Partyflock

Forumonderwerp · 712967

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

heyyzz mensen ik snap echt niet waarom deze site zo langzaam is word er nog wat aan gedaan ofnie dikke kus laura
is alleen voor die dip bedoeld

dan stuur je maar een pb :[
dip je weet niks van mij dus wa lul je??? en ik maak zelf wel uit wa ik doe ofnie dan??? en stoer hoor als je lid wil zijn omdat je aan de drugs zit (ofso) of omdat je denkt da je stoer bent da je naar een party gaat nou ik ben er 1 keer geweest dus...

is alleen voor die dip bedoeld

Schoolmeisje. Wie begint er over drugs? Kom met andere argumenten voor dat ik je serieus neem.

dan stuur je maar een pb

:respect:
laatste aanpassing

Wazda? "drugs"? :|
drugs are bad mmmkay

ik maak zelf uit wa ik hier doe dus ga maar zeiken tegen iemand anders mzzl
maar wil je geen sex met mij? :$

ik maak zelf uit wa ik hier doe

well, not entirely, otherwise you wouldn't have been banned from here for racism :P

heb al een vriend en die wil ik houwe xxx-iez laura
ik ben al bijna 23 en ik heb een grote ontstoken bult op mijn eikel.

nu wil je toch wel sex met me?
hahaha. De xxx-ies krijg je al he dus nog ff doorvragen ;)

Dip? jij wou haar toch ook al serieus nemen?
ik wil die kusjes op mijn onstoken bult hebben O:)
ik wou haar wel serieus nemen ja? tot ik net een pbtje kreeg

schoolmeisje-17 10 oktober 2004 18:24
wist ik allang wa da was ik vroeg gewoon wat ken toch ook aan me com liggen ofnie dan je moe gewoon nie zo dom doen maSheil

let vooral op dat stoere laatste woordje. een wazi schoolmeisje die denkt dat ze erbij hoort omdat ze pf heeft.
laatste aanpassing

hou toch je smoel man clubkut en let op je eigen ofso kk gek
hahaha. je reacties worden van steeds hoger niveau.

je doet net of ik een kind ben man vind je da leuk ofso iemand afzeiken kijk naar je zelf heb je het al druk zat en begin dan tegen mij mazzl
Bannen, bannen :Yes:
aan je reacties te zien ben je nog een kind ja. Hoe je normaal doet zou ik niet weten.

Maar blijkbaar vind jij je eigen al heel volwassen.

jij looop mij toch hele tijd al af te zeiken pfff ik reageer gewoon niet op jou
waar heb ik jou afgezeken dan?? heb alleen gezegt dat dit geen cu2 is en heb gevraagd waarom je hier lid bent? is dat afzeiken nee.

je zei tegen mij dat ik een nep flocker was omdat ik nooit naar een feest ben geweest je mag toch weten wat je hier doet ofnie

waarom wordt er serieus of haar gereageerd..?
quote mij maar is waar ik het woord nep flocker heb gebruikt?? nee lukt je niet. ik zeg het nog 1x in die post vroeg ik waarom je op pf zat!

je mag toch weten wat je hier doet ofnie

het is natuurlijk wel de bedoeling dat de site voor de mensen blijft waar ie oorspronkelijk voor is opgericht; partyganger

waarom wordt er serieus op haar gereageerd..?

doe ik het zelf ook :bloos:

wil je dak oprot ofso..

8)
wil je dak oprot ofso..

Anders ik wel! Tevens denk ik dat de essentie van het topic nu wel duidelijk, en alle vragen lijken mij beantwoord. Bij deze gesloten.
laatste aanpassing