Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Naar aanleiding van het gezeur over streams, een overzichtje voor mezelf, een leuke opvulling voor mn "eigen inbreng" en wat tijdsverdrijf...
Behold...
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][
][][][][][][][ Live Stream's]
][][][][][][][ 14-01-2004 ]
][][][][][][][ X-es ]
[][][]_____________|Genre:_____Gabber/FreeteKno/SpeedCore
[][][]_____#01_____|Quality:____24kbps 22kHz
[][][]_____________|Link:______RadioQuadra
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][
[][][]_____________|Genre:_____Hardcore
[][][]_____#02_____|Quality:____48kbps 44kHz
[][][]_____________|Link:______Thunderdome Radio
[][][]_____#03_____|Quality:____48kbps 44kHz
[][][]_____________|Link:______Hardcore Holland_#1
[][][]_____________|Link:______Hardcore Holland_#2
[][][]_____________|Genre:_____Hardcore/Speedcore/Terror
[][][]_____#04_____|Quality:____32kbps 22kHz
[][][]_____________|Link:______Hypothraxer's Crappy Sound
[][][]_____________|Genre:_____Acid/TeKno/Dub/Hardcore
[][][]_____#05_____|Quality:____56kbps 22kHz
[][][]_____________|Link:______ShortGreyz
[][][]_____________|Genre:_____Hardcore/Gabber/Terror
[][][]_____#06_____|Quality:____96kbps 44kHz
[][][]_____________|Link:______X-Beats
[][][]_____________|Genre:_____Hardcore/Hardstyle
[][][]_____#07_____|Quality:____24kbps 22kHz
[][][]_____________|Link:______BX Radio
[][][]_____________|Genre:_____Techno/Hardstyle/Hardcore
[][][]_____#08_____|Quality:_____48kbps 44kHz
[][][]_____________|Link:______Daniel HH
[][][]_____________|Genre:_____(Happy)Hardcore/Rave
[][][]_____#09_____|Quality:____128kbps 44kHz
[][][]_____________|Link:______Hardrave Japan Radio [*8000 vervangen door: 9000/listen.pls]
[][][]_____________|Genre:_____(Happy)Hardcore/DJ Mixes/Hard Dance/NuNRG
[][][]_____#10_____|Quality:____96kbps 44kHz
[][][]_____________|Link:______Digitally Imported
][][][][][][][ X-es ]
][][][][][][][ Live Stream's ]
Behold...
][][][][][][][ Live Stream's]
][][][][][][][ X-es ]
[][][]_____________|Genre:_____Gabber/FreeteKno/SpeedCore
[][][]_____#01_____|Quality:____24kbps 22kHz
[][][]_____________|Link:______RadioQuadra
[][][]_____#02_____|Quality:____48kbps 44kHz
[][][]_____________|Link:______Thunderdome Radio
[][][]_____#03_____|Quality:____48kbps 44kHz
[][][]_____________|Link:______Hardcore Holland_#1
[][][]_____________|Link:______Hardcore Holland_#2
[][][]_____________|Genre:_____Hardcore/Speedcore/Terror
[][][]_____#04_____|Quality:____32kbps 22kHz
[][][]_____________|Link:______Hypothraxer's Crappy Sound
[][][]_____________|Genre:_____Acid/TeKno/Dub/Hardcore
[][][]_____#05_____|Quality:____56kbps 22kHz
[][][]_____________|Link:______ShortGreyz
[][][]_____________|Genre:_____Hardcore/Gabber/Terror
[][][]_____#06_____|Quality:____96kbps 44kHz
[][][]_____________|Link:______X-Beats
[][][]_____________|Genre:_____Hardcore/Hardstyle
[][][]_____#07_____|Quality:____24kbps 22kHz
[][][]_____________|Link:______BX Radio
[][][]_____________|Genre:_____Techno/Hardstyle/Hardcore
[][][]_____#08_____|Quality:_____48kbps 44kHz
[][][]_____________|Link:______Daniel HH
[][][]_____________|Genre:_____(Happy)Hardcore/Rave
[][][]_____#09_____|Quality:____128kbps 44kHz
[][][]_____________|Link:______Hardrave Japan Radio [*8000 vervangen door: 9000/listen.pls]
[][][]_____________|Genre:_____(Happy)Hardcore/DJ Mixes/Hard Dance/NuNRG
[][][]_____#10_____|Quality:____96kbps 44kHz
[][][]_____________|Link:______Digitally Imported
][][][][][][][ X-es ]
][][][][][][][ Live Stream's ]
donateur
Ja ben d`r weer 
donateur
www.retecool.com
www.volkomenkut.com
www.geenstijl.nl

Heb Muratje weer goed gedaan. Hij nu respect verdien van achterban en als hij dood gaan hij martelaar en in hemel komen met 7 maagden.

