Partyflock

Forumonderwerp · 712488

Waarschuw beheerder
2012 A.D.

The End of the Mayan Calendar is scheduled for December 21, 2012 (give or take a year). The possibilities of what this “end” might mean is an increasingly hot topic on the Internet, in conferences, printed articles, and in discussions all over the globe. This is because it just might be an incredibly important moment in history -- e.g., the end of history!

Calendars, in general, do not end [1]. The whole purpose of developing and/or keeping a calendar is to predict future events based upon the cyclical nature of the world -- to keep such things as agriculture in line with the seasons or inform out-of-line politicians when their terms of office are up for reconsideration. [In this regard, politicians are like babies. Both need to be changed periodically, and often, for the same reason.] But the idea that everything is coming to some sort of completion, i.e. the end of cycles, the end of days, the end... period... This just doesn’t compute when it comes to the idea of a calendar.

But the Mayan Calendar is not necessarily your average, run-of-the-mill calendar. It is, among other things, reputed to be the most accurate in the world. This is due in part to the fact it is also a relatively complicated calendar, using cycles of 13 and 20 (weird!), relating to the cycles of other planets (e.g. Venus), and in general incorporating some 22 (at last count) different sub-calendars, such that every contingency can be accounted for.

The Mayans did not elaborate in great detail about what would happen in 2012 A.D., just that their calendar would end. However, there has been no end (pardon the pun) to the possibilities being forecast by modern day interpretors of what the Mayans might have meant. These possibilities include 2012 A.D. as a time for:

1 ) major changes in human DNA (as in Indigo Children),

2 ) an enormous leap in Consciousness,

3 ) dimensional shifts (as in Hyperdimensional Physics and/or Superstrings),

4 ) the cessation of linear Time,

5 ) an evolutionary human pinnacle,

6 ) a huge surge and multiple breakthroughs in technology,

7 ) the end of Money [Shirley, you jest!],

8 ) massive genetic mutations [the good news!],

9 ) a serious, altogether-too-close encounter with a Near-Earth Objects member,

10 ) and a cosmic alignment of our solar system with the plane of our Galaxy, the Milky Way. The latter represents the end of a 25,920 year cycle -- a cycle based on the Precession of the Equinoxes).

dit is voorlopig even genoeg. post hier aub al je links en ideeen over 2012/2013. dat kan nog eens interresant worden.

persoonlijk denk ik dat het een combinatie van een boel aangehangen geloven gaat worden. een soort puzzel waarvan de hele wereld stukjes heeft en ze samen in elkaar moeten zetten voor 2013.

tis geen drama als het mislukt; zie het als een proefwerk, maar zeg nou zelf; iedereen haalt graag goede cijfers. zie het als een vak wat je super tof vind. iedereen kan op zijn manier bewust worden en je hoeft er niet een secte voor te aanhangen. wees jezelf, maar lees meer over wat er in deze wereld gaande is.

dan doel ik op ufo`s, aliens, zogenaamde mythologien die eigenlijk ECHT zijn gebeurt, goden uit verschillende culturen die allemaal op vliegende afgebeelde discussen uit de hemel kwamen... jaja mij maak je niet gek; dat zijn aliens, dat de overheid en de wereldwijde overheid alles ontkennen is niet gek; anders breekt er massa hysterie uit en zijn ze zo hun macht kwijt... en dan zijn er nog meer dingen die men moet weten over aliens en de overheid...

na goed; ik dwaal af; post hier je visie van 2012/2013 en wat het voor ons gaat betekenen.

wie weet komen we er wel uit :D

bottom line = wees niet zo fuckin skeptisch en accepteer nou maar dat onze wetenschap nog lang niet ver genoeg is om alles te verklaren, maar puur omdat het door de wetenschap nog niet verklaard kan worden betekend niet dat het bestaat en wederom als er wereldwijd wordt toegegeven aan opmerkelijke feiten dan raakt het volk geprikkeld, zal dus meer willen weten, komen uit eindelijk achter de waarheid en voila, we komen weer terug bij massa hysterie, wat voor ons overigens heel goed zou zijn, maar voor de portomonnee en macht van de overheden absoluut NIET!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nederlands vertaalt ofwat??
Waarschuw beheerder
donateur
zo te zien wel
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ParametricSearch-Start?Ntk=nl_books&Nty=1&Section=BOOK&Ntt=2012

Waarschuw beheerder
dus, de bovenste van de 3 ook de beste?!
Waarschuw beheerder
Ja en ik zou De tiende planeet van Zecharia Sitchin lezen...

Is geweldig. De vertaling is opnieuw in herdruk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Planet Xiss op maandag 29 mei 2006 om 01:17:
En is het veel van hetzelfde, of de moeite waard alles te lezen????

Het boek zelf heb ik niet gelezen :no:
maar ben wel bekent met het verhaal.
Wat ze daar in insinueren is zeker wel de moeite waard ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 18:12:
Uitspraak van Planet Xiss op maandag 29 mei 2006 om 01:17:
En is het veel van hetzelfde, of de moeite waard alles te lezen????

