Partyflock

Forumonderwerp · 713202
2054x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff... Kom ik vandaag op me werk...

Roept de bedrijfleidster me bij de'r :S

Jah ik wil je even vertellen dat je niet meer die winterjas aanmag naar het werk :S (mijn lonsdale jas :S )

Dus ik een hele discussie aangaan met haar..

Maar het komt er dus nu op neer als ik mijn jas gewoon aanblijf doen, als ik naar me werk loop. en in de pauze's enzo.. Dat ze me dan ontslaan.

Ik vind dit echt dikke onzin :S Ik mag toch wel weten met welke jas ik naar me werk loop? Of ligt dat nou aan mij?

*edit* Heb ff t CWI gebeld en ze kunnen me hier inderdaad om ontslaan.. Dus als ik me jas gewoon aanblijf doen :S

Waarschuw beheerder
Dan doe je hem toch uit en wordt je ziek

Lekker thuis zitten op hun kosten (Y)
Waarschuw beheerder
of gewoon een andere jas op hun kosten kopen :P

Waarschuw beheerder
donateur
pfff dat slaat echt volkomen nergens op idd. :s
Nou jah!
Het moet niet gekker worden...
Ik neem aan dat je dan wel een behoorlijk representatieve functie hebt?!?!
Maar vind het nog steeds raar!
Als je allerlei klanten zou bezoeken met een lonsdale jas kan ik er nog wel inkomen (heel misschien) maar naar je werk en in de pauzes...wat een bekrompen maatschappij toch weer... :S

Waarschuw beheerder
donateur
Jah dat bedacht ik me ook al :P

Ik zei al tegen haar dat ik geen andere winterjas heb.. Ja zegt ze dan koop je er maar 1..

Ga maandag dan wel ff vragen of zij m betaald :P
of gewoon een andere jas op hun kosten kopen

Zou ik inderdaad wel eisen ja...
Als je van/voor hun een nieuwe jas moet kopen valt het toch gewoon onder bedrijfskleding?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nou niks representatieve functie..

Gewoon algemeen Winkelmedewerkster bij de Bristol :/

Waarschuw beheerder
Lonsdale :no:
Waarschuw beheerder
donateur
winkelmedewerkster bij Bristol en dan mag je niet zelf weten wat je aandoet als je naar je werk toekomt??? En daar mogen ze je nog voor ontslaan ook???? Wat n bullshit....

Waarschuw beheerder
donateur
Jah ik was helemaal verbaasd toen ik het hoorde... Dus toen ik thuis was heb ik ff gebeld naar het CWI en als ik geen vast contract heb (wat ik dus niej heb ) Kunnen ze me hierom gewoon ontslaan :/ (als ik m aan blijf doen :/)
Waarschuw beheerder
donateur
vind lonsdale helemaal nix... maar dit slaat echt alles :yes:

Waarschuw beheerder
Ik neem aan dat als je werkt je je jas ook niet aanhoud en als je naar je werkt komt of gaat ziet bijna tog niemand et, is maar raar.
Heb bij de stage gelopen bij de overheid en daar deed ik gewoon me sneakers aan :D

Waarschuw beheerder
donateur
:flower:
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
echt te belachelijk voor woorden....!!!

korzichtigheid :kotssmiley:
Waarschuw beheerder
Pfffffff......ow ja joh? Doe je toch een lonsdale trui aan. hehehe

Waarschuw beheerder
donateur
tjah ze zei ook dat als klanten me zouden zien ,

En die komen bij mij aan de kassa dat ze dan denken daar zit een rascist.. :/

En dat ze bang zouden kunnen worden ofzo :/
Waarschuw beheerder
donateur
heeft bristol zoveel klanten dan? :p

ik denk dan eerder: hee, n gabber :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn bedrijfsleidster was hiervoor chef mij de MC donalds... En daar heeft ze ook al iemand ontslagen omdat diegene met Lonsdale kleding op het werk kwam... :/

Waarschuw beheerder
sippe lonsdale!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Dan komen er van die mensen die vragen..

"Verkopen jullie ook kisten met witte veters?"
Waarschuw beheerder
donateur
vraag me af in welke tijd jou baas leeft :s vind dit toch echt erg ver gaan maar wat BudhaXL zegt zou ik zeker doen hahaha ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou zoheel veel klanten hebben we niet hoor :P

En ze zien me niet eens met me jas aan.. :/

Jah soms als ik buiten een peuk sta te roken.. Omdat je dan je jas aanmoet en eeeuh je niet in je Bristol kleding buiten mag staan :S

Er klopt werkelijk niks van :S
Waarschuw beheerder
en terecht!