En het CDA probeert gelijk de punten te pakken:
www.volkomenkut.com
www.geenstijl.nl
Heb Muratje weer goed gedaan. Hij nu respect verdien van achterban en als hij dood gaan hij martelaar en in hemel komen met 7 maagden.
En het CDA probeert gelijk de punten te pakken:
"We kunnen constateren dat allochtonen in Nederland de verkeerde lijstjes aanvoeren: WAO, bijstandsuitkering, WW, huiselijk geweld, criminaliteitscijfers, schoolachterstand en leerachterstand. Bovendien is het toekomstige perspectief van integratie niet direct om vrolijk van te worden", zo zei de fractieleider.
laatste aanpassing
donateur
nog naar Industrie terein aankomende Vrijdag ?
wat is daar te doen???
donateur
Ken ik helemaal niet .... Pb me anders maar ff hoe het vorkje precies in het steeltje zit 
Oja:
Pogo is voor boeren op klompen
Daar zit een verhaal achter:
Vroeger....
Toen de boeren des lands nog om 04.00 op moesten om de vrakens eten te geven, de koeien te melken en de eitjes te rapen,Had men nog gewone klompen aan
In die tijd had men geen kaplaarzen die waterdicht waren.
Als deze, veelal arme boeren, dan in weer en wind, voor dag en douw, op het land en in de stallen aan het werk waren, om de Nederlandse bevolking van graan en vlees te voorzien, werden deze klompen natuurlijk erg smerig.
Maar de boerin, die voor manlief in een geurige pan met groentesoep stond te roeren, wilde deze smerige klompen natuurlijk niet in haar getegelde gangetje hebben.
Dus die bagger en stront moest eraf
Maar aangezien klompen van hout zijn gemaakt kun je deze niet in een teil schoonmaken/.
Dus wat deed de boer: Die ging op het erf heen en weer springen zodat de stront en bagger van die klompen schudde.
Maar de boerin wilde niet steeds zeggen van: Die poep moet weggaan, dus dat werd verbasterd naar "poegoan", wat hun nakomelingen hebben overgenomen en pogoën van hebben gemaakt
Whehe
Oja:
Pogo is voor boeren op klompen
Daar zit een verhaal achter:
Vroeger....
Toen de boeren des lands nog om 04.00 op moesten om de vrakens eten te geven, de koeien te melken en de eitjes te rapen,Had men nog gewone klompen aan
In die tijd had men geen kaplaarzen die waterdicht waren.
Als deze, veelal arme boeren, dan in weer en wind, voor dag en douw, op het land en in de stallen aan het werk waren, om de Nederlandse bevolking van graan en vlees te voorzien, werden deze klompen natuurlijk erg smerig.
Maar de boerin, die voor manlief in een geurige pan met groentesoep stond te roeren, wilde deze smerige klompen natuurlijk niet in haar getegelde gangetje hebben.
Dus die bagger en stront moest eraf
Maar aangezien klompen van hout zijn gemaakt kun je deze niet in een teil schoonmaken/.
Dus wat deed de boer: Die ging op het erf heen en weer springen zodat de stront en bagger van die klompen schudde.
Maar de boerin wilde niet steeds zeggen van: Die poep moet weggaan, dus dat werd verbasterd naar "poegoan", wat hun nakomelingen hebben overgenomen en pogoën van hebben gemaakt
Whehe
industrieterrein; ik neem aan nijmegenstraat???
nah ik kan niet, anders was ik er ook wel evemkes langus geragt, ik zit in het gehucht der gehuchten dan
prevel: wrom vergeet je House Nation Radio nou weer dan??