Het boek zelf heb ik niet gelezen
maar ben wel bekent met het verhaal.
Wat ze daar in insinueren is zeker wel de moeite waard

Ik denk dat Planet Xiss de Earth Chronicles bedoelt, waarvan The 10th Planet deel 1 is en waar minstens 5 delen van zijn. Ik heb ook alleen deel 1 gelezen maar ben ook benieuwd naar de rest.
Waarschuw beheerder
Dus omdat een kalender eindigt in 2012 moet maar gelijk heel de wereld vergaan en dat alles gebaseerd op een kalender die ruim 2000 jaar geleden is geschreven. (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychisch op maandag 29 mei 2006 om 23:21:
Dus omdat een kalender eindigt in 2012 moet maar gelijk heel de wereld vergaan

De wereld vergaat niet, waarom zitten zoveel mensen toch met die 'doom' gedachten in hun hoofd? Er zullen dingen veranderen, waarschijnlijk in een sneller tempo dan we nu gewend zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blueprint op maandag 29 mei 2006 om 23:32:
Er zullen dingen veranderen, waarschijnlijk in een sneller tempo dan we nu gewend zijn.

En dat gebaseert op een 2000 jaar oud geschrift? lol
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychisch op maandag 29 mei 2006 om 23:43:
En dat gebaseert op een 2000 jaar oud geschrift?

Nee, gebaseerd op bevindingen van verschillende volkeren. Niet gebaseerd naar mijn inziens op de bijbel als je dat bedoelt.

Als je voor jezelf nou eens kijkt in hoe zo'n snel tempo dingen zijn verandert alleen al op het gebied van technologie, opa's en oma's kunnen het veelal niet meer bijhouden.
Deze snelheid gaat volgens een logaritmisch principe. Wiskunde is de sleutel tot het heelal en laten volkeren als Maya's, vroegere Egyptenaren en Olmeken, er zijn er nog meer, nou een zeer gedetailleerde kennis hebben van astrologische en astronomische kenmerken van het heelal.

Het is gewoon een logische optelsom, nou ja, voor mij dan. De mayakalender is gewoon een indicator dat er door andere mensen al eerder kennis van is genomen.

Maar geloof en denk wat jezelf wil.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat tempo waar je het over hebt noeme ze de jesusfactor

wat ze van het jaar 0 to het jaar 1000 aan uitvinden gedaan hebben, doen wij nu in minder dan 1 jaar.

dus ja, ken je nagaan :):)
Waarschuw beheerder
Sinds wanneer geloven wij in de wereld RODDELS?
Ga maar eens na :s ( of is ie te moeilijk?)
Het zal ook allemaal wel een punt van logica en waarheid hebben...absoluut,
maar een objectief iemand kan ook subjectief zijn.
Dus het staat er wel en is gezegd, maar weet je het wel zeker dat het is gezegd???
Iedereen houdt zich wel eens met het LEVEN bezig, dat is alleen maar goed denk ik, maar hoeveel personen doen r echt wat aan?
Ja grote leiders, en al die beroemde mensen...
Maar dat is ook pas later uitgekomen, nadat ze overleden waren.
Dus zo heeft ieder mens op de werled wel zijn verhaal:)en zijn medewerking
Hoe kan er een tijdslimiet op iets zitten, ja t zou kunnen? De aarde is niet van ons!! tog***
En ja wij verpesten hem, en dat is een feit, en dat is met geen enkel geloof goed te maken.
Natuurrampen, catastrofes, oke het bewijs is er.

Maar wat is het punt hier dan nu?????

Iedereen die hier praat, weet wel waar tie het over heeft :) Compliment ( voor de meeste dan he)
Maar omdat je het juist weet, dan , zou je er dan iets aan kunnen veranderen?? nee ( hoe graag je ook zou willen waarschijnlijk)of zou je je eigen ik hier willen laten spreken, en VOOR IEMAND spreken?

Maar wil je het derde wiel uitvinden PRIMA...(Y)

Als je zelf zou weten wanneer er iets gebeurt, ga je er onbewust en bewust tog op wachten, in ieder geval je bent er mee bezig.
Je leeft maar 1 keer, richt je dan lekker op jezlef en je eigen wereld, want mocht het zo zijn, dat er wat gebeurt, ben je veilig in je eigen wereld. Logisch tog?
En voor alle nieuwe situaties zijn oplossigen en protocollen.
Ze kunnen de stelling wel trekken, maar geen oplossing ervoor?
Wetenschap is dan zo dubbel ( verbeter me als ik het verkeerd zie) (dubbel- tog wel wiskunde he;))

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2004 om 10:09:
dit is voorlopig even genoeg. post hier aub al je links en ideeen over 2012/2013. dat kan nog eens interresant worden.

Ik zie het nu maar zo:
Als het zo is, zeker kut, genoeg mensen die gaan denken, waarom nu?? Als je zo in jezelf kan geloven en zo veel medelijden met jezelf kan hebben, kun je het ook anders aanpakken tog?
Ja er zal misschien iets gebeuren, maar wat is daar het doel van? Mensen zijn altijd op zoek naar hun gelijk, en als je het krijgt, het zij zo, maar het komt nooit zwart op wit te staan. De goden e.d wel.

