Nee ze weten vast niet hoe ze dat moeten aanvragen..het enige wat ze weten is hoe ze een uitkering moeten aanvragen!
inderdaad, het principe van zorgstaat verzieken door al bijklussende hun handje op te houden bij de soos, veelal met een dikke bmw of mercedes onder hun reet. geld trekken wat bestemd is voor mensen die het écht nodig hebben en nu gekort worden
net als van de week, een gestj'n die pleitte voor alle illegalen die aan het werk zijn; de smeerolie van onze maatschappij.. niemand doet dat werk zonder de illegalen..
uhuh, de werkeloosheid stijgt met de dag, er zitten zat werkwillenden thuis te wachten op een baan, maar nee, laten we als westers land vooral denken aan alle illegalen die het zo zwaar hebben..
nou sorry hoor, maar die bureaucratie hiero ik word er strontziek van.
nu weet ik wel dat je niet alles over 1 kam kan scheren, maar je kan het ook overdrijven naar de andere kant hoor!! daadkrachtig optreden, DAT is er nodig
en niet dat softy gedoe..
je krijgt nog meer boete voor een slof peuken teveel dan 3 kg coke in je koffer, je wordt nog zwaarder gestraft voor verkeersovertredingen dan geweldplegingen.. als je je verdedigt tegen overvaller ben je verdomme een crimineel in dit land, echt, holland is een mooi land, maar naar mate de jaren vorderen, hoe meer ik me ga schamen voor de beleidvoering van mijn land..