissen en liep vanaf de wc's de zaal in... Zo vet!! Dat ronde deinende publiek en techno als een beest, prachtig! Voor dat gevoel struin ik nu al een jaar of 5 feestjes af.... veel leuke dingen meegemaakt, maar iets z0 indrukwekkend heb ik nooit meer gevonden.

En over al die kritiek op Awakenings en Rocco, tja, ga dan zelf feesten geven.. en buiten dat; ik neem het hem in ieder geval niet kwalijk dat hij met alle middelen die hij heeft een legende in leven probeert te houden ; ) En hoe je het ook went of keert, wat je ook als technoliefhebber van de huidige Awake vindt, het is wel het hart van de Nederlandse techno-scene.... Iedere beginnende technoliefhebber wordt naar de eerstvolgende awakenings gestuurd en iedereen in technoland pikt elk jaar wel zn awakies mee.. Bijft gewoon vet, zoiets...

Ook al moet ik tegenwoordig voor mn techno-kicks tegenwoordig ergens anders zijn,

zie jullie de 29ste!!

Waarschuw beheerder
gelukkig hoef je dat ook niet te doen he topic opener.. want deze is keer is het niet in de ndsm helaas!!

Waarschuw beheerder
boycotten??? no way!

Lekker technoën... dat zeg ik!
Waarschuw beheerder
donateur
nee mensen, Awakenings in de Gas is niet te vergelijken met Awakenings elders

Gashouder of niet er is maar 1 awakenings gevoel!!

En hoe je het ook went of keert, wat je ook als technoliefhebber van de huidige Awake vindt, het is wel het hart van de Nederlandse techno-scene....

Precies!!
Waarschuw beheerder
Jezus Christus, wat een gezeik ;)

Ikzelf heb de Westergas ook niet meegemaakt (dus ik heb uiteraard geen recht van spreken volgens Tinkiewinkie)

Maar veel mensen met wie ik vaak ga feesten zijn er WEL vanaf het begin bij geweest en die gaan nu ook gewoon WEL naar de Now&Wow...
Tuurlijk zijn de verhalen mooi van de Westergas, met zn alleen door het donker over een industrieterrein lopen op zoek naar een rokerige ronde fabriek. En de line-up van zaal 1 word ik uiteraard ook niet bepaald happy van...maar dan duik je toch lekker zaal 3 in?? ...lekker minimallen.

En als je zoveel te zeiken heb dan kom je toch gewoon NIET....Awakenings is niet van jullie hoor! ;)
En als je het beter kan...Zet dan zelf een feestje op dan zien we dan wel hoe ver jullie ZELF komen...ik denk niet ver eerlijk gezegd ;)
Waarschuw beheerder
Ohja...daar wil ik nog even aan toevoegen dat ik er wel voorstander van ben om Amok te boycotten ;)

...ik zal zoiezo weinig in die zaal zijn maargoed....
Waarschuw beheerder
donateur
Amok Boycotten??........ je bent nie goed wijs man :s

'Industrial Techno' (of hoe je het ook wil noemen) is de shit........(y)

Rammerderammerderam........:p:p
Waarschuw beheerder
alles wat vroeger was was leuker. Toen was het nieuwer en ervaarde je het op een heel andere manier dan nu. (Tenminste, ik wel :)).

Awakenings in de westergas zou natuurlijk mooi zijn maar we moeten "vroeger" niet te veel gaan verheerlijken. Als ik al terugdenk aan mijn eerste I love techno en kijk naar mijn laatste, dan ervaarde ik dat ook heel anders.
We zijn gewoon verwend!!!

Alles wat vroeger was is beter????

Wordt daar af en toe zo moe van!!!

Beter kijk je vooruit en ga je niet lopen zeiken over vroeger, of dat het nu weer een keer in Rotterdam is. Het is zoals het is, je kan er toch niets aan doen (behalve erover zeiken dan ;p). Ndsm geen goede lokatie? Okee, qua geluid niet maar zo'n oude loods past echt perfect bij techno :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Amok Boycotten??........ je bent nie goed wijs man

'Industrial Techno' (of hoe je het ook wil noemen) is de shit........

Rammerderammerderam........

Ahhjahh ok...jij bent dus één van die foute types die deze Awakenings helaas wel aantrekt (n)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat jij wil jongen....... toch frapant dat Amok zo'n grote naam heeft opgebouwd, terwijl ECHTE Techno freaks zoals jij hem ruk vinden :s........ ben persoonlijk enorm fan van harde techno, en ben niet van de nichten;) techno...... isniej mijn ding.......
Waarschuw beheerder
Persoonlijk kan ik me in beide stylen vinden.

Minimal is heerlijk om lekker te spacen en te zweven.
Ik denk even terug aan Richie Hawtin op Mysteryland... :respect:

Harde "schranz" techno daarentegen ben ik ook niet vies van. Amok heeft zijn dagen. Op Q-Base vond ik hem zwaar relaxed draaien. Ik wacht af wat het deze Awake wordt.
Rush :respect: ben ik sowieso van de partij.
Rush is koning! :yes:

Waarschuw beheerder
Wat jij wil jongen....... toch frapant dat Amok zo'n grote naam heeft opgebouwd

maar bij wat voor een mensen......dat is de vraag;)
vooral bij qbase/defqunt mensen denk ik;)

ben persoonlijk enorm fan van harde techno, en ben niet van de nichten techno

als je uberhaupt van techno houdt dan noem je de stijlen als elektro/house/techhouse/minimal geen nichtentechno :nee:
:s.........nichten techno zegttie pffff....:/

waarom ga je dan naar awake>?
daar lopen volgens jou dan 60% nichten rond volgens jou ...