De enigste reden die ik bedenken kan is dat iedreen zich dan flink gaat tegenkomen.
Als je dit weet van te voren, zou GOD ook niet bestaan (F)
want dat zou onlogisch zijn....:frusty:

God-duivel
goed-slecht
of/of- het een niet dan het ander wel
wit-zwart
naast-tegen

Waar is de positiviteit dan gebleven????
Dit speelt al duizenden jaren en boeken worden <geschreven over goed en kwaad. Derde wiel blijft uitgevonden worden
We houden ons teveel bezig met andere dingen, slechte dingen,,,,,???
WE hebben genoeg bewijs over het verleden, maar we vergeten 1 ding:
De geschiedenis herhaalt zich zolang er niets mee gedaan wordt, we moeten er van leren.

En ufo's en alles nee sorry daar ga ik niet in geloven, lijk wel gek :S al die films, negatieviteit, want ik ken er geen 1 pluspunt van verzinnen, waarom zou ik me zelf dan gaan verplichten me zelf af te gaan vragen of het wel waar is?
Ik zeg eerlijk nou dan ben ik bang, en is het straks ver te zoeken in de wereld, want dan leef je niet meer in je wereld, maar een gecreeeerde wereld :(Y)
En dan blijft er van Moeder Natuur ook niets moois over, is dat wat we willen???

Het valt mij ook persoonlijk tegen dat mensen, zomaar aannemen, dat wat staat geschreven, ook echt zo is, nu over die planeten, geloof e.d., want als ik mij in mezelf verplaats, beni k wel zo iemand dat ik eerst voor mezelf moet uitvogelen ofdat wel zo is, als er iets is, waar ik mij op dat moment mee bezig houdt.
Alles is vertaald, in alle talen, de bijbel, koran,
maar hebben we vroeger niet op school een spelletje geleerd, in een kring, de een fluisterde in iemands oor iets, en dat ging de kring rond.... was de boodschap op het eind nog duidelijk????

Mensen verwachten meer, eisen meer en zijn niet tevreden.
Dus alles wat gebeurd is, is gebeurd, en zijn we zoekende naar nog meer onverklaarbare gebeurtenisssen?? materiaal??
Omdat het gewoon zo is :) :)
En ja wij leven nu in eentijd van technologie, en daar kan je fantasie van op hol slaan....maar moet dat ook zo zijn dan??

Zoveel logica en wat wel niet meer..
Maak er gebruik van :yes: maar misbruik het niet...

Een klavertje vier is niet voor niets uitgevonden.
Je zal er nooit een vinden als je zoekt, tenzij je het vinden moest :S

En zo zie ik het :cheer:

Begin eerst maar eens bij jezelf :aai:

(F)
En nog ff ter herinnering :D

[img width=250 height=156]http://tk.files.storage.msn.com/x1pC47KWjv0VYmVv2A2BP9QWeiGgQ2DVFKl_9oxpHRJcWyN_pTCPuFDM_iypayD-VKXO3fHnbHA5B1a00rqHdCgQIzlBTcPFRiNTeGUtRRqJoBVdXj0ZkMen8Nx3u0S6-2D[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Tamara~ op woensdag 31 mei 2006 om 03:20:
Sinds wanneer geloven wij in de wereld RODDELS?
Ga maar eens na :s ( of is ie te moeilijk?)
Het zal ook allemaal wel een punt van logica en waarheid hebben...absoluut,
maar een objectief iemand kan ook subjectief zijn.
Dus het staat er wel en is gezegd, maar weet je het wel zeker dat het is gezegd???
Iedereen houdt zich wel eens met het LEVEN bezig, dat is alleen maar goed denk ik, maar hoeveel personen doen r echt wat aan?
Ja grote leiders, en al die beroemde mensen...
Maar dat is ook pas later uitgekomen, nadat ze overleden waren.
Dus zo heeft ieder mens op de werled wel zijn verhaal:)en zijn medewerking
Hoe kan er een tijdslimiet op iets zitten, ja t zou kunnen? De aarde is niet van ons!! tog***
En ja wij verpesten hem, en dat is een feit, en dat is met geen enkel geloof goed te maken.
Natuurrampen, catastrofes, oke het bewijs is er.

Maar wat is het punt hier dan nu?????

Iedereen die hier praat, weet wel waar tie het over heeft :) Compliment ( voor de meeste dan he)
Maar omdat je het juist weet, dan , zou je er dan iets aan kunnen veranderen?? nee ( hoe graag je ook zou willen waarschijnlijk)of zou je je eigen ik hier willen laten spreken, en VOOR IEMAND spreken?

Maar wil je het derde wiel uitvinden PRIMA...(Y)

Als je zelf zou weten wanneer er iets gebeurt, ga je er onbewust en bewust tog op wachten, in ieder geval je bent er mee bezig.
Je leeft maar 1 keer, richt je dan lekker op jezlef en je eigen wereld, want mocht het zo zijn, dat er wat gebeurt, ben je veilig in je eigen wereld. Logisch tog?
En voor alle nieuwe situaties zijn oplossigen en protocollen.
Ze kunnen de stelling wel trekken, maar geen oplossing ervoor?
Wetenschap is dan zo dubbel ( verbeter me als ik het verkeerd zie) (dubbel- tog wel wiskunde he;))

Uitspraak van [ omkara techichi ] op woensdag 6 oktober 2004 om 10:09:

Ik zie het nu maar zo:
Als het zo is, zeker kut, genoeg mensen die gaan denken, waarom nu?? Als je zo in jezelf kan geloven en zo veel medelijden met jezelf kan hebben, kun je het ook anders aanpakken tog?
Ja er zal misschien iets gebeuren, maar wat is daar het doel van? Mensen zijn altijd op zoek naar hun gelijk, en als je het krijgt, het zij zo, maar het komt nooit zwart op wit te staan. De goden e.d wel.