Waarschuw beheerder
donateur
en terecht wat?
Waarschuw beheerder
ik zou zeggen: tijd om een andere baan te gaan zoeken.

Waarschuw beheerder
wat een onzin lomp dat ze zo doen om een kleding merk :S

Waarschuw beheerder
Ik zou gewoon als ik jou was maandag met die jas aan het werk gaan en dan zien we wel weer :D

Je ken ook een winkel voor rechtsbijstand of een bureau voor rechtshulp info vragen over deze situatie.:)

Waarschuw beheerder
Ik vind lonsdale een stom merk, maar om je te ontslaan voor een jas :S
Klote dat je geen vast contract hebt dan.

Ik zou vragen of hun een jas voor je kopen dan, dan moet je vragen naar de huiscollectie van bristol, en zo'n jas aandoen :P
Gewoon de allerlelijkste, en dan ook nog 3 maten tegroot ofzo, alleen om terug te klieren...

Waarschuw beheerder
donateur
Kweet nog niej wat ik hiermee doe.. Maar ga er wel ff over praten :)

Want ik vind dit niet normaal :no:

Waarschuw beheerder
is het ook niet, ik vind t behoorlijk "hokjes gedrag"
leg uit dat t je enige jas is, en dat zij dan maar voor de kosten moet opdraaien.

en anders geeft ze je maar een jas uit de winkel..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gezegd dat ik verder geen winterjas heb..

Ja dat was dan mijn probleem. Ik moest maar gewoon zorgen dat ik een andere jas kreeg :S

Waarschuw beheerder
nou ik vind lonsdale niks maar ze kunnen toch niet meteen n stempel op je drukken? dat is echt discriminatie! Heb je rechtsbijstandsverzekering? Sue em!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nouw heb ik wel ja :yes:

maar die man van het CWI zei al dat stel ik zou ontslagen worden en er werk van maken enzo.. Dat ik het dan waarschijnlijk na een lange tijd wel zou winnen..

Maar dat ze je het dan bij het bedrijf zo moeilijk maken dat je er niej eens meer wil werken :no:
Waarschuw beheerder
Wat een stelletje %^$#!(*& zeg!!

Je mag toch zeker wel zelf weten in wat voor kleren je naar je werk gaat? Alsof het erg is, een Lonsdale jas: iedereen denkt meteen weer dat je discrimineert :S en dat het CWI nog zelf zegt dat je ontslagen door kunt worden :frusty: :s

Nou, dan ga je toch voortaan gewoon in jarretels naar je werk? Kijken wat ze dan zeggen :vaag:

Waarschuw beheerder
Wat een zeikerds :@ En wanneer je een contract zou hebben, zouden ze je niet kunnen ontslaan? Dat geeft al aan dat het nergens op slaat! En wie is hier nou de racist :S Nouja, je moet voor jezelf kijken hoe graag je daar werkt. En er werk van maken gaat je vast klauwen met geld kosten. Tis natuurlijk wel zonde wanneer je ontslagen wordt, hoezeer je het hier ook mee oneens bent. Ik zou gewoon vast op zoek naar ander werk, waar ze niet zo achterlijk doen. Nou, succes ermee :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Jah idd... daar ben ik t helemaal mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Als je nou met witte veters, opgerolde pijpen en lonsdale-truien enz in de winkel zou zijn en daar ook nog eens een agressieve pleuriskop bij zou hebben, heeft de Bristol een punt. Dat kan ook gewoon niet voor t imago wat Bristol heeft.

Maar een jas, die je alleen buiten aan hebt???
Straks gaan ze je ook nog vertellen waar je in het weekend wel of niet uit mag gaan, want straks worden de klanten bang van je als ze je opgedofd als een sloerie uit Hollywood zien komen....

Wat een vette bullshit zeg!!!!
Waarschuw beheerder
Idd wat een bullshit als ze nou zou zeggen je trekt die jas voor de winkel uit ofzo dat je er niet mee naar binnen mag lopen maar dit is toch niet normaal... Ik vind lonsdale helemaal niks maar je mag toch cker wel zelf weten wat voor een jas je mag dragen ofniet.....
Wat een stom wief

Waarschuw beheerder
bij scapino mag het wel :P

Waarschuw beheerder
donateur
Tjah eerst mocht het hier ook...