Waarschuw beheerder
hmmmmzz dubbel...mijn excuus!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat jij wil jongen....... toch frapant dat Amok zo'n grote naam heeft opgebouwd, terwijl ECHTE Techno freaks zoals jij hem ruk vinden ........ ben persoonlijk enorm fan van harde techno, en ben niet van de nichten techno...... isniej mijn ding.......

Amok heeft zeker een grote naam jah...een "Ohjee Amok gaat draaien ik ga snel deze zaal uit wandelen"-naam. ;)

En dat ik je een "fout type" noemde baseerde ik niet op dat je van de hardere Techno houd, dat moet iedereen zelf weten. Ik baseerde het meer op; ten 1e je muziek- en feest voorkeuren uit je profiel. En ten 2e de manier waarop je je uit over Techno
en ben niet van de nichten techno.....

Blijkbaar heb je totaal geen verstand van (Dance) muziek

Of je nou net als ik vorig jaar voor het eerst Awakenings bezocht heb, of dat je het begin hebt meegemaakt in de Westergas...zulke types wil je niet op dit mooie feest zien ;)

Waarschuw beheerder
nichten techno :/

vraag me af wat ie dan komt doen daar....
Waarschuw beheerder
Nichtentechno???? GAAT HET???
Rush is een nicht man en die maakt toch zeker geen techno die jij onder dit genre rekent!
Beetje jammer die omschrijving....

Waarschuw beheerder
zullen m is ff laten pakken door een paar echte nichten daar :P
Waarschuw beheerder
donateur
Haha jongens en meisjes, maak jullie niet te druk, ik zette ook ff een ;) achter 'nichten'....... beetje sarcasme is toch gezellig
Waarschuw beheerder
"Ome Bertuz" ;) kerel...leg anders eens even uit WAAROM jij naar Awakenings gaat....ben benieuwd ;)

Best wel riskant dat je mij, en nog velen anderen hier, uitmaakt voor nicht...Nu moet je getest worden op je liefde voor Techno ;)
Waarschuw beheerder
donateur
En dat ik je een "fout type" noemde baseerde ik niet op dat je van de hardere Techno houd, dat moet iedereen zelf weten. Ik baseerde het meer op; ten 1e je muziek- en feest voorkeuren uit je profiel. En ten 2e de manier waarop je je uit over Techno

Klein foutje, dat van dat nichten techno zei ik NADAT jij mij een fout type noemde haha..........dus dat kan geen reden zijn dat jij mij een fout type noemde;p
Waarschuw beheerder
donateur
THAT Guy>> A joh, maak je nie zo druk.......was maar een beetje aan het stiggelen dude.......:p

Ik ga naar Awakenings vanwege de Line Up...... vanwege Remus, Rush en Amok...... goeie reden toch? Kom puur voor de muziek, niets meer en niets minder.......
Waarschuw beheerder
Je bent gewoon van de schranz en niet van de minimal.
Dat was ik eerder ook en nog steeds wel een beetje hoor, al kan ik heel erg genieten van een avondje Ricardo Villalobos.

Maar hoelang feest je al?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben idd van de schranz....... zit zo fucking veel energie in, echt superrr :p.......

Maar hoe bedoel je, 'hoe lang feest je al'?...... als je het over schranz feesten hebt, tja heb vorige week zelf een schranz/industrial feest georganiseerd dus ;p
Waarschuw beheerder
Ja? Waar was je feest? Welke mensen kwamen er?

Ik geef ook geregeld feestjes in mijn huiskamer maar die tellen uiteraard niet mee. De andere feestjes die ik geef wil ik hier niet over praten ;)

Maar met hoe lang je al feest bedoeld ze hoe lang je al kwaliteits-feestjes bezoekt.
Dus geen commerciele schapen-feestjes die heel meelopend Nederland weet te vinden ;)

Waarschuw beheerder
wie het kleine(house/electro/minimal) niet eert is het grote(raggen,beuken,commercie) niet weert >?
hoeft niet hoor...maar zo denk ik dr over;)

Maar hoelang feest je al

ik denk als je die vraag stelt op de komende awake dat minstens bij een derde het een van zn eerste technofeesten is.....mede door de line-up.
Waarschuw beheerder
Nou wat ik eigenlijk bedoel ik dat veel mensen die nu ongeveer 4 a 5 jaar feesten een beetje naar de minimal toe trekken. Tenminste als je ook bent begonnen met Techno. Dat zie ik om me heen.

En dat mensen die vroeger juist meer de hardere stijlen (hardcore, hardstyle) opzochten, echt gaan voor DJ's als AMOK die techno draaien met de pitch erg hoog. Mede het jonge instappende publiek.