De enigste reden die ik bedenken kan is dat iedreen zich dan flink gaat tegenkomen.
Als je dit weet van te voren, zou GOD ook niet bestaan (F)
want dat zou onlogisch zijn....:frusty:

God-duivel
goed-slecht
of/of- het een niet dan het ander wel
wit-zwart
naast-tegen

Waar is de positiviteit dan gebleven????
Dit speelt al duizenden jaren en boeken worden <geschreven over goed en kwaad. Derde wiel blijft uitgevonden worden
We houden ons teveel bezig met andere dingen, slechte dingen,,,,,???
WE hebben genoeg bewijs over het verleden, maar we vergeten 1 ding:
De geschiedenis herhaalt zich zolang er niets mee gedaan wordt, we moeten er van leren.

En ufo's en alles nee sorry daar ga ik niet in geloven, lijk wel gek :S al die films, negatieviteit, want ik ken er geen 1 pluspunt van verzinnen, waarom zou ik me zelf dan gaan verplichten me zelf af te gaan vragen of het wel waar is?
Ik zeg eerlijk nou dan ben ik bang, en is het straks ver te zoeken in de wereld, want dan leef je niet meer in je wereld, maar een gecreeeerde wereld :(Y)
En dan blijft er van Moeder Natuur ook niets moois over, is dat wat we willen???

Het valt mij ook persoonlijk tegen dat mensen, zomaar aannemen, dat wat staat geschreven, ook echt zo is, nu over die planeten, geloof e.d., want als ik mij in mezelf verplaats, beni k wel zo iemand dat ik eerst voor mezelf moet uitvogelen ofdat wel zo is, als er iets is, waar ik mij op dat moment mee bezig houdt.
Alles is vertaald, in alle talen, de bijbel, koran,
maar hebben we vroeger niet op school een spelletje geleerd, in een kring, de een fluisterde in iemands oor iets, en dat ging de kring rond.... was de boodschap op het eind nog duidelijk????

Mensen verwachten meer, eisen meer en zijn niet tevreden.
Dus alles wat gebeurd is, is gebeurd, en zijn we zoekende naar nog meer onverklaarbare gebeurtenisssen?? materiaal??
Omdat het gewoon zo is :) :)
En ja wij leven nu in eentijd van technologie, en daar kan je fantasie van op hol slaan....maar moet dat ook zo zijn dan??

Zoveel logica en wat wel niet meer..
Maak er gebruik van :yes: maar misbruik het niet...

Een klavertje vier is niet voor niets uitgevonden.
Je zal er nooit een vinden als je zoekt, tenzij je het vinden moest :S

En zo zie ik het :cheer:

Begin eerst maar eens bij jezelf :aai:

(F)
En nog ff ter herinnering :D

image

KWEENIE HOOR>>> MAAR IK KON ER IN IEDER GEVAL NIET!!! DOORKOMEN....

PFFFFF niets nieuws.. alleen maar jouw mening met veel herhalingen en taalfouten..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zonde van de forumplek...

En dat twee keer... Haha, maar dat is mijn schuld.

Oeps......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Planet Xiss op woensdag 31 mei 2006 om 15:59:
KWEENIE HOOR>>> MAAR IK KON ER IN IEDER GEVAL NIET!!! DOORKOMEN....

PFFFFF niets nieuws.. alleen maar jouw mening met veel herhalingen en taalfouten

Typisch JIJ dus :S
uhh volgens mij hebben ze een woord voor jouw:

SATANISTISCH hehehe....

Beetje triest van je zo een reactie....maar goed..oordeel lekker verder :looser:
Zulke mensen hebben nog nooit een ander kunnen raken, laat staan iets te kunnen weten.
Jij bent voor mij enkel een MiKcrOsKOoPieJS PlUisje

:rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Tamara~ op woensdag 31 mei 2006 om 16:03:
SATANISTISCH
Typisch JIJ dus:S
triest van je
:looser:
Zulke mensen
MiKcrOsKOoPieJS PlUisje

oordeel lekker verder

Ehh, sorry maar vraag me toch ff af wie hier nu eigenlijk over wie oordeelt..:X

Uitspraak van Planet Xiss op woensdag 31 mei 2006 om 15:59:
KON ER IN IEDER GEVAL NIET!!! DOORKOMEN....

Volgens mij maakt Planet Xiss er vooral melding van dat hij/zij nauwelijks/niet door jouw tekst heen kon komen...
En moet eerlijk zeggen... daar is hij/zij niet de enige in8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja je kent het...verschillende mensen...kijk even op me site Mii aka dyslectysh :)
Maar een boeiender antwoord uit jouw mond zal waarschijnlijk nooit meer zijn als:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Tamara~ op woensdag 31 mei 2006 om 16:22:
zal waarschijnlijk nooit meer zijn als

dan;)

8)

Alweer?:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nah kijk eens ben je tog sociaal ;P

B)

Een oordeel vellen over mijn mening...vervolgens je ergens in mengen wat je niet snapt...:S

Maar mijn conclusie jatten??
Onderaan je Pers. Tekst?? Vind ik wel :lol: te lachwekkend

[img width=250 height=156]http://tk.files.storage.msn.com/x1pC47KWjv0VYmVv2A2BP9QWeiGgQ2DVFKl_9oxpHRJcWyN_pTCPuFDM_iypayD-VKXO3fHnbHA5B1a00rqHdCgQIzlBTcPFRiNTeGUtRRqJoBVdXj0ZkMen8Nx3u0S6-2D[/img]

Don't Trick Mii :gaap: Ik haal altijd me gelijk :kwijl:
Ook al gelooft niemand het dan he, want nu is ie GONE...maar jij snapt wel waar ik het over heb O:):frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja je kent het...verschillende mensen...kijk even op me site Mii aka dyslectysh :)
Maar een boeiender antwoord uit jouw mond zal waarschijnlijk nooit meer zijn als:

Zal waarschijnlijk nooit meer zijn DAN:...

Ehm, verzoeke niet te schelden...

En nogmaals je tekst is enigszins storend gezien het vrij diepgaande karakter van dit forumonderwerp.

En het is niet zo goed te lezen. Je nederlands is niet zo goed, daar kun je niks aan doen dat is waar.

Misschien kun je gaan videochatten, dan kun je praten in plaats van typen. Veel plezier. Liefs...;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
SATANISTISCH
Typisch JIJ dus:S
triest van je
Zulke mensen
MiKcrOsKOoPieJS PlUisje

Uitspraak van ~Tamara~ op woensdag 31 mei 2006 om 16:31:
je ergens in mengen wat je niet snapt...:S

Een oordeel vellen over mijn mening...

:roflol: en wéderom ben jíj degene die oordeelt maar de ander hiervan beschuldigt!:D Zie je 't dan écht niet?8) :frusty:
Nógmaals, ik maakte er enkel melding van dat ook ik moeilijk door je tekst heen kon komen; ik veroordeelde 'm niet, dat maak jij er van.

Maar mijn conclusie jatten??
Onderaan je Pers. Tekst??

Ben jij de ontwerper van dat affiche dan?!

Ik haal altijd me gelijk

Je víndt zélf dat je gelijk hebt bedoel je;)

Maar goed, I rest my case.. Weer meer dan genoeg woorden aan vuil gemaakt; zonde van de ruimte in dit boeiende topic:yes:

Waarschuw beheerder
wat gaat er dan precies gebeuren??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja dat weet hier geen mens :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Tamara~ op maandag 5 juni 2006 om 19:44:
Ja dat weet hier geen mens

Ik geloof dat iedereen hier nog weet waar dit forum uit 2004!!! over gaat, behalve Tamara.

Het begint een klein beetje vervelend te worden Tamara...

Heeeel groot klein beetje...
Waarschuw beheerder
kijk even op me si
te Mii aka dyslectysh :)

En dan nog even over je verschrikkelijke taalgebruik...

Daar horen we je niet meer over???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2004 om 10:18:
blablabla.... altijd is er wel weer een datum voor doemdenkers... maar op de datum zelf is er uiteraard niks aan de hand..

Morgen is weer zo'n mooie dag...... de 6e dag van de 6e maand van 2006.... Zal de wereld dan eindelijk vergaan :O:O:O:O:O spanning.... Ik kan vast niet slapen vannacht 8)
Waarschuw beheerder
donateur
grappig ja die datum, mja dr was naar mijn weten niet veel voorspelt met die datum..
behalve dan dat er vandaag massaal christenen de hele dag aan het bidden zijn in de kerk om de 'duivel' te verdrijven.

als je het mij vraagt is het niks meer dan toeval, zo'n datum komt toch wel een keer
heeft weinig te maken met het 2012 gebeuren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Col-O op dinsdag 6 juni 2006 om 17:16:
voorspelt

voorspeld

Uitspraak van Col-O op dinsdag 6 juni 2006 om 17:16:
is het niks meer dan

is het niet meer dan

Gelukkig DAN, pfew het had ook als kunnen zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Planet Xiss op maandag 5 juni 2006 om 23:45:
En dan nog even over je verschrikkelijke taalgebruik...

Daar horen we je niet meer over???

Planet Xiss rulezzzz.
Waarschuw beheerder
donateur
ja heel leuk en wijs hoor, maar wil je nou constant iemand zn spelfouten gaan verbeteren of het gewoon over dit onderwerp hebben??

ik ben wel voor het tweede(Y) nederlandse les heb ik eindelijk achter de rug...:gaap:
Waarschuw beheerder
Ik weet niet hoor... Maar wanneer iemand niet eens normaal kan spellen trek ik zijn of haar theoretische vooronderstellingen ten sterkste in twijfel.

