Partyflock

Forumonderwerp · 713132

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
FALLUJAH - Bij een Amerikaanse luchtaanval op een pand in de Iraakse stad Fallujah zijn elf mensen gedood en zeventien mensen gewondgeraakt, onder wie veel vrouwen en kinderen. Ze waren er donderdagavond bijeen voor een bruiloftsfeest. Artsen in de zwaar bestookte stad hebben dit vrijdag gemeld.

De Amerikaanse strijdkrachten meldden zoals gebruikelijk bij veel aanvallen op Fallujah dat ze met precisie een pand hadden gebombardeerd waar aanhangers van de Jordaanse terrorist Abu Musab al-Zarqawi bijeen waren.

In mei bombardeerden de Amerikanen een bruiloftsfeest in het westen van Irak. In juli 2002 was er in Afghanistan grote ontsteltenis over een Amerikaans bombardement op een bruiloftsfeest in de provincie Uruzgan.

*dit kan gewoon geen toeval meer zijn. Het is gewoon ziek dat ze mensen in zo een kuttijd nog niet eens een bruiloft en een beetje geluk gunnen. En dit doen ze allemaal voor de vrijheid van de Irakezen :S*
Waarschuw beheerder
Och, in Irak trouwen de mensen toch niet uit vrije wil.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
klopt.. maar wordt echt moe van die toppics die het nieuws weer hier op zette... daar hebbe we toch al genoeg sites en tv programmas over?:vaag:
Waarschuw beheerder
Ja maar er zit toch een speciale sectie voor, moet je het gewoon niet lezen ;)

Waarschuw beheerder
What the fuck you talking meng?

Jullie hebben een grote bek omdat het niet om jullie familieleden gaat. Moet je kijken hoe je gaat piepen als jouw naasten wel betrokken zijn. Dit zijn fucking onschuldige mensen die worden afgemaakt en dan is het de bedoeling dat we net moeten doen alsof ons neus bloed? Fuck that!

Waarschuw beheerder
Esco, zulke topics moet je niet op partyflock openen.

Deze mensen snappen dat niet zo, laat staan dat ze uberhaupt het nieuws volgen.

Inge

Waarschuw beheerder
propaganda plaats je maar lekker ergens anders
Waarschuw beheerder
Ik vind het triest dat er zoveel onschuldige mensen sterven in zo'n oorlog. En kinderen, dat vind ik helemaal erg.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat Amerika de laatste jaren doet is gewoon te ziek voor woorden. Bush zal ook nooit toegeven dat hij Irak nooit had moeten aanvallen. Uit heel veel rapporten is al gebleken dat Sadam Hoessein:
- geen ABC-wapens had.
- geen link met Al-Qaida
- geen onderdeel in de aanslag op 11 september

Er is echter wel een andere reden waarom Bush daar zit. Geld en olie. Zoek maar eens naar de Carlyle group en dan kom je tot de interessante ontdekking dat Bush senior een stille investeerder is van deze group en dat die voornamelijk in de olie en wapenindustrie zit.

Om even over dit incident in te gaan. Het is gewoon te ziek voor woorden dat de amerikanen bruiloften bombarderen omdat er misschien aanhangers van de Jordaanse terrorist Abu Musab al-Zarqawi bijeen waren. Net zoals Irak misschien ABC-wapens had...

Nee, laat Kerry die verkiezingen maar winnen. Bush zal het einde van amerika betekenen denk ik.

wel toevallig amerika bombardeert een zooi geitenneukers en SPONTAAN is het een bruiloft

Dus jij staat achter dit soort acties? :S

Waarschuw beheerder
propaganda plaats je maar lekker ergens anders

Propoganda voor wie man??? Ben jij echt zo dom of lijkt dat alleen maar?

Deze mensen snappen dat niet zo, laat staan dat ze uberhaupt het nieuws volgen.

Je hebt wel gelijk Inge, maar er valt toch weinig te snappen? Het gaat hier om mensen wiens leven net zoveel of misschien zelfs meer waard is als mensen die hun
geitenneukers
noemt.

Damn het moet niet triester worden. En zulke mensen gaan dan janken als ze door "buitenlanders" in elkaar worden getrapt... :S

Waarschuw beheerder
neemt hij zij tot u wettige echtgenoot
ja ik wil
neemt zij hij tot u wettige echtgenoot
ja ik wil

als er verder bezwaren zijn sta dan op en spreek zo niet,wees dan stil in vrede.