oja, moggûh deventerreur!!
ik'ng heb het zwaar druks, dus zal er weinig zijn op zich.. af en toe wel hoor
eej, ajuzhe!
nah ik kan niet, anders was ik er ook wel evemkes langus geragt, ik zit in het gehucht der gehuchten dan
prevel: wrom vergeet je House Nation Radio nou weer dan??
oja, moggûh deventerreur!!
ik'ng heb het zwaar druks, dus zal er weinig zijn op zich.. af en toe wel hoor
eej, ajuzhe!
donateur
Jij bent ook altijd druks 
donateur
ik ben wel druks.. met leren. morgen moeilijk tentamen
donateur
Van die rare bank snap ik ook geen hol meer 
Krijg net m`n bankafschriften met de rentes over het jaar 2003.
Rekening 1 - rente rond de 100 euro
nix mis mee..
Rekening 2 - debetrente.. 0,06 euro
hier snapt ik geen hol van aangezien ik in 2003 niet heb rood gestaan en het saldo van die rekening schommelde tussen de 100 en 3000 euro..
Heeft iemand hier zoveel verstand van dit soort zaken dat hij/zij mij dit uit kan leggen?
Krijg net m`n bankafschriften met de rentes over het jaar 2003.
Rekening 1 - rente rond de 100 euro
Rekening 2 - debetrente.. 0,06 euro
Heeft iemand hier zoveel verstand van dit soort zaken dat hij/zij mij dit uit kan leggen?
middag!
kheb net een pb naar 4demo geragt.. we gaan tussen vandaag en morgen beslissen of we nu wel of niet naar pussy lounge zullen gaan zaterdag (als er nog kaartjes zijn)
mindcontroller laten wegens drukte dat weekend schieten jammer genoeg, maar dat is niet anders.. er komen nog kwaaie feessiejs zat in ieder geval
verder ben'k nog steeds zwaar druks, gelukkig draait morgen de produktie, is het ook weer gedaan met de druksheid
eej, ajuzhe!!
kheb net een pb naar 4demo geragt.. we gaan tussen vandaag en morgen beslissen of we nu wel of niet naar pussy lounge zullen gaan zaterdag (als er nog kaartjes zijn)
mindcontroller laten wegens drukte dat weekend schieten jammer genoeg, maar dat is niet anders.. er komen nog kwaaie feessiejs zat in ieder geval
verder ben'k nog steeds zwaar druks, gelukkig draait morgen de produktie, is het ook weer gedaan met de druksheid
eej, ajuzhe!!
Naar aanleiding van het gezeur over streams, een overzichtje voor mezelf, een leuke opvulling voor mn "eigen inbreng" en wat tijdsverdrijf...
Behold...
Behold...
laatste aanpassing
donateur
Kaarten zijn er nog, dus wat let jullie
Kom net van de tandarts
donateur
Place: Mecc - Maastricht, Mecc.nl
Date: Saturday May 8th 2004
Doors open: 21.00 till 07.00
Pre-sale: Euro 38,50,- (ex fee)
Info: www.ravingnightmare.nl / www.u-h-m.nl
Area 1 Future zone : Hardcore
The Viper, Daisy (Fr), Nosferatu, Vince, Kristof ( , The Vinyl Junk, Panic, Tommyknocker (It), Promo, Mc Da Mouth of Madness
Endymion (live) , Evil Activities (live)
Area 2 Early Zone: Old Skool – House Classics – Rave - Jumpstyle
Darkraver, Waxweazle, Rob & Mc Joe, Delirium 🇺🇸, Buzz Fuzz, Paul Elstak & Mc Ruffian, Lady Dana, Raverunner, Mc Violence (Ger)
Area 3 Chill out
Merchandising market, DJ room and store, food and snacks and more…
Date: Saturday May 8th 2004
Doors open: 21.00 till 07.00
Pre-sale: Euro 38,50,- (ex fee)
Info: www.ravingnightmare.nl / www.u-h-m.nl
Area 1 Future zone : Hardcore
The Viper, Daisy (Fr), Nosferatu, Vince, Kristof ( , The Vinyl Junk, Panic, Tommyknocker (It), Promo, Mc Da Mouth of Madness
Endymion (live) , Evil Activities (live)
Area 2 Early Zone: Old Skool – House Classics – Rave - Jumpstyle
Darkraver, Waxweazle, Rob & Mc Joe, Delirium 🇺🇸, Buzz Fuzz, Paul Elstak & Mc Ruffian, Lady Dana, Raverunner, Mc Violence (Ger)
Area 3 Chill out
Merchandising market, DJ room and store, food and snacks and more…
Nog maar 9 dagen hier

3 demo > Hier hoef je (jullie) toch niet over na te denken!! Gaan met die banaan 
Back2school :
Aanstaande zaterdag zal de Pussy Lounge voor het eerst gehouden worden in Nighttown aan de Westkruiskade in Rotterdam. De belangstelling voor dit event is zo groot dat wij besloten hebben alle zalen van Nighttown te openen. In de basement zullen Panic en Stanton de hele avond vullen en jullie bedienen van de beste Pussy Lounge sounds. DJ Paul Elstak zal tevens zijn verjaardag vieren deze avond en er zullen leuke acts en veel collega artiesten aanwezig zijn. Er zijn voor dit event nog kaarten verkrijgbaar bij de Ticketbox en de reguliere voorverkooppunten. Meer info kun je vinden op onze website >> www.b2s.nl
Main:
23.00-01.00 Rob
01.00-02.00 Greg C.
