Partyflock

Forumonderwerp · 713202
1981x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff... Kom ik vandaag op me werk...

Roept de bedrijfleidster me bij de'r :S

Jah ik wil je even vertellen dat je niet meer die winterjas aanmag naar het werk :S (mijn lonsdale jas :S )

Dus ik een hele discussie aangaan met haar..

Maar het komt er dus nu op neer als ik mijn jas gewoon aanblijf doen, als ik naar me werk loop. en in de pauze's enzo.. Dat ze me dan ontslaan.

Ik vind dit echt dikke onzin :S Ik mag toch wel weten met welke jas ik naar me werk loop? Of ligt dat nou aan mij?

*edit* Heb ff t CWI gebeld en ze kunnen me hier inderdaad om ontslaan.. Dus als ik me jas gewoon aanblijf doen :S

Waarschuw beheerder
donateur
jah idd ,

Als ik binnen het bedrijf ben loop ik gewoon netjes in mijn werkkleding, dus niemand van mijn klanten ziet mijn jas,

Maar ja ik doe er weinig aan, heb nu gewoon mijn andere winterjas aan en tja :/ daat moet ik het dan maar gewoon mee doen..

Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer :/

mja je baas = de baas
Waarschuw beheerder
bij mij opmen werk heeft niemand er problemen mee marja in een winkel oke marja buite je werk moet je drage wa je wilt ook onderweg ernartoe tog

Waarschuw beheerder
dit wordt kiezen of delen voor je, je kan wel blijven zeuren, maar dan zullen ze je vroeg of laat wel lozen. ook kan je kijken of je baas je kleding wel mag verbieden, maar als je daar mee aan komt zullen ze binnenkort wel tegen je zeggen dat je je werk slechter doet, of dat je niet meer goed in het team past, of dat je boventallig bent en dan lozen ze je.

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, word kiezen dus, ik wil er niet weg, dus zit niks anders op helaas :/
Waarschuw beheerder
tsjah opzich kun je dit verwachten als je dat soort kleding koopt,want dit is niet de eerste keer dat er ergens verbod wordt gelegd op het dragen van dit merk...dus je hoeft er echt niet raar van op te kijken als dit van je gevraagd wordt....ik zou echt niet om een jas mijn ontslag tekenen...en je hebt vast wel meer jassen toch???:),als je geen baan meer hebt kun je helemaal geen lonsdalekleertjes meer kopen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Whehe zo kun je het ook bekijken ja,

Heb nu gewoon een andere jas aangedaan,

Tja, Kan er toch niks aan doen,

Zij is nou eenmaal de baas en niet ik,

Voor de rest kan ik wel redelijk goed met haar opschieten dus dat is wel oke :D
Waarschuw beheerder
dan zou ik dat gewoon zo houden en doen wat de baas je opdraagt :p

Waarschuw beheerder
donateur
Jeps idd..