EN je hebt natuurlijk de mensen die altijd al schranz in hart en ziel waren :)

Vroeg me af hoe veel jaartjes jij je al onder de partygangers schaart!?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb qua techno 2x Teqnology gehad, 2x Nature One, afgelopen week dan een eigen illegaal feest gehouden...... TeQnology ga ik niet meer heen, heb 2x geprobeert om het mooi te vinden maar het lukte me niet, behalve laatste uurtje vorige keer met Wittekind dan haha....... dus je kunt niet zeggen dat ik het niet geprobeert heb;)....... voorderest heel wat techno gehoord op gecombineerde feesten, jeweetwel met een techno zaal erbij........
Waarschuw beheerder
Haha ja je bent echt een dikke schranzert hoor ik al!
Moet je es kijken in Duitsland, daar hebben ze ook veel schranz feesten!
En inderdaad naar de komende Awakenings gaan! Wat zul je Remus de bom vinden!!

Weet je welke set je even moet downloaden of regelen?
Marco Remus in Pallazo!

Geloof me :yes: ........
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat je echt geboren bent voor Techno...;)

{edit} Zal ik even uitleggen omdat deze post vloekt met het bericht van de dame boven me.
Ik vind als je ALLEEN "Schranz" kunt waarderen (dat woord alleen al....) dat je je geen echte Techno-liefhebber mag noemen. Techno is veel veelzijdiger en zeker niet zo bedoeld.
De beste man "Milos Party-Styloss" heeft het iets terug mooi verwoord ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik waardeer ook nog steeds een goed potje raggen....
ben oook een tijd naar hardcore geweest....wat ik OM TE HOREN nog steeds heerlijk vind...
maar dat voorspellende.....daar ben ik een beetje op uit gekeken.... bij elk nummer van rush, remus en harder weet ik precies wanneer de bass komt, of een highhat....in het begin is dat leuk.....en met een :xtc: geeft die eenvoud af en toe ook wel wat extra's.....maar na een tijd wil je (ik iig) meer......electro is daar voor mij een heel goed voorbeeld van...op zn eigen manier zo hard als hardcore.....misschien niet zo snel maar zeker wel zo hard....heel diep. heerlijk gewoon :D

ik bemerk ook dat wat ik eerst wat softer vond, nu veel harder lijkt....vaag eigenlijk...

alleen ik heb beetje grens getrokken de laatste tijd...
harder dan iets van kanzyani of umek dat doet me niet zoveel meer.....dat gaat me te ver....dan wil ik de highhats onderscheiden maar dat lukt gewoon niet zo snel gaat het....mmmzzz nee zelfde alss het laatste uurtje teQnology vorig jaar....dat is niet meer mijn ding...
Waarschuw beheerder
Techno is helemaal mijn stijl, daar kan ik me helemaal in vinden en kan ik los op gaan. Wat voor techno is niet het belangrijkste. Geen enkele andere stijl krijgt me zo los. Misschien ben ik er stiekem wel een beetje voor geboren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben niet geboren voor techno, maar weet wel dat ik Schranz echt de bomb vind, en dat zal ik altijd blijven vinden :p..........

Marco Remus is idd mijn grote held...... zwaar respect voor die man, wat kan hij knallen brrrrr :p...... ik heb al wat sets van Remus gedowned, lekker hoor:p........

Waarschuw beheerder
Misschien ben ik er stiekem wel een beetje voor geboren

dat gevoel heb ik dus oook......maar het word steeds erger...
een weekend zonder dat kan zowiezo niet bij mij...dan word ik druk, of zuip ik teveel...als ik op donderdag en vrijdag al ben wezen housen en ik word gebeld of ik op zaterdag weer mee ga (gastenlijst dan wel natuurlijk) dan ga ik hoe moe ik oook ben alsnog!

daarbij luister ik fulltime naar techno....afgelopen 2 jaar niks dr buiten meer zelfs..
afhangende van mn stemming van minimal house naar ragwerk...

zoveel variateiten in het begrip techno...daar raak je (ik iig) nooit op uitgekeken......
daarin onderscheid techno zich ook wel in t.o.v. andere muziekstijlen.
Waarschuw beheerder
Milos :respect:

Waarschuw beheerder
Marco Remus is idd mijn grote held...... zwaar respect voor die man, wat kan hij knallen brrrrr ...... ik heb al wat sets van Remus gedowned, lekker hoor

als je toevallig de set van remus op projekt in handen weet te krijgen geef even een seintje... gvd.....wat draaide die man hard in oostende....en zowaar ook nog af en toe funky ook(y)...dat had ik em in nederland nooit zien doen....komt mede door andere verwachtingen van em hier denk ik....
mooie verschijning die remus....een brok geweld iig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja op hemelrave afgelopen jaar was ie ook zooooo VET!...... geluid was al knetterhard daar, laat staan toen freund Remus achter de tafels ging staan....... zal die set ff in de gaten houden iig;)
Waarschuw beheerder
donateur
Techno is helemaal mijn stijl, daar kan ik me helemaal in vinden en kan ik los op gaan. Wat voor techno is niet het belangrijkste. Geen enkele andere stijl krijgt me zo los. Misschien ben ik er stiekem wel een beetje voor geboren

Zo voel ik het ook! Alhoewel ik wel een kleine voorkeur heb voor minimal, maar ken me op elke 'stijl' techno heel goed vermaken! (y)

als je toevallig de set van remus op projekt in handen weet te krijgen geef even een seintje...