02.00-03.00 Paul
03.00-04.00 Panic
04.00-06.00 Darkraver
MC Ruffian
Basement:
00.00-02.30 Panic
02.30-05.00 Stanton
MC Excess
Back2school :
Aanstaande zaterdag zal de Pussy Lounge voor het eerst gehouden worden in Nighttown aan de Westkruiskade in Rotterdam. De belangstelling voor dit event is zo groot dat wij besloten hebben alle zalen van Nighttown te openen. In de basement zullen Panic en Stanton de hele avond vullen en jullie bedienen van de beste Pussy Lounge sounds. DJ Paul Elstak zal tevens zijn verjaardag vieren deze avond en er zullen leuke acts en veel collega artiesten aanwezig zijn. Er zijn voor dit event nog kaarten verkrijgbaar bij de Ticketbox en de reguliere voorverkooppunten. Meer info kun je vinden op onze website >> www.b2s.nl
Main:
23.00-01.00 Rob
01.00-02.00 Greg C.
02.00-03.00 Paul
03.00-04.00 Panic
04.00-06.00 Darkraver
MC Ruffian
Basement:
00.00-02.30 Panic
02.30-05.00 Stanton
MC Excess
donateur
Ik ben d`r zaterdag sowieso, maar dat wist je al 
Ik ben nu zwwar gestresst in m`n hoofd
door al dat vertyfde leren.. maar zo gauw ff naar de keet.. biertje drinken en dikke joint roken 
Ik ben nu zwwar gestresst in m`n hoofd
donateur
Update 20:10
In het NOS-journaal van 20:00 uur zei de voogd van Murat D., Resul Kaya, dat de scholier op het punt stond om van de school verwijderd te worden. Volgens hem handelde de jongen vanuit woede. Hij betitelde Murat als een introverte intelligente en niet-agressieve jongen.
In het NOS-journaal van 20:00 uur zei de voogd van Murat D., Resul Kaya, dat de scholier op het punt stond om van de school verwijderd te worden. Volgens hem handelde de jongen vanuit woede. Hij betitelde Murat als een introverte intelligente en niet-agressieve jongen.
Introvert, intelligent en niet-aggressief
donateur
jeeeeeh net alvast de iq test gedaan op bnn..ondanks dat ik zo afgeleid was dat ik 6 vragen niet in had gevuld had ik toch nog een mbo+/hbo score
gelukkig maar..ben ik toch niet zo hopeloos als ik dacht
enne dit is koel :http://weblogs.bnn.nl/paraholic
whehe met de meeste stemmen kom ik vanzelf bovenaan Deventer boven alles...best lache hoor die weblogs..tijdverdrijf
en oowja stem nou effe
Deventer de lompste 
enne dit is koel :http://weblogs.bnn.nl/paraholic
whehe met de meeste stemmen kom ik vanzelf bovenaan Deventer boven alles...best lache hoor die weblogs..tijdverdrijf
en oowja stem nou effe
donateur
Mogguuh 
D`r staat weer een zwaar dagje op het programma
Eerst nog ff tentamen leren, 10.45 tentamen maken, rest van de dag zooi afmaken en leren....
Ajuzzhee
D`r staat weer een zwaar dagje op het programma
Eerst nog ff tentamen leren, 10.45 tentamen maken, rest van de dag zooi afmaken en leren....
