Partyflock

4 volgers · 121403x bekeken
Betreft: stad: Deventer

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Soow joh ga volgende week gewoon in deventer wonen maar ja ken nie echt veel mensen ofsow..zijn er eigenlijk wel veel leuke mensen in deventer en omgeving??? vroeg het me effe af!!

*gesloten ivm Beleid*
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ze weten vast niet hoe ze dat moeten aanvragen..het enige wat ze weten is hoe ze een uitkering moeten aanvragen!

Waarschuw beheerder
*zucht*

vrijheid van meningsuiting mn neus, die lui moeten niet focken

ik snap niet welke geflipte geest op een leraar gaat lopen schieten omdat ie geschorst was, in mijn tijd ging je zelfingenomen naar de shop om een dikke joint te roken.. okee leraren zijn erg irri, maar om em er nou voor af te schieten :S

en dan ook nog van die sjap houden :@ en dan moet je ze en masse horen: jaaaa we worden gediscrimineerd en dit en dat en zus en zo

ga dan fijn weg hier als je er toch niet tevreden over bent, ga ergens anders leraren overhoop schieten maar verneuk niet onze maatschappij, want daar zijn luitjes zoals ons stumpertje goed mee bezig!!!

over zinloos gesproken

*/zucht*

maar ik moet me er niet zo over opwinden denk ik..

eggie> gaat zeker mooi feessiej worden, kheb er echt zwaar zin in :9

eej, ajuzhe!

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ze weten vast niet hoe ze dat moeten aanvragen..het enige wat ze weten is hoe ze een uitkering moeten aanvragen!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zei Pim ook alweer.. (waar de meeste mensen nog steeds niet naar hebben geluisterd :()

"Nederland wordt wakker!!!"

Waarschuw beheerder

inderdaad, het principe van zorgstaat verzieken door al bijklussende hun handje op te houden bij de soos, veelal met een dikke bmw of mercedes onder hun reet. geld trekken wat bestemd is voor mensen die het écht nodig hebben en nu gekort worden :@

net als van de week, een gestj'n die pleitte voor alle illegalen die aan het werk zijn; de smeerolie van onze maatschappij.. niemand doet dat werk zonder de illegalen..

uhuh, de werkeloosheid stijgt met de dag, er zitten zat werkwillenden thuis te wachten op een baan, maar nee, laten we als westers land vooral denken aan alle illegalen die het zo zwaar hebben..

nou sorry hoor, maar die bureaucratie hiero ik word er strontziek van.

nu weet ik wel dat je niet alles over 1 kam kan scheren, maar je kan het ook overdrijven naar de andere kant hoor!! daadkrachtig optreden, DAT is er nodig

en niet dat softy gedoe..

je krijgt nog meer boete voor een slof peuken teveel dan 3 kg coke in je koffer, je wordt nog zwaarder gestraft voor verkeersovertredingen dan geweldplegingen.. als je je verdedigt tegen overvaller ben je verdomme een crimineel in dit land, echt, holland is een mooi land, maar naar mate de jaren vorderen, hoe meer ik me ga schamen voor de beleidvoering van mijn land.. :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www2.telegraaf.nl/multimedia/archive/00207/terracollege_207171a.jpg[/img]

Ik weet hier wel raad mee :@ :@ :@

Waarschuw beheerder

inderdaad, het principe van zorgstaat verzieken door al bijklussende hun handje op te houden bij de soos, veelal met een dikke bmw of mercedes onder hun reet. geld trekken wat bestemd is voor mensen die het écht nodig hebben en nu gekort worden :@

net als van de week, een gestj'n die pleitte voor alle illegalen die aan het werk zijn; de smeerolie van onze maatschappij.. niemand doet dat werk zonder de illegalen..

uhuh, de werkeloosheid stijgt met de dag, er zitten zat werkwillenden thuis te wachten op een baan, maar nee, laten we als westers land vooral denken aan alle illegalen die het zo zwaar hebben..

nu weet ik wel dat je niet alles over 1 kam kan scheren, maar je kan het ook overdrijven naar de andere kant hoor!! daadkrachtig optreden, DAT is er nodig

je krijgt nog meer boete voor een slof peuken teveel dan 3 kg coke in je koffer, je wordt nog zwaarder gestraft voor verkeersovertredingen dan geweldplegingen.. als je je verdedigt tegen overvaller ben je verdomme een crimineel in dit land, echt, holland is een mooi land, maar naar mate de jaren vorderen, hoe meer ik me ga schamen voor de beleidvoering van mijn land.. :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www2.telegraaf.nl/multimedia/archive/00207/terracollege_207171a.jpg[/img]

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
donateur
oeps beetje vaak...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
sorry...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
gezien het aantal reacties zal mijn serieuze post wel niet geapprecieerd worden (of niemand weet wat erop te zeggen, kan ook :P)

nou ja, in ieder geval sorry, maar ik meen het wel :P

nog 2,5 uur en ik ben vrij :|
Waarschuw beheerder
donateur
Post is wel geaccepteerd hoor... enne gelukkig komen die k****rventjes niet op de feesten waar ik kom.

En als ik persoonlijk last krijg van dit soort ettertjes dan zal ik het ze ook persoonlijk afleren :) as de wout`n het nie doen moet je het zelf maar doen :)
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Waarschuw beheerder
Schockerende kolere kut foto, en hier in Devemter lopen er ook tig van die kolere galbakkies rond, er over heen maaien met een knuppel regelrecht de voedingskar in en dan hopla over zee terug naar Ankara :kots: man man man.