KABLAAAAAAAAAM

Waarschuw beheerder
1 ik word NOOIT door buitenlanders in elkaar getrapt
2 het is allemaal propaganda:yes:(net als heel die fakking oorlog)

Waarschuw beheerder
het is allemaal propaganda:yes net als heel die fakking oorlog

Kerel, het gaat hier om mensen net zoals jij en ieder ander die jij kent. Wat denk jij, dat die mensen dit hebben gewild of wat? Dat ze heel hun fucking leven hier naar hebben uitgekeken?

Je komt met domme opmerkingen! Argumentatie zou beter zijn...

Waarschuw beheerder
ok komt de argumentatie

als amerika (of dse coalitie) ook maar en actie uitvoert zijn het ALTIJD kinderen,bruiloften en andere troep:yes:

maar ondertussen worden onder de NIET aggresieve staten(Japan,nederland en spanje) wel de soldaten aangevallen......

WEL vreemd he dat als er alleen maar bruiloften en kinderen zijn er zoveel aanslagen worden gepleegd....

Waarschuw beheerder
donateur
De hele oorlog is een stinkboel ja,maar dat zeiden al veel mensen voor die begon dat het een grote leugen zou zijn.

Die mensen moesten zich uit en te na verantwoorden.

Maar goed,het is nu zover,er zijn duizenden doden.
En er blijven doden vallen en steeds meer mensen gaan zich afvragen waaarom,steeds meer mensen gaan in paniek raken-helaas steeds meer de soldaten-en helaas zal dit een ergere vorm dan Vietnam gaan opleveren.

Ik verbaas me niet meer over dit soort berichten,ik schaam me dan alleen maar diep dat ik er niets aan kan doen.
protesten in eigen land ten spijt en stemmen in een ander land onmogelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
ok komt de argumentatie

als amerika (of dse coalitie) ook maar en actie uitvoert zijn het ALTIJD kinderen,bruiloften en andere troep

maar ondertussen worden onder de NIET aggresieve staten(Japan,nederland en spanje) wel de soldaten aangevallen......

WEL vreemd he dat als er alleen maar bruiloften en kinderen zijn er zoveel aanslagen worden gepleegd....

Zo vreemd is dat niet. Terroristen zijn ook mensen die mensen kennen en gaan trouwen. En op bruiloften komen veel mensen bijelkaar. Dus als daar aanhangers van de Jordaanse terrorist Abu Musab al-Zarqawi bijeen waren dan ziet amerika reden genoeg om de kinderen en vrouwen erbij af te maken om maar van een aantal terroristen af te zijn. En wat Esco wil aangeven is dat dit gewoon een zieke manier van handelen is! Vind jij dat niet dan PHOENIX?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Phoenix,als ze hier bij mij in de stad komen met zo`n vertoon en als ze hier mijn buren neerknallen en als honden opjagen...Als men hier mijn dierbare komen bedreigen-want echt het zijn geen lieverdjes die soldaten,onder welke vlag dan ook zijn er klootzakken die autoritair en sadistisch zijn......

Dan zal ik ook niet kijken bij welk "merk "ik kippensoep kan aanbieden en bij welk "merk"ik niet eens tijd heb om te denken maar gewoon moet knallen.

Waarschuw beheerder
nee ik vin die hele oorlog een grote propaganda leugen:yes:

geloof geen van beide kanten

Waarschuw beheerder
als amerika (of dse coalitie) ook maar en actie uitvoert zijn het ALTIJD kinderen,bruiloften en andere troep

AlsjeFUCKINGblieft zeg!!! Hoeveel soldaten zijn er gesneuveld onder de "niet" agressieve bondgenoten? Is op 1 hand te tellen... Waarom? Omdat zij niet heel de dag bezig zijn om daar kinderen en vrouwen af te maken. En is normaal dat er een aantal worden afgemaakt, wat verwacht je anders; het zijn BEZETTERS!!!

Stond jouw familie met een bos bloemen toen Duitsland Nederland binnen kwam vallen?

Waarschuw beheerder
de stabilisatiemachten zijn GEEN bezetters (ik kan het weten heb gediend bij een IFOR missie)

Waarschuw beheerder
donateur
Geloof geen van beiden kanten???

O,dus Gij gaat pas weer geloven als straks de lijken geteld gaan worden,de vieze feiten boven tafel komen?

