Wat is de lieftste sms die je ooit kreeg of schreef? 
Ja dat zijn toch wel meestal de liefste heh! 
Een paar lieve ber. die ik heb gehad.
*bloos*
-Nooit heb ik zoveel van iemand gehouden, nooit heb ik zoveel voor iemand gevoeld, nu weet ik wat er met ware liefde word bedoeld!
-Ik kreeg vandaag telefoon van de hemel. Ze missen een engel. Vrees niet, ik zal je niet verklikken!
-I miss you... I love you... more and more... each day... i love you...more than words can ever say.
-If you wake up one night and theres a big, fat scary man in your room, don't be afraid... i told Santa i wanted you for Christmas.
-Nee nooit zal ik vergeten de dag dat ik jou zag. Mijn hart was toen verloren door jouw ogen en jouw lach. Het moment dat ik jou aan keek stond de wereld even stil. Mijn leven met jou delen dat is alles wat ik wil.
-Nooit heb ik zoveel van iemand gehouden, nooit heb ik zoveel voor iemand gevoeld, nu weet ik wat er met ware liefde word bedoeld!
-Ik kreeg vandaag telefoon van de hemel. Ze missen een engel. Vrees niet, ik zal je niet verklikken!
-I miss you... I love you... more and more... each day... i love you...more than words can ever say.
-If you wake up one night and theres a big, fat scary man in your room, don't be afraid... i told Santa i wanted you for Christmas.
-Nee nooit zal ik vergeten de dag dat ik jou zag. Mijn hart was toen verloren door jouw ogen en jouw lach. Het moment dat ik jou aan keek stond de wereld even stil. Mijn leven met jou delen dat is alles wat ik wil.
Mijn liefste berichten heb ik nog in mn tel staan 
Van een goede vriend van me:
"Waar ben je nou als ik je nodig heb, reddende engel.. Kusss"
Van mn moeder toen ik 20 werd:
"Lieve Jacq het was een zware bevalling 20 jaar geleden, maar ik ben reuze blij met zo'n dochter als jij. Gefeliciteerd met je 20e verjaardag lieverd. xxxjes mama"
Toen ik weer eens liefdesverdriet had van mn beste vriendin:
"Je ligt nu toch niet in je eentje te huilen, dat wil ik niet. Je mag me altijd bellen als je me nodig hebt al is het midden in de nacht. Ik hou van je Kus"
Van een goede vriend van me:
"Waar ben je nou als ik je nodig heb, reddende engel.. Kusss"
Van mn moeder toen ik 20 werd:
"Lieve Jacq het was een zware bevalling 20 jaar geleden, maar ik ben reuze blij met zo'n dochter als jij. Gefeliciteerd met je 20e verjaardag lieverd. xxxjes mama"
Toen ik weer eens liefdesverdriet had van mn beste vriendin:
"Je ligt nu toch niet in je eentje te huilen, dat wil ik niet. Je mag me altijd bellen als je me nodig hebt al is het midden in de nacht. Ik hou van je Kus"
Heb er wel meerdere gehad die super
zijn.
Zou echt niet weten wat de liefste ooit is geweest
Zou echt niet weten wat de liefste ooit is geweest
K mis jullie echt heel erg.. En zou het liefst nu bij jullie zijn.. Thnx voor deze vriendschap, k hou echt van jullie..
Kreeg ik vandaag van een lief iemand die nu een hele moeilijke periode moet doormaken..
Dag..
jou ook!!
Kreeg ik vandaag van een lief iemand die nu een hele moeilijke periode moet doormaken..
Dag..
Zozo er bestaan dus nog lieve mensen op de wereld? hehehe
Is TE lief

Ja is wel een lief smsje..en wat heb je terug gestuurt?? haha
hhahaha dat ik ook toevallig hele tijd aan hem denken en nu ook al!! maar vond het jammer dat uit! nu is nog moeilijk denk ik..!
Is dit limburgs? heheh
Nou ik begrijp niet echt wat je nou zegt..
Begrijp ik..je ziet er ook wel leuk uit.. 
He Schatje,
Een gelukkig nieuwjaar!!!
En hopenlijk wordt het er eentje met mij erbij.
Veel plezier vanaaf en een dikke
M.
..........................................................
Goedemorgen kanjer....
Lekker geslapen?
Ik denk dat ik jou best heel leuk vind...
Moet de hele tijd aan je denken...
Is dat een goed teken????
Ik bel je strakkies
xxx E.D
Hey Schoonheid,
Was zeker gezellig.
Vond het jammer dat je weg ging
Dikke
E
Dit zijn de (die nog in me telefoon staan) lieftse sms-sjes
Een gelukkig nieuwjaar!!!
En hopenlijk wordt het er eentje met mij erbij.
Veel plezier vanaaf en een dikke
Goedemorgen kanjer....
Lekker geslapen?
Ik denk dat ik jou best heel leuk vind...
Moet de hele tijd aan je denken...
Is dat een goed teken????
Ik bel je strakkies
xxx E.D
Hey Schoonheid,
Was zeker gezellig.
Vond het jammer dat je weg ging
Dikke
Dit zijn de (die nog in me telefoon staan) lieftse sms-sjes