Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
dip je weet niks van mij dus wa lul je??? en ik maak zelf wel uit wa ik doe ofnie dan??? en stoer hoor als je lid wil zijn omdat je aan de drugs zit (ofso) of omdat je denkt da je stoer bent da je naar een party gaat nou ik ben er 1 keer geweest dus...
is alleen voor die dip bedoeld
is alleen voor die dip bedoeld
Schoolmeisje. Wie begint er over drugs? Kom met andere argumenten voor dat ik je serieus neem.
dan stuur je maar een pb
laatste aanpassing
ik wou haar wel serieus nemen ja? tot ik net een pbtje kreeg
let vooral op dat stoere laatste woordje. een wazi schoolmeisje die denkt dat ze erbij hoort omdat ze pf heeft.
schoolmeisje-17 10 oktober 2004 18:24
wist ik allang wa da was ik vroeg gewoon wat ken toch ook aan me com liggen ofnie dan je moe gewoon nie zo dom doen maSheil
wist ik allang wa da was ik vroeg gewoon wat ken toch ook aan me com liggen ofnie dan je moe gewoon nie zo dom doen maSheil
let vooral op dat stoere laatste woordje. een wazi schoolmeisje die denkt dat ze erbij hoort omdat ze pf heeft.
laatste aanpassing

![[-Stef-]](/images/user/18702_1183061.jpg)