Geef dan ff 2 seintjes ;)

Waarschuw beheerder
;)........le junk ;)

kerol......
het is een schande dat we niet in de winkel van sinkel staan nu...end at terwijl de enigste 4 fan's die housete op hardy hard uit nederland in herbst uit nederland komen 8)

kwil echt graag gaan gvd......
heb alleen geen vervoer...
en wel geld gvde tering :/
Waarschuw beheerder
donateur
Geen vervoer naar Utreg?? En de trein dan? Je bent er zo!

Ik zou wel willen, had ook wel naar Tomorrow gewild, alleen ben bijna de hele dag bezig geweest met bollen planten en heb daardoor weer eens last van me rug dus ken beter maar ff wachten tot vrijdag, hoe klote ook :(

end at terwijl de enigste 4 fan's die housete op hardy hard uit nederland in herbst uit nederland komen

Lekker aan de :zuipen: Milos? ;)

Maar je heb wel gelijk! :bounce:

Waarschuw beheerder
gheghe is het te merken>>???
:p

ik heb geld :respect:.....dat betekent dat ik OF op soutside grooves OF elektric kingdom sta vanavond :D

:bounce:

daar gaaaaaaaaaaaaaaaaan we weeeeeerrr :lief:

toch geen zaterdag avond thuis vanavond....dat was anders de eerste geweets in 4 jaar;)
Waarschuw beheerder
donateur
gheghe is het te merken>>???

Nee hoor, wilde gok ;)

Ik ga zometeen lekker waterpijp uitproberen (y) heb hem nog niet zolang..

Maar wat ga je nou doen dan? Time to go! :[

Waarschuw beheerder
ready to go;)

kom nou maar gewooon oook vanavond naar de poema tjunk....

gaat weer ouderwets worden;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ikzelf heb de Westergas ook niet meegemaakt (dus ik heb uiteraard geen recht van spreken volgens Tinkiewinkie)

Algemeen: Zeg, stelletje zeikwijven, als jullie zo goed zien staan dat ik met mensen in discussie ga die amper de Gas hebben meegemaakt, hou je ogen dan ook ff open als er staat dat je dat niet al te serieus moet nemen....
Daarbij, citeer mij even waar ik zeg dat niet-Gassers geen recht van spreken hebben...
Waarschuw beheerder
Nou gaan we toch niet allemaal tegen Tinkerbell lopen zeiken he.

Ontopic:
Ohw... het topic sloeg ook nergens op
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gezeik. Wanneer een bepaalde muziekstroming populair wordt spelen organisaties daar op in. Lijkt me logisch iedereen wil geld verdienen :)

En voor iedereen die Amok af loopt te zeiken en zegt dat het geen techno is. In Nederland valt zijn muziek bij een hoop 'liefhebbers' misschien niet goed, maar in de Duitse (schranz)scene heeft deze kerel naast Sven Wittekind een hoop respect gekregen.
Ik hou persoonlijk van alle soorten techno, maar het stevigere werk geniet toch mijn voorkeur.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zekers moet die westergas weer open dat is knallockatie daar word je helemaal naar van!!!
Waarschuw beheerder
donateur
De Awakenings feesten zijn de beste nederlandse techno/schranz feesten!! En laten we nou ff niet naar de locatie kijken maar naar de line up die ze toch elke keer weer neer zetten, de sfeer op de feesten, en de totaal niet commerciele instelling van deze organisatie!

De gas fabriek is super vet maar het licht niet aan de organisatie dat ze daar nu niet terecht kunnen.

Mijn respect hebben ze in ieder geval!

En wat betreft Amok, ik vind hem super, die hoort er gewoon bij alleen is nederland nog niet toe aan schranz!! Wacht maar af..........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zou niet eens gaan naar dit kut feest is alleen maar bagger om naar te luisteren!!!!!
Ja Westergas is gewoon een ok lokatie maarja het is en blijft een k*t feest!!!
Waarschuw beheerder
Mensen zoals jij moeten idd ook gewoon weg blijven van deze feesten....

Waarschuw beheerder
een heel eind als het even kan;)

Waarschuw beheerder
O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Amok doet in ieder geval iets wat de rest niet doet!

Waarschuw beheerder
Ik ben al begonnen met boycotten. Schijtline up van zaterdag. En die van Oud & Nieuw past ook wel in het rijtje schijt line up. Zolang die pannekoek rocco niet met vernieuwing komt (te schijterig is om andere mensen de kans te geven) kom ik niet meer.

steve rachmad & adam beyer bijv. Die hoef ik de eerstkomende 25 edities niet meer te zien daar :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Steve Rachmad is resident dus daar moet je niet over zeuren, bovendien een zeer verdienstelijke dj!

Waarschuw beheerder
Deze discussie kan niet eindigen. Ik denk dat awakenings voor d hardtechno liefhebber nu iets unieks heeft. Rush, amok en marco remus op 1 feest.

Waarschuw beheerder
Deze discussie kan niet eindigen. Ik denk dat awakenings voor d hardtechno liefhebber nu iets unieks heeft. Rush, amok en marco remus op 1 feest.

eindelijk iemand die het snapt!

