wil er ook 1 maar doet volgens mij super veel pijn dat houdt me wel tegen
Maar ik lees hier nog wel 's dat er ook met verdoving gepierced wordt. Ik zou het zonde vinden, maar als je het anders echt niet durft, misschien wel een idee...
en uit welk dyslectisch ei kom jij nou weer?
k vind er echt niks aan. vind net alsof je op een koe lijkt als je een ring door je tepel hebt
-clit
-linker tepel verticaal
-rechter tepel verticaal
Nou...Het is ff 2 sec. pijnlijk...Maar ja, zodra de tepelpiercing erin zit voel je je weer helemaal de oude...Tenminste...Paar uur daarna erg gevoelig haha...Maar verdoving is niet nodig!!!
Met verschromelde hangtietuh neem je geen piercing
Nee maar ook niet als je tepel ongeveer net zo groot is als de rest van het geheel (zogenaamd een spiegel ei)
Mijn vraag aan jou hoe is het voor een man dan?laatste aanpassing 27 mei 2005 13:11
Ik zelf hou niet van die vreselijke gespierde patsers die dan overal met de blote barst lopen omdat ze een piercing hebben
Dus kort om een man moet een piercing hebben maar niet mee showen alleen als het jou man is en dan alleen in de slaap kamer.
Patsers hoeven niet alleen gespiert te zijn er zijn ook genoeg aangeklede spijkers die patserig doen met een piercing.
laat ik er nu net geen foto van hebben jammer hej! je mag wel komen proeven
mietje 'k geloof je toch nie, en als je men prof had bekeken mag 'k zoiezo nog 35dagen niets doen
en er zat vandeweek ook n bobbeltje pcies naast et ringetje, dus ja mee dat ik me aan het wassen was, keek ik en et bloed droop eruit
Dat komt door het ringetje...die trekt het wondje steeds weer open doordat dat ringetje draait.
Ik had zelf staafje had nergens last van
heb zelf ook ringetjes laten zetten, doet kei pijn als je ze draaid... staafjes zijn idd beter, dan draai je het vuil niet elke x d'r doorheen
Ken toch ook gewoon er niet aan draaien? Alleen met schoonmaken en dan zorg je dat het vuil al weg is.
Maar bij mij is het ook nooit helemaal geheeld, eens in de zoveel tijd komt er van de zijkantjes nog wat wondvocht. Zolang het niet ernstig gaat ontsteken of vies wordt, laat ik 'm er mooi inzitten. Vind een ringetje veel mooier dan een staafje
ja heb hem nu bijna een week en als ik met unicura was word het heel droog kan beter alleen met water wassen volgens mij...
Wat vinden jullie van vrouwen met een tepelpiercing?
Meiden met 2 tepelpiercings zijn echt
waterstof peroxide 3%
dat 2 maanden elke dag er omheen smeren met een watenstaafje na het douche en je hebt nergens last van.
Uitspraak van Shifty op dinsdag 5 juli 2005 om 14:13:
gewoon met unicura zeep wassen is het beste.
Wat vinden jullie van vrouwen met een tepelpiercing?
Maar 2 is mooier
Wat is daar mis mee ??
Waar zitten die overige 11 trouwens ??
k heb het in de gaten
eeft niks hoor
Heb ik ook wel eens last van
Na anderhalf jaar nog steeds ontstoken. Tijd lang dagelijks in de zee gezwommen, dit hielp erg goed maar ik ben nu dus weer terug bij af. Word er GEK van. Denk dat ik hem er maar uit haal als het zo blijft want dit is echt niet leuk meer
vinnut wel mooi, maar t schijnt toch dat je dan geen bosrtvoeding meer kan geven, of is dat onzin?
Vind een staafje ook veel mooier.
Maar de piercer had mij aangeraden als eerste een ringetje te pakken omdat met een staafje je een soort wilt vlees kan krijgen omdat je er niet goed mee kan draaien enzo..
heb zijn raad maar opgevolgd..
Toch nu ik hem al 2 dagen heb gaat een ringetje wel, is niet echt lelijk ofzo...
Alleen totaal niet makkelijk
Als het maar G**L is
ga hem eens een week lang schoonspoelen met lauw zoutwater en met unicurazeep na een week niet over?
dat van wild vlees is ook nix van waar.
Graag gedaan hoor!!! (Compilimentje nogmaals)
En lees ik dat nou goed bij je profieltje ben je Zwanger?
groetjes dikke -x- en fijne avond nog doei,doei...
Raylaatste aanpassing 10 juli 2005 21:41
ga hem eens een week lang schoonspoelen met lauw zoutwater en met unicurazeep na een week niet over? gewoon nog een week (2x per dag) het helpt echt
je moet eerst water koken dan zeezout erbij en laten afkoelen en dan pas erover heen spoelen
Moet ik je handje ff vasthouden
bij mij deed het echt geen pijn of zo...
hoe voelt et,kheb wel meerdere piercings al,maar men!! eentje door je tepel jassen,en wanneer kun je dr weer intiem mee zijn enzo
hoe kan je tepelpiercing inscheuren/hoe ziet je dat of voel je dat?? kan me niet voorstellen hoe dat kan, trek je er dan teveel aan ofzo
Laura H:
Je gaat m vrijdag laten zetten he?
Bij tattoo Bob toch?
Nou ik zal je vertellen dat het daar echt niet minder pijn doet. Ik heb hem daar ook laten zetten door Deborah maar het deed alsnog fucking veel pijn
Maar iig succes ermee!
Gewoon een strippie valium slikken joh
ow en Laura ik heb hem zelf bij queens of rings laten zetten op eendrachtsplein ook super
pfff ik vind die Ralph zo vreselijk irritant met zn nepmuis en al zn nietgrappigegrapjes
laura ben je nu geweest dan en zo ja waar??????????/
klitpierc is wel erg pijnlijk
Wel als ik je handje vasthoud hoor
Joepie jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee