Partyflock

Forumonderwerp · 714189
1354x bekeken
Waarschuw beheerder
Dj promo is nu op TMF :frusty:

Kijken wat er gaat gebeuren

hij gaat ook draaien volgens mijn

Waarschuw beheerder
donateur
Shadow... :no:

Underground is natuurlijk ontzettend relatief... daar valt niet over te discussieren lijkt mij.

Waarschuw beheerder
het is vergeleken met 1997/1998 undergrounder geworden...
ik vind het ook niet echt underground..omdat het toch wel bij de meeste mensen bekend is
onder underground versta ik niet commercieel..wat eerst ook wel was..maar dat is nu weer voorbij met die reclames van allerlei HCfeesten/cd's/muziekclips

maar vergeleken met de andere bekende stijlen van tegenwoordig is hardcore toch nog vrij underground
Waarschuw beheerder
donateur
Het maakt mij niet uit of het wel of niet underground is, zolang ze het maar niet belachelijk gaan maken.

Waarschuw beheerder
Het maakt mij niet uit of het wel of niet underground is, zolang ze het maar niet belachelijk gaan maken

:jaja: ..zoals Jeroen Post die de hele tijd Hardstyle zegt ipv Hardcore.. :[
Waarschuw beheerder
donateur
Dat ja, of mensen die denken lollig te zijn en platen zoals zwabbertje op single uitbrengen.
Waarschuw beheerder
donateur
Krijgen we straks ook weer een actiecomitee verontruste ouders die zich zorgen maken over het drugsgebruik op hardcorefeesten.... :/
Waarschuw beheerder
donateur
Oh vast wel alleen hoor je er nu niks over omdat hardcore geen mainstraim (meer) is.
Als dat straks wel het geval is zullen die SBS reporters zich weer gelijk storten op smeuige drugsverhalen uit de "scene"
Alles voor de kijkcijfers he? :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Een goed hardcore-feestje vanuit de blik van een echte hardcore-fanaat trekt ook kijkcijfers.
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas trekt negatieve verslaggeving nog altijd meer kijkcijfers dan positieve verslaggeving. Hoe smeuiger hoe beter. :(

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
jammer dat hij niet een paar RA plaatjes draaide :[
Waarschuw beheerder
Post moet dood :yes: