Partyflock

Forumonderwerp · 713610
"Geen R&B op ID&T Radio", omdat ik van mening ben dat ID&T Radio 100% House zou moeten zijn en dat ID&T Radio niets met deze muziekstijl te maken heeft.

Ik heb niets tegen R&B, ik wil enkel duidelijk maken aan ID&T dat R&B niet thuis hoort op ID&T Radio!

of vinden jullie van niet, deel hier je mening

de bas moe juh nie hore die moe juh VOELE

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!

Ey je vergeet nog:

hardcore for life, hardcore will never die,trance is voor mietjes.

homokindje!!

Joeehoee!!
laatste aanpassing
pfff,, kk op man,, wat wil je kome doen dan,, kword al bang,, kk mongool,,

Hahahaha eff serieus kerel. Ik veeg je met 1 stoot naar de grond man. Je bent 16 man. Je hebt gewoon niks in te brengen.
laatste aanpassing
als jij dat denkt weetje,,
maak mij niej uit, kweet wel beter,, net als dat mense denke dat hardcore dood is,, wij wete beter,, maja er zijn nou eenmaal domme mense op aarde, god maatk ook wel eens een fout k noem geen name je weet vast wel wie ik bedoel,,

R&B for life!! :respect:

Hardcore is voor homo's.
Ik haat alles wat met CORE te maken heeft.
Hou je van hardcore, dan hou je van nichtenmuziek.

All my niggaz in the house say HOOO!!!!

haha :D
al je vriende zegge hooo,, niemand dus:S kk neus renne in je eige stad,,
laatste aanpassing

Nee ik heb geen vrienden :cry:

Ow gaan we het nu ineens over voetbal hebben.

Heb je dat zinnetje "neusen rennen in je eigen stad" ook toevallig ergens gelezen in het voetbalforum??

Kom maar langs zou ik zeggen. Gaan we zien wie er gaat rennen :D.
ja inderdaad,, zowat? miss kon ik uhm al voordat ik uhm las op een voetbal forum.. boeiend,,

hea we gaan ut teen voetbal forum maken hea :S 010 vs 020 :no: niet op dit muziek forum graag :no:

doe maar in een VOETBAL topic :[
laatste aanpassing

Rutger82 [www.core-c.nl] ben jij toevallig 15 oktober in yland (hc party) of ben je geen fotograaf van Core-C
010 vs 020

kan beter:

U Tok Error vs. lonsdale-gabber

ik ben voor gabbertjuh:P
toen was het stil....
whaha inderdaad:P whaha maja boeie joh:P mafketel:P
n butje...

Artiest SpeedFolter
ik ben voor de gabber ik hou niet echt van die hardhouse/trance/hardstyle freaks

:respect: lonsdale-gabber :respect:

:P

wat bevestigen de 'gabbers' toch weer een hoop vooroordelen :D

whahaha

:jaja:

Denk je nou echt dat ID&T zich wat aantrekt van wat gabbertjes. haha.

Als ik hun was zou ik ook schijt hebben. Er moet brood op de planken komen en dat bereik je niet door de hele dag door alleen maar house te gaan draaien. En er is gewoon gebleken dat er genoeg vraag naar R&B/RAP etc etc is. Dus waarom niet daar op inspringen.

Je hoeft niet er naar te luisteren toch? Dan zet je lekker je favo hardcore/hardstyle of weet ik veel wat voor housevorm-cdtje op.

Wel frappant dat er weer figuren reageren met de namen:

- lonsdale-gabber
- kutmug terreur
- NL_Parakiet aka Terreur kabouter_FR
- Hardcore-Frans

Zo zie je de kortzichtigheid weer van de gabber.
Alles wat niet beukt moet van de radio af.Want hardcore is the best, hardcore for life,hardcore will never die en ga maar zo door met die onzin uitspraken.hahahah losers!

jij snapt het overigens (Y)

sorry geen hardcore doe maar terror

gabber united

de gabbers moeten altijd afgekraakt worden echt zielig
Artiest {SHOWLIST artist 5465, 75709}
Niet alleen het kortzichtig zijn, maar ook de ontzettende domheid.

