Partyflock

Forumonderwerp · 713610
"Geen R&B op ID&T Radio", omdat ik van mening ben dat ID&T Radio 100% House zou moeten zijn en dat ID&T Radio niets met deze muziekstijl te maken heeft.

Ik heb niets tegen R&B, ik wil enkel duidelijk maken aan ID&T dat R&B niet thuis hoort op ID&T Radio!

of vinden jullie van niet, deel hier je mening
sommige mensen snappen het ook niet... soms lijkt iedereen te vergeten waar house uit gegroeid is... ga maar eens goed terugkijken in de geschiedenis, ah goed ik kan toch niets aan die koppigheid van jullie veranderen...

ben benieuwd hoe hardcore vroeger en nu zou klinken als r&b en hiphop er niet waren geweest. ;)

Sowieso had dan dik de helft van alle vocals en lyrics niet bestaan. Hoeveel van jullie weten wie Chuck D is? Wie KRS-One is? Wie Xzibit is?

En mocht je 1 of meerdere namen herkennen, ga dan eens uitvogelen hoe ontzettend fakking veel van hun in hardcore zit.

Daarna mag je hier gaan blaten, tot die tijd: muiltjes dicht.

Een goede hiphop cd hiervoor is de 60 minutes of funk - volume 1 van de new yorkse dj Funk Master Flex. In deze mixtape hoor je diverse texten die later voor hardcore platen zijn gebruikt.
Nadenken blijft toch moeilijk voor velen hier geloof ik. :)

NWA - Straight Outta Compton eens geluisterd paar weken terug. Dan kijk je ook iedere paar seconden op omdat je wat herkent.

Voor de mensen die graag de hele dag hardcore luisteren en winamp op de pc hebben, kijk es bij internetradio.
Daartussen staat nl Gabber FM en daar zal je dus echt heeeeeeeeeeelllllllleeeeeeeeeemaal geen r&b horen, en ook geen andere bullshit.
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Mijn mening is dat ID&T zich idd geen R&B moeten richten.
ID&T is niet alleen hardcore, maar ook club, trance en hardstyle. Ik denk dat je daarin wel genoeg variatie kan bieden. Als ik R&B wil horen dat luister ik wel naar 538 ofzo. :-(

Artiest Hardnoize
Ik vind ook dat id&t geen r&b moet draaien.
Als er iets kutmuziek is,is dat r&b wel.
r&b=Rotzooi&Bullshit
ben benieuwd hoe hardcore vroeger en nu zou klinken als r&b en hiphop er niet waren geweest.

Sowieso had dan dik de helft van alle vocals en lyrics niet bestaan. Hoeveel van jullie weten wie Chuck D is? Wie KRS-One is? Wie Xzibit is?

En mocht je 1 of meerdere namen herkennen, ga dan eens uitvogelen hoe ontzettend fakking veel van hun in hardcore zit.

Daarna mag je hier gaan blaten, tot die tijd: muiltjes dicht.

Hier sluit ik me volledig bij aan... "whoop whoop that's the sound of the police!!!!" :yes:

Jep, ik ook....(yes, the rhythm the rebel....!)
laatste aanpassing

mja als k rnb zou willen horen kijk k wel tmf :S

Chuck D is hiphop,geen r&b.
En oude hiphop is heel vet.
R&b hoort niet op Id-t , Id-t gaat al zwaar achteruit !!! Na Mysteryland (geen hc)Thunderdome feessies zijn steeds minder en nu r&b op id-t