Waarschuw beheerder
donateur
jep... een andere doelgroep blijkt

Waarschuw beheerder
nog 3 nachtjes slapen.......;)

Waarschuw beheerder
tis nog altijd wat je er zelf maakt, pff ik vind het gewoon gezeik. Vrijdag wordt über!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wie weet wat over dat scannen bij de kaartcontrole? is dat een grap of moeten we echt 3uur in de rij staan:S
Waarschuw beheerder
Scannen wat een grap.

Wie heeft jou dat wijs gemaakt?
Diegene heeft je in ieder geval goed tuk... :d

Waarschuw beheerder
nou kijk maar eens op awakenings.nl...:S
staat bericht over...

Waarschuw beheerder
Waarom Awakenings boycotten?? Ik snap t niet hoor. Alleen omdat ze (nog) niet terugkeren naar de Westergas? Ik vermaak me iedere keer prima en kijk alweer uit naar de editie in de Now & Wow!

Waarschuw beheerder
ja jij wel klootzak!! Ik zit dan lekker te studeren verdomme!!!
Denk dat dit ook een goeie keer gaat worden. De lokatie is vet!
Waarschuw beheerder
na vrijdag doet het je de Westergas helemaal vergeten! boem boem boem!!
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand hoe het met het geluid zit in Now&Wow??........
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe het met het geluid zit in Now&Wow??........

goed....
Waarschuw beheerder
alle soorten techno is vet behalve dat slappe minimal das voor thuis niet op een feestje dan moet er wel tempo in zitten.....ragge is ook altijd wel leuk....?toch
Waarschuw beheerder
Minimal is echt wel voor op een feest. :yes:

Einde moet wel beetje ruiger zijn maar over het algemeen vermaak ik me prima bij een minimal-dj (y)

Aankomende Awake ga ik niet voor de minimal, maar denk dat deze editie daar ook niet op is gericht.
Waarschuw beheerder
donateur
na vrijdag doet het je de Westergas helemaal vergeten! boem boem boem!!

:no: n Echte Gasser vergeet de Gas niet... was t maar zo ;)

Waarschuw beheerder
donateur
wie weet wat over dat scannen bij de kaartcontrole? is dat een grap of moeten we echt 3uur in de rij staan

Heb jij ooit wel is zo lang moeten w88 bij Awake??
ikke iig niet hoor! vooral in de NDSM ben je zo binnen!
en ik verw8 niets anders aankomende vrijdag!
scannen duurd echt niet lang hoor... je staat toch ook neit 3 uur in de rij bij de kassa van de supermarkt???
Waarschuw beheerder
donateur
en of t bij de arena zo lang duurt voor je naar binnen mag... :/

Waarschuw beheerder
donateur
Precies :jaja:

Maar ja... de mens moet altijd wat aan te merken hebben he ;p

Waarschuw beheerder
Zo t is al woensdag!! ghehehe, ik begin echt al wel zin te krijgen in de vrijdag..Lekker los in de Now & Wow! Ben er nog niet geweest maar t lijkt me SUPER!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb er ZIN in!!!! Overmorgen al!
Inderdaad wel jammer dat ze de kaartjes extra streng gaan scannen en dat we daarom langer in de rij moeten staan... Maar ja, nu weten we het van tevoren toch? Kunnen we zorgen dat het feest al in de rij begint ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ach, dat scannen zal allemaal wel loslopen joh...
Waarschuw beheerder
donateur
alle soorten techno is vet behalve dat slappe minimal das voor thuis niet op een feestje dan moet er wel tempo in zitten.....ragge is ook altijd wel leuk....?toch

Waarom is er dan een Minimal-zaal? :/

Als je nix zinnigs te melden heb, houd dan je commentaar voor je, wil je :frusty:

* edit *

Als je er vroeg ben zal er nix aan de hand zijn, denk dat het om een uur 12 wel aardig lang ken gaan duren, want ze waarschuwen niet voor nix lijkt me..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach ja, anders vlieg ik tegen die tijd wel over de security heen :) Sta namelijk meestal rond een uurtje of 12 in de rij...
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon ff je superwomanpakje meenemen.... ;)

Ik ben er om 10 uur :)

Waarschuw beheerder
jah maar is dat alleen met blacklight ofzo dat scannen?
Waarschuw beheerder
donateur
LET OP !!! Bijna alle kaarten die worden aangeboden in het "zwarte" circuit zijn vals. Mensen die proberen binnen te komen met een valse kaart zijn in overtreding en worden overgedragen aan de politie.We raden alle bezoekers aan om vroeg te komen want het scannen van de kaarten neemt tijd in beslag.

Dit is alles wat er op de site staat

Waarschuw beheerder
hmmmmz ben dr pas om uur of 11/11.30...

als ik moet waqchten word ik gek :@...

kan mezelf....dan ben ik al dronken voordat ik binnen kom;)
Waarschuw beheerder
donateur
ook lullig trouwens als je denkt n legaal kaartje gekocht te hebben en je wordt dan overgeleverd aan de smeris...
Waarschuw beheerder
Ja en zeker als je dan ook nog eens 100 euro hebt gelapt voor dat kaartje!
Waarschuw beheerder
donateur
Milos, waarom zo laat pas?

Ja en zeker als je dan ook nog eens 100 euro hebt gelapt voor dat kaartje!

Dat zou zeker lullig wezen idd.. maar vind t sowieso belachelijk wat ze nu voor die kaartjes vragen :|

Waarschuw beheerder
Milos, waarom zo laat pas?

hmmmzz...mn chauffeur gaat dan pas......en ik vind het niet zo erg moet ik eerlijk zeggen....
hoef niemand echt voor 12-en te zien.....

daarbij.....ik kom gewoon om 12 uur al lekker aangeschoten binne.....even 6 uurtjes iedereen dr uit housen en dan weer naar huis O:)

heb wel ontzetrtend zin weer in awakenings.....alleen ben echt bang dat deze editie gaat tegenvallen wat betreft de sfeer....met zoveel rammen en nieuwe locatie/stad, en veel nieuwe mensen, en dat beukwerk...hmmmzz b en bang dat dr ook veel verkeerde typetjes zullen rondlopen :/...
maargoed........wie weet word het weer helemaal top....
ik moet me ook niet zo druk maken;)
Waarschuw beheerder
donateur
Okee, ik pak denk ik gewoon de trein.. weet niet of er iemand meegaat, anders ga ik alleen en dan zie ik iedereen binnen wel, maar op Awakenings ben ik standaard vanaf het begin aanwezig :yes:

Ik hoop maar voor jullie dat je niet al te lang hoeft te wachten door dat kaartjes scannen..

Das het enige waar ik me eigenlijk een beetje zorgen over maak: het publiek dat erop afkomt.. hoop niet dat ik daar mensen zie hakken zoals toen op TeQ.. maar we zullen zien.. zijn sowieso weer heel veel bekenden en als je zaal 1 een beetje ontloopt zal het vast wel goedkomen!
Maken er weer een mooi nachtje van kerel :bounce:

:zuipen:

Waarschuw beheerder
De sfeer zal wel ok zijn. Er zijn volgens mij max 3000 kaarten in de verkoop gegaan dus zal wel lekker AWAKENINGS sfeertje zijn. Goed als vanouds..
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk punt Techno Junk....... hoe dans je op schranz?? :p
Waarschuw beheerder
donateur
alleen ben echt bang dat deze editie gaat tegenvallen wat betreft de sfeer....met zoveel rammen en nieuwe locatie/stad, en veel nieuwe mensen, en dat beukwerk...hmmmzz b en bang dat dr ook veel verkeerde typetjes zullen rondlopen ..

Mag ik wel komen dan?...... ik bedoel, ik kom zowat rechtstreeks uit de Hardcore wereld, dus weet niet of iedereen me wel aardig gaat vinden op Awakenings :s....... ja want heb uit dit forum begrepen dat Awakenings eigenlijk alleen voor mensen is die altijd al helemaal 100% into Techno zijn geweest:s........ ik zal me wel rustig houden ok? Ik zal niet al te hard uit mijn dak gaan, want heb geen zin in ruzie met een echte 'Techno Freak' die me komt vertellen dat ik me niet gedraag als een echte 'Techno Freak' :s:s........ verder zal ik goed observeren hoe een echte 'techno freak' zich behoort te gedragen zodat ik de volgende keer een handje van iedereen krijg :s:p.......

Whehehehe, kom op zeg...... wat verwacht je nou :p:p

Waarschuw beheerder
hahaha Ome Bertuz respect voor jou

al die die-hard techno-ers doen echt of techno van hun is en dat hun feesten helemaal geweldig zijn. Wat een bullshit man!
Waarschuw beheerder
donateur
hoe dans je op schranz??

Nou ja, niet hakkend in elk geval? Lijkt t net zo'n gabberfeest :/
Waarschuw beheerder
donateur
al die die-hard techno-ers doen echt of techno van hun is en dat hun feesten helemaal geweldig zijn.

Wil je niet iedereen over 1 kam scheren alsjeblieft?
Ikzelf ga naar allerlei verschillende soorten feesten. Dat ik techno daarvan de beste muziek VIND wil nog niet zeggen dat dat ook meteen de beste feesten ZIJN
Waarschuw beheerder
donateur
:p

Waarschuw beheerder
Maken er weer een mooi nachtje van kerel

doen we toch altijd maatje;)

Mag ik wel komen dan?...... ik bedoel, ik kom zowat rechtstreeks uit de Hardcore wereld, dus weet niet of iedereen me wel aardig gaat vinden op Awakenings ....... ja want heb uit dit forum begrepen dat Awakenings eigenlijk alleen voor mensen is die altijd al helemaal 100% into Techno zijn geweest ........ ik zal me wel rustig houden ok? Ik zal niet al te hard uit mijn dak gaan, want heb geen zin in ruzie met een echte 'Techno Freak' die me komt vertellen dat ik me niet gedraag als een echte 'Techno Freak' ........ verder zal ik goed observeren hoe een echte 'techno freak' zich behoort te gedragen zodat ik de volgende keer een handje van iedereen krijg

ik ben ook begonnen op hardcore....is wel af te zien uit mn archief dacht ik zo...
hard uit je dak gaan is alleen maar goed.....
ruzie op awake heb ik persoonlijk nog nooit gezien..........tzou mn awake feeling zwaar naar beneden halen als ik het zou zien...
ik ben alleen bang dat dr in die harde zaal publiek mensen komen die niet puur voor de muziek komen, maar meer puur voor de drugs ofwat.........zoals ik maar al te vaak heb gezien/en zelf ondervonden;)...op hardstyle/hardcore feesten.......wat wel meestal alleen door zeer jonge mensen word gedaan.........en daarbij bij feesten als teQ zag ik constant opstootjes......zelfs vrouwen die met elkaar op de vuist gaan.......waar de fuck gaat het dan over :vaag:...