Maar sinds maandag hebben we dus een nieuwe bedrijfsleidster... :/

Waarschuw beheerder
Ik vind het egt dikke onzin! :S

Waarschuw beheerder
donateur
Dank u :flower: :yes:

Waarschuw beheerder
is het zelfde doelloze iets als dat je op sommige scholen geen lonsdale meer aan mag. ik denk dat dit gedoe daar van af komt... :S:S beetje jammer!

Waarschuw beheerder
donateur
Jah daar kan t wel mee te maken hebben..

Ze zei nog.. Overal is Lonsdale al verboden :S

Hoe ze daar nou weer bij komt? :S

Waarschuw beheerder
is toch alleen op sommige scholen verboden? of mis ik nou weer iets?

Waarschuw beheerder
owjah en op sommige feesten

Waarschuw beheerder
donateur
Jah volgens mij ook..

Volgens mij is ze gewoon niej helemaal wijs...

t is dat ze me er echt om kunnen ontslaan.. Heb me werk hard nodig.. Anders had ik m gewoon aangedaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Al dat gezeik over dat kut merk!! :@

Waarschuw beheerder
damn, dit vind ik echt slecht. In sommige situaties kan ik me er inderdaad nog wel iets bij voorstellen,maar t is maar 'gewoon' een winkel. Echt een misselijk streek omdat ze weet dat als jij je baantje nodig hebt je toch luisterd. Erg gemeen!

Waarschuw beheerder
neej ze is seker niet wijs,

beetje vaag dat se je daarvoor kenne ontslaan, ik werk in een restaurant (oke is heel wat anders dan bij de bristol maar togh) met allemaal buitenlandse mensen en ik mag ook gewoon me kisten en me lonsdale kleding aan zonder dat ze er wat over seggen :S:S:S

najah trek je gewoon alleen als je naar je werk gaat een andere jas aan en buite werken om je lonsdale jas
Waarschuw beheerder
Dat is de grootste onzin die k ooit gehoord heb :S

Waarschuw beheerder
donateur
Tjah... ze is er pas een week.. En dan gaat ze zeiken over me jas :/

Lekker belangrijk denk ik dan!

Maar ja.. Ze heb meer te zeggen dan ik helaas :/

Waarschuw beheerder
ja en daar doe je toch niks aan
hoe triest belachelijk en achterlijk het ook is, jij wil graag je baan houde, dan trek je toch alleen als je naar je werk gaat een andere jas aan en buite werken om je lonsdale jas
denk niet dat je veel andere keus hebt als jij je baan wilt behouden!

Waarschuw beheerder
donateur
Jah dat word het wel helaas jah :/

Waarschuw beheerder
succes ermee (F)(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Jah dank je wel :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
beetjuh zielig hoor. tis toch je jas wat maakt dat nu uit:s
Waarschuw beheerder
vind het zon onzin ze discrimineren je nu eigenlijk wel op je uiterlijk
sucses en gewoon blijven dragen die jas

Waarschuw beheerder
donateur
Tjah ik dacht ook blijf m gewoon dragen..

Maar ja straks ben ik me baan kwijt en heb m eigenlijk behoorlijk nodig :yes:

Waarschuw beheerder
Misschien heeft je baas wel teveel op partyflock gezeten en teveel topics gelezen dat Lonsdale slecht is enzo :D :p
Waarschuw beheerder
is ook op het nieuws geweest alleen mensen die onder de grond gezeten hebben weten nog niet dat ze je met een rascist vergelijken als je het merk draagt bij mij opmen werk zeggen ze niks vanmen kleren

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha wie weet :P

Denk niej eens dat ze van het bestaan van Pf afweet ;)

Ach misschien kent ze t wel en leest ze t wel :P O:)

Waarschuw beheerder
ligt dr aan wat voor werk je doet
als je op kantoor zit vind ik normaal dat het niet kan je moet grensen stellen straks loop het heelle bedrijf in 3 kleuren londsdale polo's lijkt het net leger :s
en dan nog met hun kisten en verotte hoofde van de speeds :s

geef je baas groot gelijk

ps het niet persoonlijk bedoel hoor meis
maar heb het over het algemeen
sucses dr mee (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k vin t belachelijk

