Partyflock

Forumonderwerp · 713610
"Geen R&B op ID&T Radio", omdat ik van mening ben dat ID&T Radio 100% House zou moeten zijn en dat ID&T Radio niets met deze muziekstijl te maken heeft.

Ik heb niets tegen R&B, ik wil enkel duidelijk maken aan ID&T dat R&B niet thuis hoort op ID&T Radio!

of vinden jullie van niet, deel hier je mening
R&B suck's, maar das mijn mening
helemaal mee eens, ze organisere tog ook geen r&b feeste,, dus waarom wel draaie op de radio,, het trekt publiek, maja maak lekker house en die zoou daar organisere ze tog ook feeste voor dus ook draaie op de radio vind ik dan! R&B SUCKS!!! HARDCORE 4 LIFE

Aerotech, ben het volledig met je eens!
ze organisere tog ook geen r&b feeste

ze hadden toen toch zo'n r&b feest in de arena, kwam volgens mij na sensation

*Edit* Ambassador geloof ik
laatste aanpassing
ja zal vast:P maar alsk aan ID&t denk dan denk k aan house, hardcore, sensation, dana, darkraver,
ze organisere tog ook geen r&b feeste

ehm.. 4N enzo dan??
ze hadden toen toch zo'n r&b feest in de arena, kwam volgens mij na sensation

*Edit* Ambassador geloof ik

klopt(Y)
moeten ze gewoon mee stoppen ze wouden toen de ether op omdat ze meer dance op de radio wilden hebben, nu hebben ze dat en gaan ze r&b en dat soort shit draaien
ja zal vast maar alsk aan ID&t denk dan denk k aan house, hardcore, sensation, dana, darkraver

jah wie niet eigenlijk, alleen op de woensdag avond is het echt goed ma verder is het wel ok:yes:
behalve op maandag avond...:no:
moeten ze gewoon mee stoppen ze wouden toen de ether op omdat ze meer dance op de radio wilden hebben, nu hebben ze dat en gaan ze r&b en dat soort shit draaien

jah idd, laat dat lekker over aan 538, 3fm enzo

ID&T --> Dance

538 --> Pop, R&B, Rock

3FM --> t zelfde...

zo was het en zo moet het blijven!!!
ja eerst was het alleen dance en dat soort muziek, en nu weer R&B:S
en bijvoorbeeld ID&T Magazine, cker de helft gaat over dat urban gedoe...:S

R&B op ID&T Radio, het zou verboden moeten worden:P:@:P:@
je zegt het zelf: ID&T --> dance....

urban is evengoed dance; dat daar alleen house ondervalt voor veel Nederlanders is toch raar; overal ter wereld staat het verder in de dezelfde platenbakken.
urban is evengoed dance

jah idd, ma geef toe is ID&T er beter op geworden?? ik vind van niet, ze hadden die urban-gedoe achterwege kunnen laten, al die andere radio-stations draaien dat al...

ik vond ID&T radio echt "een One of a kind radio-station", maar die mening is alweer veranderd want ik vind je steeds meer op stations zoals 538 enzo lijken...
Gaan we het hier nou alweer over hebben? :vaag: Sinds ID&T urban feesten ging organiseren (dan wel onder 4N) en er een urban zaal op Innercity is hebben we het hier al zo vaak over gehad. :gaap:

Wat maakt het nou uit? Blijkbaar verkoopt het. Je hoeft er toch niet naar te luisteren? Ik luister alleen op woensdag avond naar ID&T radio, het zal me een worst wezen wat ze verder draaien. Als ik het niet leuk vind zijn er nog genoeg andere radiozenders om naar te luisteren.
laatste aanpassing
volkomen mee eens,, eens was het een radio station dat niet zo was als de andere, maar dat begint tog egt te verandere,, maja die live van sensation op de radio is wel flex(Y) en dat soort feeste
geen r&b das het leven r&b sucks helemaal mee eens

ze hebben al eens een fout gemaakt dat hardcore dood was..
als ze nu r&b gaan draaien maken ze nog weer een grote fout.
inderdaad:O je ken beter zegge ID&T is (bijna)dood
Zo, jij bent er op tijd bij. Ze draaien nu al bijna 3 kwart jaar rmb...