je hoeft niet een echte technofreak te zijn om naar een awake te gaan :nee:.....
alleen een klein beetje aanpasssen is toch ook zo moeilijk niet ofwel>?/
je zult zelf merken dat (mits het feest verloopt zoals de vorige 6 edities) de sfeer behoorlijk verschilt met die van de hardcore......en dat bedoel ik in positieve zin...meer love en peace ipv....allemaal het bekkie om half 9, ...zwaar aggressief kijken van de pep.....en sóchtends iedereen het iq van een baksteen.......

tuurlijk overdrijf ik hier ten zeerste...

al die die-hard techno-ers doen echt of techno van hun is en dat hun feesten helemaal geweldig zijn.

maar dat gebeurt hier wel vaker;)

Waarschuw beheerder
ik ben alleen bang dat dr in die harde zaal publiek mensen komen die niet puur voor de muziek komen, maar meer puur voor de drugs ofwat.........

die mensen lopen overal tussen toch. Ik snap zowiezo niet dat iemand naar een feest gaat puur voor drugs. Je moet toch de hele avond naar een soort muziekstijl luisteren.
Waarschuw beheerder
dat is voor die mensen vaak een bijzaak wat ze weten aan het einde vaak niet meer wie er heeft gedraaid :frusty:

Waarschuw beheerder
dat hoeft niet meteen met drugs te zijn.......kan ook alcohol wezen natuurlijk;)

alleen jammer van het feest is het wel...neem aan dat je daar niet voor betaalt....drugsgebruik is ieder voor zich...alleen als je niks meer weet..waarom ga je dan niet lekker thuiszitten denk ik dan;)....maargoed.....tis me ook welleens overkomen;)
Waarschuw beheerder
denk dat het iedereen weleens is overkomen en dat is ook niet erg voor een keer. :vaag:

maar ken ook wel een paar mensen die dat dus gewoon met regelmaat doen :no:

ik bedoel super relaxte gasten maar ik ga ze de volgende dag niet alles navertellen en dan telkens van die vragende gezichten krijgen van: meen je dat joh dat heb ik helemaal gemist

Waarschuw beheerder
hahahaha,
meen je dat joh dat heb ik helemaal gemist ja dat overkomt

dat overkomt vrienden van mij ook weleens ja :P
Waarschuw beheerder
donateur
en mij zelf ook wel, vroeger ;)

Waarschuw beheerder
ik denk dat iedereen die experimenteert met drugs dat welleens heeft......mn eerste 7 x impuls daar kan ik dr oook geen 1 van onderscheidden meer 8) ;)
maar dat hoort dr bij....nu gelukkig geen last meer van...

maar als je vaak feest dan is ook nuchter af en toe niet alles goed te onthouden ...je maakt gewoon veel leuke dingen mee en dan vergeet je welleens wat toch?
daarbij helpt :bier: en :smoke: ook wel

ach ja....beetje genieten hoort dr ook bij;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
sinds ik geen :xtc: meer neem heb ik tniet meer trouwens....

Waarschuw beheerder
helemaal niks meer tinkie>?
:respect:.......netjes...:)

ik heb afgelopen maanden meerdere malen mezelf laten zien dat ik ook nog zonder kan feesten...dat was al heel wat;)

alleen zonder bier en blowen....dan weet ik niet hoe ik het dan ervaar 8)..;)
Waarschuw beheerder
donateur
:D ik zeg niet dat ik nix gebruik he... neem eigenlijk alleen nooit meer :xtc:... alleen bij speciale gelegeheden :D hahahahahahahahaa

Bis morgen Milos!
Waarschuw beheerder
donateur
tot morgen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Eén en al bekenden.. wordt weer erg gezellig :d

Waarschuw beheerder
voor wie gaan jullie eigenlijk naar awakenings?
Ikke wil Amok toch wel graag een keer zien. en natuurlijk Rush. Remus ken ik al.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga voor Awakenings en wil graaaaaaaaaaaaaaag Rush en Amok horen :k
Waarschuw beheerder
Voor Awakenings en de locatie checken...
Vind Remus wel echt chill en Marco Bailey ook!

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb die 3 musketiers allemaal al eens gezien, maar ik heb van alledrie nog lang niet genoeg :D

daar kom ik dus voor
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom voor Yoyok, Oliver Kucera, Pelacha, Reeko en Monica Electronica omdat ik ze nog niet eerder gehoord heb en voor Magda en Rush omdat ik die vet vind! :bounce:
Waarschuw beheerder
Rush :respect:
Amok (y) toch wel grappig
Awakenings :yes:
Now en Wow :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Hm Bertuz gaat ook voor het trio op een rijtje...... scheelt weer, kan gewoon blijven staan:p
Waarschuw beheerder
donateur
nee, je moet tussen 12 en 2 ff langs de drugsvoorlichting komen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
nee, je moet tussen 12 en 2 ff langs de drugsvoorlichting komen

Ow ja??....... vertel
Waarschuw beheerder
donateur
daar ben ik aan t werk :) als t goed is komen er meer langs dan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
en wat ga je ons dan leren?
Waarschuw beheerder
donateur
whatever needs to be taught :jaja:

Of gewoon ff gedag zeggen natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ze gaat ons leren slikken :p:p........:x

Waarschuw beheerder
ik denk dat dat bij de meeste niet nodig is ;)..

ik ga voor keane, bailey, reeko, rush, magda en stiekum lekker halfje uurtje remus :[ .....effe leker raggen;)(Y)

hmmmzz....er komt al een lichtelijke awake feeling naar boven bij me.......ik heb dr zin in :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn awake feeling komt ook op over 24 uur zal ik er klaar voor zijn. Dit keer lekker dicht bij huis en geen lange trein- of auto reis voor de boeg.