Waarschuw beheerder
donateur
Het is ook echt belachelijk :S
Waarschuw beheerder
Nou ja zeg! Wat een onzin!!!
Ik heb ook als verkoopmedewerkster bij Zeeman gewrkt en daar had ik ook altijd me lonsdale aan :S
Ook tijdens pauzes en na het werk stodn ik voor de winkel met de andere "lonsdalelui"

Klanten wisten wel dat ik ermee omging maar nooit wat van gezegd :S
Nikies deed ik ook altijd aan, ze deden nooit moeilijk...maar denk dat het door al die documantaires over Lonsdale komt, en verbod op scholen :S:S

wacht tot je vast contract hebt en dan weer aantrekken :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Tjah heb zelf ook bij Zeeman gewerkt.. En daar was t idd geen probleem (Y)

Zo hoort dat! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
zal al wel gevraagd zijn..maar waar wekr je

Waarschuw beheerder
donateur
Bristol :)
Waarschuw beheerder
Meid ik zou zeggen hou de eer aan jezelf en trek idd een andere jas aan werk is nl niet zo makkelijk te vinden!!!

Maar onzin is het zeker maar als ze je willen ontslaan op een jas heb je dan nergens anders problemen mee dat ze gewoon een rede zoekt om je eruit te gooien?

Waarschuw beheerder
donateur
Jah ga ik ook doen..

Heb me baantje echt wel nodig... Helaas :/
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind et terecht!
al die commotie om lonsdale kan de bristol klanten schelen :yes:

gelukkig boeid mijn baas et niet waar ik mee loop en vind zelfs mijn lonsdale jas mooi :yes::D

Waarschuw beheerder
donateur
Jouw mening boeit me ook totaal niet :D
Waarschuw beheerder
donateur
and I don't give a shit about you either.

Waarschuw beheerder
donateur
*negeer mode aan*
Waarschuw beheerder
donateur
blááááát

Waarschuw beheerder
donateur
Ga er maandag iig weer wat van zeggen :yes:
Waarschuw beheerder
Dan doe je hem toch uit en wordt je ziek

Lekker thuis zitten op hun kosten

hehehe, idd :d

Als mijn baas tegen mij zou zeggen dat ik mijn jas niet aan mag zou ik geeneens meer voor m willen werken!

Ik draag zelf geen lonsdale, en begrijp wel dat er (vooral tegenwoordig) veel speelt rondom het merk, maar gewoon een jas die je aan hebt alleen voor en na het werk en eventueel in de pauze...
Waarschuw beheerder
donateur
Tis idd bullshit cilla :s

Maarja, misschien dat als lonsdale srtaks met die anti rascime actie komt, dat je je jas weer aanmag ;)

En heb ej al gezegd, dat ej dan een jas op de kosten van de zaak wilt hebben :P
dan moet je het ook gewoon zo spelen hehehehe
Waarschuw beheerder
Als ik jou was zou ik het management van Bristol bellen en vragen of die gang van zaken normaal was.

Waarschuw beheerder
donateur
"Tja.. Het ziet er dus echt naar uit dat ik me andere winterjas aanmoet doen :/

Er zit ff niks anders op... Maar ja.. Ben t er niet helemaal mee eens..

Maar kan er weinig aan doen :/

Waarschuw beheerder
donateur
Lonsdale is gewoon te omstreden, je baas heb groot gelijk.
Het word zowiezo tijd dat je je Lonsdale periode eens opzij zet, die tijd is voorbij!

Waarschuw beheerder
doet me denken aan toen ik nog op de mavo zat...zat ik mijn examen wiskunde te maken, helemaal geconcentreerd, komt de directeur naar me toe met de mededeling dat ik dat t-shirt wat ik aan had niet meer aan mocht doen vanwege de tekst die er op de achterkant stond (bigger than satan) terwijl ik dat t-shirt toch al zeker 2 jaar had enzo :S

maar van dat lonsdale verboden gedoe word ik ook erg moe hoor, het is maar een merk (vind ik)
een gewone bomberjack, zelfs helemaal zonder teksten of wat dan ook, word ook al als rascistisch gezien (hier tenminste)
ben benieuwd hoe ver ze hier mee gaan....

Waarschuw beheerder
hmmm over zo'n onderwerp heb ik gisteren al een discussie gevoerd...pffff heb er vandaag geen zin in...mijn mening is: laat mensen gewoon lekker dragen wat ze willen !! heeft niemand wat over te zeggen ze oordelen alleen maar op verhalen uit het verleden... kortom: mensen die dus alles geloven wat in de media gezegd wordt...domme meelopers...:S
Waarschuw beheerder
Zolang er nog geen vast contract is kunnen ze je ontslaan voor elke reden. Je wordt als je ermee door gaat gewoon ontslagen met de mededeling "functioneerde niet goed". Dan heb je verder ook geen poot om op te staan. Gewoon maar toegeven en de proeftijd uitzitten. Als ze je een vast contract aanbieden kan je ze alsnog de middelvinger geven en de jas toch dragen, maar je zit nu gewoon niet in de positie om aan principes vast te houden.
Waarschuw beheerder
donateur
wat een onzin zeg:s je heb hem toch niet aan waar klanten bij zijn:S

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook terecht met zo'n jas word je toch bekeken als een of andere rascist, en of je dat nou wel of niet bent, zo zien mensen je met die kleding aan! Ik snap dat een werkgever niet willen dat hun klanten, andere personeelsleden daarmee geconfronteerd willen worden.

Waarschuw beheerder
donateur
nee geen bullshit, meeste mensen denken bij Lonsdale aan racisme en dat wil je als werkgever niet!

Waarschuw beheerder
Dikke bull shit

verklaar je nader wrm je dat vindt..
Waarschuw beheerder
hahaha.... straks gaan ze je ook nog vertellen wat je wel aan moet.... loopt iedereen altijd in hetzelfde... het moe nie gekkhur worduh
Waarschuw beheerder
ik vin t persoonlijk n beetje de spuitgaten uitlopen hiero... :nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
owjaaaaaaaaah kom k ook eindelijk aan met mn berichtje in dit forum bun jah potverdikkie collega van cillaatje!!! pfff

maare dit ken dus eg nie he!!! streken dit! eg belachelijk...lonsdale staat daar nie voor dus opbokken! :@

en mijn RTC jas mag wel.......hmmm.....:S

Cil, lieverd morge LONSDALE-krantje nie vergete meej te neme na werk he?!!! :)

Waarschuw beheerder
donateur
?????

nooit van gehoord dat je dat niet aan mag naar je werk,maja ik trek ook niet zo'n jas naar me werk...
Waarschuw beheerder
Koop je eens jas van Fred Perry of Ben Sherman ;)
Het is namelijk alleen Lonsdale die bekend staat als een racistisch merk (Wat het dus niet is). En dan bedoel ik dit onder de oudere mensen, dus jouw baas bijvoorbeeld zal er waarschijnlijk niets over zeggen dan :)

Waarschuw beheerder
donateur
nee geen bullshit, meeste mensen denken bij Lonsdale aan racisme en dat wil je als werkgever niet!

JUIST!

Waarschuw beheerder
Maar je zegt dat klanten aan de kassa zien dat je die jas aanhebt, je doet toch geen jas aan aan de kassa? Dat ziet toch al raar uit?

Inge
Waarschuw beheerder
ik zou juist eisen dat al mijn medewerkers lonsdale dragen :p:

Waarschuw beheerder
Er lopen toch alleen rascisten, fascisten, nationalisten en domme extreem-rechtse wannabeezzzz in Lonsdale kleding???
Ik zou het als bedrijfsleider van een Bristol ook niet erg prettig vinden als mijn personeel in die kleding voor de deur een peuk staat te roken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
alleen door wat je hierboven neerzet ben je al een racist dommert..alles over een kam scheren??!!

Waarschuw beheerder
alleen door wat je hierboven neerzet ben je al een racist dommert..alles over een kam scheren??!!

Niet iedereen die lonsdale draagt is idd een rascist / fascist / whatever

Maar some are....
De bedrijfsleiding wilt totaal niet geassocieerd worden, misschien dat zij niet zulke vooroordelen hebben maar DE KLANTEN wel...
Alles draait om WINST... dus ik kan me goed voorstellen dat bedrijfsleiding bepaalde kledij verbied.

Als ik zelf een winkel binnenstap en ik associeer sommige mensen als rascisten, heb ik er totaal geen zin in om iets als 'schattige lieve turkse jongen' iets daar te kopen.

Niet dat ik nou zo snel mensen vooroordeel, zou toch wat zijn als buitenlander pff... de laatste jaren merk ik wel hoe fckn irritant dat wel niet kan zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daar heb jij weer gelijk in

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
[Koop je eens jas van Fred Perry of Ben Sherman]

ja idd. denk dat ik dat ma ga doen....kijke wat d reacties dan zijn......pfffff :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Koop je eens jas van Fred Perry of Ben Sherman

dit is echt de meest domme opmerking die ik heb ooit heb gelezen,

wat moeten jullie toch graag laten zien dat je stoer bent he,. koop gewoon een normale jas,.durf orgineel te zijn,.en kom niet aan met die clubqut onzin,.ik ging al naar feesten zaten jullie nog op de lagere school,.

:S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het belachelijk.. Zulke types, net als die bedrijfsleidster van je, dat zijn van die types die net zo lang strijden totdat ze alles hebben wat ze in het begin wilden hebben.

Ik walg van dat soort types:
Ten eerste: Je gaat niet in je Lonsdale kleding werken, je hebt gewoon je bedrijfskleding met dat "mooie" geel en blauw als ik me niet vergis
Ten tweede: Het is nog in jouw vrije tijd dus jij mag gewoon doen en laten wat je wilt wat betreft het naar je werk komen
Ten derde: Dat "hokjesgedrag" slaat gewoon compleet nergens op. Door die jas van je ziet ze jou als prototype racist schijnbaar.. Of zoiets dergelijks.

Cil, ik zou hier, als ik jou was, werk van maken!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
dit is echt de meest domme opmerking die ik heb ooit heb gelezen,

wat moeten jullie toch graag laten zien dat je stoer bent he,. koop gewoon een normale jas,.durf orgineel te zijn,.en kom niet aan met die clubqut onzin,.ik ging al naar feesten zaten jullie nog op de lagere school.

De clubkut dr zelf spreekt hoor!!

waarom zou k in vredesnaam laten zien dat ik hier stoer mee bin????!!!! dat denk jij meteen!! maar daar gaat t helemaal nie om!

gaat dr om dat lonsdale nergens voor staat ma DAT merk mag nie loop j dus in fred perry of ben sherman dan mag het inene wel!! hehe snap j het nu??!!

Waarschuw beheerder
Terreurwijf -> Jij bent niet Lonsdale-waardig.
Je kunt geen fatsoenlijk Nederlands...je lijkt wel een allochtoon :flower:
Waarschuw beheerder
Tjah: het is in principe discriminatie, maar na al die commotie over Lonsdale kan ik het wel begrijpen. Zij wil tegenover haar klanten goed overkomen. Misschien heeft je bedrijfsleidster er zelf niet zoveel problemen mee, maar kan het bij de klanten een bepaald beeld oproepen.

Waarschuw beheerder
donateur
eeeuh ja ze is wel nederlands :@ Laat haar lekker zo lullen als ze dat wil!!

Eneeeuh..Ik heb er van de week met haar over gepraat.. En ze blijft gewoon zeggen dat mensen met lonsdale aan rascisten zijn.. En bla bla bla nog meer van die dingen :/

Waarschuw beheerder
welke imbeciel loopt er nu al in een winterjas? :s

Waarschuw beheerder
donateur
Je doet net alsof het warm is buiten :/

Waarschuw beheerder
winter is het ook niet :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Bij ons hebben ze nu ook van die irritante kleding regels!
Vind het onzin... Ik ga niet speciaal kleren voor me werk kopen, omdat m'n baas het niet eens is met wat ik draag! Dan betaald ie het lekker zelf maar!

Waarschuw beheerder
donateur
Bestaat er ook ziets als een herfstjas dan? :/ :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Dat heb j helemaal goed JLadDY!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Jeps idd..

Heb nu mijn oude winterjas maar weer uit de kast getrokken.. Zit niks anders op he? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Het is jammer dat het zo moet lopen Cil..

Maar er valt ook niet fatsoenlijk over te praten met je bedrijfsleidster.. Het is kiezen of delen!

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, zolang je zelf geen regels bepaalt moet je je aanpassen.
Kut maar waar, dat zeg ik ook altijd tegen de politie als ze me weer eens langs de kant zetten...

Waarschuw beheerder
donateur
Tja... Ik denk t is maar een jas.. Maar ja... Ben niet de baas he :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja oké tis wel een jas.. Maar straks loopt een collega van je in een trui enz enz enz..

Ik denk dat ze dat soort dingen wilt voorkomen. Maar ja, ze denkt nog steeds in hokjesgedrag en dat kan je niet veranderen.

Waarschuw beheerder
donateur
Tjah... Ik snap wat je bedoeld.. Een collega van me heb een jas van RTC... Ben wel benieuwd of ze daar dan ook wat van gaat zeggen...

Waarschuw beheerder
donateur
Hou me op de hoogte!!

Waarschuw beheerder
donateur
Komt goed wijffie (Y)

Doe ik (K)

Pb nu in de maak voor je :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
jep die jas is van mijn....zit ook al te w88 op reactie..ma die blijft tot nu toe uit....vaag mja...:S

Waarschuw beheerder
donateur
Jeps die is dus van jou ja :P

Ik zat echt al te wachten op reactie..

Maar ze zou nog wel niet weten dat dat met Hardcore te maken heb :P

Want dan ben jij natuurlijk ook ineens rascist :P O:)

8) 8) 8) 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben dus totaal geen fan van Lonsdale ofzo, maar dit slaat echt helemaal nergens op :S

Waarschuw beheerder
donateur
Dank u :respect:
Waarschuw beheerder
sjongejonge wat een geouwehoer weer!

Waarschuw beheerder
donateur
Idd :yes: :respect:

Waarschuw beheerder
Wat je draagt enz valt toch onder vrijheid van meninguiting als d'r uberhaubt al tekst op staat.

Ik vind het idioterie, ze hoeven er in de winkel zelf niet eens naar te staan gapen dus wat zeikt ze :S.
Waarschuw beheerder
dat word de hele winter in je zomerjas lopen...

of je eist dat zij je nieuwe winterjas betaald :P
Waarschuw beheerder
Bij zo'n bedrijf zou ik al niet eens willen werken , moet je nagaan wat n zeikerds het nu al zijn, en maak je borst maar nat voor wat ze in de toekomst zullen gaan zeuren haha :-D!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had van de week etentje met het bedrijf..

Dus ik samen met mijn collegaa'tje extra onze Lonsdale trui aan doen :P

Puur om te stangen...

Hahaha... Ze zaten echt wel raar te kijken naar ons...
:P

En wij hadden samen de grootste lol :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
vind het meer als terecht... je hebt een representatieve fucntie als je naar je werk gaat, je bent het uithangbord van je werk...

dus als dingen ( al dan niet terecht ) met bepaalde dingen ge-assosieerd worden, dan heb je je er maar aan te houden.

*dit is met uiterste zorgvuldigheid ( behalve spelfouten dan ) geschreven om niemand voor zijn/haar kale hoofd te stoten.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar okeej... Niemand van de klanten ziet dat ik me jas aan heb... Want kom door de achterdeur binnen en ga door ook weer door naar buiten...

Toch??

Waarschuw beheerder
donateur
maakt niet uit....

het feit dat iemand de mogelijkheid heeft om het te kunnen zien is alaanleiding genoeg om het te verbieden... ik heb nu ff geen zin om me wetboeken erbij te pakken, zou het kunnen doen...... maargoed je bent in loondienst ( arbeidsovereenkomst ) van je baas, hij/zij stelt bepaalde regels op en wanneer deze ( nu dus niet ) niet in overeenstemming zijn met de wet, dan kan je er bezwaar tegen maken ( ookal is bezwaar maken niet goed voor je positie in het bedrijf ).

Je kan het belachelijk vinden zoveel je wilt, het is onterecht ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ja... Ik vind het gewoon onzin...

Ik doe me jas niet meer aan dat niet..

Wil gewoon mijn baan houden...

Maar blijf in het dagelijks leven gewoon lonsdale dragen als ik dat wil :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het gewoon onzin...

Je kan het vinden, nogmaals, als je je baan niet kwijtwilt, dan kan je je maar beter aan de wet houden. ben je het hier niet mee eens???

1. Stem op een andere partij
2. Ga zelf de politiek in
3. start een schijnproces op zodat je het zeker weet...

tot dioe tijd kan je je maar beter aan de wet houden...

Kijk mensen zijn het er niet mee eens, maar het zorgt wel dat er enige regelmaat in de samenleving is...

En ik vind ook n heleboel dingen, maar kan ik ze veranderen?? Nee, je kan er beter mee leren omgaan dan er tegeningaan, dat heeft totaal geen nut...

Waarschuw beheerder
donateur
Jep ik snap je verhaal..

En je hebt ook gelijk..

Ik hou me er toch aan?

Heb voor hun andere jas aangedaan.. En voor de rest vind ik het wel best..

Doe me werk goed en dat is het belangrijkste :D

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

Het is gewoon zo in de wereld, je akn wel iets vinden, maar akn je als 1 persoon er iets aan doen?? nee... jammer dan.

Waarschuw beheerder
donateur
Nopez idd...

Maar ja... We zullen er mee moeten leven... Meer kunnen we er niet aan doen :)

Zijn we het toch nog een beetje met elkaar eens vandaag :flower: :P

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Waarschuw beheerder
wat een bullshit zeg

Waarschuw beheerder
donateur
Zo is t en niet anders!
Waarschuw beheerder
dat gezeik moet eens afgelopen zijn over lonsdale!ik loop er mee en wie dat niks vind ken de pleuris krijgen!nee wat dan allemaal met gsus lopen?yeah right!en dat lulverhaal over ontslaan ?fuck off zit bijna 12 jaar bij dezelfde baas,ben degene met alle papieren die ontslaat me echt niet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
terecht!

ik zou nooit iets kopen bij iemand die een neonazi merk draagt!

Waarschuw beheerder
als ik iemand met lonsdale aan zie lopen denk ik ook meteen dat het een neonazi is

Waarschuw beheerder
ik zou voortaan mijn gezicht wit verven, mijn ogen pikzwart maken met witte lenzen in en satanistische kleding aantrekken....zouden de klanten dan schrikken? :o

ik zou naar een discriminatie bureau mailen hierover :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
terecht!

mensen die dit zeggen zijn echt DOM, heel de week lopen te zagen over vrijheid van meningsuiting, maar bij zoiets onredelijks als dit zeggen ze terecht....

trouwens je kan toch ook niet alle moslims over een kam scheren waarom lonsdale dragers dan wel??
lijkt wel alsof mensen het juist WILLEN zien!
zijn genoeg mensen die het dragen die gewoon van hardcore houden :S pffftt zielige figuren.

Waarschuw beheerder
Lonsdale (fredperry, bensherman etc) word nou eenmaal geassocieerd met rasisme..
Daar kan je hele lange discussies over voeren maar dat is nou eenmaal het 'hokjes-gedrag' in Nederland.

Aan de andere kant.. Ik vind dat je kan en moet dragen wat je zelf wil in je vrije tijd.

Zodra je met klanten in aanmerking komt moet je gewoon beetje bijpassen bij de rest van het interieur d.m.v. bedrijfskleding.

Maarja dit is weer zo'n zelfde discussie die we hier al een miljoen keer op partyflock hebben gehad..
Maar kan het nooit laten om er toch op te reageren :P

Waarschuw beheerder
donateur
jah idd ,

Als ik binnen het bedrijf ben loop ik gewoon netjes in mijn werkkleding, dus niemand van mijn klanten ziet mijn jas,

Maar ja ik doe er weinig aan, heb nu gewoon mijn andere winterjas aan en tja :/ daat moet ik het dan maar gewoon mee doen..

Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer :/

mja je baas = de baas
Waarschuw beheerder
bij mij opmen werk heeft niemand er problemen mee marja in een winkel oke marja buite je werk moet je drage wa je wilt ook onderweg ernartoe tog

Waarschuw beheerder
dit wordt kiezen of delen voor je, je kan wel blijven zeuren, maar dan zullen ze je vroeg of laat wel lozen. ook kan je kijken of je baas je kleding wel mag verbieden, maar als je daar mee aan komt zullen ze binnenkort wel tegen je zeggen dat je je werk slechter doet, of dat je niet meer goed in het team past, of dat je boventallig bent en dan lozen ze je.

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, word kiezen dus, ik wil er niet weg, dus zit niks anders op helaas :/
Waarschuw beheerder
tsjah opzich kun je dit verwachten als je dat soort kleding koopt,want dit is niet de eerste keer dat er ergens verbod wordt gelegd op het dragen van dit merk...dus je hoeft er echt niet raar van op te kijken als dit van je gevraagd wordt....ik zou echt niet om een jas mijn ontslag tekenen...en je hebt vast wel meer jassen toch???:),als je geen baan meer hebt kun je helemaal geen lonsdalekleertjes meer kopen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Whehe zo kun je het ook bekijken ja,

Heb nu gewoon een andere jas aangedaan,

Tja, Kan er toch niks aan doen,

Zij is nou eenmaal de baas en niet ik,

Voor de rest kan ik wel redelijk goed met haar opschieten dus dat is wel oke :D
Waarschuw beheerder
dan zou ik dat gewoon zo houden en doen wat de baas je opdraagt :p

Waarschuw beheerder
donateur
Jeps idd..