EN geen ABN kunnen schrijven
EN geen argumenten aanvoeren, maar gelijk schelden en 'stoer' lopen doen.

Jammer dat HC zo ontzettend veel achterlijk volk aantrekt
achtelijk volk? tis maar hoe je het bekijkt,, hardcore begint een neuwe generatie, alle mense van 12 ofsjo luistere naar hardcore, dus de toekomst alelen maar achtelijk volk? zou wat zijn denkie niet?
idd tern-gaber,, egt zieleg altijd zijn wij de lul,, altijd zeike ze ons af weetje,, maja

hardcore leeft en zal ook blijve wat ze ook zegge wat ze ook sgrijve hardore leeft en zal ook blijve je kunt het verzweige maar niet verdrijve(Y)

de gabbers moeten altijd afgekraakt worden echt zielig

nee, ze roepen het zelf over zich af door continu te voldoen aan alle mogelijke sterotyperingen die er bestaan over 'de nieuwe gabber'.

alle mense van 12 ofsjo luistere naar hardcore, dus de toekomst alelen maar achtelijk volk? zou wat zijn denkie niet?

als je denkt dat iedere 12-jarige naar hardcore luistert denk je echt veel te nauw
in HVT wel iigv hoor,, maja,, dan misschien 1 op de 10 niet, dan is het nog 90%
oftewel vragen bedoel ik waarom hebben al die trance lui een hekel aan gabbers??????????

Het gekke is idd, dat er veel gabbers reageren op dit topic. En dat terwijl id&t radio (want daar ging het toch om?) bijna geen gabber draait.....Luisteren al die gabbers dan wel naar de club/house/trance die id&t nog wel draait??
Ik dacht dat dat ook net zo fout was als r&b???
ze draaien zo vaak hardcore dus wat zit die just blaazer nou te bazelen!! :nee:
ja bedoel maar:O maja tis VEEL minder geworde afgelope jaar,,
precies :jaja:

is het gevecht nou weer voorbij tussen de gabbers en de trance k#tj#s
gevecht? we zijn tog geen I-net hooligans:P

lonsdale-gabber 10 oktober 2004 15:30
in HVT wel iigv hoor,, maja,, dan misschien 1 op de 10 niet, dan is het nog 90%

10% in hoogvliet? ga eens een vergelijkend onderzoekje doen in Meeuwenplaat, denk dat je dan op een heel ander percentage uit komt hehe ;)
laatste aanpassing

Ik heb nog nooit hardcore gehoord op id&t. In ieder geval niet s'ochtends en 's middags.....
ja maar sorry dat ik het zeg maar t ligt ook wel aan de kleur:O(hoop dak geen blok krijg voor deze opmerking:O)

Weer een vooroordeel......
inderdaad,, maar het is wel sjo,, k ken niej veel gekleurde die naar hardcore luistere,,

daarom noemde ik ook de meeuwenplaat :p

misschien veel 12-jarigen die jij kent die luisteren hardcore, maar waarschijnlijk zijn er nog veel meer die jij niet kent die dat niet doen. Daarnaast is dat enkel hoogvliet, niet representatief voor de Nederlandse bevolking ;)

Het gekke is idd, dat er veel gabbers reageren op dit topic. En dat terwijl id&t radio (want daar ging het toch om?) bijna geen gabber draait.....Luisteren al die gabbers dan wel naar de club/house/trance die id&t nog wel draait??
Ik dacht dat dat ook net zo fout was als r&b???

idd erg vreemd...
maaj s'avonds was er veel hardcore op ID&T,, en das nu dus verdwene,, nu maar 1 avond geloof ik,,

en ja das waar,, maja zalmplaat is altijd al b-tje gabber cultuur geweest:P allemaal hardcore..

meeuwenplaat idd niet veel mensen die naar HC luisteren :no:

whehe oude wal al helemaal niet :no:

boomgaardshoek wel :yes: denk daar het meeste van heel hoogvliet :yes: