Partyflock

Forumonderwerp · 713202
1981x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff... Kom ik vandaag op me werk...

Roept de bedrijfleidster me bij de'r :S

Jah ik wil je even vertellen dat je niet meer die winterjas aanmag naar het werk :S (mijn lonsdale jas :S )

Dus ik een hele discussie aangaan met haar..

Maar het komt er dus nu op neer als ik mijn jas gewoon aanblijf doen, als ik naar me werk loop. en in de pauze's enzo.. Dat ze me dan ontslaan.

Ik vind dit echt dikke onzin :S Ik mag toch wel weten met welke jas ik naar me werk loop? Of ligt dat nou aan mij?

*edit* Heb ff t CWI gebeld en ze kunnen me hier inderdaad om ontslaan.. Dus als ik me jas gewoon aanblijf doen :S

Waarschuw beheerder
alleen door wat je hierboven neerzet ben je al een racist dommert..alles over een kam scheren??!!

Niet iedereen die lonsdale draagt is idd een rascist / fascist / whatever

Maar some are....
De bedrijfsleiding wilt totaal niet geassocieerd worden, misschien dat zij niet zulke vooroordelen hebben maar DE KLANTEN wel...
Alles draait om WINST... dus ik kan me goed voorstellen dat bedrijfsleiding bepaalde kledij verbied.

Als ik zelf een winkel binnenstap en ik associeer sommige mensen als rascisten, heb ik er totaal geen zin in om iets als 'schattige lieve turkse jongen' iets daar te kopen.

Niet dat ik nou zo snel mensen vooroordeel, zou toch wat zijn als buitenlander pff... de laatste jaren merk ik wel hoe fckn irritant dat wel niet kan zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daar heb jij weer gelijk in

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
[Koop je eens jas van Fred Perry of Ben Sherman]

ja idd. denk dat ik dat ma ga doen....kijke wat d reacties dan zijn......pfffff :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Koop je eens jas van Fred Perry of Ben Sherman

dit is echt de meest domme opmerking die ik heb ooit heb gelezen,

wat moeten jullie toch graag laten zien dat je stoer bent he,. koop gewoon een normale jas,.durf orgineel te zijn,.en kom niet aan met die clubqut onzin,.ik ging al naar feesten zaten jullie nog op de lagere school,.

:S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het belachelijk.. Zulke types, net als die bedrijfsleidster van je, dat zijn van die types die net zo lang strijden totdat ze alles hebben wat ze in het begin wilden hebben.

Ik walg van dat soort types:
Ten eerste: Je gaat niet in je Lonsdale kleding werken, je hebt gewoon je bedrijfskleding met dat "mooie" geel en blauw als ik me niet vergis
Ten tweede: Het is nog in jouw vrije tijd dus jij mag gewoon doen en laten wat je wilt wat betreft het naar je werk komen
Ten derde: Dat "hokjesgedrag" slaat gewoon compleet nergens op. Door die jas van je ziet ze jou als prototype racist schijnbaar.. Of zoiets dergelijks.

Cil, ik zou hier, als ik jou was, werk van maken!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
dit is echt de meest domme opmerking die ik heb ooit heb gelezen,

wat moeten jullie toch graag laten zien dat je stoer bent he,. koop gewoon een normale jas,.durf orgineel te zijn,.en kom niet aan met die clubqut onzin,.ik ging al naar feesten zaten jullie nog op de lagere school.

De clubkut dr zelf spreekt hoor!!

waarom zou k in vredesnaam laten zien dat ik hier stoer mee bin????!!!! dat denk jij meteen!! maar daar gaat t helemaal nie om!

gaat dr om dat lonsdale nergens voor staat ma DAT merk mag nie loop j dus in fred perry of ben sherman dan mag het inene wel!! hehe snap j het nu??!!

Waarschuw beheerder
Terreurwijf -> Jij bent niet Lonsdale-waardig.
Je kunt geen fatsoenlijk Nederlands...je lijkt wel een allochtoon :flower:
Waarschuw beheerder
Tjah: het is in principe discriminatie, maar na al die commotie over Lonsdale kan ik het wel begrijpen. Zij wil tegenover haar klanten goed overkomen. Misschien heeft je bedrijfsleidster er zelf niet zoveel problemen mee, maar kan het bij de klanten een bepaald beeld oproepen.

Waarschuw beheerder
donateur
eeeuh ja ze is wel nederlands :@ Laat haar lekker zo lullen als ze dat wil!!

Eneeeuh..Ik heb er van de week met haar over gepraat.. En ze blijft gewoon zeggen dat mensen met lonsdale aan rascisten zijn.. En bla bla bla nog meer van die dingen :/

Waarschuw beheerder
welke imbeciel loopt er nu al in een winterjas? :s

Waarschuw beheerder
donateur
Je doet net alsof het warm is buiten :/

Waarschuw beheerder
winter is het ook niet :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Bij ons hebben ze nu ook van die irritante kleding regels!
Vind het onzin... Ik ga niet speciaal kleren voor me werk kopen, omdat m'n baas het niet eens is met wat ik draag! Dan betaald ie het lekker zelf maar!

Waarschuw beheerder
donateur
Bestaat er ook ziets als een herfstjas dan? :/ :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Dat heb j helemaal goed JLadDY!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Jeps idd..

Heb nu mijn oude winterjas maar weer uit de kast getrokken.. Zit niks anders op he? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Het is jammer dat het zo moet lopen Cil..

Maar er valt ook niet fatsoenlijk over te praten met je bedrijfsleidster.. Het is kiezen of delen!

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, zolang je zelf geen regels bepaalt moet je je aanpassen.
Kut maar waar, dat zeg ik ook altijd tegen de politie als ze me weer eens langs de kant zetten...

Waarschuw beheerder
donateur
Tja... Ik denk t is maar een jas.. Maar ja... Ben niet de baas he :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja oké tis wel een jas.. Maar straks loopt een collega van je in een trui enz enz enz..

Ik denk dat ze dat soort dingen wilt voorkomen. Maar ja, ze denkt nog steeds in hokjesgedrag en dat kan je niet veranderen.

Waarschuw beheerder
donateur
Tjah... Ik snap wat je bedoeld.. Een collega van me heb een jas van RTC... Ben wel benieuwd of ze daar dan ook wat van gaat zeggen...

Waarschuw beheerder
donateur
Hou me op de hoogte!!

Waarschuw beheerder
donateur
Komt goed wijffie (Y)

Doe ik (K)

Pb nu in de maak voor je :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
jep die jas is van mijn....zit ook al te w88 op reactie..ma die blijft tot nu toe uit....vaag mja...:S

Waarschuw beheerder
donateur
Jeps die is dus van jou ja :P

Ik zat echt al te wachten op reactie..

Maar ze zou nog wel niet weten dat dat met Hardcore te maken heb :P

Want dan ben jij natuurlijk ook ineens rascist :P O:)

8) 8) 8) 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben dus totaal geen fan van Lonsdale ofzo, maar dit slaat echt helemaal nergens op :S

Waarschuw beheerder
donateur
Dank u :respect:
Waarschuw beheerder
sjongejonge wat een geouwehoer weer!

Waarschuw beheerder
donateur
Idd :yes: :respect:

Waarschuw beheerder
Wat je draagt enz valt toch onder vrijheid van meninguiting als d'r uberhaubt al tekst op staat.

Ik vind het idioterie, ze hoeven er in de winkel zelf niet eens naar te staan gapen dus wat zeikt ze :S.
Waarschuw beheerder
dat word de hele winter in je zomerjas lopen...

of je eist dat zij je nieuwe winterjas betaald :P
Waarschuw beheerder
Bij zo'n bedrijf zou ik al niet eens willen werken , moet je nagaan wat n zeikerds het nu al zijn, en maak je borst maar nat voor wat ze in de toekomst zullen gaan zeuren haha :-D!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had van de week etentje met het bedrijf..

Dus ik samen met mijn collegaa'tje extra onze Lonsdale trui aan doen :P

Puur om te stangen...

Hahaha... Ze zaten echt wel raar te kijken naar ons...
:P

En wij hadden samen de grootste lol :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
vind het meer als terecht... je hebt een representatieve fucntie als je naar je werk gaat, je bent het uithangbord van je werk...

dus als dingen ( al dan niet terecht ) met bepaalde dingen ge-assosieerd worden, dan heb je je er maar aan te houden.

*dit is met uiterste zorgvuldigheid ( behalve spelfouten dan ) geschreven om niemand voor zijn/haar kale hoofd te stoten.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar okeej... Niemand van de klanten ziet dat ik me jas aan heb... Want kom door de achterdeur binnen en ga door ook weer door naar buiten...

Toch??

Waarschuw beheerder
donateur
maakt niet uit....

het feit dat iemand de mogelijkheid heeft om het te kunnen zien is alaanleiding genoeg om het te verbieden... ik heb nu ff geen zin om me wetboeken erbij te pakken, zou het kunnen doen...... maargoed je bent in loondienst ( arbeidsovereenkomst ) van je baas, hij/zij stelt bepaalde regels op en wanneer deze ( nu dus niet ) niet in overeenstemming zijn met de wet, dan kan je er bezwaar tegen maken ( ookal is bezwaar maken niet goed voor je positie in het bedrijf ).

Je kan het belachelijk vinden zoveel je wilt, het is onterecht ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ja... Ik vind het gewoon onzin...

Ik doe me jas niet meer aan dat niet..

Wil gewoon mijn baan houden...

Maar blijf in het dagelijks leven gewoon lonsdale dragen als ik dat wil :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het gewoon onzin...

Je kan het vinden, nogmaals, als je je baan niet kwijtwilt, dan kan je je maar beter aan de wet houden. ben je het hier niet mee eens???

1. Stem op een andere partij
2. Ga zelf de politiek in
3. start een schijnproces op zodat je het zeker weet...

tot dioe tijd kan je je maar beter aan de wet houden...

Kijk mensen zijn het er niet mee eens, maar het zorgt wel dat er enige regelmaat in de samenleving is...

En ik vind ook n heleboel dingen, maar kan ik ze veranderen?? Nee, je kan er beter mee leren omgaan dan er tegeningaan, dat heeft totaal geen nut...

Waarschuw beheerder
donateur
Jep ik snap je verhaal..

En je hebt ook gelijk..

Ik hou me er toch aan?

Heb voor hun andere jas aangedaan.. En voor de rest vind ik het wel best..

Doe me werk goed en dat is het belangrijkste :D

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

Het is gewoon zo in de wereld, je akn wel iets vinden, maar akn je als 1 persoon er iets aan doen?? nee... jammer dan.

Waarschuw beheerder
donateur
Nopez idd...

Maar ja... We zullen er mee moeten leven... Meer kunnen we er niet aan doen :)

Zijn we het toch nog een beetje met elkaar eens vandaag :flower: :P

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Waarschuw beheerder
wat een bullshit zeg

Waarschuw beheerder
donateur
Zo is t en niet anders!
Waarschuw beheerder
dat gezeik moet eens afgelopen zijn over lonsdale!ik loop er mee en wie dat niks vind ken de pleuris krijgen!nee wat dan allemaal met gsus lopen?yeah right!en dat lulverhaal over ontslaan ?fuck off zit bijna 12 jaar bij dezelfde baas,ben degene met alle papieren die ontslaat me echt niet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
terecht!

ik zou nooit iets kopen bij iemand die een neonazi merk draagt!

Waarschuw beheerder
als ik iemand met lonsdale aan zie lopen denk ik ook meteen dat het een neonazi is

Waarschuw beheerder
ik zou voortaan mijn gezicht wit verven, mijn ogen pikzwart maken met witte lenzen in en satanistische kleding aantrekken....zouden de klanten dan schrikken? :o

ik zou naar een discriminatie bureau mailen hierover :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
terecht!

mensen die dit zeggen zijn echt DOM, heel de week lopen te zagen over vrijheid van meningsuiting, maar bij zoiets onredelijks als dit zeggen ze terecht....

trouwens je kan toch ook niet alle moslims over een kam scheren waarom lonsdale dragers dan wel??
lijkt wel alsof mensen het juist WILLEN zien!
zijn genoeg mensen die het dragen die gewoon van hardcore houden :S pffftt zielige figuren.

Waarschuw beheerder
Lonsdale (fredperry, bensherman etc) word nou eenmaal geassocieerd met rasisme..
Daar kan je hele lange discussies over voeren maar dat is nou eenmaal het 'hokjes-gedrag' in Nederland.

Aan de andere kant.. Ik vind dat je kan en moet dragen wat je zelf wil in je vrije tijd.

Zodra je met klanten in aanmerking komt moet je gewoon beetje bijpassen bij de rest van het interieur d.m.v. bedrijfskleding.

Maarja dit is weer zo'n zelfde discussie die we hier al een miljoen keer op partyflock hebben gehad..
Maar kan het nooit laten om er toch op te reageren :P