Dit aangezien diegene dan tijdens het lezen van serieuze theorie geen taalkundige kennis heeft opgedaan.
Of vanwege het weinig relevante en niet tot matig onderbouwde karakter van dubieuze theorie waardoor diegene taalfouten heeft overgenomen van al even dubieuze schrijvers...

;-) Er zijn genoeg forumonderwerpen over voetbal, ga je lekker daar heen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Goed zo Zonnelotus;

geef die leeghoofden maar eens goed de wind van voren B)

:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als je denkt dat ik een of andere gemiddelde klootzak ben ofzo dan zit je er wel ver naast vriend.

ik volg dit topic als sinds het begin en dat ik in die tussentijd nog steeds niet zo abn ga praten hier als jullie betekent nog niet dat ik minder verstand heb van zaken.

dat ik die spelfouten heb gemaakt was om de simpele reden dat ik het ff snel type. k ga niet helemaal moeilijk alles door de spellingscontrole halen omdat jij tijdens het lezen erover struikelt dat ik per ongeluk voorspelt met een d schrijf:s

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 16:19:
leeghoofden

leg mij is uit waarom ik een leeghoofd zou zijn?

ik volg jouw topic al een tijdje pik en jij hebt me echt aan het denken gezet met die verhalen over de annunaki. ik geloof er net zo hard in als jij
ok mischien heb ik me er niet zo erg in verdiept als jij, maar waarom wordt ik door jullie als een of andere mongool gezien die er niks van snapt?
ten slotte zitten we in hetzelfde schuijte;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Col-O op zaterdag 10 juni 2006 om 17:46:
leg mij is uit waarom ik een leeghoofd zou zijn?

ik zit een beetje te fucken kerel.

sorry (F)

Had je opzich ook wel uit:

:9 (deze smiley)

kunnen opmaken, maar ik geef toe, ik rel nog wel eens vaker O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 16:19:
Goed zo Zonnelotus;

geef die leeghoofden maar eens goed de wind van voren

Meeloper, zeer zeker fake.
Uitspraak van Red Moon op donderdag 8 juni 2006 om 22:58:
Er zijn genoeg forumonderwerpen over voetbal, ga je lekker daar heen

arrogante semi-intellectueel (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Nima op zondag 11 juni 2006 om 13:53:

Darling! Hij is de initiator van dit langlopende forum!

Haha... En nee, voetbal is niet arrogant en ook niet semi- en al helemaal niet intellectueel!

Hahaaaaaaa... ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Nima op zondag 11 juni 2006 om 13:53:

:D

Uitspraak van Red Moon op zondag 11 juni 2006 om 14:11:
Darling! Hij is de initiator van dit langlopende forum!

Sssst B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 18:35:
maar ik geef toe, ik rel nog wel eens vaker

idd, k heb wel vaker berichten van je gezien;)

het boeit me verder ook niet ofzo(Y)

mja goed om weer ff een beetje on-topic te komen; is er verder nog iets geweest omtrent die datum van 06-06-2006?
en dan bedoel ik iets wat de maya's of iets dergelijks voorspelt hebben.
k had wel iets gelezen over die christenen die de hele dag zaten te bidden om satan te 'verjagen' ofzo maar vond het een beetje te mytisch.
heb er iemand een internetsite met meer diepgang op die datum?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Col-O op zondag 11 juni 2006 om 20:42:
mja goed om weer ff een beetje on-topic te komen; is er verder nog iets geweest omtrent die datum van 06-06-2006

Neejoh, 666 is gewoon iets Christelijks. Wel, wat ik nog niet zwaar goed begrijp, is de Sacrale Geometrische betekenis achter dit getal.

De site http://www.seriewoordenaar.nl/seriewoordenaar/content/Lees.asp?Navcode=wisdom&InleidingKey=128 heeft daar een uitgebreid wiskundig artikel over. Aanrader voor de wizkids ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 20:46:
Wel, wat ik nog niet zwaar goed begrijp, is de Sacrale Geometrische betekenis achter dit getal.

idd dat artikel heb ik niet zo heel lang geleden gelezen.

ikzelf merk een beetje uit dit verhaal op dat een pentagon een vorm is wat nogal belangrijk is in de natuur. Deze vorm schijnt een soort van 'bouwsteen' te zijn in ons dna.

ik heb daar een link van met een uitgebreid uitleg erover:

http://www.egoproject.nl/star/72%20DNA.htm
Waarschuw beheerder
ik volg dit topic als sinds het begin en dat ik in die tussentijd nog steeds niet zo abn ga praten hier als jullie betekent nog niet dat ik minder verstand heb van zaken.

ik volg jouw topic al een tijdje pik en jij hebt me echt aan het denken gezet met die verhalen over de annunaki. ik geloof er net zo hard in als jij
ok mischien heb ik me er niet zo erg in verdiept als jij, maar waarom wordt ik door jullie als een of andere mongool gezien die er niks van snapt?
ten slotte zitten we in hetzelfde schuijte;)

Hoe kun je nou je er wel minder in verdiept hebben maar niet minder verstand van zaken hebben?

Maar hoe dan ook je bent wel een toffe peer hoor Col-O.
Ik vind de tekst bij je foto vooral erg cool. ;-)

En ook ik ben zo'n struikelaar... Je maakt veel taalfoutjes.
Maar toffe peren mogen dat, hahaaa. :bounce:
Waarschuw beheerder
de kalender stopt op 2012,ze konden hem niet afmaken want de spanjaarden vielen toen binnen.

Waarschuw beheerder
Dan zien we allemaal eruit als de starter van dit topic. :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jelken op maandag 12 juni 2006 om 13:53:
de kalender stopt op 2012,ze konden hem niet afmaken want de spanjaarden vielen toen binnen.

dus 20-12-2012 is dus de dag dat de planeten naast elkaar komen te staan? Is dit vaker gebeurd??
De Egypenaren hebben ons enkel tips gegeven door hun kalenders en bouwwerken. De Sumerische tabletten die Zechariah Sitchin heeft vertaald spreken iets duidelijker taal. Die klei-overleveringen vermelden de oorzaak van de ramp.
Zoals je wellicht weet zijn er 9 planeten in ons zonnestelsel. De Sumeriers hielden echter rekening met 12 planeten. Ze rekenden de zon en de maan erbij. Een goed rekenaar zal merken dat er nog steeds 1 ontbrekende planeet is: de 12e planeet, of eigenlijk: de 10e planeet. De zon is een ster en de maan is een maan, maar om niet in woordneuken te vervallen, en in de sfeer van Sitchin te verblijven, blijf ik dit de '12e planeet' noemen. Volgens de Sumeriers komt de 12e planeet In 2012 heel dicht bij de zon. De 12e planeet is een planeet met een omloopwaarde van 25.920 jaar en een baan die bijna loodrecht staat op die van de aarde en de andere planeten (Mars, Venus, etc...). Dat wil zeggen dat de planeet om de 12.960 jaar zijn invloed laat kennen op de zon. Op de zon ontstaat een grote kortsluiting tussen de zonnepolen waardoor het zal lijken alsof de zon kan ontploffen. Er komen radioactieve stralen van de zon en door de poolkanteling op de zon zal ook de aarde kantelen.
Doordat onze hersenen gevoelig zijn voor straling zal er een soort 'chaos'-effect optreden waardoor irrationeel of wanhopig gedrag voor veel mensen een manier van handelen zal zijn.
De zon stuurt heel veel geladen deeltjes de ruimte in, ook richting aarde. Tegenwoordig kun je huidkanker krijgen van de zon, dus in 2012 zal dat niet veel beter zijn. De magnetosfeer van de aarde kan vele gemagnetiseerde deeltjes van de zon tegenhouden, maar dit schild heeft ook z'n grenzen en na verloop van tijd zal de gestuurde energie de overhand krijgen op de aardenergie.
Op dat moment proberen alle magnetische delen van de zon zich te oriënteren. Dat heeft z'n invloed op de magnetische delen van de aarde. Er ontstaat een soort tri-state toestand waardoor de aarde de balans verliest. Al dit magnetisme zorgt er ook voor dat alle digitale toestellen in één keer vernield zullen worden. Vele ijzeren voorwerpen zullen zich als inductiekringen gaan opstellen waardoor je gefrituurd kunt worden door in een tram te zitten. Door het magnetisme gaan vliegtuigen neerstorten en satellieten en ruimtestations zullen onbruikbaar worden en zelfs helemaal vernield.
De binnenkant van de aarde is een vaste ijzeren kern. Die kern zorgt voor de polen en is eigenlijk niets meer dan een krachtbron of een dynamo. Het anders georiënteerd magnetisme zorgt ervoor dat deze krachtbron stil komt te liggen (kortsluiting). De buitenste aardlaag komt hierdoor los te liggen van de aardkern. Door de hevige trillingen die dit in de aarde opwekt zal ook de laag waar wij op leven (lithosfeer) breken. De lithosfeer is de dunste aardlaag en is dus het meest gevoelig voor inwendige trillingen van de aarde. De krachten die ontstaan op de aardplaten zijn zo krachtig dat ze zelfs de Mount Everest doormidden kunnen breken. Overal op de wereld zullen de aardplaten scheuren vertonen en vulkanen zullen als paddestoelen uit de grond schieten. We zullen van dichtbij meemaken waarom de Dino's plotseling van de planeet verdwenen. Dino's konden namelijk geen boten maken.
Plaatsen waar nu breuken in de continentplaten zijn (San Fransisco, India, ...) zullen extreem getroffen worden door aardbevingen en de grond zal er openscheuren en vele steden verzwelgen. Alle oude vulkanen in de wereld zullen een nieuw leven krijgen en hun gal wijd uitspuwen over hun omgeving. Vele dieren die nu reeds met uitsterven bedreigd worden zullen hun laatste adem nemen. Giftige gassen, vieze as en straling zal over de planeet heersen. In Amerika zal het water zakken en aan de andere kant van de planeet zal het water stijgen, waardoor steden onder water komen te liggen.