Ajuzzhee
moggûh deventerreur!
pffff, wat een dag tot op heden..
verwerken, presentaties, overleg
maar goed, zometeen even langs de walk-in mn opzij gelegde kaartjes voor pussy lounge ophalen
zo rielekst..
vanwege afwezigheid @ mindcontroller dan maar dit weekend op stap
ik heb er heus wel zin in!!! 
na'ja ik kom totaal niet uit met dagen en tijd, maar ja, da's zo'n beetje standaard aan het worden.. zo eerst maar even onthaasten met pauze
eej, ajuzhe!!
pffff, wat een dag tot op heden..
verwerken, presentaties, overleg
vanwege afwezigheid @ mindcontroller dan maar dit weekend op stap
na'ja ik kom totaal niet uit met dagen en tijd, maar ja, da's zo'n beetje standaard aan het worden.. zo eerst maar even onthaasten met pauze
eej, ajuzhe!!
flippe para
ondanks dat ie echt ultiem zinloos is (die weblogs in het algemeen ook) is het toch best grappig om daadwerkelijk de zinloosheid van para's wereldje te aanschouwen..
en ik maar denken dat ik zinloos was
oja, 2x kaartje pussy lounge in de nighttown rotterdam voor zaterdag aanstaande zijn binnen, dusseh, 4d en ik zijn present

zo rielekst
eej, ajuzhe!
ondanks dat ie echt ultiem zinloos is (die weblogs in het algemeen ook) is het toch best grappig om daadwerkelijk de zinloosheid van para's wereldje te aanschouwen..
en ik maar denken dat ik zinloos was
oja, 2x kaartje pussy lounge in de nighttown rotterdam voor zaterdag aanstaande zijn binnen, dusseh, 4d en ik zijn present
zo rielekst
eej, ajuzhe!
donateur
Halooww ben ik weer na een zwetende 2 uur in de tentamenzaal.. en als ik die etterbak tegen kom die dat tentamen gemaakt heeft dan knuppel ik `m ook naar de grond 
Nog nooit zo`n waardeloos tetamen meegemaakt
- Hij was veel te lang (lees: van de 130 studenten kregen 130 studenten hem niet af)
- Er ontbraken gegevens
- Er waren te weinig diagrammen toegevoegd om alles op in te vullen
- Het was een doolhof.. alles stond door elkaar
- Het tentamen stikte ook nog eens van de typfouten, zo erg zelfs dat je soms 3 keer moest kijken wat er stond
.... en dat op HTS niveau
Dat wordt weer gezellig bij de onderwijs comissie
Nog nooit zo`n waardeloos tetamen meegemaakt
- Hij was veel te lang (lees: van de 130 studenten kregen 130 studenten hem niet af)
- Er ontbraken gegevens
- Er waren te weinig diagrammen toegevoegd om alles op in te vullen
- Het was een doolhof.. alles stond door elkaar
- Het tentamen stikte ook nog eens van de typfouten, zo erg zelfs dat je soms 3 keer moest kijken wat er stond
.... en dat op HTS niveau
Dat wordt weer gezellig bij de onderwijs comissie
donateur
Oja. 3d
wordt weer gezellig feestje zaterdag 
laatste aanpassing
donateur
Oja.. ik weet al wat ik ga doen...
ik ga bij de politie
Yeahhh er flink op los knuppelen
ik ga bij de politie
De politie in Den Haag heeft vanochtend een demonstratie voor Murat uitelkaar gedreven. Voor het Terracollege betuigden een tiental jongeren hun steun voor Murat.
Ze hadden op een autoraam een groot papier geplakt waarop stond geschreven 'Murat we love you'. Ook riepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, sloegen ze op auto's.
Volgens de politie is er ingegrepen omdat er voor de demonstratie geen vergunning was aangevraagd.
Ze hadden op een autoraam een groot papier geplakt waarop stond geschreven 'Murat we love you'. Ook riepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, sloegen ze op auto's.
Volgens de politie is er ingegrepen omdat er voor de demonstratie geen vergunning was aangevraagd.
Yeahhh er flink op los knuppelen

![[0570] Kobuzz [PUREBLOOD]](/images/user/4589_3873212.jpg)

![[0570]matje'n](/images/user/7304_3676626.jpg)