Of zult Gij -ongelovige Thomas- dan 1 van de mensen zijn die glashard ontkent...of misschien zegt:Wir haben est nicht gewust???

Waarschuw beheerder
donateur
nee ik vin die hele oorlog een grote propaganda leugen

geloof geen van beide kanten

Het is geen propaganda leugen maar een oorlog om geld en olie.

Waarschuw beheerder
donateur
Het zijn misschien geen bezetters,maar in een land van armoede,honger en een tekort aan alles-alleen niet aan begrafenissen-ga je inderdaad eerst kijken en vragen : Ben jij een goeie???

Waarschuw beheerder
beter als al een standpunt hebben, er fel voor uitkomen en dat later weer bijstellen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vertrek hier,er is geen spreken met iemand die vrijwillig kiest voor een vak waarin zogenaamd land verdedigen voorop staat.
terwijl men fucking goed weet dat dat betekent mensen omleggen.

Iemand die het fijn vind een uniform te dragen,wapens op te poetsen.

En nee,we hebben geen landverdedigers meer nodig.
Niemand kan een terrorist meer tegenhouden...1 bom in de Rijnmond en ons zielige landje is er niet meer.

Met alle respect,kijk ook maar naar de reply van Cebas...ook een soldaat.

Waarschuw beheerder
de stabilisatiemachten zijn GEEN bezetters (ik kan het weten heb gediend bij een IFOR missie)

En dan? Ben je nu stoer ofzo? Wil je een ere-nominatie op PF? :s

Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag...

Stond jouw familie met een bos bloemen toen Duitsland Nederland binnen kwam vallen?

Waarschuw beheerder
Of je legt anderen niet je eigen mening op, Esco. Misschien wist je het niet, maar er zijn ook nog mensen die een eigen mening hebben. Ook over de oorlog.

Ga dan niet meteen mensen voor dom verklaren.

Waarschuw beheerder
donateur
WIJ verklaren HEM voor dom????

Er word gevraagd-naar zijn reply`s afgegaan-naar een antwoord op bepaalde vragen.

Wij leggen HEM geen mening op,wij geven naast onze mening de herziene mening van veel mensen die eerst voor de oorlog waren.

Wij kunnen verder alleen maar constateren dat zijn reply`s zwaar onder een attitude leunen en daar zijn wij niet van gediend.

Waarschuw beheerder
WIJ verklaren HEM voor dom????

Jij heet ook Esco?

Waarschuw beheerder
donateur
Geeft dit dan een vrij brief van O,sorry,dan zijn wij inderdaad onwetend?

(ik kan het weten heb gediend bij een IFOR missie)

Sorry,maar deze mensen hebben vaak allemaal -in ieder geval een groot gedeelte-een klap van de molen gekregen.
Omdat het geen spelletje van de computer bleek te zijn.
Het echte leven,de echte oorlog is wat anders dan hier lekker in de kazerne je vol laten lopen en wat bivakje spelen.

De meeste komen terug en lopen bij hulpverleners.
Er zijn er die zwaar aan de speed gaan.
Maar stoer moeten we blijven doen,want o,wee wat als we alleen al zouden denken dat bij hen de stront langs de broekspijpen liep als de kogels vlogen?
Wie weet hoe wij zouden denken als we wisten dat ze hebben staan kotsen over kapot geschoten lijken?

Dat ze mens zijn???

Neehee...ze zijn soldaat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Z3 ZiJn W3L G3K H3 Di3 @m3®iC@nO's M@@® Ik B3n G3kK3®

Waarschuw beheerder
donateur
Ik reageer heel beleefd omdat ik hem meer aanval als Esco,en graag mijn mening opleg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Of je legt anderen niet je eigen mening op, Esco. Misschien wist je het niet, maar er zijn ook nog mensen die een eigen mening hebben. Ook over de oorlog.

Ga dan niet meteen mensen voor dom verklaren.

Mensen die reageren zoals hij dat doet zijn gewoon dom, valt niet veel meer te denken. Mensen die zo praten over mensenlevens vind ik dom :yes: Mensen die zo stoer proberen te doen vind ik ook al dom...

Als jij zo over mensen praat kan je niet verwachten dat je respect van mij krijgt. En respect heb je nodig om een fatsoenlijk discussie op gang te krijgen. ;)

Ben eigenlijk best benieuwd waar hij heeft gediend... Zal toch niet Bosnie zijn he, waar ze die mensen zomaar hebben af laten maken... Maar ach ja, wat maakt het uit, die mannen waren toch niet getrouwd uit vrije wil, sow who gives a fuck... toch Ettiene U...

Waarschuw beheerder
IK heb gediend bij de overgang van dutchbat3 naar ifor

srebrenica dus vertel mij niet dat het jezelf vol laten lopen was stelletje moraal ridders

Waarschuw beheerder
die mannen waren toch niet getrouwd uit vrije wil, sow who gives a fuck... toch Ettiene U...

De vrouwen. En 'Etienne'.

Maargoed, ik zeg ook niet dat ik het met hem eens ben.

Waarschuw beheerder
en esco is duidelijk pro/moslim±yes±

bij deze dus wil je geen gezeik moet je maar niet met terroristen omgaan

Waarschuw beheerder
en esco is duidelijk pro/moslim

what the fuck heeft dat er mee te maken? Je begint echt grappig te worden man :D Wat heb je op?
Slimmerik, kijk eens naar mijn echte naam :o

Wat jullie gedaan hebben in Sebrenica was gewoon laf. 1 van mijn beste maten heeft daar ook gezeten en hij moet er de dag van vandaag nog steeds om kotsen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Opmerkelijk dat er mensen zijn die verwachten dat er geen burger slachtoffers vallen. Dat wordt al zo veel mogelijk beperkt, zeker in vergelijking met oorlogen uit het verleden.

Waarschuw beheerder
pro moslim verklaart dat JIJ de propaganda van die zijde sneller geloofd

enneh LAF?
heb je er bijgezeten?

ZWIJG DAN :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
lekker kort om de bocht zeg.

pro moslim is dus leve de terrorist.

Hoe kunnen ze mensen als jij nog uitzenden,ik zou die psychologische testen weleens willen zien.
Ach laat maar ook,ieder weldenkend mens weet dat die testen gemanipuleerd worden.

Ik ben ook VOOR de mens.
Ik ben ook voor de rechten van de mens.
Ik ben ook voor het kunnen beleven van welke religie dan ook.

Ik ben tegen iedere vorm van geweld.
Ik ben tegen terroristen.
Ook tegen mensen die kortzichtig zijn.

Ook tegen oud-strijders die nu niet meespelen in deze oorlog of in welke oorlog dan ook,hun frustraties daarover uiten door iedere niet soldaat af te doen als Moraalridder of pro"vijand

Waarschuw beheerder
Ah Chris, drie bruiloften en dan nog zeggen dat het om precisie bombardementen gaat :S

Onschuldigen horen niet meer dood te gaan. Ze kwamen toch naar Irak om de mensen te bevijden of niet... Het lijkt meer dat ze zijn gekomen om die mensen beetje bij beetje uit te roeien...

enneh LAF?
heb je er bijgezeten?
Nee, maar dat neemt niet weg dat jullie daar een taak hadden.... Het beschermen van onschuldige mensen, die jullie vertrouwen en hun eigen wapens bij jullie hadden ingeleverd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ÖHHHHHHh...kijk de almachtige spreekt,want hij heeft er wel bij gezeten.

Hij weet alles,wij zijn domme burgers.

Neem nog een snuif en doe je Psych. de groeten.
Waarschuw beheerder
De aanval zal wel nodig zijn geweest....!!!:D

Waarschuw beheerder
donateur
Esco...een aanrader het nieuwe boek van Michael Moore.

De brieven van de soldaten naar huis.
De waarheid van de mensen daar...

Waarschuw beheerder
donateur
Meesterlijke Meester....

ga in je mand..:flower:
Waarschuw beheerder
Ik geloof niet dat ze dat zo maar doen hoor....

Waarschuw beheerder
wij hadden idd een taak maar als de beloofde steun niet wordt waagemaakt dan kun je weinig beginnen
Waarschuw beheerder
Je kan het ook zo stellen: 3 Bombardementen en dan nog steeds stellen dat het om een bruiloft gaat? :gaap:

En stel nou eens dat het wel een bruiloft was, waar die terroristen lekker op een klein hoopje bij elkaar zijn, dan moet je ze toch gewoon bombarderen??! Als je terroristen wilt pakken, behalve op bruiloften en op andere partijtjes, tjah.. dan bereik je niet veel in mijn ogen :)