Door het verschuiven, botsen en scheuren van de aardplaten zal ook de oceaan z'n woede tonen. Japan zal door gigantische tsunamies worden weggespoeld en zal verzinken. Overal ter wereld ontstaan vloedgolven die steden en landen wegvegen. Het afsmelten van de Noord- en Zuidpool draagt hier ook veel aan bij. De nieuwe polen worden Noord-Amerika en Canada, die bedolven zullen worden onder het ijs. Misschien komt Atlantis (Als het zich op Antarctica bevindt) terug aan de oppervlakte.
Op plaatsen waar het nacht is zul je de sterren in een razend tempo aan de hemel zien verschijnen. Dit komt omdat de aarde een geruime tijd sneller draait. Door die snellere merkbare draaiing zal alles op de planeet met dezelfde snelheid meedraaien. Na enige tijd zal de snelheid van de aarde opnieuw stabiliseren. Dit zal zorgen voor een grote schade en grote vloeden. Een voorwerp in beweging zal na stilstand proberen om zijn weg met de eerdere snelheid te vervolgen. Wat wil zeggen dat de oceanen niet meteen zullen stilliggen maar hun snelheid proberen aan te houden. Doordat het om zo'n groot volume water gaat zullen er dus kolossale vloedgolven zijn.
Mensen die stil stonden zullen in 1 klap worden weggeslingerd door de plotse regularisatie van de aardsnelheid. Alsof je tegen hoge snelheid in je auto rijdt en loeihard tegen een muur opbotst.
Als de natuur eenmaal haar vernietigend werk heeft gedaan en alle razernij is bedaard, zal er weinig overblijven. De mensheid zal opnieuw moeten beginnen en hopelijk was men daarop voorbereid. Op vele plaatsen ter wereld staan kerncentrales en ook die zullen in de ramp vernietigd worden. Dit zorgt voor een globale radioactieve straling en misschien zijn die centrales wel onze doodsteek. Zelfs als er mensen overleven, dan nog zal de straling waarschijnlijk te groot zijn om generaties verder te kunnen voortzetten. Radioactieve straling zorgt onder ander voor onvruchtbaarheid en misvorming bij geboorte. Dit is de kans om te bewijzen dat ook deze lichting 'homo sapiens' in staat is om zich te redden, alhoewel het dit keer te betwijfelen valt...

Als dit het geval is dan ga ik met mijn zwemvest in een bootje op de loosdrechtse plassen liggen B) geen last van trillingen en golven :P en als ik in het water val heb ik mijn vest nog :P.

Maar als dit gebeurd zeg, tering man, daar gaat dan de mensheid! dan wordt gewoon 1/6 van de bevolking uitgeroeid. De schade zou zo erg zijn dat het onmogelijk is om de rotzooi/lichamen op te ruimen. Worst case scenario. Terug bij af zonder vergoeding!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Planet Xiss op maandag 12 juni 2006 om 13:29:
Hoe kun je nou je er wel minder in verdiept hebben maar niet minder verstand van zaken hebben?

Maar hoe dan ook je bent wel een toffe peer hoor Col-O.
Ik vind de tekst bij je foto vooral erg cool.

En ook ik ben zo'n struikelaar... Je maakt veel taalfoutjes.
Maar toffe peren mogen dat, hahaaa.

nou kijk, k heb me er wel in verdiept maar ik weet dat omkara veel meer gelezen heeft daarover dan ik. dat weet ik door zijn reacties die hij geplaatst heeft vandaar mijn opmerking daarover;)

haha, ja idd k ben erg slordig met m'n taal, mischien komt dat door m'n accent of door m'n gemakzuchtigheid:P

heb je trouwens mijn laatst geplaatste reactie gelezen?
ik ben er namelijk van overtuigt dat daar veel meer achter zit.
op allerlei plekken in de natuur kom je namelijk die vormen tegen.
de illuminatie heeft er ook al kennis van:

[img width=548 height=561]http://www.cremationofcare.com/images/molech/owl_photo_large_red.jpg[/img]

zelf heb ik ook even naar het vaticaan gekeken. zie toch wel een overeenkomst tussen twee steden die in totaal verschillende tijden zijn gebouwd en door verschillende culturen:

[img width=713 height=431]http://members.lycos.nl/sheikah/vaticaan.JPG[/img]

zie je dat gebouw op dat mooie pentagon-vormige plateau? en dat geweldige sterachtige tuintje erom heen?
toevallig he;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat ik trouwens ook een tijdje terug las was iets over zogenaamde 'quintielen'.

een quintiel is een natuurlijk verschijnsel waarbij er vijf planeten precies in de vorm van een pentagon staan (vanuit de zon gezien).
zo'n quantiel komt regelmatig voor maar niet in de juist vorm en de juiste aantal graden waarop die planeten elkaar zouden moeten kruisen.
In 2012 komt er wel zo'n goed gevormde quantiel voor.
en nu had ik dat ergens gelezen op een heel mooie site maar die kan ik dus nu nergens meer vinden:s
k heb wel iets over een quintiel die in 2004 is geweest.

http://www.dossierx.nl/index2.php?option=content&task=view&id=255&pop=1&page=0

ik zal nog ff hard doorzoeken, die link houden jullie nog ff van me te goed(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 13:58:
Dan zien we allemaal eruit als de starter van dit topic. :looser:

Dat zou een mooie wereld zijn zeg (L)B)