Over ouwe koeien gesproken

Van mij mogen ze t best zo houden. Niet nog meer rmb, maar opzich is wat afwisseling af en toe niet verkeerd.
afwisseling, ken je ook naar 538 gaan als je die dance zat bent,,
jah daaag r&b hoort verbanne te worde het moet nie gekker worden stomme klote muziek

Nou Nee..Verboden voor R/b.. Id&T is house dus moeten ze ook maar house gaan draaien, Geen r/b
helemaal met juh eens hardcore frans

Idd Matthew..:O Gaan ze toch maar allemaal naar 538 luisteren..!
id&t doet beschadigd zijn imago door R&B te draaie,, gewoon HOUSE HOUSE en nog eens HOUSE
fransje is weer actief op t forum:P valt mee dat benjerd hier nog niet is:P

Denk je nou echt dat ID&T zich wat aantrekt van wat gabbertjes. haha.

Als ik hun was zou ik ook schijt hebben. Er moet brood op de planken komen en dat bereik je niet door de hele dag door alleen maar house te gaan draaien. En er is gewoon gebleken dat er genoeg vraag naar R&B/RAP etc etc is. Dus waarom niet daar op inspringen.

Je hoeft niet er naar te luisteren toch? Dan zet je lekker je favo hardcore/hardstyle of weet ik veel wat voor housevorm-cdtje op.

Wel frappant dat er weer figuren reageren met de namen:

- lonsdale-gabber
- kutmug terreur
- NL_Parakiet aka Terreur kabouter_FR
- Hardcore-Frans

Zo zie je de kortzichtigheid weer van de gabber.
Alles wat niet beukt moet van de radio af.Want hardcore is the best, hardcore for life,hardcore will never die en ga maar zo door met die onzin uitspraken.hahahah losers!

Moet je horen wie het zegt..
losers?? spreke voor je zelf man kk mongool,, en inderdaad hoe harder het beukt hoe beter het is(Y) maja cdtje is ook 1tonig hea als je dat heel de dag opzet,,maja R&b is lekker om naar te luistere volgnes jou weetje,, maja waarom beginne ze met dance, en nu op eens bijna nog maar alleen R&B jaartje gelede nog alleen dance&house enzo,, en warom nu op eens dit? omdat er vraag naar is? daar zijntog al genoeg radiostations voor,, veronice, yorin, 538 al die kkzooi,,

De meeste rnb is toch meer wining and bitching ipv rithym and blues....
inderdaad,, ken otg wel 1 hardcore zender op de radio zijn,, waarom is HHwebradio nie gewoon op de normale radio,, zou wel gek zijn, altijd wel goeie muziek,, maja die zoude ook niet opeens R&B gaan draaie,, odmat daar meer vraag naar is,
he mogen wij geen menig geven dis onze menig mafkees en trouwens wees blij dat er zulke mensen als ons regeeren net of ben jij alles mafkees :@
Rotzooi&Bagger op ID&T maarja :s

voor de afwisseling soms is het wel ok maar niet nog meer aub :p
laatste aanpassing
losers ha moet juh juh zelf s bekijken man wat ben jij dan de paus met juh vieze grote bek
als juh dat zou zeggen als juh voor me stond weet ik niet waar juh zou belanden met juh tyfus gore grote kk muil
jah of nie lonsdale-gabber
:D
wedde dat i dat nie eens durft allen maar via zijn pc tjuh haha mafkees zijn muziek stijlen zijn zo geweldig net zoals hij trance leuk vind :S ik haat gvd trance :P
de bas moe juh nie hore die moe juh VOELE

Ik vind R&b slome kutmuziek..dus zie ik het graag van ID&T radio verdwijnen. R&b is zeker in trek jah (helaas!)...maar ik denk dat er al genoeg zenders voor de R&b liefhebbers zijn (Radio 538, Veronica, TMF, MTV). ID&T geef ik geen ongelijk, ze willen centen verdienen. Ben er alleen niet blij mij...ID&T staat voor housemuziek!
BEN IK MET JUH EENS
Rutger82 [www.core-c.nl]
whahaha inderdaad:P een i-net"hooligan" whhaa moetie is doen voor ons,, dan istie zwaar de lul,, maja kga der maar niej verder op in, gister ook al 2 waarsguwinge gehad van PF,, maja inderdaad, HARDCORE FOR LIVE!!! vuile trace homo met oogkleppen:P
het gaat er nog een soort van hard aan toe hier op PF :P
laatste aanpassing
zo is t maar net lonsdale-gabber
hardcore will SURVIVE

Hahaha ik lach jullie uit man. Zelfs als ik voor jullie sta. Moet je maar eens proberen om wat te doen. Lol:D

En helemaal zo een peuter van 16 als Lonsdale gabber mag het proberen.