En 3d dat doe k nog steeds om me schooldag af te sluiten, een lekker dikke joint roken.

Waarschuw beheerder
mano> als je het oer een beetje vaak hebt.. mijn post stond er ineens ook 4x zag ik net :bloos:

na'ja, kheb geen zin om em weg te edit'en hoor! :P

enne, ik blow officieel niet meer
ma'ja, ik rook officieel ook niet meer O:)
Waarschuw beheerder
donateur
enne, ik blow officieel niet meer
ma'ja, ik rook officieel ook niet meer

Ik blijf lekker blowen :D Er is nix lekkerder dan na een dag en avond gruwelijk hard werken/studeren lekker aan de bar te hangen met een biertje en een dikke joint.... :)
Waarschuw beheerder
lalallala... vanavond lekker hangen ... strax ff kingpin kijken ... als ik iig dat etterige zusje van mij voor die tv weg kan trappen ...

kutwijf.. kom ik thuis.. kan ik niet eens op mijn EIGEN pc... want mevrouw zit erop ... wil ik tv kijken ... kan niet want mevrouw is verslaafd aan etteren ... grrrrrrrrrrrr..

kill 'em all

Waarschuw beheerder
goeisaavs een ieder...

Waarschuw beheerder
strax ff kingpin kijken

jah ikkn zo ook
ben nu "Fight School" aant kijken
heb de vorige serie helemaal gezien :)

dag anika :D

Waarschuw beheerder
dag anika :D

dag jp :D

Waarschuw beheerder
dag jp

:flower:

[quote mezelf]
ben nu "Fight School" aant kijken
heb de vorige serie helemaal gezien :)
[/quote mezelf]

Er is geen vorige serie want het is een herhaling :S

Waarschuw beheerder
nah..pf is raar aan t doen....
alles wat k typ staat r gewoon dubbel...

mjaa
ghegeh slim hoor herhalingen kijke..ghegheghe
maar soms wel leuk als t iets goeds is :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k#nkervogels!! ik sla ze et liefst kapot met looje buiz'n :@
Waarschuw beheerder
ik ben et nu eg zat!!!! :@
alle nep zwabberts godverredomme opstap'm!!!

dit is het deventerror topic hooàh!!!
dus wees lomp en slagt met ju gabburs!!!
Waarschuw beheerder
slagt slagt slagt!!!!!!!!!!!!

whehehehe
Waarschuw beheerder
100% anti :zw#lle en andere kankerzwabbers!!!

true to da core
Waarschuw beheerder
«•´¨*•.¸¸.*.¸¸.•*¨`•­»
«¸.•´(•´`•.¸.•´¸.•*•­¸ ¸•*•.¸)`•.¸»
«•´¨*•.¸¸.*Hardcore *.¸¸.•*¨`•»
«¸.•´(•´`•.¸.•´¸.•*•­¸ ¸•*•.¸)`•.¸»
«•´¨*•.¸¸.*.¸¸.•*¨`•­»
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00130345000ddc8d0b8dc5771a0037b5ac]http://www.kuponh.karoo.net/avav/images/optical_illusions/movingspots.jpg[/img]

tel de zwarte stipjes!!!

wie weet hoeveel het er zijn wint de G.A.E deathstick 2 met de bloedkorst'n van sjakko dr op :p

Waarschuw beheerder
:gaap: :z
Waarschuw beheerder
0 :P

ik ga pit'n

lui ajuuuzeh
Waarschuw beheerder
Morguh Deventer, nog mensen ideetjes voor vanavond. Ik gaat zelf ffkes naar pandje op industrie terein. FF kijken of ik daar nog wat stampgevaar kan veroorzaken.

Los Ballos ;)

Waarschuw beheerder
ga je nu al pittn lafaard!

jah dat ging ik jah :@

Waarschuw beheerder
En ik ga nu zo "richting" school...
ns kijken of ik er ook daadwerkelijk terrecht kan komen ;D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb hoofdpijn :@

Waarschuw beheerder
ik ben vandaag echt te druks om te posten, maar doe het stiekem toch even..

moggûh deventerreur!
of onderhand alweer: middag! 8)

morgen lekker naar rotje :9 :bounce: :D

eej, ajuzhe!!
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen naar de Pussy`s :[

Waarschuw beheerder
sowieso ;D
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe gaan jullie nou, 3demo? met de trein?
Waarschuw beheerder
kom je naar de Maasstad Jos? Pussylounge aha. Drukte in de nighttown.

Waarschuw beheerder
als het enigszins lukt raggen we nog wel even langs eddie, of wagen een poging door je te bellen.. of dat nou zaterdagavond of zondagochtend wordt weet ik nog niet :[ maar kben sowieso daaro ja! jij niet naar de nighttown???

eggie> ja, naar alle waarschijnlijkheid :)
Waarschuw beheerder
donateur
Kinder`n,

ik gaat weer keihard leren...

ajuuzhee
Waarschuw beheerder
Nee ik ga niet naar Pussylounge. Tentamens die gaan ff voor. Zaterdag kan je prima langskomen als je zin hebt. Zondag ochtend liever niet :)

Waarschuw beheerder
donateur
nah mietje :P
Waarschuw beheerder
:bloos: :jaja:

Heb trouwens ook geen geld. Dan vind ik school opeens heel belangrijk. ;p
Waarschuw beheerder
donateur
eu

ik ga m`n pc verruilen voor m`n bureau..

leren dus :kots:

ajuuzhee