En om nog even te reageren op reacties als "mag ik wel komen?"
TUURLIJK en je weet het NOW & WOW VOERT EEN ACTIEF ANTI-PATSERBELEID hahaha ;)

IK HER ER ZIN IN!!!! :D :D :D

OHJA en ik ga voor de sfeer, de mensen en ohja natuurlijk TECHNO (goh bijna vergeten waar het om draait)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben er ook, achter de bar dan :(... Maar ja gaat leuk worden..

Denk niet dat Now&Wow hun deurbeleid gaat voeren om het niet hun feest is...
Waarschuw beheerder
donateur
Ken niet alles hebben hè?! ;)

Denk niet dat Now&Wow hun deurbeleid gaat voeren om het niet hun feest is...

Klopt als een bus :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Flo!! :D (k) Je bent er ook vanaaf! wat leuk! (ga je hier ook strippen? O:) )

Ik zie iedereen vanavond!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Nog n paar uurtjes..... heb dr zin in ....
tot vanaaf u allen....
Waarschuw beheerder
Hell ja! :yes::yes: (y):yes::Yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Juust inkomen met Adam Beyer @ Timewarp

Jezus wat heb ik een zin. Dit gaat te gruwelijk worden gewoon.

Enne... 12 uur bij de drugsvoorlichting allemaal. :xtc::xtc::xtc:

FF Ontopic:
Je topic zuigt!!! :frusty:
Blijft niks van over topicopener
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha idd, blijft weinig over van z'n topic :9

Artiest Neal Evans
Waarschuw beheerder
Laten we vanavond onder het genot van de heerlijke technobeats, even met zijn allen die kerel boycotten!!

Waarschuw beheerder
damn damn damn......

ben dr al weer helemaal klaar voor heurssssssssss :bier:

ben heerlijk aant inkomen met nummertjes van john starlight :kwijl:

dr gaat zwaar zwaar gehoused worden vanavond :yes: (y)
Waarschuw beheerder
@ Bakkeramus;

Gaan we los of gaan we los vanavond ?

Awakenings voor iedereen !

Jammer voor je als je niet houd van hardere techno, ik denk niet je mag klagen als je een specifieke soort techno wil horen op een bijna willekeurige avond in de week. Check de partyflock agenda maar.

Vanavond gaan Rush en Amok dat vage stuk stront van een Ted Langenbach laten horen wat die nieuwe muziekinstallatie van em eigenlijk echt kan :)
Waarschuw beheerder
nog even wachten voor dat ik flink ga housen!!!

ook zeker al lekker aan het inkomen!!!

tot vanavond allemaal!!
Werkzaam bij Houselovers Events
Artiest Ray Fox
Waarschuw beheerder
AAaahh anders duurt voor me govoel nog langs zeg..
Heb al kriebels in me buik!
Heb echt zon zin om te :bounce:
Duurde de dag bij jullie vandaag ook zo lang of was dat alleen bij mij het geval?

Waarschuw beheerder
de dag duurt me nog steeds veels te lang......ga me zo maar alvast omkleden/douchen enz. dan schiet het alwat meer op;)
Werkzaam bij SoundKings
Artiest Yoon!
Waarschuw beheerder
nou t wachten is afgelopen

we gaan ons voorbereiden op een van de knallers van t jaar

(snap best dat awake liefhebbers dit niet gewend zijn en deze AwaQenings niet echt lekker vinden, maar ii ga er gewoon heerlijk op stampen!!!! :bounce:)
Waarschuw beheerder
@ Antcore:

We gaan losser dan los vanavond!!!!!

Inderdaad gaan we Tedje Langenbach even laten zien wat echt feesten is.
Nog 2,5 uurtjes

WOEI

sta nu al te :bounce:
Waarschuw beheerder
nou waar blijft al het kritiek dan?????
Waarschuw beheerder
donateur
heb je t 'Het grote 'Hoe was Awakenings'-topic al gezien??
Waarschuw beheerder
nou aangezien in dit topic de domste dingen voorbij kwamen, was ik benieuwd wat voor doms er nu voorbij zou komen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had het niet verwacht, maar voorlopig geen Awakenings meer voor mij :no:

Waarschuw beheerder
'ja we gaan met ze allen awakenings boycotten. De editie in de Now & Wow was namelijk zo slecht. '

mwoehahaha, deze editie was gewoon dé shit!
Waarschuw beheerder
donateur
TJ... SHOCK!! :O waarom niet?? Toch niet vanwege dat blonde meiske he?
Waarschuw beheerder
donateur
PB Tink :)